Gjest JosefK78 Skrevet 18. mai 2012 #641 Skrevet 18. mai 2012 JosefK78: er du aktiv her fordi du håper og tror at det er en enkelere vei til å få seg noe, eller andre du andre hensikter her (også)? Jeg har aldri lagt ann på noen her jeg, med mindre jeg har gjort det utilsiktet, men nei jeg er her fordi jeg var en stund medlem av VGD hvor det ble litt mye men så var det noen som postet en link til KG og sa det var mer mellow her Så nei jeg har ingen hensikter i å sjekke opp kvinner her, jeg har kun ærlige hensikter
Gjest Bud Skrevet 18. mai 2012 #642 Skrevet 18. mai 2012 Jeg har aldri lagt ann på noen her jeg, med mindre jeg har gjort det utilsiktet, men nei jeg er her fordi jeg var en stund medlem av VGD hvor det ble litt mye men så var det noen som postet en link til KG og sa det var mer mellow her Så nei jeg har ingen hensikter i å sjekke opp kvinner her, jeg har kun ærlige hensikter Er det uærlig å ha et ønske om å få tilfredsstilt sine seksuelle lyster?
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #643 Skrevet 18. mai 2012 WildThing: Hvor lenge siden er det siden du hadde sex? :gjeiper:
Gjest NozMonster Skrevet 18. mai 2012 #644 Skrevet 18. mai 2012 Jeg har aldri lagt ann på noen her jeg, med mindre jeg har gjort det utilsiktet, men nei jeg er her fordi jeg var en stund medlem av VGD hvor det ble litt mye men så var det noen som postet en link til KG og sa det var mer mellow her Så nei jeg har ingen hensikter i å sjekke opp kvinner her, jeg har kun ærlige hensikter oki- jeg spurte bare fordi jeg var nyskjerrig etter kombinasjonen av spørsmålene jeg har sett du har stilt her og det du har skrevet rundtomkring Ikkenoe vondt ment
Gjest JosefK78 Skrevet 18. mai 2012 #645 Skrevet 18. mai 2012 Er det uærlig å ha et ønske om å få tilfredsstilt sine seksuelle lyster? Nei det er ikke det, figure of speech som de sier på nynorsk, det er jo bare et gammedags utrykk for at du ikke er ute etter noe slikt, men nei det er ikke noe galt med det pul og vær glad Norges ungdom 1
Gjest JosefK78 Skrevet 18. mai 2012 #646 Skrevet 18. mai 2012 oki- jeg spurte bare fordi jeg var nyskjerrig etter kombinasjonen av spørsmålene jeg har sett du har stilt her og det du har skrevet rundtomkring Ikkenoe vondt ment Akuratt, så jeg fremstår som en billig tøs her på KG, det var godt og vite 1
Anglofil Skrevet 18. mai 2012 #647 Skrevet 18. mai 2012 Maria_Marihøne: Hvis du var nødt til å flytte til en øde øy og fikk bare ta med deg tre ting, hvilke tre ting ville du tatt med deg? Du får ikke ta med deg flere enn tre. Mvh Yvonne
Gjest Pet Skrevet 18. mai 2012 #648 Skrevet 18. mai 2012 Spørsmål til deg, Pet: Hadde du også en bruker som het Petrol, eller var det noen som utga seg for å være deg? Ja, Petrol var meg. Jeg var også brukeren Kræsj og da lange jeg bl a denne tråden, som jeg synes ble ganske festlig. Ikke for å framheve meg selv, altså, men bare for å mimre litt. 1
Gjest Bud Skrevet 18. mai 2012 #649 Skrevet 18. mai 2012 Nei det er ikke det, figure of speech som de sier på nynorsk, det er jo bare et gammedags utrykk for at du ikke er ute etter noe slikt, men nei det er ikke noe galt med det pul og vær glad Norges ungdom Hehe, det er langt mellom oss, men det finnes desidert haner i hønsehuset som ikke er ute etter å få polert poteten!
Gjest Bud Skrevet 18. mai 2012 #650 Skrevet 18. mai 2012 Ja, Petrol var meg. Jeg var også brukeren Kræsj og da lange jeg bl a denne tråden, som jeg synes ble ganske festlig. Ikke for å framheve meg selv, altså, men bare for å mimre litt. Hvorfor skifte nick og veksle mellom forskjellige brukernavn/identiteter? 1
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 18. mai 2012 #651 Skrevet 18. mai 2012 (endret) Maria_Marihøne: Hvis du var nødt til å flytte til en øde øy og fikk bare ta med deg tre ting, hvilke tre ting ville du tatt med deg? Du får ikke ta med deg flere enn tre. Mvh Yvonne Oi, hjelp! Når du skriver ting, så regner jeg med du mener gjenstander, og ikke mennesker og dyr også? I så tilfelle: - Lypsyl - Håndkrem - Pc med evigvarende batteri :gjeiper: Viktig å ikke bli tørr på lepper og hender på øde øy vettu Endret 18. mai 2012 av Maria_Marihøne
Gjest JosefK78 Skrevet 18. mai 2012 #652 Skrevet 18. mai 2012 (endret) Hehe, det er langt mellom oss, men det finnes desidert haner i hønsehuset som ikke er ute etter å få polert poteten! Jeg er ingen munk, det er ikke det men jeg er ikke i stand til å flørte på steder som dette, jeg har veldig lyst å polere potetene, eller det som du skrev, men ikke her og nei det er ingenting galt med kvinnene men jeg trenger øyekontakt og klarer ikke og forholde meg til en avatar Endret 18. mai 2012 av JosefK78
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 18. mai 2012 #653 Skrevet 18. mai 2012 Til Yvonne: Hvilke(n) nettide®, foruten KG må du innom når du surfer?
Silfen Skrevet 18. mai 2012 #654 Skrevet 18. mai 2012 klarer ikke og forholde meg til en avatar Og jeg som trodde min fikk frem de dyriske instinktene i menn.
Anglofil Skrevet 18. mai 2012 #655 Skrevet 18. mai 2012 Til Yvonne: Hvilke(n) nettide®, foruten KG må du innom når du surfer? Jeg må innom facebook. Jeg er nemlig hekta på to spill der inne, og får jeg ikke sjekket dem hver dag så blir jeg litt urolig. Ellers må jeg også innom vg.no, db.no, nrk.no og aftenposten.no. Må holde meg oppdatert siden jeg ikke har tv. Mvh Yvonne
Gjest Pet Skrevet 18. mai 2012 #656 Skrevet 18. mai 2012 Hvorfor skifte nick og veksle mellom forskjellige brukernavn/identiteter? Nei, si det? Fordi når man har har hatt det samme nicket siden 2004 så er det moro å bytte på litt innimellom?
Rainbow Skrevet 18. mai 2012 #657 Skrevet 18. mai 2012 Hunterlady: Hvorfor valgte du å komme tilbake til KG etter en pause? Og hvordan klarte du deg uten? (Man blir jo helt avhengig) Eller var du kanskje ikke uten likevel, men bare var her med andre nick?
TheHairyToothfairy Skrevet 18. mai 2012 #658 Skrevet 18. mai 2012 WildThing: Hvor lenge siden er det siden du hadde sex? :gjeiper: Gentlemen never kiss and tell. Tre dager siden. 2
Gjest Bud Skrevet 18. mai 2012 #659 Skrevet 18. mai 2012 Gentlemen never kiss and tell. Tre dager siden. Haha, you make me laugh din kødd 2
yes2yes Skrevet 18. mai 2012 #660 Skrevet 18. mai 2012 yes2yes: leste innlegget i 'hvorfor kan vi eie dyr'-tråden, og ble veldig imponert. derfor lurer jeg på hva som er/ikke er ditt favoritt dyr? og om du eier noe dyr nå? Jeg har en megafrykt for ugler, og jeg aner egentlig ikke hvorfor. Jeg får helt noia av å høre ugle-lyder eller se dem luske rundt om kvelden, og det var et passe dårlig innslag i hverdagen når smykker med ugle-motiv kom på moten. Alt utenom insekter og dyr som består av mye seigt materiell synes jeg er fine dyr, og da spesielt puma, ørn, ulv og rein. Av husdyr er det nok katt eller undulat. Nei, jeg eier ingen dyr nå. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå