Gjest Bandit Skrevet 19. mai 2012 #761 Skrevet 19. mai 2012 Det er en god ting når man lærer noe av slike ting, for det er lett å henge seg opp i alt det negative som skjedde og ha fokuset der. Hvordan var du som tenåring? Tja, i løpet av tenårene så forandret jeg meg voldsomt, så det kommer vel an på hvilke år du snakker om. På ungdomsskolen var jeg minst i klassen, og ble mobbet av den grunn. Da var jeg stille og sjenert. Rødmet sinnsykt bare ei jente så på meg. Hadde noen få gode venner som jeg hang mye med, men likte også alenetid. Med bare meg selv. Når jeg begynte på videregående begynte jeg så vidt å legge merke til at jentene så på meg. Den sommeren hadde jeg strukket meg mange cm. Men fordi jeg var såpass sjenert var det nok en del som tok det for manglende interesse. Vennekretsen ble større, og begynte å inkludere jenter. Det tok allikevel en del år før den voldsomme sjenertheten slapp. Den dag i dag er jeg fremdeles litt sjenert, men ikke slik at det er til noe hinder for meg.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #762 Skrevet 19. mai 2012 kan jeg også komme på jente fest hehe? har bare vært på party tre ganger. aldri med bare jenter Jeg tror du er en trollekonto. 3
Piper Skrevet 19. mai 2012 #763 Skrevet 19. mai 2012 Tja, i løpet av tenårene så forandret jeg meg voldsomt, så det kommer vel an på hvilke år du snakker om. På ungdomsskolen var jeg minst i klassen, og ble mobbet av den grunn. Da var jeg stille og sjenert. Rødmet sinnsykt bare ei jente så på meg. Hadde noen få gode venner som jeg hang mye med, men likte også alenetid. Med bare meg selv. Når jeg begynte på videregående begynte jeg så vidt å legge merke til at jentene så på meg. Den sommeren hadde jeg strukket meg mange cm. Men fordi jeg var såpass sjenert var det nok en del som tok det for manglende interesse. Vennekretsen ble større, og begynte å inkludere jenter. Det tok allikevel en del år før den voldsomme sjenertheten slapp. Den dag i dag er jeg fremdeles litt sjenert, men ikke slik at det er til noe hinder for meg. Sjenerthet kan ødelegge mye, og i tenårene er man veldig sårbare også. Har du gjort ting du angrer på, og i såfall hva er det?
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #764 Skrevet 19. mai 2012 Det er meg ja, bildet er vel fra 2007/2008 men jeg har ikke forandret meg så mye siden det Er du singel?
Dragonslayer123 Skrevet 19. mai 2012 #765 Skrevet 19. mai 2012 Jeg tror du er en trollekonto. spiller orc 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #766 Skrevet 19. mai 2012 spiller orc Det er nok ingen tilfeldighet at du har fjernet bildet ditt.
Gjest JosefK78 Skrevet 19. mai 2012 #767 Skrevet 19. mai 2012 Er du singel? Ja jeg er single, eller ungkar som det en gang het (men ungkar har en noe negativ klang synest jeg :) 1
Gjest Bud Skrevet 19. mai 2012 #768 Skrevet 19. mai 2012 Pretty Shoes: do you get a kick out of champagne? Blomsten: har du førerkort?
Gjest BM2 Skrevet 19. mai 2012 #769 Skrevet 19. mai 2012 det er vanskelig å svare på. Jeg har vel alltid ansett Frankrige som et kulturland som har vært verdt min oppmerksomhed. Fransk litteratur har vel egentlig fulgt meg helt fra barneårene, og jeg oppdager stadig nye aspekter ved den franske kulturen som er verdifulde (og en hel del som er forkastelige dessverre). Jeg synes Frankrige er som en løk. Jeg kan skrelde av lag på lag, men kommer aldrig til kjernen. Hunterlady: Når du skriver "Nå svarer jeg selv om ikke spm var til meg. Men tror at for noen av oss kvinner, så er menn som deg og f.eks Bandit, som alltid er høflige, dannede, politisk korrekte og ikke minst kvinnelikere, veldig urealistiske og litt for gode til å være sanne. " hvorfor inkluderer du da ikke meg? Er ikke jeg like "politisk korrekt" og kvindeliker og idiot som Mr OMG og Bandit og likesindede? Jeg er helt ærlig, men hvorfor får ikke jeg ta del i de mistroddes rekker? og ikke mindst: Hvorfor inviterer du meg ikke med på jentefest? Diskriminerer du meg fordi jeg er mann? Fortvil ikke min gode mann! Jeg kan mer en gjerne anse deg for å være særdles utspekulert og manipulativ! Om det tilfredsstiller dem! 1
Gjest Bandit Skrevet 19. mai 2012 #770 Skrevet 19. mai 2012 Sjenerthet kan ødelegge mye, og i tenårene er man veldig sårbare også. Har du gjort ting du angrer på, og i såfall hva er det? Jeg har gjort mye dumt, men det har ført til læring, og det har igjen gjort meg til den jeg er idag. Så jeg kan ikke si jeg har angret på noe konkret. Men dersom jeg skulle leve på nytt, ville jeg nok valgt å gi mer faen da jeg var yngre. Man skal ikke være flau over å være den man er. Hva med deg? 1
Piper Skrevet 19. mai 2012 #771 Skrevet 19. mai 2012 Jeg har gjort mye dumt, men det har ført til læring, og det har igjen gjort meg til den jeg er idag. Så jeg kan ikke si jeg har angret på noe konkret. Men dersom jeg skulle leve på nytt, ville jeg nok valgt å gi mer faen da jeg var yngre. Man skal ikke være flau over å være den man er. Hva med deg? Jeg like tankegangen din, for det er for mange som angrer på ting de har gjort og som på en måte ødelegger livene sine med å kritisere seg selv for det de har gjort. Jeg angrer heller ikke på det jeg har gjort, for jeg tenker at jeg ikke kan gjøre noe med det forutenom å lære av det og gå videre. Man kan ikke gå tilbake i tid og endre på noe, og derfor er det ikke noen ide å angre på noe. Jeg er litt usikker på om jeg ville endret på noe, om jeg gikk tilbake, for jeg tenker at de valgene jeg har tatt har ført meg dit jeg er i dag. Jeg tror på en måte det har vært en mening med det, og en veldig god læreprosess for meg. For uten de tingene, ville jeg ikke lært det jeg har lært i dag. Hvordan er en perfekt dag for deg?
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #772 Skrevet 19. mai 2012 Hvorfor stiller dere bare spørsmål fram og tilbake til hverandre? 2
Piper Skrevet 19. mai 2012 #773 Skrevet 19. mai 2012 (endret) Hvorfor stiller dere bare spørsmål fram og tilbake til hverandre? Fordi jeg ble fascinert av svarene hans, og ville finne ut mer Hvorfor lurer du på det egentlig? Endret 19. mai 2012 av Piper 1
Gjest Bandit Skrevet 19. mai 2012 #774 Skrevet 19. mai 2012 Hvordan er en perfekt dag for deg? Jeg er nok ikke så voldsomt kravstor til dette. Jeg er stort sett blid og fornøyd. Men jeg elsker å se guttungen spille fotball, så en dag med cup, og 3-4 kamper i friluft og fint vær, er rett og slett fantastisk. Det er utrolig morsomt å stå sammen med de andre stolte pappaene og se på våre flinke gutter. Du ser de har det utrolig morsomt sammen. Både små og store. Og når vi kommer hjem, så blir det å lage litt spesielt god mat, og feire, mens vi prater om kampene, og tuller og tøyser. Så er han ofte såpass sliten at han kan sitte sammen med sin gamle far og se en film... i armkroken. Disse øyeblikkene lever man lenge på. Hva slags mat liker du best? 1
Gjest Bud Skrevet 19. mai 2012 #775 Skrevet 19. mai 2012 Jeg har gjort mye dumt, men det har ført til læring, og det har igjen gjort meg til den jeg er idag. Så jeg kan ikke si jeg har angret på noe konkret. Men dersom jeg skulle leve på nytt, ville jeg nok valgt å gi mer faen da jeg var yngre. Man skal ikke være flau over å være den man er. Hva med deg? Du har gjort mye dumt i ungdommen og det hat gjort deg til det du er i dag - en Bandit... Sorry, måtte bare Det høres ut til at du måtte bli fort voksen mtp barn i veldig ung alder og greier, men du kom deg igjennom det 2
Piper Skrevet 19. mai 2012 #776 Skrevet 19. mai 2012 Jeg er nok ikke så voldsomt kravstor til dette. Jeg er stort sett blid og fornøyd. Men jeg elsker å se guttungen spille fotball, så en dag med cup, og 3-4 kamper i friluft og fint vær, er rett og slett fantastisk. Det er utrolig morsomt å stå sammen med de andre stolte pappaene og se på våre flinke gutter. Du ser de har det utrolig morsomt sammen. Både små og store. Og når vi kommer hjem, så blir det å lage litt spesielt god mat, og feire, mens vi prater om kampene, og tuller og tøyser. Så er han ofte såpass sliten at han kan sitte sammen med sin gamle far og se en film... i armkroken. Disse øyeblikkene lever man lenge på. Hva slags mat liker du best? Der viser du at du setter stor pris på de små, men utrolig gode øyeblikkene i livet, og har dermed forstått mye. Jeg er utrolig glad i mye rart, men bajonneskinke med poteter, surkål og tomatsaus har vært min store favoritt siden jeg var liten. Det er kanskje fordi jeg ikke spiser det så ofte, og derfor blir det utrolig godt når jeg først får det. Ellers er jeg veldig glad i pasta. Godt mulig du har svart på dette tidligere, men hvor gammel er sønnen din? Føler du at du har valgt riktig yrke? Og om du fikk bytte, hva slags yrke ville du da ha valgt?
Gjest Bandit Skrevet 19. mai 2012 #777 Skrevet 19. mai 2012 Du har gjort mye dumt i ungdommen og det hat gjort deg til det du er i dag - en Bandit... Sorry, måtte bare Det høres ut til at du måtte bli fort voksen mtp barn i veldig ung alder og greier, men du kom deg igjennom det En real Bandit, ja. Barn i veldig ung alder? Jeg var da godt voksen. Og fikk utnyttet de glade 20-årene på en grei måte. Så ikke noe savn der.
Gjest Bud Skrevet 19. mai 2012 #778 Skrevet 19. mai 2012 En real Bandit, ja. Barn i veldig ung alder? Jeg var da godt voksen. Og fikk utnyttet de glade 20-årene på en grei måte. Så ikke noe savn der. Akkurat, syns du hintet til at du ble far i midten av tenårene tidligere i denne tråden ifbm Raindrops` alder, men da feiltolket jeg utsagnet!
Gjest Bandit Skrevet 19. mai 2012 #779 Skrevet 19. mai 2012 Der viser du at du setter stor pris på de små, men utrolig gode øyeblikkene i livet, og har dermed forstått mye. Jeg er utrolig glad i mye rart, men bajonneskinke med poteter, surkål og tomatsaus har vært min store favoritt siden jeg var liten. Det er kanskje fordi jeg ikke spiser det så ofte, og derfor blir det utrolig godt når jeg først får det. Ellers er jeg veldig glad i pasta. Godt mulig du har svart på dette tidligere, men hvor gammel er sønnen din? Føler du at du har valgt riktig yrke? Og om du fikk bytte, hva slags yrke ville du da ha valgt? Han er 9 år. Herlig alder. Jeg trivdes veldig godt i jobben, faktisk. Men veldig press på jobb, sammen med et destruktivt forhold og barneoppdragelsen så og si alene, gjorde at jeg kræsjet og brant. Har ikke kommet meg ut igjen enda, og har nok en liten vei å gå før jeg er der igjen. Hva jeg velger neste gang, vet jeg ikke, men kunne tenkt meg noe mer kreativt.
Gjest Bandit Skrevet 19. mai 2012 #780 Skrevet 19. mai 2012 Akkurat, syns du hintet til at du ble far i midten av tenårene tidligere i denne tråden ifbm Raindrops` alder, men da feiltolket jeg utsagnet! Nei, da misforstod du nok.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå