Anglofil Skrevet 21. mai 2012 #1261 Skrevet 21. mai 2012 Yvonne: Hva velger du av 1. Måtte starte grunnskole, og all videre- og høyereutdanning på nytt? eller 2. måtte være lam fra halsen og ned resten av livet? Oi. Jeg tror jeg velger alternativ nummer 1. Da kan jeg om ikke annet forbedre et par karakterer. Å være lam fra halsen og ned resten av livet må jeg si høres verre ut. Mvh Yvonne 1
Gjest imli Skrevet 21. mai 2012 #1262 Skrevet 21. mai 2012 (endret) Yvonne - studerer du til å verte lærar? I så fall, kvifor valte du det? Og viss du måtte velje noko anna - kva ville du ha valt? Endret 21. mai 2012 av imli
Gjest JosefK78 Skrevet 21. mai 2012 #1263 Skrevet 21. mai 2012 Til AnonymBruker når du/dere stiller et spørsmål til en annen AnonymBruker er det noen gang dere blir forvirret og ender opp med å stille et spørsmål til dere selv? 4
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #1264 Skrevet 21. mai 2012 Til AnonymBruker når du/dere stiller et spørsmål til en annen AnonymBruker er det noen gang dere blir forvirret og ender opp med å stille et spørsmål til dere selv? 1
Gjest Eurodice Skrevet 21. mai 2012 #1265 Skrevet 21. mai 2012 Hehe, litt nærmere 85 eller over, vil jeg tro. Trafikklysene her skifter veldig fort, og hun hadde en rullator og masse bæreposer, så da måtte jeg trå til og ta handleposene for henne. Hva er "eldre" for deg, forresten? For meg er de over 70 "eldre". Er interessert i å høre din def. av eldre folk :gjeiper: Dette var snilt og hyggelig gjort av deg. Det er ikke så greit å være gammel og skrøpelig når man må ut i butikker. Som du sier, skifter trafikklysene ofte så fort at til og med normalt spreke må lange ut skikkelig for å komme over gaten. Jeg kan til dels være enig med deg i din definisjon av aldersinndeling. I våre dager blir jo ingen "gamle". Det er som et skjellsord å regne, men jeg våger meg til allikevel å synes at fra 85 år og oppover er folk gamle.
Anglofil Skrevet 21. mai 2012 #1266 Skrevet 21. mai 2012 (endret) Yvonne - studerer du til å verte lærar? I så fall, kvifor valte du det? Og viss du måtte velje noko anna - kva ville du ha valt? Ja og nei. Litt vanskelig spørsmål det her. Jeg tok allmennlærerutdanningen og ble nesten ferdig da jeg sluttet. Grunnen til at jeg sluttet var fordi jeg var særdeles utilfreds, og de ville ikke godkjenne det at jeg skulle ta en bachelor i engelsk som en del av mitt ene fordypningsemne. Sta som jeg var flyttet jeg, tok en bachelor i engelsk og fikk i stedet godkjent deler av lærerutdanningen som en del av bacheloren, spesifikt årsstudium i natur- og samfunnsfag. Nå tar jeg en mastergrad i engelsk, og jeg har funnet ut at det er engelsklærer jeg faktisk vil bli. Med andre ord, det blir lærer av meg til slutt. Hvorfor? Jeg bestemte meg for å bli lærer da jeg var seks år. Jeg hadde en fantatisk lærer gjennom hele barneskolen som var en stor inspirasjon og grunnen til at jeg, til tross for mange år med mobbing, ser på barneskoletida som en flott tid. Jeg ønsker å være lærer, ikke bare fordi det er artig å jobbe med barn/unge/voksne og at jeg liker å lære bort, jeg føler jeg lærer utrolig mye andre. Jeg brenner sterkt for læreryrket og hvis jeg blir halvparten så god som min lærer på barneskolen så har jeg kommet langt. For meg er læreryrket en del av sjela mi. Mvh Yvonne Endret 21. mai 2012 av Yvonne 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #1267 Skrevet 21. mai 2012 Til AnonymBruker når du/dere stiller et spørsmål til en annen AnonymBruker er det noen gang dere blir forvirret og ender opp med å stille et spørsmål til dere selv? Nei, jeg har god kontroll på mine spaltende personligheter. Du, AB nr en eller annen, jeg venter fortsatt på din def. av hva som er "eldre"? Eller var det en annen AB som spurte? Hvor mange er det av oss, egentlig? Faen! Jeg har glemt å ta pillene mine!
Anglofil Skrevet 21. mai 2012 #1268 Skrevet 21. mai 2012 Imli: Har du en jobb, og i såfall, hva jobber du med? Mvh Yvonne
Havbris Skrevet 21. mai 2012 #1269 Skrevet 21. mai 2012 Vel viss du har sett meg full så vet du at jeg har prøvd det mange ganger uten hell, en gang prøvde jeg til og med å sjekke opp en dame liggende på fortauet ... eldre dame som du hadde forsøkt å hjelpe over gaten?? :gjeiper: 2
Gjest JosefK78 Skrevet 21. mai 2012 #1270 Skrevet 21. mai 2012 Til Yvonne, hvorfor står det at du ble medlem 1 Januar 1970 1
Anglofil Skrevet 21. mai 2012 #1271 Skrevet 21. mai 2012 Til Yvonne, hvorfor står det at du ble medlem 1 Januar 1970 Det er en bug som skjedde en gang for lenge siden under oppdatering eller flytting av forumet, og flere av oss som har hatt samme bruker lenge har denne registreringsdato. Tror også man har valgt å holde det slik fordi det er litt artig. Jeg vet ærlig talt ikke helt sikkert, det er veldig lenge siden det skjedde. Mvh Yvonne
Gjest imli Skrevet 21. mai 2012 #1272 Skrevet 21. mai 2012 Imli: Har du en jobb, og i såfall, hva jobber du med? Mvh Yvonne Du svarte ikkje på alternativt yrke! Eller er det kanskje ikkje noko anna du kunne tenkje deg? Eg er student.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #1273 Skrevet 21. mai 2012 Arabella: kva slags utdanning har du? Det lurer jeg også på.
Anglofil Skrevet 21. mai 2012 #1274 Skrevet 21. mai 2012 Du svarte ikkje på alternativt yrke! Eller er det kanskje ikkje noko anna du kunne tenkje deg? Eg er student. Beklager! Sånn er det når man er litt sliten etter en hel natt med eksamen. Alternativt yrke? Jeg kunne godt tenkt meg å få en høyere stilling innen konsernet jeg nå jobber, gjerne innenfor HR eller de som lager opplæringspakker og den typen ting for oss som jobber i bedriften. Jeg liker meg veldig godt i bedriften og det er nesten sånn at jeg ikke vil slutte den dagen jeg er ferdig. Mvh Yvonne
Gjest JosefK78 Skrevet 21. mai 2012 #1275 Skrevet 21. mai 2012 ... eldre dame som du hadde forsøkt å hjelpe over gaten?? :gjeiper: Du har helt rett, ingenting er vel mer erotisk enn å ta en eldre kvinne bakfra mens hun holder fast i gåstolen (unskyld til alle bestemødre)
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #1276 Skrevet 21. mai 2012 Du har helt rett, ingenting er vel mer erotisk enn å ta en eldre kvinne bakfra mens hun holder fast i gåstolen (unskyld til alle bestemødre) Det er derfor jeg skal skaffe meg en svæææær mannevond beist av en hund som er opplært til å bite enhver bein tilhørende mennesker i fillebiter som prøver seg på meg når jeg blir gammel.
Gjest JosefK78 Skrevet 21. mai 2012 #1277 Skrevet 21. mai 2012 Det er derfor jeg skal skaffe meg en svæææær mannevond beist av en hund som er opplært til å bite enhver bein tilhørende mennesker i fillebiter som prøver seg på meg når jeg blir gammel. Det var da veldigt, du må ikke ta spøken på den måten det er slik de eldre har sex
Gjest HunterLady Skrevet 21. mai 2012 #1278 Skrevet 21. mai 2012 HL: Så han du bodde sammen med var ikke pappaen til ungen din? (Uff, nå graver jeg fælt Du trenger ikke å svare!) Øh jo. Men vi var ikke sammen da jeg ble gravid
Silfen Skrevet 21. mai 2012 #1279 Skrevet 21. mai 2012 Silfen er du kav Bergenser eller innflytter Tja, hva skal man si. Begge deler, er det lov? Født og oppvokst, men har bodd flere andre steder etter jeg ble tenåring. Føler meg ikke som noen erkebergenser, og syns nok enkelte er vel brautende.
Silfen Skrevet 21. mai 2012 #1280 Skrevet 21. mai 2012 Det er en bug som skjedde en gang for lenge siden under oppdatering eller flytting av forumet, og flere av oss som har hatt samme bruker lenge har denne registreringsdato. Tror også man har valgt å holde det slik fordi det er litt artig. Jeg vet ærlig talt ikke helt sikkert, det er veldig lenge siden det skjedde. Mvh Yvonne Jeg er og fra 1970, hehe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå