AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #1321 Skrevet 22. mai 2012 En slik tråd blir det man gjør den til. Om man ønsker spørsmål til andre enn de som har fått spørsmål så langt, så må man stille spørsmål. Jeg synes ikke noen her driter i nye brukere og gjester, og jeg synes det er gøy at også ABere bidrar med både spørsmål og svar. I tillegg er det faktisk ganske mange som har vært innom denne tråden, og det er ikke snakk om en fast vennegruppe. Men jeg synes det er litt trist at det er umulig å ha en slik tråd, uten at noen klager over hierarki, klikking eller ignorering av brukere. Jeg mente ikke at det er ignorering i akkurat denne tråden. Ikke overaskende at du kommer med denne meningen, da du sitter midt oppi det selv..
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #1322 Skrevet 22. mai 2012 Venter bare på at de siste som svarte skal bli beskyldt for å være en klikk siden de er enige.
Gjest Vampen Skrevet 22. mai 2012 #1323 Skrevet 22. mai 2012 Jeg mente ikke at det er ignorering i akkurat denne tråden. Ikke overaskende at du kommer med denne meningen, da du sitter midt oppi det selv.. Jeg sitter midt oppi hva?
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #1324 Skrevet 22. mai 2012 Jeg sitter midt oppi hva? hierarkiet. men bare glem det, det er ikke noe vits i å diskutere dette, og dette er hvertfall ikke rett sted.
Gjest Vampen Skrevet 22. mai 2012 #1325 Skrevet 22. mai 2012 (endret) hierarkiet. men bare glem det, det er ikke noe vits i å diskutere dette, og dette er hvertfall ikke rett sted. Gæææææd, jeg begynner å bli møkklei hele KG. Jeg har ikke vært den mest aktive i denne tråden. Jeg har stort sett svart på alle spørsmål, uavhengig av hvem som har spurt. Jeg har kommet med egne spørsmål. Jeg har forsøkt å styre unna avsporinger. De jeg har kommunisert mest med i denne tråden, er brukere jeg normalt sett ikke skriver så mye med, noe som har vært noe av det som gjør denne tråden morsom. Men uansett hva man gjør, så er man en klikkete del av hierkariet og fandens oldemor. Jeg skal ikke dra dette noe lenger, men jeg er fascinert over enkeltes behov for å konstruere problemstillinger i en tråd som stort sett bare er positiv, og åpen for alle. Og på det personlige planet er jeg en liten smule lei beskyldninger a la det som kommer her. Det gjør at lysten til å delta i tråder, og på KG generelt, blir forsvinnende liten. Endret 22. mai 2012 av Vampen 2
OhSerendipity Skrevet 22. mai 2012 #1326 Skrevet 22. mai 2012 Syns du? Jeg ser de samme brukerne gå igjen og igjen, og de spør kun vennene sine om ting. Hierarkiet er bygget opp på smisking, så klart. Og at man for all del må være hyggelige med de man vil at skal like en (de som allerede er godt kjent) , men man driter i de nye brukerne og gjester osv. Ser poenget ditt, men det er da naturlig å stille spørsmål til dem man vet hvem er, uansett om man egentlig kjenner dem eller ikke? Det er jo de "faste" brukerne som vanligvis dukker opp i alle mulige tråder, og derfor er det dem man legger merke til, og også dem man blir nysgjerrige på. Jeg synes ikke det er noe rart ved det. Hvis du vil bli stilt spørsmål, er det jo bare å be om det Synes dette er en fin tråd, jeg.
Gjest NozMonster Skrevet 22. mai 2012 #1327 Skrevet 22. mai 2012 Det står i den jeg sendte: Har vært på besøk, ble litt sent snakkes i morgen. Natta vennen (til en venninne), og den jeg fikk var fra henne der det står: God natt vennen, sov godt, masse glad i deg Hvem sender du flest sms-er til, og hvorfor? søren- var litt uheldige med de siste meldingene fra deg og fra raindrops dårlig timing! tja, si det..! jeg sender relativt lite sms`er, men flest.. jeg tror det må bli med kompisen min fordi han har flyttet helt tilbake til tromsø, så det begynner å bli noen måndter siden vi så hverandre sist.
Gjest HunterLady Skrevet 22. mai 2012 #1328 Skrevet 22. mai 2012 (endret) Nå må dere gi dere, anonyme brukere! Nå synes jeg dere overdriver kraftig. Javisst er det noen som er mer aktive enn andre, men jeg synes faktisk denne tråden har overraskende lite "klikking" i seg. Tråden er snart 70 sider, og jeg synes veldig mange forskjellige brukere har deltatt og fått spm. Det som ødelegger tråden er at noen skal begynne å forsure den, uten å egentlig ha noen grunn til det. Endret 22. mai 2012 av HunterLady 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #1329 Skrevet 22. mai 2012 Gæææææd, jeg begynner å bli møkklei hele KG. Jeg har ikke vært den mest aktive i denne tråden. Jeg har stort sett svart på alle spørsmål, uavhengig av hvem som har spurt. Jeg har kommet med egne spørsmål. Jeg har forsøkt å styre unna avsporinger. De jeg har kommunisert mest med i denne tråden, er brukere jeg normalt sett ikke skriver så mye med, noe som har vært noe av det som gjør denne tråden morsom. Men uansett hva man gjør, så er man en klikkete del av hierkariet og fandens oldemor. Jeg skal ikke dra dette noe lenger, men jeg er fascinert over enkeltes behov for å konstruere problemstillinger i en tråd som stort sett bare er positiv, og åpen for alle. Og på det personlige planet er jeg en liten smule lei beskyldninger a la det som kommer her. Det gjør at lysten til å delta i tråder, og på KG generelt, blir forsvinnende liten. Neinei, jeg mente ikke det som noen form for hetsing av deg! Jeg liker deg veldig godt, men synes bare det er litt gøy at du ikke ser at du er automatisk en del av det hele, fordi du har vært her lenge osv. Dette var heller ikke en beskyldning mot enkeltpersoner, men kanskje heller brukere på KG generellt, og jeg beklager hvis du så på dette som en beskyldning mot deg personlig.
Strange Doll Skrevet 22. mai 2012 #1330 Skrevet 22. mai 2012 Syns du? Jeg ser de samme brukerne gå igjen og igjen, og de spør kun vennene sine om ting. Hierarkiet er bygget opp på smisking, så klart. Og at man for all del må være hyggelige med de man vil at skal like en (de som allerede er godt kjent) , men man driter i de nye brukerne og gjester osv. Jeg ble først aktiv bruker her for ikke så lenge siden, og jeg føler faktisk jeg er blitt "sett" av de faste, noe man gjør om man deltar i trådene og sånn. Folk deltar i forskjellige tråder, og man er jo generelt hyggelig med alle, såvidt jeg ser værtfall. Om det skal være noe negativt så er det vel kanskje at AB får litt tyn, men det er jeg også enig i fordi jeg synes det er litt slitsomt å ikke vite hvem jeg kommuniserer med.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #1331 Skrevet 22. mai 2012 Jeg vet ikke hva som er oppskriften for å bli lagt merke til her,for det er mange brukere som er aktive,men som aldri blir lagt merke. Selv har jeg vært her lenge,men blir aldri lagt merke til.Mulig jeg skriver kjedelige innlegg eller noe.Ikke det at det er så viktig,men man kan være aktiv uten at folk legger merke til deg. Men om man ønsker seg spørsmål eller vil at andre skal bli spurt så kan man jo gjøre noe med det selv (jeg er ikke den samme AB som kritiserer i denne tråden)
Gjest hogwash Skrevet 22. mai 2012 #1332 Skrevet 22. mai 2012 Jeg synes mange av de faste brukerne møter et dilemma i slike tråder. Hvis de svarer på det folk spør om "klikker de" og hvis ikke får de kjeft for ignorering. Overraskende nok fra AB.. Til alle: Er det bare jeg som trenger en ekstra kopp kaffe nå? 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #1333 Skrevet 22. mai 2012 hierarkiet. men bare glem det, det er ikke noe vits i å diskutere dette, og dette er hvertfall ikke rett sted. Det burde du kanskje tenkt på før du tok det opp.
Gjest Vampen Skrevet 22. mai 2012 #1334 Skrevet 22. mai 2012 Jeg synes mange av de faste brukerne møter et dilemma i slike tråder. Hvis de svarer på det folk spør om "klikker de" og hvis ikke får de kjeft for ignorering. Overraskende nok fra AB.. Til alle: Er det bare jeg som trenger en ekstra kopp kaffe nå? Nei, jeg trenger også en kopp kaffe nå. Det er trått å komme i gang når man skal bruke dagen på å lese til eksamen.. (og jeg er forøvrig også helt enig i dilemma-teorien din) Og så, et spørsmål til alle, har du noen spennende planer for dagen?
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #1335 Skrevet 22. mai 2012 (jeg er ikke den samme AB som kritiserer i denne tråden) Jeg kritiserer ikke tråden, jeg bare sier at det er tydelig å se at KG er et hierarki, noe som jeg synes er synd.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #1336 Skrevet 22. mai 2012 Jeg kritiserer ikke tråden, jeg bare sier at det er tydelig å se at KG er et hierarki, noe som jeg synes er synd. Godt jobbet, du drepte tråden 1
OhSerendipity Skrevet 22. mai 2012 #1337 Skrevet 22. mai 2012 Godt jobbet, du drepte tråden *Gjenopplivning* Til alle: Hva var det som gjorde at du meldte deg inn i KG, og hvorfor ble du aktiv bruker her?
Giacomo_P Skrevet 22. mai 2012 #1338 Skrevet 22. mai 2012 *Gjenopplivning* Til alle: Hva var det som gjorde at du meldte deg inn i KG, og hvorfor ble du aktiv bruker her? Jeg havnet her inde som gjest i fjor sommer, og blev oppfordret av en fast bruker til å registrere meg.
Gjest HunterLady Skrevet 22. mai 2012 #1339 Skrevet 22. mai 2012 Jeg kritiserer ikke tråden, jeg bare sier at det er tydelig å se at KG er et hierarki, noe som jeg synes er synd. Hate to break it to you, men samfunnet vi lever i er bygd opp av hierarkier. Skulle bare mangle at man ser noe av det samme på et av Norges størse forum. Det er bare slik det er, og det vil aldri bli borte. De som er imot dette fenomenet må bare se til å prøve å motvirke hierarki-virksomheten så best som mulig. Og dette inkluderer ikke å stadig "klage" over det.
HedvigR Skrevet 22. mai 2012 #1340 Skrevet 22. mai 2012 AnnaKarenina, er det en spesiell grunn til at du valgte brukernavnet ditt, eller er det så enkelt at du er veldig glad i boka? Og, hva slags litteratur liker du best?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå