Gå til innhold

hjelp ( av dere ) til selv hjelp i et parforhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da sitter jeg hengslengt på cafe. Kaffekopp og frisk luft. Ok varme og mye pent å se på. Om det hjelper ?

NEI !

Ser en plaktat om boksing og en annen mef salsakurs. En kombi av de to ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en god film på kino? jeg elsker å gå på kino alene :) så på american pie alene.. artig avkobling :) ut på en pub med en kompis i kveld? gjør noe for at tiden går og leger sår? :)

Holde seg opptatt er en god ting :) Treng itj mor di noe hjelp til noe? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare trodde at den fasen med å holde seg opptatt hele tiden var på vei til fase 2. Jeg kunne plutselig gå hjem alene slappe litt av, begynte å få sove igjen. Men en uke senere blir det snudd på hodet fordi jeg ikke tok den tlf.

Ta å holde seg oppratt igjen slitsont det også. Men here we go.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Det taler en million tause ord at det ikke har kommet et ord i dag fra henne.

Uroligheten din, hva skyldes den? Skuffelsen over hennes manglende respekt for deg eller bristet håp?

Stor :klem: fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en tur i byen. Har dette hun venter på med meg. Skal ikke bare spørre om hun er i byen da.

PANG og dere skjøt hodet av meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det taler en million tause ord at det ikke har kommet et ord i dag fra henne.

Uroligheten din, hva skyldes den? Skuffelsen over hennes manglende respekt for deg eller bristet håp?

Stor :klem: fra meg.

Mulig bristet håp om å få se rollene byttet. Kan vel ikke være noe annet enn det.

Eller ... mulig følelsen ... JO følelsen av å kunne fått opplevd rollebyttet i natt, men at jeg tok det et steg for langt slik at jeg misset sjansen. Det er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Er en tur i byen. Har dette hun venter på med meg. Skal ikke bare spørre om hun er i byen da.

PANG og dere skjøt hodet av meg :)

Nei avtalen er i morgen, er den ikke? Hvorfor skal du bryte den når hun ikke gir deg nattero? Og dette handler jo ikke om den tingen, du vet det sant? Det handler om henne og bare henne. Hun har vært vant til at du kryper, åler, danser og dilter etter hennes minste vink. Gjør du det fortsatt? Er ikke du blitt en mann med rak rygg som er din egen herre og ikke finner deg i å bli tråkket på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Mulig bristet håp om å få se rollene byttet. Kan vel ikke være noe annet enn det.

Eller ... mulig følelsen ... JO følelsen av å kunne fått opplevd rollebyttet i natt, men at jeg tok det et steg for langt slik at jeg misset sjansen. Det er det.

Det at hun ikke har ringt viser jo med all tydelighet at rollebyttet allerede har skjedd. Du lar deg ikke overhøvle, eller kommandere til å ta telefonen. Hun trodde det hun. Du gjorde ikke det, som den MANNEN du er så bestemte du at du ikke ville.

Og hva slags sjanse er det du har latt gå fra deg? Sjansen til å høre på fyllevrøvl?

La oss si at du hadde tatt telefonen - er det ikke sannsynlig at du hadde måttet høre på hvorfor hun gikk fra deg, hvor fantastisk han er, hvor dum du er - eller at hun angrer og vil tilbake. HVA slags interesse har du av dette? Tror du det hadde blitt MER nattesøvn?

Jeg forutsetter selvsagt at du ikke vil ha en utro tøyte tilbake. Hvis du virkelig vil ha henne tilbake har jo jeg misforstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg gjort flere ting i dag. inkl kafe besøk fjelltur isspising og annet. er nå kommet hjem, men jeg er helt ute i dag. jeg kommer IKKE over at jeg skulle tatt tlf i natt ... ja jeg vet alt sammen ... jeg vet hvorfor jeg ikke burde.

hva er så dette med at jeg absolutt IKKE kommer over det. jeg kverner på det ene i hele dag. hele dag. Merkelig det der. Det bør være et eller annet det betytr.

Så flink n hel uke, og så skulle jeg få og beholde en slik reaksjon som nå. en hel dag full i aktiviteter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Du har gjort noe som du tror strider mot din natur. Det føles unaturlig, uhøflig, udannet - og så er det det at du egentlig lurer på hva du gikk glipp av. Kjære deg - du gikk glipp av nøyaktig: INGENTING av substans (ellers hadde hun ringt for lenge siden opp igjen).

Slutt med kverningen - dvs. neste gang tanken dukker opp så avbryt den ved å si "NEI" enten høyt eller inne i deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper du har rett.

men det virket som hun tok en eller annen avgjørelse i natt. og når hun først gjør det er det ikke noe som kan rikke den.

nei, siden jeg ikke har sovet siden natt til fredag, så skal jeg se hva som skjernår jeg lukker øynene.

håper du har rett-

hvilken avgjørelse som skulle innebære meg lurer du sikkert på. nei sdet vet ejg ikke. sikkert ingen. for avgjørelsen var vel både tatt å vist. for lenge siden.

at det er noe som strider mot min natur japp der ligger det gjerne. eller at jeg tror det men at det egentlig ikke gjør det. hadde jeg truffet på henne i byen idag, så hadde jeg sikkert lyst opp som en sol i noen minutter bare ...

nei fysj på meg selv ... og stum det er jeg også. har egentlig ikke sagt et kvekk til noen av dem rundt meg i hele dag. nesten ikke et ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg tror at det å gå og legge seg er en god ide. Du trenger søvn.

Sett på noe god musikk som du kan lytte ordentlig til.

Når det gjelder hennes telefonkrig i natt så antar jeg at den forløp slik:

Hun: Hvordan er det med den tingen jeg venter på.

Du: Hent den på Søndag

Hun: (tenker) Hva faen er det han tror, jeg vil ha den nå. Ringer

Du: Intet svar

Hun: Sender melding

Du: Intet svar

Hun: Ringer

Du: Intet svar

Osv.

Hun blir etterhvert irritert, sur og forbannet. Til slutt gir hun opp.

Jeg tror at dersom du hadde visst hvor lite den telefonsamtalen betød i dagens lys (noe hun har vist) så hadde du blitt enormt skuffet over deg selv og din "overhyping" av den.

Man kan ikke hjelpe for sine egne forventninger, skuffelser og tanker alltid når de oppstår. Men ikke la dem få gro reir. Det er destruktivt og det hjelper ikke.

Ikke glem heller hvem sine armer hun er i når hun ikke er hos deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Og hva slags avgjørelse skulle det være? Hun har allerede tatt en avgjørelse, hun er sammen med en annen. Hun ville ikke ha deg. Hun ville ikke arbeide med forholdet. Hun løy. Hun lovet og brøt løftet etter minutter bare. Hun gikk bak din rygg. Hvilken avgjørelse skulle det være som hun ikke allerede har tatt?

Jeg gjentar: dersom hun angrer og vil ha deg tilbake så vil ikke det at du ikke tok telefonen endre noe som helst. Tvert om: da har hun fått noe å kjempe for. La henne kjempe i så fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva slags avgjørelse skulle det være? Hun har allerede tatt en avgjørelse, hun er sammen med en annen. Hun ville ikke ha deg. Hun ville ikke arbeide med forholdet. Hun løy. Hun lovet og brøt løftet etter minutter bare. Hun gikk bak din rygg. Hvilken avgjørelse skulle det være som hun ikke allerede har tatt?

Jeg gjentar: dersom hun angrer og vil ha deg tilbake så vil ikke det at du ikke tok telefonen endre noe som helst. Tvert om: da har hun fått noe å kjempe for. La henne kjempe i så fall.

:tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAKK ...

i dag har jeg virkelig trengt hvert eneste ord dere har skrevet til meg. noen dager er vondere enn andre. I dag har vært en slik dag. er en slik dag. I går hadde jeg en veldig koselig dag. startet med å sove lenge. Kaffe og utepils i solen. Grilling hos og med venner, og så endte alt i krasj ... tlf sms flere av begge deler enn jeg har fått på uker ... mnd.

jeg svarte slik jeg aldri gjør ... jeg svarte ikke i det hele tatt. Og i dag har jeg ikke hørt noe som helst. Og det dreper meg sakte ... pinefullt.

jeg har sovet to ganger i dag. bare litt, for tenk om ... verden spinner mens jeg enda ikke er våken ...

om hun ringer i kveld. om hun ringer i natt ...

jeg klarer ikke å la være å ta den.

kanskje jeg må ligge tlf i fryseren med en gang ...

:scorpis::scorpis::kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

coldplay

Nobody said it was easy

It's such a shame for us to part

Nobody said it was easy

No one ever said it would be this hard

Oh take me back to the start

I was just guessing at numbers and figures

Pulling your puzzles apart

Questions of science; science and progress

Do not speak as loud as my heart

Tell me you love me

Come back and haunt me

Oh and I rush to the start

Running in circles, chasing our tails

Coming back as we are

Nobody said it was easy

Oh it's such a shame for us to part

Nobody said it was easy

No one ever said it would be so hard

I'm going back to the start

Oh ooh ooh ooh ooh ooh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Hvis telefonen er på lydløs - eller enda bedre: helt avslått - i et annet rom så vet du at du ikke kommer til å høre den når du sover. Ikke sant?

Og hvis den utro bitchen skulle plage deg i fylla i natt igjen, så håper jeg hun får seg en overraskelse av mannen med baller: han tar nemlig ikke telefonen mens han sover.

Dersom hun ringer igjen i natt, så ring henne opp i morgen kl 10 med følgende beskjed: Du har nå våknet to morgener på rad og sett en telefon nedrent i anrop og SMS uten mening - hva er det som er så forbannet viktig at det må sies midt på natten? Dette finner du deg ikke i. Hun kan hente de forbannede tingene sine kl 17 senest. Er de ikke hentet da går de i søppelet. Hvis hun har noe hun skal si så får hun si det kl 17 eller ved å ringe. Dersom du ikke tar telefonen er det fordi det ikke passer å snakke med henne eller at du sover. 10 nye SMS og 15 anrop til forandrer ikke det faktum. Du kan også minne om at det var hun som løy, var utro og valgte å gå så hvis det er noe nytt du trenger å vite som kan endre på den situasjonen: SPEAK UP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OHH BLONDIE :)

TENK ... TENK OM JEG VAR KOMMET SÅ LANGT DU :):):)

fuckedifuckfuckfuck :)

japp :)

men NEI

i natt skjer det sikkert ingenting siden hun ikke fikk respons. kjenner henne litt da etter så mange år. men om hun ringer, jeg klarer sikkert ikke la være. nop nei. men om jeg ikke klarer å la være, så får jeg iallefall ta å svare slik jeg har gjort de få gangene hun har ringt ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...