Gå til innhold

hjelp ( av dere ) til selv hjelp i et parforhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

super vanskelig å ikke svare jeg slos med hendene mine. sloss som bare det,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

virker som hun har et skikkelig behov for å snakke med meg nå. skriver til og med sinte mld.

anropene og smsne hagler på norsk og engelsk.

hun har nok drukket men burde jeg ikke ta den ...

det er jo raskt å legge på om det bare er fjas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde jo vært noe å høre hva hun har å si ...

har prøvd å nå meg i en time nå

hvsi rollene er snudd er det jo tid for en samtale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og akkurat DER har du snudd på rollene kjekken ;)

Nå er spørsmålet hva du ønsker videre?

Det kommer til overflaten at hun alltid har elsket deg og ikke viste hva hun hadde før hun mistet deg.

Dette er nok helt ærlig og sant.

Du trenger aldri å være i tvil om at det hun nå forteller deg er sant. Hun vil være knust og skjemmes, samtidig som hun vil krype for å få deg tilbake.

Jeg synes at du skal være litt real med henne nå :)

Hun har fått en skikkelig tupp i rævva og innsett hvor drittsekk hun var.

Jeg synes at du skal vente en ukes til til før du blir igjen den snille og gode mannen du egentlig er :)

La henne svette litt.

Og når du er klar for det kan du muliggens (kun dersom du føler det er ok, KUN da) legge en vennlig tone til henne igjen.

Etter hvert kan det hende at dere kan møtes som venner igjen, og du har på mange måter lagt lista til at hun kanskje tenker seg om flere ganger før hun er utro mot si neste kjærest.

Så i bunn og grunn synes jeg at du gjør henne en tjeneste.

Samtidig som du får ut litt sinne og frustrasjon :)

Føltes dette som et godt svar som hjertet sier ja til, så gjør du det.

Dersom alle nerver i deg stritter imot å fortsette litt til, så har du iallefall poengtert det du ønsket og hun vet at du kan være mann når du må!

Gleder meg til ny oppdatering :D

Vær sterk, og vær deg selv! Du måtte bare finne en side av deg som var godt gjemt, men det er likevel en del av deg og din personlighet.

Nyt å kunne gi litt faen i ny og ne. Du er selv mann i ditt eget liv og bestemmer over deg selv. Du vil aldri la deg bli tråkket ned igjen slik hun gjorde!! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hadde lyvd om jeg sa jeg ikke var nysgjerrig på hva hun hadde å si :P men å ta 'praten' i fylla er heller ingen ide, så om det var det ho ville hadde jeg nok lagt på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sms til henne: jeg sover, du kan ringe i morgen. Også slå av tlf og legg deg:) ikke snakk med henne nå. Ikke skru tlf på lydløs og legg deg heller, du kommer til å måtte sjekke den igjen og igjen. Evt bare skru av uten å sende mld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom du føler og tror at hun har drukket, ikke snakk med henne.

Hun er opprørt og følelsesmessig ustabil nå.

La henne sove ut rusen og ring henne i morgen tidlig :)

Da har hun nok tenkt over litt sin egen oppførsel....

Ikke lett å være henne å innse at hun har drete på draget og ødelagt så mye i livet sitt. Hun har det nok vondt nå.

Vi har dog en fantastisk tendens til å overdrive ALT i fylla, så det beste er uansett hvor vondt det kan være, å utsette ting til dagen etter.

Hun kommer til å angre som en hund på at hun maset på deg i natt, og skjemmes.

Kanskje hun da klarer å føre en normal samtale?

Tror ikke det vil komme noe godt utav å snakke med henne dersom hun er god-full :/ Dessverre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet jo ikke om hun har drukekt.

vet jo ikke det.

pokkern eg e nyskjerrig

pokkern eg slår hånden mot vegge for å ha så vondt i den at jeg ikke har lyst å løfte tlf ... men jeg har en hånd til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fra og kun være to samtaler og et par få sms på en hel uke til at det eksploderer nå ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har elsklingen stukket ?

er hun bare litt full og vingler

er hun alene i verden plutselig

bare litt dårlig samvet ?

bare vil se om vi er venner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lyst å sende en sms:

om jeg ikke bryr meg? lenger ?

hvem som tilga deg etter flørt bak ryggen?

hvem tilga deg igjen etter det samme?

hvem som tok deg inn i varmen samme dagen du gjorde det slutt etter å ha overnattet hos din nye flamme?

hvem levde hver dag i en uke ved å se sin elskede bruke all sin tid på sin nye kjære?

hvem lå siste natten i samme hus og gråt når du lå over hos din nye flamme og hadde en het natt med elskov?

hvem møtte deg dagen etterpå framdeles med en venlig tone?

hvem hjalp deg å flytte deg og tingene dine for alt du ville var bort fra meg?

om jeg ikke bryr meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ti anrop og like mange mld kom det før det sluttet for en halv time siden.

pokkern eg som hadde hatt en ganske grei dag til en forandring.

har ikke svart noe enda, men klør i fingrene over å sende en sms.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE SVAR! Vent til hun sender meld eller ringer en annen dag. Tro meg, det kommer du til å vinne på

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvis hun nå var i tvil, og hadde snudd, at hun bare innså alt nå, hva hun mistet, den gode snille meg. når jeg nå da ikke bryr meg, ikke tar tlf ikke svarer på sms. jo da tenker hun kanskje at hun ikke mistet noe allikavel for jeg er jo som alle andre. driter i hun og driter i at jeg mistet henne bare etter en uke. så da tenker hun samma det da, bra jeg gikk da. han var jo ikke noe spesiel uansett. så har jeg bare en kald kald skulder fra nå av.

og da oppnår jeg ikke det jeg ville snu rollene. men hadde sjansen og lot den glippe rett foraqn nesen min.

det jeg tenker nå ...

fikk sjansen til å få byttet rollene, men dret meg ut og mistet sjansen fordi ejg ikke svarte i antt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hvis hun nå var i tvil, og hadde snudd, at hun bare innså alt nå, hva hun mistet, den gode snille meg. når jeg nå da ikke bryr meg, ikke tar tlf ikke svarer på sms. jo da tenker hun kanskje at hun ikke mistet noe allikavel for jeg er jo som alle andre. driter i hun og driter i at jeg mistet henne bare etter en uke. så da tenker hun samma det da, bra jeg gikk da. han var jo ikke noe spesiel uansett. så har jeg bare en kald kald skulder fra nå av.

og da oppnår jeg ikke det jeg ville snu rollene. men hadde sjansen og lot den glippe rett foraqn nesen min.

det jeg tenker nå ...

fikk sjansen til å få byttet rollene, men dret meg ut og mistet sjansen fordi ejg ikke svarte i antt.

Skjønner du tenker dette, men nei.

Du har enda litt å gå på før hun tror at du er en idiot som alle andre. Hun vet gjennom 5.5 år at du ikke er det, og hun trenger å få en oppkvikker :)

Bra du var sterk og ikke svarte!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som hadde begynt å få sove igjen om natten. . .

Halv fem la jeg meg ... skikkelig trøtt. Det er fem timer siden nå og jeg har vært mer våken enn i søvn. Det har garanter noe å gjøre med episodene i natt ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt med deg hele veien, men ikke skrevet noe før nå.

Ville bare si at du er beintøff, stå på! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt med deg hele veien, men ikke skrevet noe før nå.

Ville bare si at du er beintøff, stå på! :)

Takk.

Ligger på sofaen. Litt utmattet ... hardt tenkende fra ting startet til nå.

Prøver å ikke gå mot kjelleren, men prøve å snu hjernen humøret. Opp å gjøre noe. Men hardt uten batteri ...

Skulle tatt den

Skulle tatt den

Skulle ikke tatt den

Skulle tatt den

Skulle tatt den

Skull ikke tatt den

Skulle ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...