Gå til innhold

hjelp ( av dere ) til selv hjelp i et parforhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

nei jeg vil ikke være denne personen hun skal ha på gress og kan kunne komme til i storm. det er bare ikke godt nok og ikke aktuelt. nop.

jeg har ikke tenkt å sitte igjen som en forbanna dust som hopper når noen sier hopp. den tiden ER FORBI !!!

Og jeg vet jo, at etter alt som har skjedd, jeg mener alt hun har gjort så er jo sjansene for at noe skal virke spolert om og om igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Natten senker seg, la oss få hvile før atter en ny dag. Jeg stirrer i taket ... hvile du liksom ...

trollet på skulderen maser i et bankende kjør. Men ... jeg vil da ikke ... jo jeg vil. jeg vil jo ha tilbake ei jente slik hun en gang var. Men det er jo umulig fordi ... man kan jo ikke snu tiden tilbake, for så å gjøre om eller trekke tilbake ting som er gjort.

Store flengende sår, som gror, som åpnes igjen, som gror, som etter atter en rundans, vil lage arr ... som følger meg resten av livet.

sove nå , og du trollet, du må sove litt du også.

jeg fikk plutselig en mms av et ben i gips ...

WhAt ...

timeout ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Herregud for en tåpelig tøyte hun er.

Jeg tror det er på tide for deg å sette en standard for hvordan tingene skal være: kjør tingene hennes til noen hun kjenner, sperr nummeret hennes slik at du ikke mottar meldingene.

Hun er rett og slett kørka hele damen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal klare meg uten disse innsovningstablettene. Jeg skal jobbe hardt og inderlig. Hun skal ikke få knekke såpass håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal klare meg uten disse innsovningstablettene. Jeg skal jobbe hardt og inderlig. Hun skal ikke få knekke såpass håper jeg.

Jeg fikk også slike tabletter. Trengte ikke bruke de lenge.

De hjalp veldig.

Du blir ikke knekt av å bruke dem en kort periode. Hun trenger ikke vite at du bruker dem. Og det er noe som gjør at du sovner, og får en pause. Veldig, veldig deilig å sove.

:klemmer:

Sendte hun deg virkelig en mms av det brukne benet sitt :skratte:

Da har du vunnet da!!

Hun vil ha sympati osv av deg. Gir ikke han nye typen henne den omsorgen/sympatien/pleien hun trenger/er vant med?

Ikke svar. Men skal man svare så hadde jeg svart - "feilsendt mms".

Men det beste er å ikke kommentere, for da åpner man ikke for en dialog.

Det vil du ikke ha nå.

Det er det hun vil.

Men det hun skal ha,for at du har et overtak, er en kald skulder.

Hvorfor kan hun ikke bare la deg få være ifred og la deg komme videre?

Den der pose og sekk mentaliteten er jeg så lei av !

Hvor får de den holdningen fra?

Hør på blondie- ikke vær den hun kommer løpende til hver gang han nye typen ikke strekker til.

Skal du liksom bli "den andre" nå?

Kjærlighetsorg er slik at man går to skritt frem og ett tilbake, for så å gå ett skritt frem og så stå litt på stedet hvil. Det er vondt og vanskelig. Men du klarer deg bra synes jeg. Du gjør de rette tingene !

Troll er ikke morsomme å ha. Kan du knipse den vekk fra skuldere da?

Min er i hodet den..

Kanskje vi skal speise trollene våre - så kan de finne på no moro istedet for å plage oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Troll ... spleise dem ... hadde det gått tror du ?

har vært på jobb i dag, jobbet hardt og lenge. Jeg var på nippet om å kjøpe superlim til øyelokkene. Men da jeg endelig kom hjem fant jeg dusjen, litt å spise, og slo på tv. satt på musikk og la meg ned i godstolen. Jeg kjente at jeg kom til å sovne. deilig tenkte jeg, selv om jeg også skal sove til natten, men nå ... pause ... timeout ... poff ...

jeg våknet som alltid, ganske nøyaktig en time senere, men det var en herlig time. nå lukter det nytrekt kaffe, og det er ... mandag ...

har aldri likt mandager jeg.

fikk ny sms om at hun var i byen og lurte på om jeg kunne komme inn med den tingen som hun ventet på. Virket som hun ville møte meg i dag. det var jo også den tingen hun brukte som åpning for samtale sms ringing natt til lørdag. noe der er det, men har ikke klart å se hva det er enda.

trollet prøver å vise meg det, lol men det er vel best å holdet det utenfor. og egentlig er det vel skummelt å skrive troll i det hele tatt på et forum.

jeg svarte med at jeg ikke var i nærheten. og at jeg kom til stue alt av ting og slikt et sted det står trygt og hun da kan hente det ved hjelp av venner eller familie innen rimelig tid.

virker ikke som hun egentlig bareer ute etter den tingen siden den blir brukt til innfartsvinkel, men samtidig så blir den ikk brukt fordi hun har snudd ... men det kommer vel til det med pose og sekk ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fått noen andre smser og litt mld på facebook i de siste dagene. dette er fra andre enn henne. dette er fra folk sm har hørt rykter om at det har skjedd noe mellom oss to. at vi har gått til hvert vårt.

litt støtte derfra er godt det også. Så er det noen som hinter åpenlyst om at de er int i noe mer nå som jeg er blitt ... huff ... singel

dette skulle gjerne være litt trøst, siden man da kan få føle seg attraktiv, og at man ser det er andre fisker i havet som viser sin nyskjerrighet ... men det hjelper ikke i det hele tatt.

hva om jeg ikke var avisende på mld om å møtes i byen for å gi henne den tingen? jeg kunne jo kommet ditt, fresh nystelt med godt humør og et smil om munnen. gitt henne en god klem, og si hei på deg :) gi henne den tingen, og snakket litt om løst og fast, gitt henne noen ord om den foten og ellers litt slik som egentlig er meg, for så å beklage at jeg har en annen avtale og må løpe videre ...

tror kanskje det også er en måte å vise noe noe på jeg ... :) eller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner egentlig ikke hvorfor du skal drive og frakte denne tingen til henne?

kan du omadressere den?

Du fikk den i posten ikke sant? Så om du ikke har åpnet pakken så skriver du et kryss over adressen, og flyttet, og skriver den nye adressen der.

Legg den i rød postkasse eller lever på postkontoret.

Neste sms så svarer du- pakken er videresendt til din nye adresse :jepp:

Om du møter henne en gang. Ikke gi en klem. Ingen nærkontakt. Hvorfor skal hun få det?

Eller er det du som vil ha den klemmen?

Men viktig å vise at du har det bra, og faktisk ikke har tid til "å ta en kaffe" med henne hvis du møter på henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og du - hvorfor ikke date litt?

Trenger ikke bli noe mer ut av det. Men en eller flere koselige kvelder. Og så sprer rykte seg om at du dater..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva om jeg ikke var avisende på mld om å møtes i byen for å gi henne den tingen? jeg kunne jo kommet ditt, fresh nystelt med godt humør og et smil om munnen. gitt henne en god klem, og si hei på deg :) gi henne den tingen, og snakket litt om løst og fast, gitt henne noen ord om den foten og ellers litt slik som egentlig er meg, for så å beklage at jeg har en annen avtale og må løpe videre ...

tror kanskje det også er en måte å vise noe noe på jeg ... :) eller ?

Dårlig ide....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud for en tåpelig tøyte hun er.

Jeg tror det er på tide for deg å sette en standard for hvordan tingene skal være: kjør tingene hennes til noen hun kjenner, sperr nummeret hennes slik at du ikke mottar meldingene.

Hun er rett og slett kørka hele damen.

skjedde litt smått i dag også, men orker ikke oppdatere nå. skal ligge hodet på puten for å se om ikke jeg kan få disse intervallene mine :)

natta. takk igjen dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Man er ikke en umandig pyse fordi om man tar en innsovingstablett pr kveld i en periode. Tvert i mot.

Undervurder ALDRI hva søvn gjør for kroppen: nullstilling, opplagthet, oppstemthet. Den rene trolljager.

Jeg tok dem i ca 1 uke i forbindelse med min skilsmisse da tankekvernen gikk i et eneste kjør. Verdien av å kunne legge hodet på puten og våkne først dagen etter er uvurderlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

skjedde litt smått i dag også, men orker ikke oppdatere nå. skal ligge hodet på puten for å se om ikke jeg kan få disse intervallene mine :)

natta. takk igjen dere.

Nattaklem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hei dere.

da sitter jeg i stolen min med pcen på fanget. jeg har litt rolig musikk i bakgrunnen, og kaffekoppen er nær. det nærmer seg natt, og snart er det en ny dag.

hva har skjedd siden sist ? jo jeg har gjort litt bra og litt dumt. jatakk begge deler var det noen som sa, men det blir vel konsekvenser av alt man gjør.

jeg får begynne med dagen i går. tirsdag. dagen begynte ved at jeg reiste på jobb. jeg fikk så mld om jeg kunne levere denne tingen. jeg hadde den med meg, og svarte at jeg kunne treffe henne i fem minutter å levere den, men jeg visste ikke når.

litt senere på dagen fikk jeg et anrop og jeg tok den. Hun lurte på om jeg var i nærheten av der hun var og det var jeg. så jeg sa jeg kunne komme dit med den tingen. da jeg rundet svingen hvor hun skulle stå fikk jeg øye på henne med en gang. selv med knekt fot i gips og to krykker så hun bra ut. hun var smilende, men usikker. men hun strålte sunnhet opplagt frisk og godt humør.

jeg gikk ut av bilen og hilste henne med en klem. jeg ga henne tingen og skulle til å gå da hun så spørrende på meg. jeg sa jeg hadde fem minutter så jeg kunne avse siden jeg enda var på jobb.

vi snakket om flyttelasset som hun ikke har hentet, og jeg fortalte henne hvor jeg kom til å sette det for å få det ut av huset. et sted det står trygt og hun kan hente det selv når det passer. hun var helt enig fordi hun mente det var greit for meg å få det ut av huset slik at jeg kom meg videre i livet mitt ... voksent sagt ... hvor kom det fra?

så snakket jeg om det praktiske som vi eller jeg holder på med, for å få ferdig og det virket som vi var enige. enda. bra.

så spurte hun om hvordan det gikk med meg, og jeg fortalte sånn lett. hun fikk fortelle hvordan det gikk med henne, og hun var flink til å ikke slippe ut en hel haug med detaljer som jeg virkelig ikke trengte. merkelig. hvordan gikk det seg til?

jeg klarte seff å tråkke i salaten helt på slutten av samtalen ved å dra en idiotisk setning som var blandet med humor at det snart var på tideå komme hjem igjen nå. hvorpå hun ble litt brydd og før hun rakk å svare sa jeg at NEI det var nok for sent nå etter alt som var skjedd.

man skal vel gjøre feil siden man er et menneske ... vi snakket sammen på en rolig måte, og jeg følte verden nesten sto stille. jeg ga henne en klem til så dro jeg videre med mitt. Jeg viste ikke noe slikt som oh kom hjem kom tbake jeg gråter jeg har det sykt jæblig blablabla. men klarte å holde det rolig smilende og trygt. bortsett fra den ene setningen da.

etter det var jeg rolig også. jeg grublet endel resten av den arb dagen, men var mest rolig. det har nok noe med at jeg fikk se henne, og at tonen var bra. jeg la meg på kvelden og fikk sove ... jeg hadde noen oppvåkninger, men ikke så mange som vanlig.

i dag sto jeg opp litt sent. hadde fri. jeg var ute på tokt med en kamerat, og det varte i noen timer før jeg atter var hjemme. jeg har laget middag, spist vasket klær gjort litt husarbeid. nå sitter jeg foran pcen og vet jeg bør legge meg snart. har hatt besøk store deler av dagen.

har ikek hørt noe fra henne i dag. og ikke har jeg tenkt så mye på det heller. det er nok en falsk trygghet for jeg tror nok det er fordi jeg fikk se henne og snakke med henne i går. det som da skjer er at jeg får en slags boost og kan da ha det rolig og avslappet en dag to eller flere før jeg føler jeg trenger påfyll. som en narkoman. abstinenser. ikke sikkert det er slik, men jeg er redd for det.

jeghar iallefall ikke behov i dag for å snakke med henne skrive til henne se henne eller noe. så det har vært en bra dag. jeg satt på noen sanger jeg liker som er rolige og som handler om kjærlighet. der var jeg litt for tøff enda, og kjente at jeg måtte slå dem av og heller finne noe lystigere. så dette ligger rett under huden enda. ser på dette som et tegn på at det faktisk kan være slik at jeg har fått fixen min og kan nå gå en micro periode før jeg trenger påfyll.

jeg merker at jeg må holde meg unna fb. dette fordi det er mange som kommenterer disse statusene som knekt fot ( med tilhørende falsk forklaring ) statusen om fra forhold til singel ( med enda en tilhørende falsk forklaring ) og det gjør meg bare trist. videre mange familiemedlemmer og slekt fra hennes side som venner, og jeg vet jo ikke om man skal slette alt sammen eller la det være.

tenker nesten å lage en ny fb hvor jeg tar med meg de nærmeste for en periode.

nei skyt meg kjeft på meg vri av meg hodet ... jeg skulle betalt mye for å få dette glemt i en fei for så å fortsette livet som om ingenting hadde hendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du klarte deg fint jeg :)

Den med fb kan jeg bare si at du kan sette alle som hører henne til i en gruppe som heter " begrenset " og fikse i instillingene om hva du vil se av dem og hva de skal se om deg.

Jeg har faktik de fleste " vennene " i den gruppen , resten står som " nære venner " eller "familie " , og det er de jeg deler mye med og kan lese demmers statusoppdateringa.

Jg synes du er modig at du tørr møte henne, jeg alltid ville ta mest mulig avstand fra exer, selv om det er jeg som dumpet de.

Men tid til å komme over dem tar det allikevel. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink :klemmer:

Jeg synes du var kjempeflink. En setning fra "gammel vane" og ellers oppførte du deg eksemplarisk :) Dyktig!

Kjenner jeg blir litt stolt på dine vegne! :klemmer:

Det må være godt å møte henne som likeverdig, rolig og behersket.

På en slik måte som du fortjener å være og møte henne.

Jeg tror og gjetter at hun har innsett hva hun har gjort, og angrer. Samtidig som hun lærer seg å stå for sine valg :)

Hun blir mere voksen, og det blir du også :)

Synes dere begge er flinke akkurat nå! Fortsett slik.

Vær trygg på deg selv og dine avgjørelser.

Lag en gruppe på FB som kun har begrenset tilsyn til profilen din, legg ALLE de gamle vennene deres, hennes slekt og henne i denne gruppen :)

Da kan du ha de på vennelisten din uten at de ser hva du gjør iallefall. Dersom du ikke ønsker å se hva de gjør så sletter du dem :)

Befri deg selv! Ikke vær slaven til nygjerrigheten (Ojda, kom det ifra MEG? jeg er jo verdens mest nygjerrige selv) og omfavn ditt nye liv!

Det er NÅ livet ditt starter!

Jeg personlig må kutte ALL kontakt med exer og deres familie, uansett.

Men det har aldri skjedd med en jeg har vært så lenge sammen med som du har. Skjønner det kan være vanskelig, men jeg tror likevel at man må få slippe unna alt som kan bringe fram de vondeste minnene.......

Kjenn litt på hva hjertet ditt sier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...