Gå til innhold

hjelp ( av dere ) til selv hjelp i et parforhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det ville blitt for enkelt..Tror han klikka å krepert kjærringa, eller så tok han henne tilbake og tørr ikke å vise seg her ..

Eller så begikk han selvmord av ren desperasjon og glemte å varsle oss om det..

Nei, vi får nå håpe på en spennende fortsettelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Eller jobber alt for mye.

Eller så har hverdagen og rutinene kommet inn for fult og følelsene begynt å roe seg.

Eller han har reist på ferie der de ikke har nett-tilgang.

Eller han dater for fult og er utslitt etter dating og sex..så han bare sover med et smil om munnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

:skratte:

Eller jobber alt for mye.

Bare tull å jobbe for mye. Jepp. Vet. Jobber for mye selv.

Eller så har hverdagen og rutinene kommet inn for fult og følelsene begynt å roe seg.

Det er lov å håpe.

Eller han har reist på ferie der de ikke har nett-tilgang.

Det er han i så fall meget vel unt.

Eller han dater for fult og er utslitt etter dating og sex..så han bare sover med et smil om munnen.

Og dette er han enda mer vel unt.

Hør her mister, vi vil vite hvordan det går med deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei dere :)

beklager stillheten. her har det vært jobb så det virkelig tyter ut ørene ... og ikke frivillig. det har gått langt over streken, men roer seg litt nå. takk for at dere er her enda og lurer. jeg er på vei i dusjen. har satt over kaffen, og ja jeg skal komme med oppdatering.

noe er litt spennende, synes jeg selv da, annet er kjedelig, men det handler mest om ... ja ... følelser.

takk for at dere enda er her :)

:klemmer: til dere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jepp, venter vi her, trofaste lesera :):popcorn:

Kos deg i dusjen ..

Jeg skal legge meg, for jeg netopp kommet hjem fra jobb og skal på tidligvakt i morgen.. men kommer tilbake

natta :):natti::sovne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en uker er gått ... 7 hele dager ...

så hva har skjedd ...

jeg har litt problemer med å samle tankene, men tenker at det går bra når jeg nå har begynt å skrive ...

jeg skrev til dere tirsdag, og onsdag kom. jeg jobbet til sent, reiste hjem og gjorde ikke mye siden jeg skulle tidlig på jobb igjen. ellers stille.

torsdag kom, og jeg jobbet til nesten sent. dagen brukte jeg ellers til fint lite. jeg hadde noen venner på besøk, og det var koselig.

tanken flyver fra det ene til det andre. og ofte til minnene om henne ... at jeg savner henne ... hva hun gjør på ... om hun tenker på meg ... en sang på radioen og tårene triller ... men i neste øyeblikk kan jeg le og kose meg med annet. turene opp og ned fram til nå har blitt bedre, og jeg er i stand til å tenke logisk ... dra meg selv ut av situasjoner jeg kommer inn i ang savn, bare jeg får latt noen tårer passere.

fredagen kommer ... endelig ferdig på jobb etter mang en for mye time. jeg dusjer og steller meg, og ser fram til en helg hvor jeg har lyst å finne på noe.

Framdeles fredag og jeg bestemmer meg for å begynne kvelden med å besøke min mor, som også trenger litt selskap. Da er vi jo to. det går noen timer, og jeg får være der litt for henne, og det er godt for hun har virkelig orket å være der for meg hele veien, og det uten sidestykke. ja jeg er gla i henne.

jeg får plutselig en sms ... ... ... PANG ... holde roen ... humøret ... ikke gå nedover igjen ... NEI JEG VIL IKKE ... ikke nå som det endelig var helg og jeg hadde bestemt meg for å gjøre noe bra ut av den.

Hun lurte på noe hun fint kunne ha funnet ut selv ... jeg tenkte lenge og vel på det, og bestemte meg for ikke å svare enda. Jeg var redd for at om jeg svarte så åpnet jeg for en dialog jeg ikke var klar for.

dagen endte med å finne på noe smått med gode venner, og jeg reiste hjem tidlig natt, slappet av og jeg la meg til å sove. Fikk ikke sove med en gang, og ble liggende å tenke på fine ting, og innimellom savne henne.

jeg våknet sent lørdag. altså ikke sånn tidlig formiddag, men faktisk ettermiddag. jeg begynte dagen med å være passelig irritert over å ha kastet bort en hel fridag. fint vær var det også, men unnskyldte meg selv med at jeg trengte det, og lot det gli derfra.

jeg satt noen timer for meg selv, og bestemte meg for å svare på den sms. ja jeg gjorde det. jeg skrev veldig kort og saklig svar på det hun lurte på, og ikke noe mer. fikk svar om at det var bra. svaret altså.

kvelden kom, og jeg hadde ikke laget noen planer enda, og begynte å høre litt rundt. de fleste var opptatt med sine samboere og koner, så da klokken nærmet seg 22 bestemte jeg for å gå ut på byen en tur, om så alene. det har jeg gjort før så hvorfor ikke. En god venn av meg hang seg på, og da ble jeg fornøyd.

vi var på plass i byen rundt 23, og bestemte oss for et par halvlitere og så ta kveld. litt kjedelig altså, men jeg følte ikke for noe mer. Ikke ville jeg bli full heller, for jeg visste at trollet på skulderen da ville gjerne låne tlf min å sende noen sikre smser til en person som helt sikkert ikke skulle ha dem.

vel, det gikk som det sikkert var ment til gjøre ... klokken ble langt på natt, og utestedene stengte, og vi sto i kø for litt junkfood og tenkte ... kjekt å se på damer, smile til dem, få et lurt smil tbake :)før vi sto i neste kø for å få taxi ... kom i snakk med noen flotte jenter i køen, så etter over 45 minutter i kø, kunne den gjerne vart litt lenger. Men det ble taxi hjem, og rett i seng. og sms trollet var med på en snurr så mobilen fikk ligge helt i fred :) heldigvis. det var en skikkelig kjekk kveld og natt på byen.

søndagen kom, det gjør den jo alltid, bare for å hviske meg i øret, at i morgen er det jobb igjen. akkurat som jeg ikke visste det fra før.

søndag gikk slik søndager pleier, altså ikke noe særlig spennende. jeg fikk endel mld på tlf og fb, for jeg har fått noen beilere nå som ryktet har spredd seg at jeg er ... alene, og jeg må jo ærlig si at jeg blir smigret. men det er nå det. tror nok dette hjelper meg litt opp i det hele, om hvordan dagene er.

så er det ei annen beiler da, hun er litt mer spesiell enn de andre, for hun går ganske hardt til verks ... skal må vil ... og hun er jo både oppegående og flott å se til, så det gir meg jo håpet tilbake om at det finnes andre fisker i havet, og gjerne fisker som faktisk ikke ville gjøre slik jeg har blitt vant til å få i trynet. og andre fisker som faktisk kan gi tilbake det jeg gir. Men jeg gjør selvfølgelig ikke noe med dette bortsett fra å takke, og vise at jeg setter pris på det.

mandag kommer, noe den alltid gjør, noe jeg aldri liker.

jeg har selvfølgelig tenkt på henne i helgen også ... men jeg har klart å tviholde på det å gjøre noe, være med andre, prøve å vri det jeg kan over til noe positivt. jeg starter min lange arbeidsdag med å få ny sms ...

... ... hun vet jeg er rundtom, og trodde hun hadde sett meg. så jeg fikk en mld der hun lurte på om jeg var i nærheten av det lokale legekontoret. jeg tenkte litt før jeg svarte at det var jeg ikke, det var nok noen annen hun hadde sett.

hun svarte ok. og at hun var på vei for å ta røngten av foten. og så lurte hun på hvordan det gikk med meg. Da måtte jeg stoppe opp helt for å tenke. skal jeg virkelig svare p å dette, er det på tide å vise at jeg er meg den snille fyren, og samtidig vise at jeg klarer meg jeg? eller skal jeg enda være bitter og ikke svare.

det kom en nydelig sang på radioen, og den påvirket meg til en viss retning, og jeg kom i det triste men bestemte hjørnet og svarte noe slikt som ... jo ... du er en jente det ikke er så lett å komme over, men jeg har enda friskt i minnet hva som skjedde ...alt som skjedde på slutten. det er hardt, men sakte men sikkert faller bitene på plass, og jeg nærmer meg klar for å starte min egen tilværelse, mitt eget liv, og min egen framtid. mld slutt. og helv hvor tårene trillet når jeg skrev det. måtte gjemme ansiktet så ingen fikk se. fikk svar tbake om at hun skulle la være å skrive, og at jeg kunne ta kontakt hvis det ble noe mer praktisk man kom over.

joda tankene og følelsene gikk over på annet vanlig, litt innom henne tilbake til vanlig ut den dagen......

tirsdagen kom, og enda en lang dag på jobb ... brukte den kun til jobb. og når kvelden kom reiste jeg hjem og fikk besøk av noen gode venner. og det var kjekt. som vanlig. la meg sent, og opp igjen tidlig i dag. joda enda en lang dag. etter tolv timer på jobb, skjer noe helt plutselig ... i fart, ser jeg henne ... og snur meg, hun snur seg samtidig og ser meg, og selv om vi så hverandre i bare tre sekunder rakk vi øyekontakt og begge hilste med hånden. jeg var sikker på at nå kom det en sms, men det gjorde det ikke. hun så forbaska god ut. sunn frisk våken og tilfreds ... blikket hun sendte sa ... hei ...

og selvfølgelig noen få minutter etter kom en sang på radioen ... den nye sangen not over you med GAVIN DEGRAW og den går slik

Dreams

Thats where I have to go

To see your beautiful

Face anymore I stare at a picture of you

And listen to the radio

Hope, hope there's a conversation

We both admit we had it good

But until then its alienation I know that much is understood,

And I realise..

If you ask me how I'm doing

I would say I'm doing just fine

I would lie and say that you're not on my mind

But I go out, and I sit down at a table set for two

And finally I'm forced to face the truth

No matter what I say I'm..

Not over you,

Not over you

Damn, damn girl you do it well, and I thought you were innocent

Took this heart and put it through hell, but still your magnificent

I, I'm a boomerang, doesn't matter how you throw me

I turn around and I'm back in the game, even better than the old me

But I'm not even close without you

If you ask me how I'm doing

I would say I'm doing just fine

I would lie and say that you're not on my mind

But I go out, and I sit down at a table set for two

And finally I'm forced to face the truth

No matter what I say I'm..

Not over you

And if I had the chance to re-new

You know there isn't a thing I wouldn't do

I could get back, on the right track

But only if you'd be convinced

So until then..

If you ask me how I'm doing

I would say I'm doing just fine

I would lie and say that you're not on my mind

But I go out, and I sit down at a table set for two

And finally I'm forced to face the truth

No matter what I say I'm..

Not over you

Not over you

Not over you

Not over you

og klart jeg fikk sjansen til å kjenne på kjærlighetssorgen da ... uten tvil ... men timene gikk, og jeg kom atter en gang over på andre tanker og har siden da holdt meg der. Så til nå i løpet av denne uken har det gått bedre ... endel bedre ... tror jeg selv da iallefall. jeg klarer å koble ut, snu tankene og finne på ting. jeg har også sovet når jeg skal.

jeg tror nok at jeg vil møte flere utfordringer når det kommer til dette. det gjelder vel å prøve å ha energi. holde hodet der det skal være ... fortsette på den banen jeg har begynt på.

dette ble litt langt, men sånn er det iallefall nå, og slik har det vært.

jeg savner noen å komme hjem til

som sier hei med en klem

jeg savner noen som ligger seg i armkroken etter en lang dag på jobb for bare å slappe av

jeg savner noen å ligge inntil å kjenne hud mot hud ... en forsiktig pust mot halsen ... en hånd som stryker på meg.

jeg savner at våkner vedsiden av noen som sover som jeg da kan liste meg ut for så å overaske med frokost.

jeg savner noen jeg ...

men først er det vel tid for å samle seg selv sammen ...

for dette jeg savner har jeg ikke sett på mange år selv om jeg i de samme år har hatt en noen ... ...

dyp avslutning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Hei

Synes det virker som du klarer deg bra.

Vet du hvordan du skal få henne til å slutte å sende SMS? Ved å ALDRI svare. Hvorfor skal du svare på trivielle spørsmål? Hvorfor skal hun vite hvordan du har det? Hvorfor skal du vite om hennes rønten? Etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, som sagt går det bedre ... og det er bra. opp og ned skal man jo ha en stund til, og kanskje man møter noen estra store humper på veien, men det også hører vel med.

jo ang sms så er jo det noen spørsmål ... andre spørsmål er jo hvorfor hun selv har lyst å vite hvorfor hun velger å sende sms ... det er jo også noe å lure på. hvorfor hun har lyst å fortelle meg hva hun skal en sjelden gang, og hvorfor hun lurer på om vi ikke skal møtes en dag om JEG har lyst ...

fridag i dag, og om jeg skal si det selv, det er deilig, selv om det er uvant og jeg blir rastløs. har faktisk ikke vært utenfor en dør i dag. ikke fem minutter engang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tråd

Jeg synes du er utrolig flink til å holde ut. Det blir ikke verre enn det erå nå. Det er lett å kjenne seg igjen i det du skriver. Jeg kjenner igjen mye av følelsene du beskriver, fra den gang jeg hadde det slik selv.

Jeg ønsker deg lykke til videre!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

til dere som etterlyste en oppdatering så skrev jeg en lang lang lang lenger oppe.

i dag en ny update. fikk tlf om vi skulle møtes for å snakke litt over en kaffe ...

hva nå enn det betyr. jeg var så travelt opptatt at jeg ikke helt fikk tenkt over det. svarte kanskje ... men jeg hadde ikke tid å snakke så måtte løpe. vært travel i hele dag. fra morgen til kveld. godt å sitte seg ned nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til dere som etterlyste en oppdatering så skrev jeg en lang lang lang lenger oppe.

i dag en ny update. fikk tlf om vi skulle møtes for å snakke litt over en kaffe ...

hva nå enn det betyr. jeg var så travelt opptatt at jeg ikke helt fikk tenkt over det. svarte kanskje ... men jeg hadde ikke tid å snakke så måtte løpe. vært travel i hele dag. fra morgen til kveld. godt å sitte seg ned nå.

Hei Flinken :)

Hvorfor skulle du møte henne egentlig sa du? Vet du at slik hun holder på , kan hun på 5 minutter ødelegge alt du jobbet for i flere uker. :sjenert:

Var jeg deg ville jeg skrevet til henne at " Jeg har ikke noe usnakket med deg og ikke behov for verken å se deg eller høre fra deg , så vennlig slett nr mitt og ikke ta kontakt flere ganger ". :nei:

Hun har tatt et valg den gangen ikke noe mere å snakk om videre. Hun kan da ikke holde deg på matta på den måten og du kan da umulig være så tiltakløs at du ikke klarer å si ifra til henne.

Jeg synes du har virkelig gjort en god jobb for ditt eget beste, selv om dette var en vanskelig kamp mot deg selv og dine følelser.

Bare hold deg i den retninger og gjør det klart for henne at du ønsker ingen kontakt videre.

:kose:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fikk ny sms i dag om det samme. svarte som sant det er at jeg er akkurat ferdig på jobb, og har noe jeg må nå rett etterpå så jeg hadde ikek tid. videre skrev jeg at vi kunne møtes en dag bare for å ta en prat, og samtidig se at det praktiske vi har gjort fungerer og er på stell slik vi ble enige om. men at jeg måtte få beskjed tidligere. og hun lurte da på i ny mld om jeg skulle på date siden jeg var så travel etter jobb ? har ikke svart på den siste.

si meg noen ... noe med disse rollene nå ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og om rollene er byttet : Er du fornøyd ? Var dette målet, eller har du et annet mål ? Som å få henne tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

fikk ny sms i dag om det samme. svarte som sant det er at jeg er akkurat ferdig på jobb, og har noe jeg må nå rett etterpå så jeg hadde ikek tid. videre skrev jeg at vi kunne møtes en dag bare for å ta en prat, og samtidig se at det praktiske vi har gjort fungerer og er på stell slik vi ble enige om. men at jeg måtte få beskjed tidligere. og hun lurte da på i ny mld om jeg skulle på date siden jeg var så travel etter jobb ? har ikke svart på den siste.

si meg noen ... noe med disse rollene nå ?

Hvorfor skriver du dette til henne? Dette oppfordrer jo til dialog. Hva med å bare la være å svare?

Eller neste gang: nei jeg vil ikke ta en kaffe med deg. Er det noe av det praktiske du lurer på så spør direkte.

Det er ikke noen roller som er snudd. Du løper og logrer fortsatt hver gang hun melder og hun liker makten. Hvem kan ta fra henne den makten? Hvorfor all denne høfligheten? Hun har sex med en annen for svingene ...!

Jeg synes stort sett du er flink, men jeg begriper ikke denne ventingen på smuler fra dette kvinnemenneskets bord. Du kommer aldri til å forstå henne fordi hun har gjort noe som strider mot alt du tror på. Hun er ikke til å forstå for deg lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig med Blondie her.

La henne være glemt. Slutt å svar og kommunisere med henne.

Dere to er historie.

Slutt å krype for henne, noe du enda gjør til en viss grad....

Kutt kontakten helt! Helt betyr 100%!

Ingen svar, ingen respons, ingen medlidenhet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mottatt !

men jeg kryper ikke lenger. jeg viser at jeg ikke hopper når hun sier hopp. det er klart. som tr pia skrev endel tidligere. etter en viss tid kan jeg starte med å vise meg igjen, den jeg er og den jeg er blitt, men samtidig den hun ikke får ta del i fordi hun valgte meg jo bort. for å si det fint. veldig mildt. så jeg mener ikke å krype eller hoppe, og det virker ikke som hun oppfatter det som det i det hele tatt. for jeg mener iallefall ikke det.

takk som vanlig for råd og synspunkt. jeg tar dem til meg, leser dem og tenker på dem, for jeg vet jo nå etter så lang tid at dere har voldsomt mye rett.

takk. ser jo det at om jeg gjør noe feil her så kan faktisk det jeg har bygget opp over flere uker rase på fem minutter. som eva skrev over.

og blondie, takk :) jeg venter ikke på smuler, jeg får ikke noe smuler, og jeg venter ikke på dem. jeg ble bare nyskjerrig nå som det plutselig ble slik som dette. nyskjerrig. men etter å ha lest disse siste innleggene går det opp for meg at det som er farlig, det er å bli nyskjerrig, for når man blir det, så trigger det endel andre ting.

så bra dere enda er her. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...