Gå til innhold

hjelp ( av dere ) til selv hjelp i et parforhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Blondie65

Jeg tror du er kommet så langt. Jeg tror det eneste som mangler er litt tiltro til deg selv og

KVELING AV ØNSKETENKNING

Gjenta etter meg: Jeg lar meg ikke herse med. Jeg lar meg ikke herse med. Jeg lar meg ikke herse med. Tenk på at telefonen ringer og du tenker:

Jeg lar meg ikke herse med.

Si det høyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror du er kommet så langt. Jeg tror det eneste som mangler er litt tiltro til deg selv og

KVELING AV ØNSKETENKNING

Gjenta etter meg: Jeg lar meg ikke herse med. Jeg lar meg ikke herse med. Jeg lar meg ikke herse med. Tenk på at telefonen ringer og du tenker:

Jeg lar meg ikke herse med.

Si det høyt.

Jeg lar meg ikke herse med. Jeg lar meg ikke herse med. Jeg lar meg ikke herse med.Jeg lar meg ikke herse med. Jeg lar meg ikke herse med. Jeg lar meg ikke herse med.Jeg lar meg ikke herse med. Jeg lar meg ikke herse med. Jeg lar meg ikke herse med.Jeg lar meg ikke herse med. Jeg lar meg ikke herse med. Jeg lar meg ikke herse med.

lol her går det i bon jovi ??? kom bare på youtube og mens han skurrer i bakgrunnen om kjærlig het og savn sitter jeg å

Jeg lar meg ikke herse med. Jeg lar meg ikke herse med. Jeg lar meg ikke herse med.Jeg lar meg ikke herse med. Jeg lar meg ikke herse med. Jeg lar meg ikke herse med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tuslet inn i stuen ... slått på tv og sittee i godstolen. Jag har lagt i sengen fra 2 til nå. 9 timer. Men har ikke hatt noe skikkelig sammenhengende søvn denne natten heller.

Ikke kom det tlf eller sms ...

Hvorfor er jeg skuffet ?

Fordi jeg trodde hun hadde snudd ? Tror ikke det.

Fordi jeg tror at jeg kunne fått noe ved å ta tlf som jeg kunne levd på litt frammover ? Ja. Det tror jeg.

Jwg var kommet to steg fram, men tok et tbake grunnet den episoden. Hvorfir det, skal det så lite til ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor klør jeg etter å ta kontakt ? Jeg har jo vært så flink hele uken ...

Det var ikke meg å ikke ta tlf. Jeg kunne tatt den og vært selvsikker og fortalt og svart bestemt og slik jeg har lært her inne. Ikke latt være å ta den. Jeg hadde bevist mer hvem jeg er og hvem jeg var blitt ved å ta den.

Meg og litt nye jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest suget gir seg

Og hvorfor klør jeg etter å ta kontakt ? Jeg har jo vært så flink hele uken ...

Det var ikke meg å ikke ta tlf. Jeg kunne tatt den og vært selvsikker og fortalt og svart bestemt og slik jeg har lært her inne. Ikke latt være å ta den. Jeg hadde bevist mer hvem jeg er og hvem jeg var blitt ved å ta den.

Meg og litt nye jeg.

hør her , du er vant til å ha henne der hele tiden og vi mennesker liker kjente trygge ting, vi er vanemennesker. Du savner dama som jeg savnet sigaretten. Beste jeg visste var å ta 5 min timout på terassen, under taket når det regnet. Nytrekk kaffe, frisk sommerluft, sigaretten og meg. 10 minutterd stillhet og la pulsen synke. Sjelefred.

Vel, det har jeg sluttet med men av og til tenker jeg, bare en sig til. Opplevelsen osv.

De har mistet et stort holdepunkt i livet, det å ønske seg tilbake er ikke feil. Og man skal sørge. Den veggen som er borte viste seg å være full av råte, den må bygges med nye materialer.

Nicotinsuget blir borte etterhvert og man får en bedre hverdag. Du har suget enda. Men det gir seg.

Tro meg, jeg var antegelig mer avhengig av frøken sigarett en du er av frøken råtten sviker.

Det går mot sommer og lysere tider. Vurdert en spennende ferie? Noe å belønne deg selv med.

Suget gir seg snart, lykke til.

Hilsen

Mann på 40 år som har klatret motbakker før. Fått utsikt langt frem , ser alt som venter og ønsker seg ikke tilbake til skyggelandet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

For en rotten kjerring hun er. Ringer deg mange ganger om natten og så ikke en lyd. Hva faen feiler det den syke bitchen?

Har du hørt noe mer om når hun kommer og henter greiene da? Jeg foreslår at dersom hun ikke kommer i kveld så sender du henne en melding i morgen på dagtid at siste frist er samme kveld kl ??, ellers går alt i søppelet, inkludert den der tingen som var så ultra viktig.

Håper det går bedre med deg etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste frist for å hente tingene sine er vel i dag?

Du har gitt beskjed om det antar jeg?

Som vi alle skrev tidligre, så vil en sorgprosess gå i bølgedaler. Nå opplever du en nedtur hvor hun og tankene rundt henne er altoppslukende.

Finn på noe morro!

Kom deg UT av leiligheten og skru av pc`n din.

Slå av mobilen om natten, lær deg det som en ny vane.

Det er ingen som skal trenge å ringe deg om natten lengre.

Slutt å pine deg selv med "dersom, enn, om, hvis, ditt og datt".

Husk at HUN tok valget om å være utro mot DEG!

Dersom du hadde tatt tlf og vært selvsikker så hadde det uansett ikke fungert.

Hun hadde vært sint og såret og kjeftet på deg, og du ville krøpet for henne igjen.

Bedre å unngå den idiotiske settingen og ikke pine seg selv mere enn nødvendig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering.

Da har hun ringt. Jeg tok den.

Hun hadde vært på legevakten etter å ha falt og knekt foten på fylla natt til i dag. Hun ville ikke ut med hvorfor hun hadde ringt og sms natt til lørdag. Hun mente hun hadde måttet komme borti. Så det hafde nok lagt wn sånn vi bytter roller i den samtalen jeg IKKE TOK.

Den sjansen er nok forbi nå, for jeg brukte unnskyldningen om at tingene hennes må ut for å ta denne samtalen. Og hun forsto det og skulle ordne det. For det var jo greit for meg å få ut alle hennes ting for at jeg da lettere kom meg videre i livet mitt.

Videre kunne hun fortelle at det gikk bra med henne og sin nye flamme men at det ikke var noe vibskulle snakke om til at jeg bare avbrøt hele samtalen med :

Jeg tok tlf for å lage en avtale om at du må få ut tingene dine, raskt. at du ikke må ringe på natten. God bedring ang foten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg gjentar:

Dersom det var noe viktig, vesentlig, meningsfylt og sjelsettende hun hadde å si natt til lørdag så hadde hun selvsagt sagt det nå. Men hun vil ikke engang vedgå at hun har ringt og sendt SMS, noe som forteller at det bare var fyllerør.

Flott levert mht samtalens innhold.

Ps.: Er det vanlig at hun drikker så ofte (både natt til lørdag og natt til søndag full)?

Endret av Blondie65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Hun har drukket mer på 14 dager nå enn på flere år. Og jeg har ikke sett henne drikke så mye og så full som hun må ha vært disse uken. Betyr det noe ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Nei. Hun har drukket mer på 14 dager nå enn på flere år. Og jeg har ikke sett henne drikke så mye og så full som hun må ha vært disse uken. Betyr det noe ?

Vet ingenting om hva det betyr. Hun er havnet i dårlig selskap. Uansett - det er ikke din sak. Jeg bare reagerte på at foten var brukket og at hun var minst like full dagen før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det betyr noe? Det vet ingen av oss. Og du håper. Håper at det betyr at hun ikke har det bra med den nye kjæresten og det nye livet... eller tar jeg feil?

Jeg synes du parerte telefonsamtalen flott! Men jeg tror du sliter med et aldri så lite håpe-troll som sitter på skulderen din. Rist det av deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ... ... ...

Jeg har et troll på skulderen ja ...

Det gjør vondt ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blondie65

Du skal ikke unnskylde tankene dine.

Men du må stoppe håptankene dine - og denne omsorgen du har lyst å gi til fyllevrøvleren med brukket fot. Hun har ikke gjort seg fortjent til din omsorg og omtanke - hun har spyttet på den.

Eller vil du virkelig reduseres til gråteskulder og omsorgsperson som er god å ha i storm, mens når det er finvær og ingen problemer så gir hun seg hen til en annen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Anbefaler boken "Kjærlighetens 5 språk"! (og nei, har ikke lest resten av tråden..)

Det bør du - da ville du forstått at damen har flyttet ut og inn til sin nye mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...