Gå til innhold

hjelp ( av dere ) til selv hjelp i et parforhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hør her tøfflus :fnise:

NESTE GANG hun ringer trykker du på RØD KNAPP.

Vil hun deg noe så kan hun sende sms. Hører du? Sende SMS.

Dessuten må hun omaddresere posten sin.

Og når den veldig viktige pakken kommer, så send henne sms om at den er kommet og du legger den "der og der" (så slipper dere å treffes).

Og skriv på samme sms, du må omadressere posten din.

Ikke noe hilsen eller klem eller noe, hun vet hvem den er ifra.

SLUTT Å TA TELEFONEN FRA HENNE !

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok. Trodde hun var på vei etter siste esker med flyttelass, og et famuliemedlem som lånte sofaen i natt stakk uten å låse. Og hun er en slik person som plinger på like før. Fikk litt sånn åhjelpes. Ikke inn der før jeg er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heretter kun sms. Hvis det ikke er mot sin hensikt da.

Til mity forsvar var jeg kort og ufølsom.

Og når jeg nå oppdaterte henne om at det hun venter på kommer til helgen skrev jeg altså sms om at hun da samtidig fikk ta med seg resten av ting og tang. Altså ikke en dag for å hente det og en annen dag for det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

ikke lett, men det er det eneste som hjelper hvis hun skal innse hva hun har gjort og mistet. Hvis du vil snu situasjonen.

Bra jobba :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en oppdatering.

Hun ringte. Jeg stusset lenge på om jeg skulle ta den, men tenkte det var noe for ellers hadde hun ikke ringt. Såjeg tok den og sa hallo.

Hun sa hei

Jeg sa hei hva lurte du på

Hun spurte etter noe viktig som skulle komme i posten.

Jeg svarte jeg skulle sjekke når jeg kom hjem og gi henne en tilbakemld.

Hun sa ok. Pause går det bra med deg ?

Meg pause joda gjør det. Gir deg en lyd om det du spurte om. Etterpå.

Hun ok

Jeg hadet.

Hun hadet.

:5::wow::skaal:

Flink du var!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh ... tr pia

Trodde jeg hadde gjort noe dumt nå, og sku få kjeft ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen lett situasjon for deg TS. Men du holder hodet kaldt.

:klemmer:

takk.

:mobil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh nei, da hadde jeg jo allerede vunnet da.

neinei det er meg som er flink åikke ta den men å huske å smse ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror innerst inne at du vil vinne denne kampen !

Er ikke lett å huske alt. Av og til er det nok også fristende å høre stemmen eller bare vise at "jeg har det bra jeg!!"

Husker jeg tok telefonen en dag da jeg jeg visste at mannen var bekymret over hvordan jeg hadde det. Jeg svarte påtatt sprudlende blid "halloooo" og hørte han stusset. Spurte så "hvordan har du det egentlig?" "Kjempebra!". "Hva gjør du?" spurte han. "Skal treffe noen,Har ikke tid til å prate, Hadeeet!" Og smalt på røret.

Og jeg skulle bare til tannmlegen...

Og mannen kom hjem og så på meg med et blikk som viste at nå var han i tvil om hva som skjedde, hva jeg opplevde. Men han sa ingenting. Og jeg smilte bare bredt til han og spurte om han hadde hatt det like fint idag som jeg hadde hatt det!

Men det er ikke riktige måten, jeg sier bare at jeg vet man har lyst til det og jeg vet at det kjennes deilig å gjøre det. Slemt - ja, men det er det han har gjort også.

(og han spurte senere og jeg svarte jeg var på vei til tannlegen. Han sa det egentlig var godt å høre meg blid og ikke bare den monotone, lei seg stemmen..)

Men siden hun allerede har flyttet ut, så er det beste nok å vise avstand. Vise at "her har du valget ditt. Ikke oss, ikke meg. Vi er ferig. Du valgte en annen, Da er jeg ferdig med deg også. )

Vond, vondt og vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hengt meg veldig opp i det å vinne dette. er nesten som at jeg vil vinne dette fordi jeg bruker det som medisin mot bruddet, sviket løgnene utroskapen likegyldigheten at forholdet gikk til ... at hun ikke lenger er min den hun en gang var ...

og samlet blir det ...

og for å komme over det uten å gå for langt ned, så blir dette medisin, om det skulle gå. ikke at jeg er sikker på det siden det er en annen i bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva vinner du? Hva er premien?

Det kan ta lang tid før du ser dette. Men de fleste forhold som blir til pga utroskap ender. Og når du allerede nå ser at han ike stiller opp slik du gjør (med tanke på flyttingen) så vil hun fort se hva hun gav slipp på.

Men om hun vil innrømme det eller er for stolt - det vet man ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du klarte å holde deg kald på telefonen! Men støtter forslaget om kun sms fremover :klemmer: Og kjenner meg veldig igjen når du snakker om å ville 'vinne', og vise at du har kommet deg videre(selvom det kanskje ikke er heelt sant ennå :sjenert: ) Er der selv haha :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du klarte å holde deg kald på telefonen! Men støtter forslaget om kun sms fremover :klemmer: Og kjenner meg veldig igjen når du snakker om å ville 'vinne', og vise at du har kommet deg videre(selvom det kanskje ikke er heelt sant ennå :sjenert: ) Er der selv haha :gjeiper:

oh ... du er der selv? neimen ... er du med i klubben for de slitne kropper utsatt for svik og tortur, og så har du ikke sagt noe ?

:tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vel ... dagen har blitt brukt til å gjøre rent i huset. jeg har flyttet på absolutt alt som kan flyttes på. det ble en skikkelig ommøblering samtidig, men den måtte gjøres to ganger. for den første gangen sto egentlig alt på et sted, og hverken det ene eller det andre var mulig.

men etter litt prøving å feiling ble det bra. At jeg ikke har tenkt på dette før? mens vi bodde her. egentlig bra for nå er det blitt på en måte vi ikke har hatt det her.Så lukter det grønnsåpe japp, med FURUNÅL :) og klesvasken er hengt opp. tre maskiner. japp slå den. og jeg kan faktisk henge opp klærne slik JEG vil. jeg vet de tørker slik også lol :)

oppvaskmaskinen kjørte jeg uten at den var HELT full :) wow tenk det:) bare fordi jeg ville ha alt rent når jeg først var ferdig med huset. ja leiligheten da.

så ... vet ikke om jeg tør si det engang, men jeg har pcen på bordet, og litt høytalere og slikt under bordet. gjett om det er kabler i stua nå? K A B L E R sånne mørke stygge tykke og noen hvite :) og man kan faktisk stumpe i dem. jada og et skikkelig irritasjonsmoment når man skal vaske eller støvsuge, men jeg gir vel F i det :)

og dere ... oioioi jeg lot do lokket stå oppe i full protest mot kvinneligheten, men jeg måtte legge det ned igjen etter fem minutter. for jeg måtte innrømme for meg selv at jeg liker det best nede selv også ...

ellers fjernet ejg et tannkost glass, og gosh jeg fikk god plass i skapet.

huff nei nå må jeg finne den rette ... ... ... neida ... ... ...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe vel ikke like ille som deg nei :klemmer:

Men flytta fra eksen for en måned siden, og det var en god del ting som hadde foregått bak ryggen min blandt annet. Forsto til slutt at det ikke nytta når jeg var den eneste som la inn en innsats :jenert:

Var veldig langt nede, og ville virkelig at det skulle funke da. Men nå når jeg har kommet meg bort og fått det på avstand ser jeg faktisk hvor dårlig han behandla meg. Nekter selv å svare på meldinger, men en liten del av meg vil at han skal sende melding om at han angrer, selvom jeg ikke vil ha han tilbake nå :sjenert:

Kan love deg at selvom det tar tid, så går det bedre etterhvert :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel ... dagen har blitt brukt til å gjøre rent i huset. jeg har flyttet på absolutt alt som kan flyttes på. det ble en skikkelig ommøblering samtidig, men den måtte gjøres to ganger. for den første gangen sto egentlig alt på et sted, og hverken det ene eller det andre var mulig.

men etter litt prøving å feiling ble det bra. At jeg ikke har tenkt på dette før? mens vi bodde her. egentlig bra for nå er det blitt på en måte vi ikke har hatt det her.Så lukter det grønnsåpe japp, med FURUNÅL :) og klesvasken er hengt opp. tre maskiner. japp slå den. og jeg kan faktisk henge opp klærne slik JEG vil. jeg vet de tørker slik også lol :)

oppvaskmaskinen kjørte jeg uten at den var HELT full :) wow tenk det:) bare fordi jeg ville ha alt rent når jeg først var ferdig med huset. ja leiligheten da.

så ... vet ikke om jeg tør si det engang, men jeg har pcen på bordet, og litt høytalere og slikt under bordet. gjett om det er kabler i stua nå? K A B L E R sånne mørke stygge tykke og noen hvite :) og man kan faktisk stumpe i dem. jada og et skikkelig irritasjonsmoment når man skal vaske eller støvsuge, men jeg gir vel F i det :)

og dere ... oioioi jeg lot do lokket stå oppe i full protest mot kvinneligheten, men jeg måtte legge det ned igjen etter fem minutter. for jeg måtte innrømme for meg selv at jeg liker det best nede selv også ...

ellers fjernet ejg et tannkost glass, og gosh jeg fikk god plass i skapet.

huff nei nå må jeg finne den rette ... ... ... neida ... ... ...

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vinner du? Hva er premien?

Jeg tror det du vinner er din egen selvrespekt. Du sto oppreist og klarte deg i en vanvittig vanskelig situasjon. Det at du klarer å gjennomføre det du har satt deg fore - og ikke la en som har behandlet deg dårlig vinne ved å knekke deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...