Gå til innhold

hjelp ( av dere ) til selv hjelp i et parforhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner hva du mener TS men leken der handler ikke om dere lenger. hun har en ny en. dette kunne vært interessant om det var bare hun og deg.

Men hun var utro og riktig fæl mot deg. derfor skal du ikke gi henne noe av deg selv lenger.

du kan avslutte samtalen om hun vil prate, at sorry, jeg er opptatt, hade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du var flink når du svarte slik du gjorde.

Som alle andre her over sier, du må være upersonlig og kvass. Hun trenger ikke, ei heller må vite hva du skal og ikke skal.

Ikke gi falske forhåpninger til henne om at du skal tøffle tilbake til henne.

Fortsett slik du gjør nå, du har skjønt det :)

Dog kun for et kort sekund før du tvilte på deg selv igjen...

MEN det er en bra start!

Hun angrer, tro meg, hun gjør det.

Du fortsetter akkurat slik du gjør nå, og dermed så vil du oppnå at hun ønsker deg tilbake, men IKKE får deg.

Du MÅ være beinhard.

Hver gang du tviler så ta tak i ballene og kjenn at de fortsatt henger der :gjeiper: haha, veldig billedlig her, men kanskje det fungerer?

De ballene er kun for deg, og for ei ANNEN å leke med senere en gang. Ikke hun! :kjefte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det har ikke bedre virkning å svare :

Joda :) her går det bra :) driver slik slik slik og til helgen har jeg avtalt det og det og det.

Håoer du ... ... ... ha en fortreffelig aften.

???

Det alternativet der hadde vært dårlig! Ikke gidd å bruk energien din på å tenke slik en gang.

Du skal IKKE skrive slikt til henne, det får den nye kjæresten hennes gjøre :kjefte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh ...

Så da ble det gjort riktihg.

Jeg ble drevet mellom å ikke svare fordi det er å holde på planen om å snu situasjonen. Men tenkte kanskje hun da bare syntes at jeg var teit som spiller sint eller noe

Eller å svare jeg gkør slikslikslik skal slikslikslik for å vise at her vet du, her går det glimrende uten deg.

Derfor jeh måtte finne ut hvilket av alt som sku passe.

Og ja nesten en fot i tøfflene igjen, men nei. Ikke enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at dette er vanskelig , men det er riktig det du svarte. Tror det er mest riktig at du ikke gir henne det hun ønsker, nemlig svar på hvordan du har det.

Og bare det at hun spør...det viser at HUN tenker på DEG.

Gled deg over det og svar kort og greit. Ikke noe personlig, kun informasjon om det hun trenger å vite.

Jo mindre hun vet om deg og ditt, jo mer vil hun lure og tenke og fundere.

Skjønner jo at det er vanskelig å gjennomføre dette når man egentlig ikke er en slik person.

Da jeg ble skikkelig forbanna så kom alle mine tanker og formaninger om hvordan jeg ville ha det ved brudd. Og det var minst mulig kontakt. Ingen telefoner, kun mail og sms. Disse partnerne(eks-partnerne) tror av en eller annen merkelig grunn at man skal og kan være venner etter et brudd hvor en tredjepart er med i bildet.

Bli forbanna- få frem raseriet ditt over hvor mye hun har tråkket på deg og dratt deg gjennom, og sett klare grenser for hva du aksepterer og hvordan du vil/skal svare på ting.

Men du har egentlig fått de beste rådene av noen flotte kvinner her på KG.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ballene er kun for deg, og for ei ANNEN å leke med senere en gang. Ikke hun! :kjefte:

:goodbye::lur:

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var ikke meg den ab men joda faktisk litt stilig den kommentaren :) men den fikk meg på en ny tanke. Når skal jeg ... ... ... plutselig ble jo det noe LOL :)

neida :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du har egentlig fått de beste rådene av noen flotte kvinner her på KG.

Har prøvd å fortelle tidligere i tråden hvor takknemlig jeg er for at så mange flotte mennesker har hjulpet meg, vist meg vei, og gitt meg både kjeft og ros. jeg har faktisk lært endel, på vei til å bli bedre og flinkere på ting. Og jeg hadde ikke kommet dit jeg er i dag om ikke det hadde vært for dere. Tenk, en tråd her, har fått meg til å beholde fatningen mer enn en gang. Og enda er det en prosess, og enda er det godt å ha tråden. Nå er det tøfflene som er på vei fra vedsiden av sofaen og ut i søppla. den er ikke lett, men jeg er på vei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du har håndtert dette bra de siste dagene! Bra sms. Denne mer kjølige siden er nok med på å gi deg kontroll og overtak. Ikke plei henne og gi henne oppmerksomhet - slik som hun er vant med. Jeg ser ikke bort fra at hun blir smågal av at du ikke bryr deg så hardt lenger om henne, og at det sans vil tikke inn en melding i morgen der hun spør om noe - liksomrelevant + prøver å fiske. Videre kjølighet fører kanskje til at hun tilogmed ringer, eller melder og foreslår kaffe...

Det beste du gjør mtp. snu roller/overtak er nok som du er rådet til allerede: vær kjølig og kort og ikke by på deg selv.

Jeg syns tøflene kryper lengre og lengre bort fra sofaen! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner hva du mener TS men leken der handler ikke om dere lenger. hun har en ny en. dette kunne vært interessant om det var bare hun og deg.

Men hun var utro og riktig fæl mot deg. derfor skal du ikke gi henne noe av deg selv lenger.

du kan avslutte samtalen om hun vil prate, at sorry, jeg er opptatt, hade.

jopp, ser den der også. det er jo ikke akkurat katt og mus.

vi snakker faktisk Xkatt mus katt.

:ninja:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

huff ...

nei den grublingen. skal faktisk ligge meg snart. skal opp igjen på jobb. kjedelig å nettopp være ferdig og endelig komme hjem for å ikke kunne sitte oppe fordi jeg skal på jobb igjen. jaja verden snurrer,

morgen må jeg faktisk :husarbeid:

best å ha litt energi til det også så jeg ikke bare :murvegg: i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom til å tenke på en ting, nå kan dere jo forme meg slik dere vil ha en mann og vips ... lol :)

nei puten har sluttet å rope, den BRØLER !!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi oi, en gyllende mulighet... å få en norsk mann til å forvandle seg fra en tøffel til mann... jippi :DDD

det skal vi jaggu gjørra... forme deg til en mannemann :P

Kom igjen jenter , alle må komme ett ønske hvordan TS skal te seg heretter slik at han ikke sitter her og sutrer / gubler til oss i 5 år fremover, men faktisk kan øyne et håp om et ordentlig kvinnfolk å få litt senere :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag startet nesten før jeg rakk og sovne. Klokken ringte 06 og DET er tidlig siden jeg kom fra jobb bare 7 timer før det. Jeg gjespet meg inn i dusjen og halvsov gjennom tannpuss og snudde ryggen til frokosten. Myste meg igjennom køer og trafikk før jeg utrolig nok kom helskinnet feam og startet en ny arbeidsdag.

Etter timer våkner jeg omsider og prøver å mote meg opp til å ta hus uten den egentluge energien det tar. Humøret er vanlig og jeg presser positive tanker ovee hver enkel av de vonde og triste. Dette koster batteri og funker helt til roxette spiller must have been love but its over now på radioen, og jeg IKKE klarer å skifte kanal. Jeg synger med for full hals siden jeg liker å synge, men inn i første refreng er klumpen så stor at noen tror det er parringstid for elg mitt i sentrum.

Jeg tørker litt tårer, sjekker at jeg har sko på og ikke tøffler. Tar meg raskt til skrittet og konstanterer at ballene enda er der og fortsetter med mitt.

Noen som vil kjøpe billetter til norges største berg og dalbane ?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller ... jeg gir gjerne bort hele berg og dalbanen om noen vil ha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en oppdatering.

Hun ringte. Jeg stusset lenge på om jeg skulle ta den, men tenkte det var noe for ellers hadde hun ikke ringt. Såjeg tok den og sa hallo.

Hun sa hei

Jeg sa hei hva lurte du på

Hun spurte etter noe viktig som skulle komme i posten.

Jeg svarte jeg skulle sjekke når jeg kom hjem og gi henne en tilbakemld.

Hun sa ok. Pause går det bra med deg ?

Meg pause joda gjør det. Gir deg en lyd om det du spurte om. Etterpå.

Hun ok

Jeg hadet.

Hun hadet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...