Gå til innhold

hjelp ( av dere ) til selv hjelp i et parforhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

så ... nå er det lørdag ...

jeg har nett stått opp, og laget kaffe. skulle spist litt frokost, men det tar vi senere. har en liten oppdatering, men vil ikke skrive den her før jeg har fått litt hjelp til å vinkle noe som evt kan være står for tur.

så tror jeg velger å sende en pm til en av dere, for å få vinklingen og rådene, slik at jeg kan utføre en handling for så å oppdatere her da etter det.

håper alle dere har en fin helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vel ... det kom dit hen at jeg ikke klarte å bestemme meg for hvem som skulle få en pm.

ting har skjedd, og selv jeg har kommet til å tro at rollene har snudd ... spørsmålet er vel nå ... hvordan gjøre det som skal gjøres burde gjøres og har vært et ønske over en tid, UTEN å ødelegge seg selv og det lille man har bygget opp ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvorfor ikke sende PM til flere?

Vil du ha henne tilbake?

Hvis ikke så fortsett som tidligere. Overse, overse, overse.

Vil du ha henne som en venninne?

kan du klare det?

Når du får deg en ny kjæreste, tror du det er ok å ha henne som venninne da?

Vil du ha henne som venninne så vent til over sommeren minst før du begynner å tine.

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du har bygget opp er å være uavhengig av henne.

Det vil du ikke ødelegge uten at du innleder et nytt forhold til henne.

Fortsett som tidligre og kutt all kontakten. Ikke svar på sms eller tlf og si klart ifra at du er ferdig med henne.

Dersom hun trenger hjelp til noe så får hun få dette fra venner og familie. Du har INGEN grunn til å hjelpe henne lengre.

Vær sterk, kutt all kontakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velger å oppdatere alt her så snart jeg har tid. Trenger litt feedback og tanker. Mulig litt kjeft også. Tror jeg får oppdatert i kveld. Håper sommersolen steker på dere alle ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest

Dette innlegget er en smule vanskelig å skrive, ikke fordi det er så vanskelig å formulere seg, eller å skrive, men fordi det handler om en viktig og alvorlig sak.

Jeg har skrevet mange innlegg her på KG, og denne gangen skriver jeg mitt første innlegg som AB, nettopp fordi jeg syntes det ble for personlig å levere seg ut på den måten. Samtidig føler jeg at jeg trenger innspill fra dere der ute, som gjerne har opplevd det samme, og har noen gode forslag på hvordan man kan gjøre noe med dette.

Jeg er en mann i slutten av tyveårne, og har en flott kvinne i mitt liv. Vi har delt mange år sammen, gjerne ikke mange for alle, men fem år for å være ganske nøyaktig. Vi har opplevd oppturer og nedturer slik som de aller fleste.

Nå i disse tider skjer det ting rundt oss, som er vanskelig for begge to. dette handler ikke om oss, men personer som er oss nære. dette får selvfølgelig følger for hverdagen oss sammen, og det er her mine tanker at noe må gjøres starter.

vi har over en lang periode gått inn i rutiner for hverdager og helg. Det skofter på sex, nærhet og bare det å vise hverandre at man bryr seg om den andre parten. Ikke at vi tar hverandre forgitt, men at vi har sakte men sikkert lagt et teppe over flammene, og vi blir mer og mer kjedelige, og jeg er redd det skal få stygge konsekvenser, spesielt nå som vi også går inn i en tung tid pgr av annet.

Jeg tenker som så at jeg må finne en måte å tenne gnisten i oss, finne tilbake litt av den spenningen, og nærheten og sexen som igjen vil gjøre oss sterkere sammen som par.

Jeg har lest endel på nettet og finner bare disse vanlige strofene som jeg ikke helt klarer å forholde meg til, og derfor spør jeg dere.

Kan dere der ute hjelpe meg litt på vei,

hvordan gjør jeg dette?

hva gjør jeg?

fallgruver?

jeg har skaffet meg boken kvinner fra venus menn fra mars, og håper den kan gi meg noen pekepinner, men jeg kan da ikke bruke den som noe fasit.

Den boken virker også litt for noen andre formål. parforhold i krise krangel eller for noen som allerede har tenkt å gå fra hverandre.

jeg vil gjerne fortsette å ha denne kvinnen i mitt liv da hun betyr så mye. I følge henne, det samme når det kommer til meg. Det er ikke mangel på gode og fine ord, det er mangel på handling, mangel på det å vise gjøre og ellers annet enn ord.

Så, hva gjør man her?

jeg vet at det å prøve med å bryte noen av gamle kjedelige rutiner er endel av en fasit, men jeg aner ikke hvordan. det er mye som er lett å planlegge, men blir noe helt annet når man skal prøve å sette det til livs.

Jeg takker for alle innspill, og skal prøve å være med i samtalen, og holde liv i den.

takk for hjelp, sysnpunkter forslag og ellers det dere skriver. :):):)

Hva med å date hverandre hjemme eller på byen og spille roller? late som dere nylig har møtt hverandre. Det har alltid funket får meg og min mann :) Når ting begynner å dabbe av i forholde er det kjempe spennende og pirrende og late som man er singel igjen og treffer en tilfeldig mann, kanskje på en kafe eller på et hotell? :)

kanskje også henge opp en lapp på kjøleskapet med godord om hverandre?

Begge kan skrive ned ver sin lapp om hva man setter størst pris på om den andre :)

det går også ann og lage en huske lapp og henge på tvn om dere må huske sofa kos i kveld :) ligge i armkroken til hverandre og sulle dere inn i et teppe :) kanskje hviske henne i øren at du elsker henne bare sån uten videre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å date hverandre hjemme eller på byen og spille roller? late som dere nylig har møtt hverandre. Det har alltid funket får meg og min mann :) Når ting begynner å dabbe av i forholde er det kjempe spennende og pirrende og late som man er singel igjen og treffer en tilfeldig mann, kanskje på en kafe eller på et hotell? :)

kanskje også henge opp en lapp på kjøleskapet med godord om hverandre?

Begge kan skrive ned ver sin lapp om hva man setter størst pris på om den andre :)

det går også ann og lage en huske lapp og henge på tvn om dere må huske sofa kos i kveld :) ligge i armkroken til hverandre og sulle dere inn i et teppe :) kanskje hviske henne i øren at du elsker henne bare sån uten videre ;)

KANSKJE du skal lese hele innlegget før du kommenterer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KANSKJE du skal lese hele innlegget før du kommenterer?

Tråden* mente jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, TS, jeg må si at du virker usedvanlig rolig og reflektert i den vanskelige perioden du er i nå. Jeg har ikke lest hele tråden, men har fått med meg det viktigste.

Ønsker deg masse lykke til. Akkurat nå er tiden din beste venn :) Dette kommer til å gå så bra. Ta den tiden du trenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter spent på den oppdateringa du lovte oss..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

vi har lenge snakket om å begynne å finne på noe fast sammen, forskjellige kurs, kino en gang i uken, ut å spise en gang i uken, men enten så blir det med planleggingen, eller så gjør vi det en gang eller to så faller vi fra, og er tilbake på start. de er farlige de der rutinene.

Stå opp gå på jobb, reise hjem slappe av, ta en liten luftetur, se tv data legge seg, stå opp igjen. Helg, slappe av, gjerne besøke noen, legge seg.

Ingen armkrok, ingen kos med middag på kvelden, ingen nattaklem, godt å ha deg, ikke et kyss når jeg drar. den intime delen blir 1 til 2 ganger pr 2 mnd, da er det på tide å gjøre noe.

What ! Intime bare 1 til 2 ganger i mnd ?

Hun kan umulig tenne særlig mye på deg. Når hun ikke tar initiativ til sex og kos selv.

Forholdet høres ut som om det er nesten over og ut...

Ingen hade kyss. Klem , kos når hun drar ?

Hun må mangle følelsene for deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

What ! Intime bare 1 til 2 ganger i mnd ?

Hun kan umulig tenne særlig mye på deg. Når hun ikke tar initiativ til sex og kos selv.

Forholdet høres ut som om det er nesten over og ut...

Ingen hade kyss. Klem , kos når hun drar ?

Hun må mangle følelsene for deg...

Herreguuuuud! Kan ikke folk lese tråden før de kommenterer?! Når tråden er på så mange sider så sier det jo seg selv at det har utviklet seg. Og når man først skal kommentere bør man lese tråden først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

noen som fikk oppdatering fra ts på pm her? Lurer på hvor det ble av han :/

Anonym poster: c0c153cb3a951cf81207f2288734dd44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror enten at han har glemt alt her inne og lever det gode liv, eller så var han et troll til å begynne med og gikk lei ;)

Kommer neppe noen oppdateringer tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...