Gå til innhold

Ned 20-25 kilo

Japp

Anbefalte innlegg

Jeg blir med her jeg. Veier 79.5kg, eller veide det i dag morges. Før jeg ble gravid veide jeg 89kg. Veide 100kg på slutten av svangerskapet... Rager 173cm over bakken.

Ønsker å ta av en 5 - 10 kg :sjenert:

:velkommen:

Jeg hiver meg på her!

Jeg er 162 høy og veide 50 før jeg ble gravid, og i uke 35+5 (da hun ble født) var jeg hele 69kg. Uten å spise noe dritt eller noe som helst, sikkert bare pga at jeg lå mye på sykehus og måtte ligge stille.

Etter fødselen gikk jeg ned til 60 - så skjedde det noe som gjorde at jeg la på meg 5kg til. (Aldri i mitt liv lagt på meg før!)

Nå veier jeg altså (ca, har ikke turt å gå på vekta siste mnd :sjenert:) 65kg, og skal ned 15kg.

Skal se litt mer igjennom tråden nå, og se hvordan dere gjør det, og så evt. legge inn mål og nøyaktig vekt etterpå :)

:velkommen:

Nå er jeg i skikkelig godt driv :) Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hiver meg på her!

Jeg er 162 høy og veide 50 før jeg ble gravid, og i uke 35+5 (da hun ble født) var jeg hele 69kg. Uten å spise noe dritt eller noe som helst, sikkert bare pga at jeg lå mye på sykehus og måtte ligge stille.

Etter fødselen gikk jeg ned til 60 - så skjedde det noe som gjorde at jeg la på meg 5kg til. (Aldri i mitt liv lagt på meg før!)

Nå veier jeg altså (ca, har ikke turt å gå på vekta siste mnd :sjenert:) 65kg, og skal ned 15kg.

Skal se litt mer igjennom tråden nå, og se hvordan dere gjør det, og så evt. legge inn mål og nøyaktig vekt etterpå :)

Då kämpar vi ihop! :-) Jag gick upp 20kg under graviditeten till 70kg men åt som en gris... Efter sex veckor sa de på gymmet att det inte syntes att jag hade fött och att jag var i bra form. Mådde på det viset också! Antagligen för att ammning förbränner som bara den, jag gick upp efter att jag slutade amma... Så vet hur det är...

Är du hemma med barn nu? Jag är hemma med min tvååring och börjar sakta men säkert att jogga med vagnen ett par ggr/veckan. Får se hur det går ;-)

Lycka till!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg i skikkelig godt driv :) Hvordan går det med dere andre?

Jag med! Räknar lite kalorier med hjälp av myfitnesspal och har varit ute och joggat i sammanlagt fyra timmar de två senaste dagarna :)

Måste få i mig mera vatten (det blir min nästa fokus).

Vad med dig/er andra? Vill höra skryt nu!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag med! Räknar lite kalorier med hjälp av myfitnesspal och har varit ute och joggat i sammanlagt fyra timmar de två senaste dagarna :)

Måste få i mig mera vatten (det blir min nästa fokus).

Vad med dig/er andra? Vill höra skryt nu!!! :-)

Jeg teller ikke kalorier, men jeg har kommet i gang med dietten min og det har satt sving i sakene :D Jeg har også fått rompa over dørstokken og fått gått litt.

Ser frem til morgendagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har omtrent den verste jobbperioden (med tanke på arbeidsbelastning) gjennom tidene på gang, og skulle egentlig fått hit en person til som skal hjelpe meg slik at jeg rekker alle deadlines. Denne kunne ikke komme likevel, så nå gjør jeg ca. 3 personers jobb og en 360 siders katalog alene på to arbeidsuker.

*klageklage* Neida, men jeg har altså hverken tid til å trene og orker ikke ta meg tid til å føre regnskap på måltidene. Er jeg heldig får jeg i meg ett helt måltid iløpet av dagen, så det er ikke noe poeng:) Kommer sterkere tilbake når jeg har kataloget ferdig!

Lykke til alle sammen, i mellomtiden! Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag hade jag gått upp!! :/ Hur är det möjligt? Får se hur det ser ut imorgon när det är stora viktdagen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 100% nettstudent og har 9 eksamener nå i Mai, pappaen har permisjon, men vi har flyttet fra hverandre, så har ungene her annen hver uke :) Yngste er 10mnd.

Går masse tur med hunden, med og uten vogn alt ettersom hvilken uke det er. Må vel snart trappe opp til jogging, men jeg føler jeg kommer til å se så dum ut :sjenert:

Idiotisk av meg å tenke sånn, men sånn er det bare :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jogging med hund er kjempegod og artig trening! :) Men vil anbefale deg å kjøpe et magebelte slik at du slipper å holde på båndet. :)

__

Var en skuffende veiedag i dag. Vekten har stått bom stille siden forrige uke. Har vært flink med kostholdet, og det har vært sånn høvelig ok med aktivitet. Gått tur mandag, tirsdag og torsdag, men så har jeg gjort veeeldig mye husarbeid også. Vårrengjøring. ;) Men formen har jo vært litt laber, så har ikke fått jogget eller noe sånt.

Jaja, ny uke neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige uke: 90, denne uka 89.3 :)

Vektnedgang til sammen 1,3 kg. Føler jeg har kommet inn i rytmen på nytt kosthold nå så får vi se neste fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vikt: 59kg >59,3kg :(

Har joggat och ätit mindre MEN de två sista dagarna har jag haft våldsamt ont i ryggen =legat stilla och ätit mer (vart lite depp).

Någon som gått upp för att sedan gå ner eller gör jag helt fel??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å veie meg idag :( men snikveide meg igår, og da hadde jeg gått opp 200 gram???? Herregud har lyst til å avbestille sydenturen!!

Så nei, du er ikke alene Nusseli..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg står på stedet hvil og veier fremdeles 76,8 kg. Har gått ned 2,2 kg så langt og har fremdeles en lang vei å gå. Døgnrytmen er litt på tur, den siste uken har jeg vært hjemme med hjemmeeksamen så det kan muligens forklare endel stress og dårlige resultater på vekten i det siste.

Er noe med denne eksamensperioden, jeg gleder meg til jeg er ferdig med det! Nå venter jeg på en muntlig eksamen i slutten av mai og en skriftlig skoleeksamen i begynnelsen av juni, men det er bare å stå på :)

Endret av Følelsesmenneske
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke veid meg, da jeg kommer på det for sent ut på dagen, men jeg har minsket 2 cm rundt midjen ;)

Trent i dag, pers på 5km på elipsen (37 minutter på denne motstanden) og heftig styrke for bena etterpå. Støøøøl! Meld meg inn på myfitnespal.com, får se om dette hjelper enda mer på motivasjonen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vikt: 59kg >59,3kg :(

Har joggat och ätit mindre MEN de två sista dagarna har jag haft våldsamt ont i ryggen =legat stilla och ätit mer (vart lite depp).

Någon som gått upp för att sedan gå ner eller gör jag helt fel??

Var jeg deg ville jeg vurdere å begynne å trene styrke. Før jeg begynte med det hadde jeg også problemer med vondt i ryggen. Skal man klare å få opp forbrenningen skikkelig er også det den beste løsningen. Meld deg inn på et treningssenter og begynn med et treningsprogram som blant annet er med på å styrke core-musklaturen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg på, har brukt Shape up club i snart 2 uker (samme opplegg som MFP) og følger det slavisk. Har kuttet all brus, potetgull, sjokolade osv. i ukedagene, og prøver å holde det minimalt i helgene. Kan ikke skeie ut for da går det til h....

Er nå på uke 4 uten brus i ukedagene og det har gått overraskende bra. Har også kommet inn i en god treningsrutine, 4 ganger i uken. Kjører styrke bein og mage/rygg annenhver dag, og 20-25 min cardio (step, romaskin, tredemølle, sykkel).

Spiser mye rent kjøtt til middag, kylling, svin, biff, fullkornspasta, svinekjøttdeig. Mellommåltider og frokost blir Nutrilett-shaker, barer og smoothier.

Vekta viser 89,6, høyde er 1.70. Vil ned 20 kg, men begynner med 15.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet uka med joggetur :) men det var løvbiff og pomfri til middag da, menmen..Vi skal ha fisk i morgen, Så går vel bra. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har og hatt en ganske bra start på uka, treningsøkt med jogging og styrke på rygg, mage og skuldre. Klart å holde meg unna godis selv om suget var der, måtte ty til en Nutrilett-bar. Kylling til middag og ellers bare vann og juice og drikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en ikke så god start på dagen i dag men jeg må si at treningsøkten min i dag var kjempemoro! Utfordret meg selv med å bli med på en løpeøkt utendørs (i snøvær), det ble en god blanding mellom rolig jogging og tøffere intervalløkter. Var oppe i en fin makspuls og føler meg godsliten nå :)

En dag uten trening er virkelig en dag uten mening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er! :)

Jeg er ikke flink. Er virkelig ikke i form om dagen, og jeg blir bare så frytkelig lei meg hver gang jeg ser meg i speilen. Der henger den magen og jeg føler at den aldri skal bli borte...

Meeen, jeg klarer å holde meg i nakkeskinnet (stort sett) med maten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...