Sykepl.student Skrevet 22. mars 2012 #101 Skrevet 22. mars 2012 Sykepleierstudent vettu. Gammel god klassiker akkurat det hahahaha! flaks at jeg ikke er student, da. vil ikke risikere å bli "utnyttet" av en lege. men ja, det skjer ting på julebordene der også
Steinar40 Skrevet 22. mars 2012 #102 Skrevet 22. mars 2012 Men hvis preferansene dine er absurde så har vi på vår side rett til å påpeke dette for deg. Mener du virkelig å påstå at biologisk nedarvede preferanser er absurde?
Okapi Skrevet 22. mars 2012 #103 Skrevet 22. mars 2012 Det er jo ikke absurde preferanse, det er bare preferanser som ikke inkluderer oss (nå antar jeg at Flanør og Steinar er bittesmå siden de skriver her). Det må da være helt greit, man skal ikke være forpliktet til å være tiltrukket av alt og alle. På samme måte må det være greit å kunne påpeke at det er litt slitsomt for de som rammes, uten å få masse dritt slengt etter seg på grunn av det. 1
Flanør Skrevet 22. mars 2012 #104 Skrevet 22. mars 2012 Ja, dette er også en forklaring på kvinners høydefetisj. Høye kvinner kan ha et elendig selvbilde, spesielt hvis de er kraftig bygd i tillegg, eller til og med overvektige. De føler seg allerede lite feminine, og en lavere type understreker dette, spesielt hvis han er spinklere enn dem. De er ikke nødvendigvis lite feminine, men i eget hode er de det. Dårlig selvtillit altså. Til en mann med tilsvarende issues ville de ha sagt: ta det som en mann! Bare du selv kan gjøre noe med selvtilliten din. Dårlig selvtillit er lite attraktivt, så gjør noe med det da mann! Selv tar de en langt enklere utvei, dvs. de finner en høyere og kraftigere mann, samtidig som de kanskje sitter på KG og utbasunerer at de aldri ville hatt en mann litt kortere enn snittet. Jeg har sagt det før men jeg kan godt si det igjen; kvinner føler seg store og lite feminine når de selv er "større" enn mannen. Både når det gjelder høyde og kroppsbygning ellers. Undersøkelser har også vist dette. Og jeg personlig ser ingenting uforståelig i det heller. Dessuten vil jeg som mann ikke ha ei dame som er "større" enn meg. Med unntak for visse kvinnelige attributter selvfølgelig hehe endelig en som forstår! takk, steinar:-) Tillater meg å sitere en tidligere post jeg skrev. Essensen her er dårlig selvtillit. Høye, kraftige kvinner får dårlig selvtillit av å føle seg høyere og kraftigere enn mannen. Samme gjelder lavere kvinner som vil ha en høy mann for å kunne gå i høye hæler uten å føle seg stor og klumpete ved siden av mannen. Femininitet ligger ikke i det å føle seg liten, men i helt andre ting. Jobb med selvtilliten deres jenter i stedet for å ta den lette utveien ved å velge en høy mann.
Sykepl.student Skrevet 22. mars 2012 #105 Skrevet 22. mars 2012 Det er vel ikke et større problem for deg enn det er for oss. Hvis Bandit, jeg og mange andre menn klarer det så burde vel du og andre kvinner klare det også da, hm? Vi har ikke nektet deg noe som helst. Preferanser er greit. Men hvis preferansene dine er absurde så har vi på vår side rett til å påpeke dette for deg. helt i orden. kan jeg spørre hvor høy du er, da? siden du engasjerer deg så voldsomt
Steinar40 Skrevet 22. mars 2012 #106 Skrevet 22. mars 2012 Det er jo ikke absurde preferanse, det er bare preferanser som ikke inkluderer oss (nå antar jeg at Flanør og Steinar er bittesmå siden de skriver her). Det må da være helt greit, man skal ikke være forpliktet til å være tiltrukket av alt og alle. På samme måte må det være greit å kunne påpeke at det er litt slitsomt for de som rammes, uten å få masse dritt slengt etter seg på grunn av det. Fornuftige menn ser bare etter damer som er "mindre" enn seg selv. Eller ihvertfall ikke høyere. 1
Flanør Skrevet 22. mars 2012 #107 Skrevet 22. mars 2012 Mener du virkelig å påstå at biologisk nedarvede preferanser er absurde? Hvordan vet du at kvinners høydepreferanser er biologiske? Hvordan vet du at de ikke er sosialt innlærte? Har du gjennomført et eksperiment hvor dette fremgår klart? La oss si disse ønskene er både biologisk og sosialt/kulturelt betinget, slik de fleste komplekse egenskaper er: hvordan vet du at at biologien er viktigere enn kulturen for å forklare dem? Kan du forresten identifisere de relevante genene/polymorfismene for meg, de som disponerer for kvinners høydepreferanser? For med biologi antar jeg at du vil ned til gennivå?
Flanør Skrevet 22. mars 2012 #108 Skrevet 22. mars 2012 helt i orden. kan jeg spørre hvor høy du er, da? siden du engasjerer deg så voldsomt 1.84. Dvs. heller kortvokst.
Flanør Skrevet 22. mars 2012 #109 Skrevet 22. mars 2012 Det er jo ikke absurde preferanse, det er bare preferanser som ikke inkluderer oss (nå antar jeg at Flanør og Steinar er bittesmå siden de skriver her). Det må da være helt greit, man skal ikke være forpliktet til å være tiltrukket av alt og alle. På samme måte må det være greit å kunne påpeke at det er litt slitsomt for de som rammes, uten å få masse dritt slengt etter seg på grunn av det. Stemmer. Jeg er bitteliten.
Grønt blad Skrevet 22. mars 2012 #110 Skrevet 22. mars 2012 Fornuftige menn ser bare etter damer som er "mindre" enn seg selv. Eller ihvertfall ikke høyere. Fornuftige menn? Sneversynte menn stemmer nok bedre.
Okapi Skrevet 22. mars 2012 #111 Skrevet 22. mars 2012 Tillater meg å sitere en tidligere post jeg skrev. Essensen her er dårlig selvtillit. Høye, kraftige kvinner får dårlig selvtillit av å føle seg høyere og kraftigere enn mannen. Samme gjelder lavere kvinner som vil ha en høy mann for å kunne gå i høye hæler uten å føle seg stor og klumpete ved siden av mannen. Femininitet ligger ikke i det å føle seg liten, men i helt andre ting. Jobb med selvtilliten deres jenter i stedet for å ta den lette utveien ved å velge en høy mann. Men hvorfor skal de ikke velge den lette utveien? De er jo ikke som om de har noen forpliktelser overfor de små menn. 2
Okapi Skrevet 22. mars 2012 #112 Skrevet 22. mars 2012 Fornuftige menn ser bare etter damer som er "mindre" enn seg selv. Eller ihvertfall ikke høyere. Hvorfor det?
Steinar40 Skrevet 22. mars 2012 #113 Skrevet 22. mars 2012 Hvordan vet du at kvinners høydepreferanser er biologiske? Hvordan vet du at de ikke er sosialt innlærte? Har du gjennomført et eksperiment hvor dette fremgår klart? La oss si disse ønskene er både biologisk og sosialt/kulturelt betinget, slik de fleste komplekse egenskaper er: hvordan vet du at at biologien er viktigere enn kulturen for å forklare dem? Kan du forresten identifisere de relevante genene/polymorfismene for meg, de som disponerer for kvinners høydepreferanser? For med biologi antar jeg at du vil ned til gennivå? Spiller det noen rolle i praksis? Det som spiller en praktisk rolle her; det er at de fleste kvinner vil ha en mann som er "større" enn seg selv, og at de fleste menn vil ha ei dame som er "mindre" enn seg selv.
Sykepl.student Skrevet 22. mars 2012 #114 Skrevet 22. mars 2012 Tillater meg å sitere en tidligere post jeg skrev. Essensen her er dårlig selvtillit. Høye, kraftige kvinner får dårlig selvtillit av å føle seg høyere og kraftigere enn mannen. Samme gjelder lavere kvinner som vil ha en høy mann for å kunne gå i høye hæler uten å føle seg stor og klumpete ved siden av mannen. Femininitet ligger ikke i det å føle seg liten, men i helt andre ting. Jobb med selvtilliten deres jenter i stedet for å ta den lette utveien ved å velge en høy mann. jeg ser virkelig ikke problemet med å ville ha en mann som er høyere enn meg. dessuten er ikke det så vanskelig å finne, mange er over 1,75m. hvis det gjør meg til en usikker og overfladisk person, så skal jeg stå for det. og hvis jeg i tillegg foretrekker en bredskuldret mann, hva mer sier det om meg?
Steinar40 Skrevet 22. mars 2012 #115 Skrevet 22. mars 2012 Fornuftige menn? Sneversynte menn stemmer nok bedre. Fordi at?
Steinar40 Skrevet 22. mars 2012 #116 Skrevet 22. mars 2012 Hvorfor det? For å optimalisere egne muligheter på kjønnsmarkedet.
Flanør Skrevet 22. mars 2012 #117 Skrevet 22. mars 2012 Men hvorfor skal de ikke velge den lette utveien? De er jo ikke som om de har noen forpliktelser overfor de små menn. Fordi det bunner i dårlig selvtillit. Ta å lag en tråd her hvor du innrømmer at du bare vil ha en kvinne som tjener dårligere enn deg, mindre pen enn deg, har mindre utdannelse enn deg. Du vil bli nedrent av postere som anklager deg for å ha dårlig selvtillit, og at du bør se til å vise deg som en mann og få bedre selvbilde. Same shit her. Jentene liker høye menn fordi de mistrives med høyden sin, eller med høyden sin med høye sko. Dårlig selvtillit igjen. Den må de jobbe med.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 22. mars 2012 #118 Skrevet 22. mars 2012 (endret) jeg ser virkelig ikke problemet med å ville ha en mann som er høyere enn meg. dessuten er ikke det så vanskelig å finne, mange er over 1,75m. hvis det gjør meg til en usikker og overfladisk person, så skal jeg stå for det. og hvis jeg i tillegg foretrekker en bredskuldret mann, hva mer sier det om meg? Nå har jeg lest såpass mange innlegg av Flanør at jeg vil tippe at det betyr at du har daddy-issues. Am I right? Dårlig selvtillit var det... Endret 22. mars 2012 av Maria_Marihøne 1
Sykepl.student Skrevet 22. mars 2012 #119 Skrevet 22. mars 2012 1.84. Dvs. heller kortvokst. ja, du er kjempe lav 1
Sykepl.student Skrevet 22. mars 2012 #120 Skrevet 22. mars 2012 Nå har jeg lest såpass mange innlegg av Flanør at jeg vil tippe at det betyr at du har daddy-issues. Am I right? Dårlig selvtillit var det... hva mener du?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå