Gå til innhold

Til menn under 1.80 m

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er høy dame. Ikke veldig mange menn som er lavere enn meg som synes det er attraktivt heller. ;)

det er forholdsvis mange skal jeg si deg. Og jeg tror også de fleste menn ikke har noen sterk høydepreferanse når det kommer til seksuell attraksjon.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

jeg er 1.89, men skulle ideelt sett vært 3 cm lavere, synes nå jeg. Men misfornøyd, det er jeg ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 1.67, og alle mine kjærester har vært maks 1.74. Både ungdomskjærester, halvseriøse, han jeg giftet meg med (og skilte meg fra) og de to jeg har vært i (relativt kortvarige) forhold til etter det.

Skrevet

er du der igjen? :murvegg:

Hvis du ikke har noe substansielt å si kan du vel like så godt klappe igjen, eller hva?

Skrevet

Hvis du ikke har noe substansielt å si kan du vel like så godt klappe igjen, eller hva?

jeg stilte et reelt spm, hva med å svare ordentlig?

Forresten, suck my ass.

• Liker 1
Gjest Rastl0s
Skrevet

Er ca. 179-181 høy. Skulle gjerne vært 185-190, men har ikke bydd på noen problemer.

Skrevet

jeg stilte et reelt spm, hva med å svare ordentlig?

Forresten, suck my ass.

Nei, det var ikke et reelt spørsmål, og det vet du godt. Men hvis du trives nedi bunnslammet - som kommentaren over tyder på - så værsågod.

Skrevet

Mange som klager på at kvinner er så høydefokuserte og bare vil ha høye menn.

Derfor spør jeg dere menn som er under 1.80 m (måtte liksom trekke en grense et sted, kunne like gjerne vært 1.79, men dere skjønner hva jeg mener.. under gjennomsnittet) om hvordan manglende høyde preger/begrenser datingtilværelsen og dametekke? Eller om det ikke oppleves som noe problem? Skulle dere ønske dere var høyere om dere fikk velge, eller er dere 100% komfortabel og fornøyd?

Fint om dere skriver hvor høye dere er :)

Min samboer er kun 1.73 eller noe, dvs 3-5cm høyere enn meg. Kan av og til ikke se noen forskjell på høyden vår. :) Han er i mine øyne helt perfekt. :rodmer:

Gjest Maruwan
Skrevet

mm, for kuk i panna ser ikke dumt ut i det hele tatt.

Nei, nå blander du kortene her. Kuk og panne er to separate ting som begge kunne hatt nytte av litt silikon, men jeg mener jeg ikke å si at jeg vil ha en kuk i panna.

I panna skulle det vært jevnt fordelt med silikon, bare for å heve toppen av hodet med 10 cm. Så hadde jeg fått lov til å ta berg-og-dal-bane også (tror du må være minst 179,5 for å slippe inn). Trippel-vinn.

Gjest just words
Skrevet

Fullt så enkelt er det nok ikke. Mange kvinner har daddy-issues, og ønsker en mann som byr på trygghet og stabilitet slik som papsen. Med dette grunnmotivet kan de ha flere preferanser, som høyde, sterke armer, god inntekt og ellers ordnede forhold mtp hus og bil, trygg og rolig væremåte, selvsikkerhet. Disse jentene er ikke golddiggers eller noe, men trygghetsjunkies. Pappa ordnet opp for dem, og nå når de er voksne ønsker de at typen ordner opp for dem.

Presisering: jeg sier ikke at du tar feil. Selvsagt kan det finnes jenter som bare synes en høyreist mann er flott, dvs. en ren preferanse. Men det finnes også plenty av kvinner med daddy-issues, hvor høyden til typen for dem er et ytre tegn på den tryggheten de er avhengig av.

Ja, uansett hva det er snakk om kommer du med ” daddy-issues” konklusjonen din… Si meg hva slags preferanser kan vi kvinner egentlig ha for at du ikke skal komme med den drøv tyggende teorien din?

Og vil det si det samme som at menn som har enkelte krav til en kvinne har ”mommy issues”?

Etter hva jeg kan se av kommentarene dine så er du den som er mest opptatt av dette skjønner du, for selv om noen ser etter kriterier som f.eks høyde, trygghet osv så fyrer du løs "daddy issues"

• Liker 1
Skrevet

Nei, det var ikke et reelt spørsmål, og det vet du godt. Men hvis du trives nedi bunnslammet - som kommentaren over tyder på - så værsågod.

:danser:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fullt så enkelt er det nok ikke. Mange kvinner har daddy-issues, og ønsker en mann som byr på trygghet og stabilitet slik som papsen. Med dette grunnmotivet kan de ha flere preferanser, som høyde, sterke armer, god inntekt og ellers ordnede forhold mtp hus og bil, trygg og rolig væremåte, selvsikkerhet. Disse jentene er ikke golddiggers eller noe, men trygghetsjunkies. Pappa ordnet opp for dem, og nå når de er voksne ønsker de at typen ordner opp for dem.

Presisering: jeg sier ikke at du tar feil. Selvsagt kan det finnes jenter som bare synes en høyreist mann er flott, dvs. en ren preferanse. Men det finnes også plenty av kvinner med daddy-issues, hvor høyden til typen for dem er et ytre tegn på den tryggheten de er avhengig av.

Kvinner er biologisk programmert til å tiltrekkes av menn som er høyere enn de selv.

På samme måte som menn er programmert til å tiltrekkes av kvinner med timeglassfigur.

Suck on that, bitre menn!

• Liker 3
Gjest Maruwan
Skrevet

Kvinner er biologisk programmert til å tiltrekkes av menn som er høyere enn de selv.

Sikkert mye sant i det. Selv er jeg biologisk programert til å tiltrekkes av damer som er lavere enn meg selv, mest sannsynlig for å bevare pung /m innhold.

• Liker 1
Skrevet

Nei, nå blander du kortene her. Kuk og panne er to separate ting som begge kunne hatt nytte av litt silikon, men jeg mener jeg ikke å si at jeg vil ha en kuk i panna.

I panna skulle det vært jevnt fordelt med silikon, bare for å heve toppen av hodet med 10 cm. Så hadde jeg fått lov til å ta berg-og-dal-bane også (tror du må være minst 179,5 for å slippe inn). Trippel-vinn.

ah, my bad. Men da er jeg med. Silikon i panna høres kjempefint ut!

Men for å ikke være helt OT:

TS, seriøst:

sjarm, utstråling, personlighet, empati og en normal dose selvsikkerhet (les: sjarm og utstråling) er det VIKTIGSTE jenter ser etter hos en gutt/mann. Og så er det slik at noen jenter FORETREKKER at gutter er høyere enn henne, eller i allefall like høy. Men FORTSATT er de førstnevnte egenskapene langt viktigere, og høyde vil derfor ha lite å si, når det virkelig kommer til stykket.

Du kan velge å tro meg, eller du kan velge å høre på de anonyme mennene på internett som mener at ALLE kvinner blir KUN sammen med menn på 190cm, 1mill på kontoen, kuk på 35cm, og innvandrerbakgrunn.

Det er ditt valg. Velg klokt.

• Liker 1
Skrevet

På samme måte som menn er programmert til å tiltrekkes av kvinner med timeglassfigur.

Really? Kan jeg få se programvaren? Hvilke gener/polymorfismer/haplotyper er det snakk om?

AnonymBruker
Skrevet

Neste gang du skriver noe slikt. Tenk noen minutter i gjennom hva du skrev isteden for å fyre løs med en kommentar. Noen kvinner tiltrekkes av menn som er høyere, mens andre gjør ikke det. Det samme gjelder menn også. Ikke alle menn tiltrekkes av timeglassfigur. Det er lett å feie alle hår over en kam, men så enkelt er det ikke. Det finnes avvik over alt. Noen kvinner er mer bevist på å søke etter en mann som er såpass høy at hun kan gå med 10 cm høye heler. Mens andre søker andre kvaliteter enn høyde. Mens noen menn søker etter kvinner med andre preferanser enn for mye fokus på utseendet. Takk og pris for at folk er forskjellige! EN ting som bør nevnes til de kvinnene som dropper menn pga. de ikke kan bli sett med dem fordi, de er for lave til at hun kan ha på høye heler uten at de for noen bemerkninger. Mange kvinner er sørgelig ikke klar over at ved bruk av høye heler kan føre til vesentlige skader i både rygg og bein osv. Om noen av dere som skriver her noen gang har vært lenge nok på et sykehus, og observert hva slags skader de forskjellige menneskene har der så ville dere blitt overrasket. Mange kvinner må operere føttene pga. deformerte tær osv. Liten avsporing.

Tenkte bare å nevne det siste med tanke på at jeg ser svært mange både gamle og ikke minst unge kvinner som går med høye heler hver eneste dag. Synd at en hel generasjon kvinner skal slite med skader i både rygg og bein pga. de skal ta seg best mulig ut.

Tenker jeg får en del pepper for det siste men, men...

AnonymBruker
Skrevet

Har ingenting med trygghet å gjøre, for jeg er ikke interessert i en mann under 180, nettopp pga min egen høyde. Jeg er allikevel dønn trygg på meg selv!

Grunnen for meg er at jeg liker ikke å være den høyeste. For meg er det en preferanse at mannen er høyere, så man føler jeg som den feminine jenta og ikke som en kjempe ved siden av. Jeg er godt over 170 selv og med høye sko blir jeg lang. Bærer høyden med stolthet, men jeg vil ikke måtte bøye meg *ned* for å kysse kjæresten og/eller føle at jeg er den som kan beskytte han og ikke omvendt.

Bra vi alle er forskjellige, og jeg har funnet mannen i mitt liv som er 189 :rodmer:

:skratte:

Du er dønn trygg på deg selv, og du er sikkert ikke overfladisk...

Du er bare ikke interessert i menn under 180 cm :skratte:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenner ikke på timeglassfigur.

Suck on that!

• Liker 1
Skrevet

Neste gang du skriver noe slikt. Tenk noen minutter i gjennom hva du skrev isteden for å fyre løs med en kommentar. Noen kvinner tiltrekkes av menn som er høyere, mens andre gjør ikke det. Det samme gjelder menn også. Ikke alle menn tiltrekkes av timeglassfigur. Det er lett å feie alle hår over en kam, men så enkelt er det ikke. Det finnes avvik over alt. Noen kvinner er mer bevist på å søke etter en mann som er såpass høy at hun kan gå med 10 cm høye heler. Mens andre søker andre kvaliteter enn høyde. Mens noen menn søker etter kvinner med andre preferanser enn for mye fokus på utseendet. Takk og pris for at folk er forskjellige! EN ting som bør nevnes til de kvinnene som dropper menn pga. de ikke kan bli sett med dem fordi, de er for lave til at hun kan ha på høye heler uten at de for noen bemerkninger. Mange kvinner er sørgelig ikke klar over at ved bruk av høye heler kan føre til vesentlige skader i både rygg og bein osv. Om noen av dere som skriver her noen gang har vært lenge nok på et sykehus, og observert hva slags skader de forskjellige menneskene har der så ville dere blitt overrasket. Mange kvinner må operere føttene pga. deformerte tær osv. Liten avsporing.

Tenkte bare å nevne det siste med tanke på at jeg ser svært mange både gamle og ikke minst unge kvinner som går med høye heler hver eneste dag. Synd at en hel generasjon kvinner skal slite med skader i både rygg og bein pga. de skal ta seg best mulig ut.

Tenker jeg får en del pepper for det siste men, men...

Er enig i hovedbudskapet ditt her. Hvis kvinner er programmert til å like menn som er høyere enn seg, hva da med kvinnene som er sammen med menn som er like lave eller lavere? Har de noe feil i programvaren de da?

Men dette med høye hæler forstår jeg ikke. Har hørt det mange ganger før. Hvorfor i all verden betyr det så mye for enkelte kvinner å gå med høye hæler at de lar dette virke inn på hvilke menn de velger? Er de virkelig så EKSTREMT FORFENGELIGE altså?

Skrevet

Ja, uansett hva det er snakk om kommer du med ” daddy-issues” konklusjonen din… Si meg hva slags preferanser kan vi kvinner egentlig ha for at du ikke skal komme med den drøv tyggende teorien din?Og vil det si det samme som at menn som har enkelte krav til en kvinne har ”mommy issues”?

Etter hva jeg kan se av kommentarene dine så er du den som er mest opptatt av dette skjønner du, for selv om noen ser etter kriterier som f.eks høyde, trygghet osv så fyrer du løs "daddy issues"

Utseende, personlighet, god kommunikasjon, morsom (med mindre hun forventer at han er morsom og hun publikum, fordi det er mannen sin oppgave å være morsom), sjarm, utstråling, vennlighet, altruisme, lojal, stabilt humør, kunnskaper, vitebegjær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...