AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #1 Skrevet 19. mars 2012 Mange som klager på at kvinner er så høydefokuserte og bare vil ha høye menn. Derfor spør jeg dere menn som er under 1.80 m (måtte liksom trekke en grense et sted, kunne like gjerne vært 1.79, men dere skjønner hva jeg mener.. under gjennomsnittet) om hvordan manglende høyde preger/begrenser datingtilværelsen og dametekke? Eller om det ikke oppleves som noe problem? Skulle dere ønske dere var høyere om dere fikk velge, eller er dere 100% komfortabel og fornøyd? Fint om dere skriver hvor høye dere er
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #2 Skrevet 19. mars 2012 Er 1.75 og er fornøyd med det. Klart det reduserer antall fisk i havet siden stortsett alle som er 1.70 og høyere ser kun etter 1.85+ uansett hvordan andre kvaliteter man har.
Gjest -J- Skrevet 19. mars 2012 #3 Skrevet 19. mars 2012 Jeg er veldig fornøyd med mine 1,7999999 m og 0,20 m. Og om jeg hadde vært for eksempel 1,78 m, så tror jeg det hadde fungert bra også.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #4 Skrevet 19. mars 2012 Min kjære er 1.79, han er veldig fornøyd med det, og det er jeg også..
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #5 Skrevet 19. mars 2012 Er 1.71. Ser det ikke som problem. Fleste damer er lavere og jeg tror det er mange strenger som er viktigere for damene enn stor høyde. 6
Gjest Wei Wei Skrevet 19. mars 2012 #6 Skrevet 19. mars 2012 Jente her. Jeg er 170 cm selv og er interessert i en som er 170 cm selv (mulighens 1-2 cm lavere). Jeg vet ikke hvor atraktiv han er/var på markedet, men jeg liker ham, så det er i hvert fall noen som ikke ser på høyde som en "Må-ha" kriterium. 1
Mr.Omg Skrevet 19. mars 2012 #7 Skrevet 19. mars 2012 Jeg er 170, og har det bra med den høyden. Men ja, klart det er litt kjipt å høre "du er kjekk og fantastisk, men du er for lav for meg" av damer som er 172 4
Gjest Madelene1 Skrevet 19. mars 2012 #8 Skrevet 19. mars 2012 Jeg er 1,71 - 1.72, og jeg vil ikke ha en mann som er lavere enn meg. Men så var jeg så heldig at jeg møtte en fantastisk mann som er ca 1.90. 1
Gjest BamseB Skrevet 19. mars 2012 #9 Skrevet 19. mars 2012 Jeg havner såvidt over kravet du setter, men jeg vil gjerne svare deg likevel Alle har komplekser for ett eller annet - høyde, vekt, nese, ører, hår, penis, pupper osv. At folk er for lave, for tunge, har for stor nese osv er en sinnslidelse spør du meg! Jeg, som mann, vil heller ha ei kjempekoselig og snill jente med noen ekstra kilo enn ei som har en modellkropp og oppfører seg som ei hurpe. Jenter har følgelig en tendens til å være noe mer kresne til utseendet til mannen, men det er en holdning jeg ikke forstår...?! Klart det er ting ved meg selv som jeg har følt at har hemmet kjærlighetslivet mitt, men som sagt så er det hodet mitt som til syvende og sist som er problemet - ikke det jeg har komplekser for. 4
Ashitaka Skrevet 19. mars 2012 #10 Skrevet 19. mars 2012 Jeg er 170, og har det bra med den høyden. Men ja, klart det er litt kjipt å høre "du er kjekk og fantastisk, men du er for lav for meg" av damer som er 172 Jeg er også 170 og har aldri hatt noe kompleks mot at en jente kan være høyere enn meg. Men har tilgode å møte en jente som er trygg på seg selv og har ingen problem å treffe en som er lavere enn seg selv.
Mr.Omg Skrevet 19. mars 2012 #11 Skrevet 19. mars 2012 Jeg er også 170 og har aldri hatt noe kompleks mot at en jente kan være høyere enn meg. Men har tilgode å møte en jente som er trygg på seg selv og har ingen problem å treffe en som er lavere enn seg selv.
Ashitaka Skrevet 19. mars 2012 #13 Skrevet 19. mars 2012 Jeg er jente og er 177, typen min er 170:) 4
Gjest Tidssone Skrevet 19. mars 2012 #14 Skrevet 19. mars 2012 Jeg er også 170 og har aldri hatt noe kompleks mot at en jente kan være høyere enn meg. Men har tilgode å møte en jente som er trygg på seg selv og har ingen problem å treffe en som er lavere enn seg selv. Å ikke ville ha en mann som er lavere enn en selv er, har ikke noe med å være trygg på seg selv å gjøre. Det handler om en preferanse, noe som du også helt sikkert har. Dersom du ønsker å trøste deg selv med at det er damenes feil at du ikke ligger innenfor deres preferanseområde, gjør gjerne det. Jeg er høy dame. Ikke veldig mange menn som er lavere enn meg som synes det er attraktivt heller. 6
LadyNinja Skrevet 19. mars 2012 #15 Skrevet 19. mars 2012 Jeg er sjele glad det finnes menn under "stinkel bein" høyden! Jeg er selv ekstra tiltrukket av menn i nettopp rundt 170 høyden. Selv er jeg jo bare 160. Det er nok litt lettere for menn å ha lavere damer enn omvendt. Kvinner vil gjerne ha en stor sterk kar som beskytter henne opplegg, og føler seg gjerne ikke like feminin dersom mannen er 20 cm lavere enn henne selv. Jeg tror jeg ville vertfall ha følt meg litt mandig selv, og siden jeg er jente så kommer alle de andre tankene ved siden av, følt meg for feit, større enn normalt osv osv. Hadde jeg vært mann trooor jeg ville ha følt meg også litt rar dersom damen var halve meg høyere. Synes det er rart menn vil ha dette jeg? Jeg er ikke fan av lange tynne bein jeg altså, så - det er nok mine tanker som stopper den forståelsen ja... Jeg har aldri hatt noen forhold til menn som er lavere enn meg, i vertfall ikke mye, det ikke på grunn av høyden i seg selv altså. Stemmer kjemien og alt det, så tror jeg ikke ville ha tenkt noe på det egentlig. Det kommer ann på personen. Ok han er lav, men en drittsekk, så selvsagt takket jeg ikke nei til maen på grunn av høyden. 1
Gjest Bandit Skrevet 19. mars 2012 #16 Skrevet 19. mars 2012 Jeg tror ikke jeg hadde følt meg noe særlig annerledes om jeg hadde krympet 2-3 cm i høyden. Jeg synes jeg har en fin høyde nå, og de som velger meg bort på grunn av høyde, hårfarge, muskler, penisstørrelse ol, vil jeg ikke ha uansett. 3
Gjest Tidssone Skrevet 19. mars 2012 #17 Skrevet 19. mars 2012 Jeg tror ikke jeg hadde følt meg noe særlig annerledes om jeg hadde krympet 2-3 cm i høyden. Jeg synes jeg har en fin høyde nå, og de som velger meg bort på grunn av høyde, hårfarge, muskler, penisstørrelse ol, vil jeg ikke ha uansett. Så du synes altså at enhver dame er attraktiv så lenge hun har de personlige egenskapene du ønsker av en dame? 1
Gjest Bandit Skrevet 19. mars 2012 #18 Skrevet 19. mars 2012 Så du synes altså at enhver dame er attraktiv så lenge hun har de personlige egenskapene du ønsker av en dame? Hvor er det jeg sier dette? Jeg er ganske så kresen, har jeg fått høre. Men for min del går det på kjemi. Utseende betyr selvsagt en del, men jeg har ikke hengt meg opp i at hun MÅ se sånn og sånn ut. Jeg har hatt lave kvinner og høye kvinner, kvinner med små pupper og store pupper, blondiner og brunetter, slanke og formfulle, klassisk skjønne og styggpene... osv. Uten å sette absolutte preferanser. I tillegg er jeg da ikke interessert i noen som ikke viser interesse for meg selv... 3
Gjest Lille-pus Skrevet 19. mars 2012 #19 Skrevet 19. mars 2012 (endret) Jeg har en bitteliten følelse av at denne tråden ikke nødvendigvis er for "gamle damer", men akkurat nå blåser jeg en lang masj i det ! De fineste 15 årene av mitt voksne liv hadde jeg sammen med ham som var 1,70 Selv er jeg 168,7 cm (stod det i passet mitt en gang på 80-tallet, nå står det 169 cm ) Og med litt 'snasne' sko på så kan man legge 7-8 cm til den oppgitt høyden. Plaget det ham ? Nei. Plaget det meg ? Under ingen omstendigheter. Alle andre egenskaper er så uendelig mye viktigere enn det høyden eller hårfargen, eller mye hår/lite hår, øyefarve, skostørrelse eller you name it. Vi matchet på alle andre plan, så ingen av oss så noe problem i at det i festelig lag var noen cm høydedifferanse i såkalt 'feil' retning. For meg er det viktigere hvem han er som menneske enn hva han er Endret 19. mars 2012 av Lille-pus 1
Dreaming Skrevet 19. mars 2012 #20 Skrevet 19. mars 2012 (endret) Aldri hatt noe problemer med det. Er egentlig usikker på hvor høy jeg er, men det står 176 i passet mitt. Og har nok ikke vokst mange centimeterne siden den gang. Jeg har aldri hatt problem med det motsatte kjønn pga. høyden. Muskler og brede skuldre kan nok veie opp for de de få centimeterne jeg skulle hatt(?) Edit: Når jeg tenker virkelig grundig så ble jeg vel målt til 183 for et par år siden. Kan virkelig ikke si at høyden har vært noe tema, for jeg har aldri tenkt på hvor høy jeg egentlig er. Endret 19. mars 2012 av Dreaming
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå