Gå til innhold

Skrytetråd


Gjest Tirkes

Anbefalte innlegg

Jeg elsker denne tråden!! :rodmer:

I dag har jeg..satt på en klesvask! Ooog vasket opp etter min egen vesle middag..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cupcakes

På mandag fikk støvsugeren lekt seg, flinke samboer som støvsugde hele gulvet, til og med under stueteppet og sofaene, og han vasket gulvet, ordenltig med såpevann og mopp... Ble ordentlig rent og pent i 1. Etasje. Luktet godt gjorde det å. Men på mandag regnet det, og da ble gulvene vasket enda finere av den litt lykkelige våte hunden vår som kom inn etter tur... Så så lenge varte rene gulv hos oss :P jeg tørket faktisk støv og vasket vinduskarmer og sånn da :D

i dag har jeg satt en maskin med dynetrekk og sånn, håper samboer henger den opp.... :skravle:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden likte jeg!

Men, jeg har ikke gjort noe mer enn å sette på oppvaskmaskinen idag, kastet søppel og samlet opp papp og papir :sjenert:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt fredagsvask - og da det var gjort så måtte jeg jammen stikke bort på butikken og kjøpe meg en blomsterkvast for å ha på stuebordet. :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har plantet sommerblomster i dag! Nå står de i et minidrivhus i spisestuen og aner ikke at mine ikke-grønne finge er livsfarlige for dem! :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger inspirasjon! Jeg kom hjem fra ferie veldig sent tirsdag/natt til onsdag, og har hatt planer hver kveld etter det, så leiligheten min er helt bomba! Har ikke pakket ordentlig ut eller noen ting. I kveld eller i morgen må jeg bare skjerpe meg og just do it!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pakket ut enda? ;)

Dårlig med husarbeid på meg i det siste. Har lagd middag hver dag da :Nikke:

Haha, jeg gjorde det endelig! Etter tre-fire dager hjemme! Jeg fikk også ryddet og vasket stue og kjøkken, men soverommet ser fortsatt ikke helt bra ut... Badet vasket jeg i dag tidlig.

Ellers bakte jeg en veldig avansert kake så jeg gir meg selv litt poeng for det - selv om det tok meg en stund å ordne opp på kjøkkenet etterpå!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På torsdag ryddet og vasket jeg hele leiligheten. Sorterte også alle bøkene i bokhylla og ryddet der, rengjorde stekovnen og mikroen, og hele ventilatoren. Takk gud for filter som kan kjøres i oppvaskmaskinen :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakes

For noen uker siden så dro jeg masse klær ut av skapet, og der lå de fint i en nydelig fandert haug helt frem til i går... Da dyttet jeg ut mann og hund, satte på høy musikk og lagde nytt og bedre system i klesoppbevaringen, alt ble ryddet pent på plass igjen, fikk til og med heng opp et bilde som har ventet et par år også.. Klapper meg selv på skulderen mens jeg ser på vaskerommet og katten som har dandert seg i sengetøyet som har hengt til tørk siden forrige innlegg :popcorn:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke i denne tråden jeg finner husmora jeg sårt trenger nei *går stille ut igjen* :skratte:

Nei da har du kommet feil :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke i denne tråden jeg finner husmora jeg sårt trenger nei *går stille ut igjen* :skratte:

*fnyser*

Vask sjøl!

Bruk høytrykkspyleren så går det fort :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke i denne tråden jeg finner husmora jeg sårt trenger nei *går stille ut igjen* :skratte:

Haha, nei, det nok ikke det! Her inne trenger vi vel alle sammen en husmor/husfar som kan hjelpe oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Cupcakes

Jeg vurderer sterkt å få meg vaskedame :sjenert:

Svigermor har det, hun vasker før vaskedamen kommer... Kanskje jeg kan låne vaskedamen siden hun ikke egentlig trenger henne :skravle:

Også lurer jeg på om den hunden vi kjøpte egentlig bare var for å ha en unskyldning på at det ikke er nyvasket hos oss hele tiden, nå ser ikke gulvene ut etter han kom hjem fra en svømmetur for å prøve å finne noen ender... Fint å ha noe å skylde på om vi skulle uventet besøk hvertfall... Vinduene spm sårt trenger en vask kan sikkert komme fra at hunden har ristet seg, veeeeldig..... :sjenert:

Endret av Cupcakes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigermor har det, hun vasker før vaskedamen kommer... Kanskje jeg kan låne vaskedamen siden hun ikke egentlig trenger henne :skravle:

Det er jo fryktelig bortkasta penger. Jeg skal ikke vaske før en evt vaskedame kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår tok eg ei "storreingjering" her :jepp:

Soverommet mitt hos pappa blei ommøblert, støvsuga, delvis rydda og vaska golv. Resten av huset fekk seg ein omgang med støvsugaren og, noko hundetiss blei tørka opp og etterpå svisja eg lett over nokre golv med vaskekosten når den først var framme :jepp: :jepp: Gjett kva for ei stemor som blei happy når ho kom heim frå møte og fekk sjå reingjort hus :fnise: Skryt fekk eg og, ekstra kjekt då :jepp: :jepp:

No får vi sjå kor lenge detta soverommet mitt/stesøster sitt held seg nokonlunde :gjeiper:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...