Edie Skrevet 4. april 2012 #201 Skrevet 4. april 2012 Jeg har støvsugd. OG gått over med engangsvåtmopp. 3
Wombat Skrevet 4. april 2012 #202 Skrevet 4. april 2012 Jeg har småryddet! Noe som alltid tar laaang tid, og som er litt undervurdert som husarbeid... Men nuh er det gjort 3
Gjest Tirkes Skrevet 4. april 2012 #203 Skrevet 4. april 2012 Jeg har kjøpt Jifs Vindussystemer. Tanken teller sant? Fant fin plass i skapet til det også. 5
Soleklart Skrevet 4. april 2012 #204 Skrevet 4. april 2012 Jeg har kjøpt Jifs Vindussystemer. Tanken teller sant? Fant fin plass i skapet til det også. Det at du faktisk har plass i skapene er beundringsverdig 1
Orchideae Skrevet 5. april 2012 #205 Skrevet 5. april 2012 Jeg trodde nærbutikken her hadde åpent i dag, for det står det på nettsidene deres! Skjærtorsdag: 10-23 Så jeg var flink og GIKK bort! (5 minutter ) Jeg skulle ha bitte litt til middagen og brød, og noe annet småtteri. Der var det rimelig stengt gitt. Kanskje jeg skal være flink forbruker og klage på at de ikke holder det de lover?? MEN resultatet var iallefall ikke til å grine av, for nå får mannen hjemmebakt brød til frokost. OG jeg har klart å holde det helt ryddig her siden jeg ryddet i går. Til og med salongbordet. Og alt av oppvask har blitt satt rett i oppvaskmaskina.
Cata Skrevet 5. april 2012 #206 Skrevet 5. april 2012 Vaska kjøkkenbenk og kjøkkenvask, førstnevnte gjøres for så vidt ganske ofte da... Men i tillegg har jeg ajaxmoppet alle gulv med mikrofibermopp (jada, jeg vet jeg egentlig bare skal ha litt fukt på den type mopp så det ble ikke mye vaskemiddel brukt). Skulle ristet matter og teppe også, men vil ikke ha sure naboer på en helligdag... 1
Mynona Skrevet 5. april 2012 #207 Skrevet 5. april 2012 Avleggerene fra pengetrærne setter du bare rett i jorda, og voila. Det gjorde jeg forsåvidt med det andre også, men vet ikke om det er like voila.. Pengetrær?? Det vil jeg ha
Orchideae Skrevet 5. april 2012 #208 Skrevet 5. april 2012 Pengetrær?? Det vil jeg ha Du får kjøpt de på blandt annet plantasjen. Jeg har bare tatt avlegger fra min mor. De skal vannes når jorden er blitt veldig tørr. Sånn trives mine iallefall. om du kjøper en og du får den til å trives har du egentlig "uendelig" med pengetrær der, for da klipper du bare av og planter. Det sier også at om du får det til å blomstre, blir du rik.
Gjest Tirkes Skrevet 5. april 2012 #209 Skrevet 5. april 2012 Au da. Nå kommer Mynona til å bli like skuffet som jeg ble for noen år tilbake. 2
Gjest Doh Skrevet 5. april 2012 #210 Skrevet 5. april 2012 I dag har jeg støvsugd hele leiligheten mannen vasket badet, som er den største jobben, så han har også vært flink da 1
Cata Skrevet 6. april 2012 #211 Skrevet 6. april 2012 De skal vannes når jorden er blitt veldig tørr. Sånn trives mine iallefall. om du kjøper en og du får den til å trives har du egentlig "uendelig" med pengetrær der, for da klipper du bare av og planter. Signerer på denne. I 1987 eller så fikk jeg et "voksent" pengetre fra en kompis som skulle flytte og som ikke fikk med seg alle plantene sine på flyttelasset. I vår plantet jeg 4 .generasjons avlegger og den ser nå ut til å ha slått rot. Jeg kan signere på at de tåler å tørkes utrolig mye ut. Mine får vann hver 2. -3. uke og, tja, siden jeg har klart å holde liv i dem i 25 år så kan det ikke være helt galt .
FantasDick Skrevet 6. april 2012 #212 Skrevet 6. april 2012 Var i slaget i morges, så utnyttet det grovt. Gikk ut på morgentur med bikkja, hev søppel (hater det!), støvsugde hele leiligheten, gikk over gulvene med moppen, ryddet/vasket kjøkkenet, satte på oppvaskmaskinen og satte på en maskin med klær - alt før samboeren stod opp! Nå skal jeg tømme oppvaskmaskinen og henge opp klær, før jeg setter på en ny klesvask. 2
Kvist Skrevet 8. april 2012 #214 Skrevet 8. april 2012 Vasket do og vask på badet. Vasket en maskin med tøy. Ryddet og vasket kjøkkenbenken og tatt oppvasken, satte på oppvaskmaskinen i samme slengen. Skubbet kaffekanna nedi. Hvor kommer det brune gugget fra? Usje... Småryddet litt i stua, i hvertfall mine ting. Lekene fikk ligge strødd fortsatt. Og, tada! Jeg har reparert jentungens yndlingslue som hadde fått et hull. Nå er den hullfri og dusken sitter skikkelig fast igjen. Puh! 2
Gjest Cupcakes Skrevet 8. april 2012 #215 Skrevet 8. april 2012 Jeg har tatt frem støvsuger slangen, nå ligger den pent å venter på i bli brukt, kanskje i morgen 1
Cata Skrevet 8. april 2012 #216 Skrevet 8. april 2012 (endret) Har vært ute og gått en fin tur, og sittet en halvtime i sola. *saboterer* Men...jeg har også plukket ut varmeveksleren i tørketrommelen så nå står den til tørk slik at jeg kan støvsuge vekk mesteparten av loa som har samlet seg før jeg vasker den og setter den på plass igjen. Endret 8. april 2012 av Cata 1
Soleklart Skrevet 8. april 2012 #217 Skrevet 8. april 2012 Tok oppvasken og kastet søppla mens jeg var fullpakket av influensa. Synes jeg fortjener Kongens fortenstmedalje i gull for å ha klart det 3
TheHairyToothfairy Skrevet 8. april 2012 #218 Skrevet 8. april 2012 jeg har skrevet ferdig en uke med rapporter! 3
Edie Skrevet 8. april 2012 #219 Skrevet 8. april 2012 Så langt i påsken har jeg ikke gjort noe husarbeid i det hele tatt.. Men mannen vasket en maskin med tøy i stad og satt på tørketrommelen. Kanskje jeg skal legge det sammen etterpå?..
Cata Skrevet 8. april 2012 #220 Skrevet 8. april 2012 Varmeveksledings støvsuget og spylt (og så støvsuget jeg sofa og godstol mens jeg hadde støvsugeren framme). 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå