Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag har jeg virkelig slått på stortromma og skrubbet alt av tilbehør til stekeovnen. Det ble så mye styr at jeg endte med å bestille middag på døra :sjenert:

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag har jeg endelig kasta papiravfallet i søpla,og ryddet litt i "roterommet",dvs boden oppe i leiligheten.Og støvsugd halve gulvet,uff nesten flaut å ikke ta hele.

Men jeg fikk kastet endel rot,og levert en pose med klær til fretex.

Ellers har jeg småryddet litt,og vasket opp.

• Liker 2
Skrevet

Lørdag var eg gaveopnar i bryllupet til pappa, vil seie det var ein jobb som kan tilhøyre husmor-delen :gjeiper:

• Liker 2
Skrevet

avogtil er det godt å bare få støvsugd, åpne dørene og bytte inneluft

• Liker 1
Skrevet

Sykebil! Hit! Fort! :fnise: Her må det være noe alvorlig gæli! :jepp:

Nå tar jeg meg en pause med et glass velfortjent champagnebrus! Hittil i dag har jeg vasket alle flater på kjøkkenet - tak og vegger. Til og med INNI mikroen og kjøleskapet og OPPÅ skapene. Gikk over med klut langs listene også.

Nå skal jeg straks vaske badet grundig, tørke støv, bytte sengetøy, støvsuge og vaske gulvene. Så blir det matlaging til kjæresten kommer hjem. Han skal få god og sunn wok. :)

• Liker 5
Skrevet

I dag har jeg satt på en hel tørketrommel med klær. Og så skal jeg sette på en vask etterpå. Puh....

• Liker 3
Skrevet

Nå tar jeg meg en pause med et glass velfortjent champagnebrus! Hittil i dag har jeg vasket alle flater på kjøkkenet - tak og vegger. Til og med INNI mikroen og kjøleskapet og OPPÅ skapene. Gikk over med klut langs listene også.

Nå skal jeg straks vaske badet grundig, tørke støv, bytte sengetøy, støvsuge og vaske gulvene. Så blir det matlaging til kjæresten kommer hjem. Han skal få god og sunn wok. :)

Høres farlig ut!

Skrevet

:buss: <- *jeg vet det egentlig er en buss men vi har ingen sykebilsmiley*

Og hadde det vært mulig skulle du fått et ekstra pluss for hele den lista di. Kos deg med champagnebrusen.

*imponert*

Gjest Tirkes
Skrevet

3hospitals.gif

Her sklir alt ut igjen. Det som står i oppvaskmaskinen har vært reint siden fredag kveld og det eneste jeg har gjort av husarbeid er å gå ut med en søplepose og åpne en ny pakke dopapir. Svigers og mine foreldre forlot oss fredag, så vi har "joggebukse, rufsehår, sex i alle rom, tomflasker på alle gulv og gjør for all del ikke noe morra di kan gjøre senere"-reaksjon. Føles ut som om vi er hjemme alene og er 17 år.

• Liker 4
Skrevet

Ferdig! :)

Gulv er støvsugd NØYE og vasket.

Badet er vasket.

Nytt sengetøy.

Søpla tømt.

Oppvaskmaskin tømt.

Vaskemaskin kjørt, må bare henge opp.

Kjøkken vasket (oppå skap, inni kjøleskap og mikro+++) Her om dagen ble det hengt opp rene gardiner der også.

NÅ er det rett i dusjen og slaaaaappe av! :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hengt opp en maskin tøy. Og lagt sammen en usannsynlig mengde med 60 grader. Matche sokkepar må være djevelens straff for alle småsynder.

• Liker 3
Skrevet

Ugg, sokkepar :( Du har min medfølelse. Her er det heldigvis mannens jobb, ettersom det egentlig bare er han som bruker sokker. Både jeg og snuppis er kjolemennesker, så da blir det stort sett strømpebukser på oss.

Også må jeg si jeg er skuffa :( Jeg som synes jeg var såååå flink da jeg la ut siste oppdatering her i tråden. Og så har jeg 0 plusser. 0!! :snurt:

:fnise:

Nå som ungen snart er i seng skal jeg ta fatt på en "morsom" oppgave. Finne fram alt hennes tøy som er nytt de siste månedene, og navne det. Herregud navning er kjedelig det. Det er vel derfor det ikke er gjort på så lenge heller. Og med barn som vokser i rykk og napp er det plutselig nesten alt som må navnes.

Gahh, kom arbeidslyst og treng deg på, her skal du motstand finne.

• Liker 5
Gjest Tirkes
Skrevet

*plusser Kvist med et meget hardt klikk*

• Liker 4
Skrevet

*plusser Kvist med et meget hardt klikk*

:blomst:

Tirkes, min beste venn :5:

• Liker 2
Skrevet

Jeg sitter på mobilen, men så fort jeg kommer på PC'en hvor det er mulig å plusse skal jeg plusse med en gang Kvist :ler:

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal plusse deg når jeg kommer meg på pc'en kvist! :)

Har virkelig gått ut av mitt gode skinn i dag og lagt frem klær til i morgen! :) Dette er en inspirerende tråd! :)

• Liker 2
Gjest Carmelita
Skrevet

Jeg har klart å holde leiligheten ved like siden sist. Har passet på at det ikke står oppvask på kjøkkenbenken når jeg legger meg. Har vasket over vasken på badet annen hver dag. Do ca hver 4. Helt utrolig!

Skrevet

Jeg har klart å holde leiligheten ved like siden sist. Har passet på at det ikke står oppvask på kjøkkenbenken når jeg legger meg. Har vasket over vasken på badet annen hver dag. Do ca hver 4. Helt utrolig!

:5:

You go girl!

Det er nesten så du begynner å bli ikkedødlig husmor :husarbeid:

Skrevet

Vasket trappa jeg deler med naboen, vasket umulige håndklær (de burde jammen oppføre seg pent) og dessuten satt på oppvaskmaskina - og jammen har jeg ikke ryddet ut av sistnevnte også. :tommelsmil:

• Liker 1
Skrevet

Har plantet blomster i dag :) Skal ha visning i morgen(Obos) og fotograf til leiligheten på fredag s¨måtte få det litt koselig ute.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...