Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Carmelita
Skrevet

Husarbeid har blitt skikkelig nedprioritert den siste tiden. Men i går støvsugde jeg hele leiligheten, satt på oppvaskmaskinen, byttet på sengen og vasket to maskiner med klær. I dag skal jeg fortsette med klesvask, tørke støv og vaske bad.

Ble ikke helt som jeg hadde tenkt... Men skittentøyskurven er tom (!), har tørket støv i stua, vasket kjøkkenbenken skikkelig og sortert en bunke med papirer som har blitt liggende alt for lenge. Ike så verst allikevel :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har unngått denne tråden en stund nå. Den gir meg dårlig samvittighet, men også motivasjon. ;)

Jeg har brettet sammen tøy etter to maskiner og lagt det på plass i skap og skuffer.

• Liker 1
Gjest Carmelita
Skrevet

I dag har jeg gjort masse! Har vasket klær, vasket badet, tørket støv på soverommet, støvsugd hele leiligheten og vasket sminkekostene mine og boksene hvor jeg oppbevarer sminken :)

Gjest Cupcakes
Skrevet

I dag kjøpte jeg en sånn hengeampell med blomster i, jeg tok ned dn gamle med visne blomster iog hang opp den nye :)

• Liker 1
Skrevet

Lite aktivitet her de siste dagene.. Da slipper jeg iallefall å ha dårlig samvittighet... ;-)

Idag har jeg vært på shopping, og skal nå psyke meg opp til å rydde bort det jeg handlet, og til å legge sammen klærne som har vært tørre siden igår...

• Liker 1
Skrevet

Jeg har gjort skikkelig lite i det siste, men i dag ordna jeg litt da mannen var og gikk seg en tur. Brettet klær(var sikkert fire vasker), shina kjøkkenet og rydda stua. Deilig å få det fint her igjen :)

• Liker 3
Skrevet

Har vasket badet i dag! Ikke dårlig på en torsdag :)

• Liker 2
Skrevet

Slapp i fisken nå om dagen. Men fikk nå tømt oppvaskmaskina i dag (den hadde bare stått siden i forgårs). :fnise:

• Liker 3
Skrevet (endret)

Nå har jeg ryddet stua og kjøkkenet, lagt sammen klær og tatt ut av oppvaskmaskina, mens mannen har støvsugd hele leiligheten. Ja, også har jeg vasket en maskin med klær og hengt opp etterpå. :husarbeid:

Edit: skriveleif på mobilen..

Endret av Loretta_85
  • Liker 2
Skrevet

I dag kan jeg skryte av å ha skiftet på senga (TO uker siden sist!) og å ha pakket vekk brudekjolen + utstyr...og dett var dett ;)

• Liker 2
Gjest Izabella
Skrevet

Hadde skikkelig vårropprydning forrige uke, pluss ryddet stue + soverom.

I morgen skal jeg kose meg med kjøkken og bad. (Stort sett samboeren min som rydder de rommene.)

• Liker 2
Gjest Carmelita
Skrevet

I helgen har jeg vasket klær og satt på oppvaskmaskinen (det gidder jeg ikke lenger å skrive opp for det gjør jeg jevnlig). Har også støvsugd, vasket vasken på badet og vasket sminkekostene mine.

Skrevet

Føler meg bittelitt flink. I går dampvasket jeg nemlig kjøkken- og baderomsgulv, og de andre gulvene fikk seg en runde med tørrmoppen for 2. gang denne uka. (Er allergisesong så jeg prøver å få ut mest mulig av "småjævlene" (les:pollenkorna) ) :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Jeg har beskåret et plommetre i dag :)

Og laget megaporsjon med bolognese til nedfrysing.

Og lest til statistikkeksamen i morgen.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har plantet i tre store potter ute. Gravd opp fjorårets døde blomster, fylt på med ny jord og bark. Ble veldig fint :)

OG lagt sammen to uker med 60-graders vask, dvs håndkler, truser, sokker og diverse til 2-åringen.

• Liker 3
Gjest miss89
Skrevet (endret)

Plantet frø i håp om å få litt blomster til altanen i sommer, så har jeg ryddet på kjøkkenet.. Er vel egentlig kun det jeg kan skryte om, stuen ser fortsatt ut som en bod, og soverommet vil jeg ikke snakke om i offentligheten... hehe :sjenert:

Endret av miss89
  • Liker 3
Skrevet

*puh*

Nå har jeg tatt ut av oppvaskmaskinen og satt på ny vask,

vasket en maskin med klær, byttet sengetøy på to senger, støvsugd hele kåken.

Ommøblert!

Tørket støv av alle flater, handlet og ordnet middag.

Nå tar jeg en velfortjent pause her inne :fnise:

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av belladuppsko
Skrevet

Nå har jeg satt på oppvaskmaskinen og vaskemaskinen. (bare 1 time siden jeg sluttet på jobb!) Nå skal jeg sove litt, må bare spise en is i senga først. :)

Skrevet

JEG HAR LAGD PAI!(Bacon/egg og sånn..)

:gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...