Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nappet blomsterbedet, støvsugd, vasket og hengt opp en maskin med klær, samt brettet 4(!) gamle maskiner med tørt tøy :sjenert:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Raptuza
Skrevet

Alle rekningane er betalt!...for ei stund framover

Tøy bretta og lagt på plass

Skrevet

Jeg er ute og luker oO Mannen ligger og sover, så støvsuging er litt ikke-tema for øyeblikket. Da går man ut og luker i den stekende sola i stedet. Logikk? Neida, langt i fra.

Det ene blomsterbedet vårt var tett-i-tett med lønnespirer, så nå har jeg avverget katastrofen. Masse knuspetørt løv fra i fjor er i ferd med å bli raket og børstet bort, har en bitteliten pause siden jeg kom over en maurtue og det er så mye greiere å plukke opp rælet når mauren er over den første panikken og slutter å herje så fælt.

VARMT!

• Liker 1
Gjest Izabella
Skrevet

Har vasket og ryddet HELE leiligheten.

Holdt på i to dager, men nå er det skinnende rent.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Syns dere er flinke hele bønsjen :jepp:

Jeg har støvsugd kjøkkenet...

Endret av Bud
  • Liker 1
Skrevet

Moppet gulv (lenge siden siste husmoderlige aktivitet nå). Hybelkaniner flakset veggimellom og støvføyka sto, men nå ser det sivilisert ut igjen. Oppvasken er tatt og står til tørk og vaskemaskina surrer med noen håndklær som i det minste skal bli rene igjen.

Puh!

:husarbeid:

• Liker 1
Gjest Raptuza
Skrevet

Vaska og hengt opp 90graders klutavask

Hengt opp ein kvitvask 60grader

Rydda kjøkkenet

Rydda ein del på badet

Tatt inn post

Planlagt middag og innkjøp

Kasta masse papirboss

Rydda inn i oppvaskmaskina

Luka litegrann i blomsterbedet

Gitt kattane mat og vatn

Skrevet

Vasket noen kjøkkenskuffer innvendig, var noe brødsmuler og greier der nedi som måtte støvsuges så da tok jeg like godt ut alt og vasket dem. Har ryddet litt også, men ellers er det dårlig med husmornykkene, har eksamen på mandag...

• Liker 2
Skrevet

Har tatt bort en pizzaeske fra stuegulvet og stuet tomflasker inn i boden. Nå blir det høy beina-på-bordet-føring resten av kvelden. Aaaahhh.

:lol:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vasket 1 maskin med hvitt tøy, 2 med mørkt tøy og 2 med nye klær til skylling. Og hengt opp fire av de!

• Liker 2
Skrevet

To maskiner med tøy, ryddet litt på soverommet og tørket støv av lampa over stuebordet.

Pluss lest til matte/statisikkeksamen og jobbet et par timer. Ikke dårlig på en lørdag.

• Liker 1
Skrevet

klippet plenen eller løvetannsområdet har vært helt overgrodd i 2 uker og naboene begynte å se stygt på meg :gjeiper:

• Liker 2
Skrevet

I helgen har jeg malt hele trappa inne i huset mitt, og brukt det som en finfin unnskyldning for å ikke gjøre noe som helst annet. Har drukket 2 flasker vin og gitt meg selv en manikyr da :sjenert: Så kanskje jeg nå skal slå på stortromma og tørke støv i hyllemeterene?

• Liker 2
Skrevet

Vasket opp for hånd (ildfast form som ville tatt for stor plass i oppvaskmaskinen) og stappet noen dongeribukser i vaskemaskina.

• Liker 1
Gjest Raptuza
Skrevet

Steikte ferdigrundstykker til frukost

Satt på ein 40graders

Bretta og fått på plass ein håndklevask

Bretta klær og fått noko på plass av det

Rydda inn i oppv maskina

Kildesortert kjøkkenboss

Gjest Carmelita
Skrevet

Har bevisst unngått denne tråden en stund...

Etter et par uker uten å ha gjort noe særlig husrbeid vasket og støvsugde jeg hele leiligheten i går. Så nå er det "bare" å klare å vedlikeholde det.

Gjest Raptuza
Skrevet

Søndag er kviledag for meg på ordentlig idag...! ;)

Berre laga tandoori kylling til middag ilag med mannen...!!

Skrevet

Har renset terrassen og ryddet i garderoben i dag. Fornøyd! :)

Skrevet

Har bevisst unngått denne tråden en stund...

Etter et par uker uten å ha gjort noe særlig husrbeid vasket og støvsugde jeg hele leiligheten i går. Så nå er det "bare" å klare å vedlikeholde det.

Det er nettopp det som er aberet her i gården også. Vi klarer ikke å holde det sånn når vi først har hatt en sjau. :fnise:

Skrevet

Jeg har ryddet stuebordet for 13 kopper og fat (faktisk satt det i oppvaskmaskinen også) og nesten tømt feriekofferten etter vi kom hjem på lørdag. :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...