Edie Skrevet 8. mai 2012 #321 Skrevet 8. mai 2012 Det et så godt å være flink i denne tråden. Jeg kan fint overse at stuegulvet burde støvsuges, at kjøkkenet er fullt av knekkebrødsmuler etter "ryddehjelp" av 2-åringen, burde pakke for vi reiser i morgen, klær som må ryddes bort.. ... og allikevel skryte over at jeg har ryddet ut av oppvaskmaskin! Jeg er flink! 3
HellCat85 Skrevet 15. mai 2012 #322 Skrevet 15. mai 2012 I går tok jeg et kjempe-skippertak og vasket hele huset! Alle soverom, toalettet, gangen, trappa, kjøkkenet, bad og stue. Riktignok fordi jeg var pent nødt, skal ha verdivurdering på huset i dag, og følte at det var greit at det så ut som om det bodde folk her. Men herregud det er lenge siden jeg har vært SÅ sliten Så nå blir det leeeenge til neste gang.. Etter sommeren en gang kanskje, nå fremover blir jo dører og vinduer stående oppe likevel, og da er det jo ingen vits i å prøve å holde det rent 2
Kvist Skrevet 15. mai 2012 #323 Skrevet 15. mai 2012 Synes lista begynner å bli lagt høyt her nå damer... For å trekke det ned noen hakk: I dag har jeg ryddet på plass en pakke doruller, dvs den var ikke helt full da, siden den har stått åpnet på badegulvet en stund var det allerede brukt to av dem. 2
Edie Skrevet 15. mai 2012 #324 Skrevet 15. mai 2012 Jeg liker nivået du legger deg på Kvist! Det er så herlig å kunne skryte av å ha rydda unna en bunke med post på kjøkkenbenken! Husmødrene som fikser nedvasking av et helt hus hører ikke hjemme sammen med dødelige ikke-husmødre. (og jeg er ikke misunnelig i det hele tatt på disse husmødrene som klarer alt jeg ikke klarer... ) 2
Loretta_85 Skrevet 15. mai 2012 #325 Skrevet 15. mai 2012 Jeg har vasket en maskin med klær, og lagt sammen klær fra to tørkestativ og fra tørketrommelen. Skal prøve å rydde på stua, men nå skal jeg kose meg med babyen min :-) 1
Gjest Doh Skrevet 15. mai 2012 #326 Skrevet 15. mai 2012 Oppvaskmaskinen er død. Argh!! Hater å vaska opp altså.... Blir godt å flytte sånn at vi får ny 1
Gjest Carmelita Skrevet 15. mai 2012 #327 Skrevet 15. mai 2012 Enig med deg, Kvist! I går la jeg på rent sengetøy. I dag har jeg bestemt meg for å ikke gidde å gjøre husarbeid, og det er ganske deilig i grunn
makkapakka Skrevet 18. mai 2012 #328 Skrevet 18. mai 2012 Skulle hatt bank idag.. full jobb og full rulle selv om det var innklemt dag til helg og dagen derpå. Sank ned i sofaen når jeg kom hjem kl 16.. men jammen tok jeg tak og vasket hele huset fra topp til tå etter 17 mai herjingene.. men så skal jeg la humla suse de neste to dagene uten å løfte en finger.. det var ikke verdt strevet 1
Gjest Doh Skrevet 18. mai 2012 #329 Skrevet 18. mai 2012 Så flink du var makkapakka! I dag har jeg støvsugd kattehår. Bare akkurat det som jeg klødde av ham to minutter før da. Resten av stua fikk være som den var. Latskapen lenge leve! :gjeiper: 3
Mynona Skrevet 18. mai 2012 #330 Skrevet 18. mai 2012 AIII!!! Jeg kom på at jeg satt på en vaskemaskin på tirsdag kveld!! Det ligger i vaskemaskinen enda! Så jeg kan vel skrive opp på lista at jeg har satt på den samme vaskemaskinen i dag (antar at det lukter gæsj og høgg inni der nå)... 5
Loretta_85 Skrevet 20. mai 2012 #331 Skrevet 20. mai 2012 I går var hele familien flink Mannen vasket bilen innvendig og utvendig, jeg støvsugde og moppet gulvene, skiftet på senga og vasket flere maskiner med tøy. Sønnen sov 2 timer i vogna, og var generelt i godt humør 1
Minya Skrevet 20. mai 2012 #332 Skrevet 20. mai 2012 Jeg kjenner jeg begynner å grue meg litt til bursdagslaget neste helg. Skal ha syv overnattinger og må vaske, støvsuge og herje på noe voldsomt for å få stue og gjesterom i brukbar stand. 1
Mynona Skrevet 20. mai 2012 #333 Skrevet 20. mai 2012 I går vakset jeg 2 maskine med klær, i dag har jeg vaske en maskin med et par sko (min første skovask) OG jeg har laget muslibars. Ingenting som eksamensperiode for å få igang husmorgenet! 1
Holar Skrevet 20. mai 2012 #334 Skrevet 20. mai 2012 Satt i gang robomoppen. Ut og inn i oppvaskmaskin. Tre ganger vaskemaskin og tørketrommel. Vaska vaskeservanten. 1
Minya Skrevet 21. mai 2012 #335 Skrevet 21. mai 2012 Igår fikk jeg og mannen min et øyeblikks galskap over oss og gikk ut i hagen for å luke ugress og bekjære busker som har grodd fullstendig ut av proporsjon. :O Nå har vi faktisk en hagegang uten to meters løvetann og slipper å gå helt inntil huset for å unngå greiner i fjeset 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #336 Skrevet 21. mai 2012 Jaujau, gitt...Idag har eg henta posten. Laga brunsj. Stelt litt i blomsterbedet i hagen. Fint lite egentlig! Nei, ikkje i slag... 1
Wombat Skrevet 21. mai 2012 #337 Skrevet 21. mai 2012 Idag har jeg ligget på knærne og skrubbet gulv, og mens jeg allerede var dernede vasket jeg lik så godt gulvet på Chihiro-måten... så kom samboer hjem og ble møtt av en vaskefurie som ropte at han måtte komme seg til helv''' unna vei for han stod jo midt i gangen. Tullingen. Så har jeg tørket støv og ryddet. Flink! 1
Edie Skrevet 22. mai 2012 #338 Skrevet 22. mai 2012 Ikke-husmors drøm igjen. På hotell noen dager, så absolutt NULL av husarbeid blir gjort! (selv om jeg motvillig må innrømme at man blir lei av hotellfrokost og spise middag ute) 1
Paprica Skrevet 23. mai 2012 #339 Skrevet 23. mai 2012 I dag har jeg levert noen poser med klær til fretex:) 1
Kvist Skrevet 23. mai 2012 #340 Skrevet 23. mai 2012 Jeg har luka i to av blomsterbedene mine. Varmen gjør underverker for rygg og bekkensmerter så jeg har kooooooost meg med å gjøre litt nødvendig hagearbeid. Så deilig å sette seg ned i hagen etterpå, med mye mindre skvallerkål å se på og nystjelte syriner fra naboens busk i vase på bordet Da var det bare å snu ryggen til de stedene det ikke var luket enda :gjeiper: Sommerlykke! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå