Gå til innhold

Skrytetråd


Gjest Tirkes

Anbefalte innlegg

i dag har jeg bakt boller og rundstykker, tatt ut av oppvaskmaskin og satt inn nytt, lagd middag, gått ut med søpla, vasket og tørket støv:) stolt! :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aaah, endelig et sted hvor jeg kan skryte av det lille jeg gjør :danse:

- Tidligere i dag/sent i går så fikk jeg sumlet meg til å ta ut og inn av oppvaskmaskina

- Vasket to omganger med klesvask

Senere i dag må jeg få vasket det ene sofapute-trekket fordi pusen hosta opp en fin klysehårball på den :murvegg: er liksom ikke nok å røyte på sofaen, det må liksom tilføres litt ekstra "krydder".

Ellers så trenger klesskapet til meg og samboer sårt en opprydding, og forsåvidt resten av leiligheten også når jeg tenker meg om. Bah!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig bekkenløsning for tida, så er ikke mye jeg gjør i grunnen. Men i dag ble det da noe:

Jeg har smårydda litt på kjøkkenet og samlet sammen papirer som lå her og der og så satt jeg ved kjøkkenbordet og sorterte og kastet. Alt fra økonomipapirer, gamle kvitteringer, snuppas tegninger, snuppas rablerier som ikke er noe å ha, skolepapirer fra fem ulike fag, bruksanvisninger, reklame, tidsskrifter osv osv.

Føler meg veldig flink nå :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal snart flytte, så da får jeg enormt mye å gjøre.. :haar:

Så for å forberede meg har jeg skrevet LISTER! Laaaange lister :fnise: Et riktig så godt husmorstykke det..

Så har jeg vasket sambos skitne boksere og sokker :haar:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg kostet litt på verandaen,og vært ute med søpla.Ellers har jeg laget middag og ryddet.

Nå er oppvasken tatt så kjøkkenet er rimelig ryddig nå.

Men papirene og bladene på kjøkkenbenken,ligger fint der til i morra.

Ellers har vi handlet bursdagsgave til ei venninne av min datter i dag,det teller vel ikke da men.

Jeg har forresten vasket opp to ganger i dag,og vasket ei maskin med kokvask.

Og kranglet en del med det ustabile internett her i ettermiddag.Heldigvis så har vi bøker min datter kan finne informasjon i når nettet ikke vil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cupcakes

Dægern, i dag har jeg vasket 3 maskiner med klør, hengt alt sammen opp til tørking, og ryddet inn forrige klesvask som jegnevnte i forrige innlegg.. Og lagd middag til samboer... I dag var jeg visst skikkelig husmor! :)

Også liker jeg denne tråden veldig godt :skravle:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld har jeg støvsugd leiligheten som nesten var dekt av hundehår og sand som hunden har dratt med inn. Det er straffen for at jeg ikke gidda å støvsuge i morges.. :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Laga middag til heile familyen

- Rydda opp etter middag

- Tømt oppvaskmaskin

- Sett i oppvaskmaskin og sett på

- Sett på ein klesvask

:jepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

-Satt på en vaskemaskin (må vel snart tørke tøyet også)

-Ryddet ut og inn i oppvaskmaskinen

-Laget en stor gryte med lapskaus

Flink i dag :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har faktisk vaska hele huset idag. Sønnen min har begynt på fotballtrening og vi har gått et par dager i "halve grusbana" som lå igjen i skoa og sokkene og ble dandert i gangen, på badet og tatt turen inn i stua.

så nå tasser jeg barfot på nyvaskede gulv.. det er så godt syns jeg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag ble det laget middag, tatt ut av oppvaskmaskin og bakt kake og boller til far som har bursdag i morgen:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig ryddig av meg og har det alltid rent, men det jeg ikke er flink nok til er å være husmor allikevel. Liksom den hjemmekoselige biten!

Alt fra å handle blomster og sette frem, bake, lage hjemmelaget mat og lignende. Synes det er så døll, men jeg ønsker virkelig å skjerpe meg så jeg blir den kule moren som og som har et godt og lunt hjem - om noen skjønner.

How...?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yees, nå sitter jeg og venter på at mannfolket skal kjøre frem bilen slik at vi får pakket bort ting som skal kastes på dynga. Ah lettelse over å få kastet ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha visning i dag så leiligheten er strøken :biggrin: Og det må den være til og med tirsdag, for da er andre visning... God motivasjon for å ha det ryddig da :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest fr21_5ffdsa

I dag har jeg vaska golvet i gangen og på badet. Vaska en klesvask, og området ved vasken på badet. Ordna en del med oppvasken. Kasta søppel. Relativt fornøyd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carmelita

:5:

You go girl!

Det er nesten så du begynner å bli ikkedødlig husmor :husarbeid:

Herlig tilbakemelding :)

Har vært bortreist en stund, men kom hjem i går og kastet meg over klesvasken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasket badet, brettet og sortert ALT som hang på tørkestativ(ene), ryddet hele stua. ryddet og tørket støv på barnerommet, ryddet opp symaskin og strykebrett etter at jeg dro det fram i går. Samt pumpet opp gymballen min skikkelig, med den lille drittpumpa som fulgte med, ca 17 millioner pump for å få ballen full...

Og mannen har vasket gulvet i stue, gang, kjøkken og trappa. Tregulv som er oljet, så det trenger en skikkelig skuring en gang i mellom. Nå lukter det deilig friskt og rent her. Jeg har satt på plass halvparten av møblene etter han da, mens han tar seg en hvil sammen med jentungen, men resten ble for tungt for meg nå med bekkenløsningen :(

Føler meg flink alikevel, dette er mer enn jeg har gjort på lenge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...