Kvist Skrevet 27. mars 2012 #121 Skrevet 27. mars 2012 Og jeg har ligget i hengekøya i hagen før jeg gikk og la meg en stund i senga med en bok, og nå ligger jeg på sofaen med macen i fanget. Så fikk mannen ta med seg jentungen på sykkeltur og kafemiddag i dag. Ikke særlig utrydningstruet jeg heller... 2
Edie Skrevet 27. mars 2012 #122 Skrevet 27. mars 2012 Jeg bidrar godt til ikke-husmødrene. Har god unnskyldning i dag også: eksamen i morgen - da kan ikke dagen brukes på husarbeids. Men jeg har faktisk laget middag i dag, hjemmelagede kjøttboller og tomatsaus. Men det var mest for å få litt fri fra krampelesinga.. 2
OhSerendipity Skrevet 27. mars 2012 #123 Skrevet 27. mars 2012 Jeg har ikke gjort noe... Takk for at dere inspirerer meg! Nå skal jeg rydde og vaske kjøleskapet, for det er ting som tyder på at jeg har melk som gikk ut på dato i fjor sommer 4
Kristina Skrevet 27. mars 2012 #124 Skrevet 27. mars 2012 Flott tråd! Jeg synes egentlig jeg er ganske god på vasking, men jeg er dårlig på rydding! Så jeg det egentlig rent, jeg vasker ofte, men flater, stoler osv. blir så fort fylt med rot!
Chloe- Skrevet 28. mars 2012 #125 Skrevet 28. mars 2012 Flott tråd! Jeg synes egentlig jeg er ganske god på vasking, men jeg er dårlig på rydding! Så jeg det egentlig rent, jeg vasker ofte, men flater, stoler osv. blir så fort fylt med rot! Samme her! Overflater og trappetrinn fylles opp på 1-2-3! Det er nesten som om hvor renere det er, hvor fortere blir det rot... 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #126 Skrevet 28. mars 2012 Vi har funnet et par hyggelige jenter på videregående skole i nærheten som kommer og vasker rundt huset vårt på Operasjon Dagsverk el.l., rett etter påske! Så selv om man ikke er husmoremne, kan man også få rent hus en gang i blant
makkapakka Skrevet 28. mars 2012 #127 Skrevet 28. mars 2012 tok frem hageslangen igår og spylte trappa og inngangspartiet etter vinterens herjinger. Det ble hyggeligere å komme hjem. Vinduene burde få seg en overhaling før påske, men det står på vent og jeg har god tid. 1
Cata Skrevet 28. mars 2012 #128 Skrevet 28. mars 2012 Dægger'n! Har vært på søppelfyllinga med to halvdøde, forvokste, utgamle potteplanter som for lengst har sett bedre dager. En av dem ble fluksens erstattet med nyere "modell" (i mindre skala), den andre tror jeg jeg klarer meg bra uten. Fikk også lempa vekk litt annet rusk og rask fra uteboden mens jeg var i gang, så nå er det nesten plass til meg der inne. Får rydde litt en dag det er vindstille. Nå blåser det såpass at jeg er nødt til å ha lukket dør hvis jeg skal inn dit. 4
Gjest Tirkes Skrevet 28. mars 2012 #129 Skrevet 28. mars 2012 Jeg liker ikke denne tråden nå. For ting har begynt å skli helt ut nå. Målet mitt for uka: Poste et ærlig og imponerende innlegg i denne tråden innen lørdag er omme. ...*sukk* 4
Crash Skrevet 28. mars 2012 #130 Skrevet 28. mars 2012 Hva mener du, Tirkes? Jeg har vasket vinduer på utsiden og gått ut i papiravfallet med masse papp ..og vasket alle klutene jeg har brukt i det siste, uten skyllemiddel *viktig* 2
Gjest Tirkes Skrevet 28. mars 2012 #131 Skrevet 28. mars 2012 Jeg mener at jeg har latt humla suse. Og vært lat og lite husmorflink. 2
Cata Skrevet 28. mars 2012 #132 Skrevet 28. mars 2012 Jeg mener at jeg har latt humla suse. Og vært lat og lite husmorflink. Jammen vi har trua på deg TS . Du reiser nok snart kjerringa (og vaskefilla) igjen. 1
Kristina Skrevet 28. mars 2012 #133 Skrevet 28. mars 2012 Samme her! Overflater og trappetrinn fylles opp på 1-2-3! Det er nesten som om hvor renere det er, hvor fortere blir det rot... JA! Hvorfor er det sånn? Jeg har prøvd noen av de Fly Lady-greiene hvor man bruker 15 min til å rydde et bestemt sted, for å stadig få mindre rot, men likevel ender det opp rotete synes jeg... Men i går lagde jeg tiramisu! Og den var veldig god! Og for å ikke ta for hardt i lot jeg all oppvasken stå til i dag... 3
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 28. mars 2012 #134 Skrevet 28. mars 2012 (endret) Jeg rydda MYE på rommet til meg og min bedre halvdel i dag. Og bytta sengesett. OG vaska. Med vaskinga ble det automatisk fjerna en stor dose hybelkaniner. Ungen klarte likevel å finne et lite hybelkaninbarn som hadde sneket seg unna. Så ungen min la seg ned på gulvet, og blåste det "bort". Det var søtt og morsomt på samme tid. Ellers må jeg også nevne at jeg har luftet både dyner og puter. Det er et sjeldent syn her hos oss! Endret 28. mars 2012 av fr21_5ffdsa 1
Gjest Doh Skrevet 28. mars 2012 #135 Skrevet 28. mars 2012 Nå har jeg ikke gjort noenting på flere dager. Men på fredag skal jeg slå til igjen. Får besøk av mamma + mann og svigerfar på lørdag så da må det ryddes og bakes(sjokoladekake). Og så skal vi få besøk av fotograf som skal ta bilder av leiligheten(til annonse) så på søndag MÅ det ordnes her
Roomie Skrevet 29. mars 2012 #138 Skrevet 29. mars 2012 Jeg satt på oppvaskmaskinen i går! Det er da hvertfall noe! Flink gjeng innpå her,syns jeg !
Edie Skrevet 29. mars 2012 #139 Skrevet 29. mars 2012 Jeg liker denne tråden. Første gang jeg føler meg flink med husarbeid. Og jammen får den meg ikke til å ville bli litt flinkere også. Så i dag har jeg både satt på en vaskemaskin med tøy OG hengt den opp 2
Cata Skrevet 29. mars 2012 #140 Skrevet 29. mars 2012 *føler nesten for å gå og vaske håndvasken på badet* 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå