Gå til innhold

Skrytetråd


Gjest Tirkes

Anbefalte innlegg

Og det spør du om her?!?! Hadde nok bare funnet noe nytt å henge opp. Kamuflasje er alltid løsningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trenger råååååd!

Etter min eminente kjøkkenvask i går, så oppdaget jeg at kjøleskapet (som ble ryddet for barnetegningertegninger og gamle huskelapper) er skjoldete og stygt. Det er bare litt over to år gammelt. Gnissende hvitt whirlpool-kjøleskap. Jeg har vasket det med Jif skurepulver og pusset det etterpå med Jif universal. Forsatt flekkete skjolder.

Jeg polerte med mikrofiberklut og vinduspuss. Fortsatt skjolder.

What.

..jeg er troendes til å hente en rulle og et malingspann. Hjelp!

Jeg hadde ringt mamma om jeg hadde samme problem :fnise:

Men hva med sånn veggfolie for å dekke det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har satt en brøddeig! Er så stolt hver gang jeg har oppdrift nok til å bake brød. Er egentlig ikke god på baking - men brød har jeg dreisen på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

...er litt pinlig å innrømme det. Men skjoldene forsvant -

- når overflaten fikk tørke. :sjenert:

Jer er for ivrig som hobbyhusmor. Og uvitende. >.<

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...er litt pinlig å innrømme det. Men skjoldene forsvant -

- når overflaten fikk tørke. :sjenert:

Jer er for ivrig som hobbyhusmor. Og uvitende. >.<

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som det høyintelligente neket jeg er, fant jeg strykejernet mitt i skapet på kjøkkenet i stedet for på gjesterommet i går. :fnise:

Resultatet ble gardiner som har blitt lagt opp med noe som kaltes sømfix, om enn noe rynkete i bunnen, og nystrøkne gardiner som henger på kjøkken og gjesterom. *stålt*

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har støvsugd i dag. Helt uten utsettelser og vurdering. Bare dro frem støvsugern og lot det stå til. I morgenkåpa.

Men til min store skrekk, når jge stod i dusjen etterpå, så jeg store kaniner under benken på badet.. Hvor hadde de gjemt seg?? Jaja, nå er de i do hvertfall!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært flink i dag!

Jeg tok over leiligheten jeg leier for en uke siden, og den var virkelig møkkete. har bare nesten ikke orket å vaske noe i løpet av uka, har bodd i esker og søppelsekker. I løpet av uka har jeg vasket komfyren, det så ut som om noen hadde stekt ribbe inni der og latt fettet ligge igjen, samme med platene.. Det var pels på platene på avtrekksvifa så det er hva jeg har strevd med i flere dager.. + vaska kjøleskapet innvendig og utvendig.

Men i dag tok jeg motet til meg. Jeg støvsugde hele leiligheten, vasket gulvet, tørket støv overalt. vasket badet. vasket taket på badet. ( det var fullt av gule flekker..) OG jeg gjorde den værste jobben med å vaske dusjkabinettet.. Fikk vekk mer eller minde alt av kalk, smuss og såperester etter tidligre leieboer. Nå starter de tå bli rent her!

Dette var jeg ferdig med før kl var halv 9.. :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært gartner idag - raket hele den store hagen vår, klippet busker og beskuet alle snøklokkene, scillaene og krokusene. Våren er flott!!

... og da fortjente jeg litt hvitvin i godstolen nå!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke stort å skryte av i dag, for jeg har vært på tur. Men jeg fikk lagt sammen tørre klær, og jeg fikk tømt oppvaskmaskinen, så benken er rimelig ryddig selv etter å ha laget middag.

Det får duge. :lete:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaks at jeg fant denne tråden i dag :fnise:

Jeg har:

Vasket sengetøy, overmadrass og puter

Ristet gulvtepper

Støvsuget hele leiligheten

Vasket gulvene i hele leiligheten

Vasket badet inkl. dusjen

Tørket støv

Vasket vinduene på innsiden

Skrubbet kjøkkenvasken

Vasket fronten på kjøkkenskapene

Vasket stekeovnen inni inkl. mellom glassene

Ryddet ut av oppvaskmaskinen

:flinkis:

Så nå skal jeg be kjæresten sette på sengetøyet igjen :sjenert: Det er noe av det kjedeligste jeg vet, jeg blir alltid så trett mens jeg gjør det :natti:

Endret av Crash
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke gjort noe husarbeid i helga. Med god samvittighet og gyldig unnskyldning; hentet valp i dag, og den kan jo ikke vennes til et renere hjem enn normalen!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke gjort noe husarbeid i helga. Med god samvittighet og gyldig unnskyldning; hentet valp i dag, og den kan jo ikke vennes til et renere hjem enn normalen!

Forståelig, tassen må jo ikke få sjokk :jepp:

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med valp, Aricept! Den første hunden min blir stressa når det er storrengjøring på gang. Uvant, ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hjemmelaget dessert i dag, tradisjonsrik semulepudding. På en mandag! Etter å ha hatt med meg sliten og trøtt toåring på matbutikken for en svært nødvendig etterfylling i skapene etter vi har vært borte.

Og fire maskiner med tøy vasket (og tre av dem hengt opp).

Synes jeg har vært ganske så flink i dag, man skal jo ikke overdrive sånn rett etter å ha hatt ferie heller...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmelaget dessert i dag, tradisjonsrik semulepudding. På en mandag!

Plusset deg på semulepuddingen, jeg. :fnise:

*fikk lyst på*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fått gjort masse,faktisk! Eller,ikke såå masse da,men en del. :-D

Først var jeg og vasket hos min kjære faar, han ble kjempefornøyd! :-D

Også måtte jeg støvsuge hjemme, og vaske kjøkkenet... Usj,det trengtes... :-(

Så trente jeg i to timer, teller det ? :jepp:

Så jeg er kjempe stolt ! Nå skal jeg lage pizza-deig, for jeg skal lage hjemmelaga pizza til gubben... :takke:

Må forresten gi en klapp på skulderen til alle ikke-husmødrene som er så flinke! :5: Begynner å bli litt redd for at ikke-husmødrene kanskje dør ut ?! :sjokkert:

Endret av Roomie
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må forresten gi en klapp på skulderen til alle ikke-husmødrene som er så flinke! :5: Begynner å bli litt redd for at ikke-husmødrene kanskje dør ut ?! :sjokkert:

Neida, jeg har hatt vedlikeholdsdag for ikkehusmor i dag :fnise: . Middag ble salat fra salatbaren på super'n, samt litt frosset hvitløksbrød (OK, jeg måtte jo stappe det i stekovnen et kvarters tid), deretter har jeg rett og slett vært på trening og plasket i svømmebassenget etterpå.

Det nærmeste jeg er kommet husarbeid i dag er å skylle opp badedrakten etterpå.

Så vi er ingen utdøende rase... :hoppe:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...