Glasögon Skrevet 29. mars 2012 #141 Skrevet 29. mars 2012 Ryddet og vasket alle overflater på stue og kjøkken, bortsett fra gulvene. Vasket skinnsofaen også. Etterpå vasket jeg speil, vask og do på badet. Skal ta oppvasken etter besøket drar. Har vært flink idag, var sinnsykt rotete her altså! 2
Havbris Skrevet 29. mars 2012 #142 Skrevet 29. mars 2012 Vasket badet - trappen til 2 etasje, stuegulv og kjøkkengulv. Handlet inn lammelår til påsken. Dette kvalifiserte til en kveld i godstolen (og ett glass vin). 2
Havbris Skrevet 30. mars 2012 #143 Skrevet 30. mars 2012 Har vært i hagen og plukket årets første blomsterbukett bestående av hvitveis og blå scilla. Vakkert. Skal bort i kveld så husmorsyslene går mer i retning av å fikse litt på fasaden...
Kristina Skrevet 30. mars 2012 #144 Skrevet 30. mars 2012 Har en venninne på besøk og hun tok hele gigaoppvasken etter et stort middagsselskap! Yes! Perfekt for en ikkehusmor...
Gjest Tirkes Skrevet 30. mars 2012 #145 Skrevet 30. mars 2012 (endret) ARGH! Nå skal huset til pers. Denne tråden skal være skriftboksen min. Rydde/vaske kjøkkenet (jeg streker gjennom, selv om oppvaskmaskina murrer og går) Rydde i stua og tørke støv Vaske på badet Skifte på senga Sette på en maskin tøy. Støvsuget og vasket gulv i hele "bruks"-huset (tilgi meg gjesterom, kjellerstue og boder - dere får ikke oppmerksomhet) Sette meg på KG og beundre en liste som er totalt gjennomstreket. Betalt 9 regninger. vasket vinduer ***denne posten skal redigeres ihjel*** Edit kl 21:05 - nå gidder jeg ikke mer. Tar gulvene i morgen, da skal jeg til gjengjeld VASKE dem. Jah. Men nå gidder jeg ikke mere. Kan jeg drikke vin nå? Edit kl 13:09 lørdag: Jeg stod opp seint. Som vanlig på en lørdag. Men nå er gulv OG det nye lekre sistepunktet på lista vasket. Bortsett fra å skryte av andre og plusse aå kommer jeg neppe til å skrive mer her før langt etter påske. For nå skal bagen pakkes, og vi skal på tur! Endret 31. mars 2012 av Tirkes 8
Kvist Skrevet 30. mars 2012 #146 Skrevet 30. mars 2012 ARGH! Nå skal huset til pers. Heia heia heia! 1
Gjest Tirkes Skrevet 30. mars 2012 #148 Skrevet 30. mars 2012 ÅÅå, dere er søte! Jeg er midveis i badet nå. Må la kjemikaliene virke litt. Og ta en kopp kaffe. 2
OhSerendipity Skrevet 30. mars 2012 #149 Skrevet 30. mars 2012 Dere er jo MASKINER for å være ikkehusmødre Men jeg har vært litt flink jeg og da... jeg har hengt opp fine nye gardiner og vasket vinduer i sola Det var faktisk ganske så koselig! Men så fikk jeg kjeft av naboene under meg for å ha på for høy musikk, så jeg ble aldri helt ferdig 2
Gjest Tirkes Skrevet 30. mars 2012 #150 Skrevet 30. mars 2012 Jeg er ingen maskin. Jeg er hybelkanin og kattehår-oppdretter. Jeg har tilogmed diplom i det. Jeg er sjuskete. Men, denne tråden gir meg piff til å måtte være flink. Jeg har hatt svart samvittighet fordi jeg ikke har gjort en dritt denne uka. Ikke satt noe inn i oppvaskmaskinen engang. trust me, det kan bli rett ille. Men! Nå skal badet og sengetøyet til pers. Jeg er en god time unna å ta helg...! 3
Olive Skrevet 30. mars 2012 #151 Skrevet 30. mars 2012 Nå har jeg ikke vist meg i denne tråden hele uka, så er veldig trygg på min posisjon som ikke-husmor. Men imorgen skal jeg jammen ta hele huset - om det ikke er altfor fint vær
Mynona Skrevet 30. mars 2012 #152 Skrevet 30. mars 2012 Jeg haaaar... ehh... jo, jeg har gått ut med søpla 2
OhSerendipity Skrevet 30. mars 2012 #153 Skrevet 30. mars 2012 Jeg er ingen maskin. Jeg er hybelkanin og kattehår-oppdretter. Jeg har tilogmed diplom i det. Jeg er sjuskete. Men, denne tråden gir meg piff til å måtte være flink. Jeg har hatt svart samvittighet fordi jeg ikke har gjort en dritt denne uka. Ikke satt noe inn i oppvaskmaskinen engang. trust me, det kan bli rett ille. Men! Nå skal badet og sengetøyet til pers. Jeg er en god time unna å ta helg...! Kjenner følelsen! Men jeg synes du er flink om det hjelper
Wombat Skrevet 31. mars 2012 #155 Skrevet 31. mars 2012 Idag har jeg vasket kjøkkenet, badet oog rydda litt i gangen, pluss at jeg satte ut noen påskekyllinger og gule lys på stua sånn at det ble påske... og i tillegg har jeg - hold dere fast- lagd pizza fra bunnen! Kan jeg drikke vin klokka fire på en lørdags ettermiddag tror dere? 4
Havbris Skrevet 31. mars 2012 #156 Skrevet 31. mars 2012 Det er lov til å drikke vin på lørdags ettermiddag klokka fire! Tirkes - jeg er imponert! Jeg dristet meg idag til å dra ut komfyren fra veggen for å vaske der Ikke noe pent syn nei - det ballet på seg og så ble det vask av vegger på hele kjøkkenet. Og innkjøp av ny komfyr. Og vask av soverom. Fikk nok et skikkelig husmoranfall. Til og med bilen ble vasket idag. Nå er det slutt for i dag. Og hvitvin smaker godt akkurat nå. Påsketur til hytta i neste uke og da er det også husmorfri. 3
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 31. mars 2012 #157 Skrevet 31. mars 2012 ....stryke sengetøy? Den frasen hørtes like rar ut som å stryke oppvasken. Ja, det blir aldri prioritert her i huset.
makkapakka Skrevet 31. mars 2012 #158 Skrevet 31. mars 2012 å gu hva trøtt jag blev... når jeg leser tråden i dag. jeg har ennå ikke vasket til påske, huset flyter, jeg sitter på ræv i sofaen og tenker i morgen, da har jeg lyst! 2
Soleklart Skrevet 31. mars 2012 #159 Skrevet 31. mars 2012 Ryddet stue og bad Tok til og med oppvasken og vasket kjøleskapet :D Nå spiser jeg av påskeegget(har forresten fylt opp påskegget også) og tar meg en øl. Skål alle sammen som ikke har husmorgenet 1
Edie Skrevet 31. mars 2012 #160 Skrevet 31. mars 2012 Usj, lister meg stille ut igjen.. Har ingenting å bidra med. Jo forresten - jeg holder stand med ikkehusmødrene disse dagene! Jepp, skål!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå