Gå til innhold

Ut av komfortsonen!


Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Note to self: To dager på rad med Newbie-programmet er i meste laget :daane: Trente en økt i går, og en til nå etter jobb, kroppen var muggen helt fra begynnelsen av...! Men det er jo lov å håpe det gir fremgang i det minste... En ting som er sikkert er at det ikke blir ny økt i morgen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du også må ta en bytur da! :jepp:

Hadde vært moro! :nigo: Får se an planene her, vi pleier som regel å være en tur innover mot de traktene i løpet av årets første par måneder, så kanskje det tilfeldigvis passer sånn.. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært moro! :nigo: Får se an planene her, vi pleier som regel å være en tur innover mot de traktene i løpet av årets første par måneder, så kanskje det tilfeldigvis passer sånn.. ;)

Åh, det visste jeg ikke!

Kanskje vi må få til KG-treff ;)

Jeg har jo ikke kommet meg skikkelig hjem ennå i januar :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser: Det eneste jeg vet er at jeg har date med Diddles! Men kjenner jeg oss rett er vi åpne for å hilse på flere :jepp: Jeg tror det må bli i "vil-du-være-med-så-heng-på"-stil!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Luggen har jeg sett før ja :jepp: Forøvrig synes jeg at du kler det veldig godt :)

Om jeg hadde bodd på den siden av landet hadde jeg lett slengt meg på et lite treff med dere :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk MaiL! :klemmer: Jeg er forsåvidt enig i at det passer meg, men jeg har allerede funnet ut hva grunnen er til at den aldri blir værende... :sjenert: Jeg sliter nemlig med at den blir fet og deler seg etter bare få timer. Tror det handler om at jeg har ganske fet hud i panna, som blir verre av at luggen kommer og "stenger inne" og så blir håret fett og så går det i en ond sirkel. Tror jeg blir nødt til å sende en melding til frisøren og høre om hun har noen gode tips, for jeg trives ikke når det ser ut som jeg ikke har vasket håret på dagesvis... :erter:

Jeg så forresten at du var like i nærheten av meg for ikke så lenge siden, så det hender visst at du er i lokalområdet! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser: Det eneste jeg vet er at jeg har date med Diddles! Men kjenner jeg oss rett er vi åpne for å hilse på flere :jepp: Jeg tror det må bli i "vil-du-være-med-så-heng-på"-stil!

Jadda :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tydelig at det går mot advent og juletider, kalenderen er full!! :daane: I tillegg til jobb og treningsprogram (ja, jeg holder koken, selv om jeg må tvinge meg i gang nesten hver økt, det blir jo bra når jeg først er i gang :ler: ) så har det vært sosiale greier og sene sportsting å se på tv, og resultatet er skikkelig lite søvn! :Gjesp: Og ikke nok med det, i morgen er det julebord...! :sjokkert: Jeg vil heller :veslejenta: egentlig!! :fnise: Jeg begynte å lure på om det egentlig var noen som kommer til å merke forskjell hvis jeg kommer til velkomstdrinken og plutselig forsvinner igjen... :lur: Men det blir sikkert hyggelig altså! Og apropos julebord, så fikk jeg jo den kjolen jeg bestilte i posten, hentet den lørdag. Den passet ikke, for å si det mildt... :ler: Jeg kunne sikkert puttet opptil flere store ballonger inn i brystområdet og fortsatt hatt god plass, så den måtte pent returneres. Kjære måtte ut og kikke etter skjørt til sitt julebord, så vi tok en liten tur på et av kjøpesentrene i nærheten lørdag kveld, og da fant jeg annen kjole, til den svimlende sum av 129kr! Jeg var litt usikker på om jeg kunne ha den (litt i tråd med hva du tenkte Diddles!) men kjære sa den var fin, så da går jeg for den. Nå lurer jeg bare på hva jeg skal ha på beina...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå lurer jeg bare på hva jeg skal ha på beina...

Sko er greit på beina, votter ser teit ut :fnise:

Tull til sides ;) Hvis kjolen er stram og kort er det fint med både høye hæler og støvletter til, jeg hadde jo knæsjblå kjole og tona derfor ned skoene..hadde kjolen vært "roligere" hadde jeg nok valgt sko som var litt mer blikkfang :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolebilde mottas med takk :hoppe:

Skal se hva jeg får til i morgen :jepp:

Sko er greit på beina, votter ser teit ut :fnise:

Tull til sides ;) Hvis kjolen er stram og kort er det fint med både høye hæler og støvletter til, jeg hadde jo knæsjblå kjole og tona derfor ned skoene..hadde kjolen vært "roligere" hadde jeg nok valgt sko som var litt mer blikkfang :nigo:

:ler: Nå høres det ut som du tror jeg har masse forskjellige sko... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

haha du er som meg ass!! og jeg og er på vei rette veien igjen! ;D hehe og vet du?? vi skal klare det så sinnsykt bra.. :D hi hi lets go! ;) dette var motiverende å lese :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Hva, ler du av min manglende kvinnfolk-og-sko-greie...?? :skratte: Her er nok egentlig valget mellom røde boots (kjolen er rød), ekte Nashville-boots eller mine svarte pensko med ekstreme hæler. Der stopper utvalget.... Det er mulig jeg også trenger litt opplæring i blikkfang-sko :fnise:

haha du er som meg ass!! og jeg og er på vei rette veien igjen! ;D hehe og vet du?? vi skal klare det så sinnsykt bra.. :D hi hi lets go! ;) dette var motiverende å lese :D

Hei! :vinke:

Jeg antar du har lest førsteinnlegget? Jeg går som regel inn og ut av motivasjon, så det er stadig aktuelt! Godt å høre at du er på vei rett vei, jo lenger vi gjør det av gangen jo bedre blir det jo! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg på julebord, enten kjolen ble sånn eller slik :) Jeg skal også på julebord i dag. Tenker vi kjører det vanlige: kort, trangt og utfordrende (evt. også gjennomsiktig!) :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk MaiL! :klemmer: Jeg er forsåvidt enig i at det passer meg, men jeg har allerede funnet ut hva grunnen er til at den aldri blir værende... :sjenert: Jeg sliter nemlig med at den blir fet og deler seg etter bare få timer. Tror det handler om at jeg har ganske fet hud i panna, som blir verre av at luggen kommer og "stenger inne" og så blir håret fett og så går det i en ond sirkel. Tror jeg blir nødt til å sende en melding til frisøren og høre om hun har noen gode tips, for jeg trives ikke når det ser ut som jeg ikke har vasket håret på dagesvis... :erter:

Jeg så forresten at du var like i nærheten av meg for ikke så lenge siden, så det hender visst at du er i lokalområdet! :lur:

:fnise: Jeg kommenterte det samme til henne på fb!

Guilty as charged! Det hender en gang iblandt at jeg er i det området.. Men det er ikke store avdelingen vi har der, så sjeldent at jeg drar dit for jobb. Ellers er jeg jo fra hovedstaden så det hender jo at jeg er der også :ler:

Lover å si fra neste gang!

Håper frisøren har noen gode tips for luggen :jepp:

Håper julebordet ble kjekt og at kjolen satt som den skulle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...