Gå til innhold

Ut av komfortsonen!


Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Akk, her trengs det kraft og styrke... :daane: Hver tredje uke er det heldagsplanleggingsmøte på jobb, forrige gang tok det lengre enn lang tid, og det later til at det kommer til å bli enda verre i dag. Foreløpig en halvtime forskjøvet program, og det blir garantert mer.... Og da kommer problemet: etter planen skal jeg jo begynne på siste uke av første fase i treningsprogrammet i dag. Vanligvis spiser jeg i tretida før jeg trener sånn rundt halv fem. I dag visste jeg at det uansett ikke ble noe mat før fire, og nå ser det ut til å ikke bli noe før tidligst fem. Jeg har en skyr og litt riskaker (ikke noe herremåltid sånn sett, men tenkte det var greit i forhold til enkelt blodsukkertiltak før trening). Og følelsen av hvor tungt det er å trene da blir bare verre og verre. Jeg vet jo forsåvidt også at det verste er å komme i gang, men man blir jo helt mos av sånne heldagsmøter...! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stå på! Tenk på hvor digg det må føles etterpå å ha hatt en sånn dag på jobb først og SÅ greie å trene!!

Hilsen ei som nettopp har vært på mental trening med "treneren til Petter Nortug" og som definitivt skal trene i kveld ;):lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::bolledeig::nigo: Akkurat SÅ deilig kjennes det ut!! :jepp: På vei hjem nå etter gjennomført treningsøkt, stolt over meg selv istedenfor skamfull over å ha ligget på sofaen og stappet i meg usunne ting, jeg kjenner meg selv såpass at jeg vet det ville blitt alternativet! :ler:

Håper du også får en bra økt! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig bra! :duskedame::danse::pls:

Jeg greide å hive meg rundet til en økt selv om det ble knapt med tid, så er ganske stolt over jeg ikke valgte den enkleste veien og droppet hele treninga :jepp::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinkisen!!! :pls:

Ja, denne gangen vant jeg over meg selv! :nigo: Fortsatt fornøyd da jeg våknet i dag tidlig :fnise:

Så utrolig bra! :duskedame::danse::pls:

Jeg greide å hive meg rundet til en økt selv om det ble knapt med tid, så er ganske stolt over jeg ikke valgte den enkleste veien og droppet hele treninga :jepp::nigo:

Hurra! :klappe::hoppe: Det ser ut til at vi var like flinke i går, lot treninga komme i veien for sofaen! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en herlig lampe!! :tommelopp::fnise:

Ja, ikke sant!! :hoppe: Vil ha vil ha!

---------------------------------------------------------------------

Mars later til å bli musikkmåneden i 2014, der gårsdagens beste nyhet var at Dixie Chicks kommer (sitter klar til bilettene legges ut om 47 minutter :ler: ), er dagens desidert beste nyhet at Eric Church gjør det samme!! :strix: :strix: :strix: Billetter er allerede kjøpt, og jeg er supergira!!!! :nigo::hoppendeglad: :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Herlig med så mye konserter! Du får hive deg rundt å gå før du skal styre med andre personer :lur: har sett flere spennende konserter selv, men avblåst tanken om å gå pga høygravid tilstand eller nyfødt baby :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Herlig med så mye konserter! Du får hive deg rundt å gå før du skal styre med andre personer :lur: har sett flere spennende konserter selv, men avblåst tanken om å gå pga høygravid tilstand eller nyfødt baby :rolleyes:

:ler: Her utsettes ingenting på bakgrunn av noe vi ikke vet om skjer ennå :erter: Men skjønner deg veldig godt, som har relativt konkret tidsangivelse å forholde deg til :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny helg overstått, og den ble litt blandet. Hyggelige ting, og dårlige nyheter om hverandre. Vi fikk gravd fram igjen huset under alle hybelkaninene på lørdag, det var virkelig på tide! :daane: Og så hadde vi ei venninne på besøk på ettermiddag/kvelden, med laging av hjemmelaget pizza, bildevisning fra ferietur og kos. Det som er litt trist er at hun sliter i eksteskapet, og vi har vært "rådgivere" flere ganger tidligere også. Nå viser det seg imidlertid at det er betraktelig tyngre problematikk (på ektefellens side) som ligger til grunn for at de sliter i utgangspunktet, og det gjør ikke situasjonen noe bedre. Det er jammen ikke greit! Men, vi gjør så godt vi kan, og føler oss hjelpeløse fordi vi ikke får fikset noe... :ler: Skal prøve å få møtt henne igjen om ikke så lenge, hun er ikke å flink til å ta kontakt selv, men er veldig rask på å si ja hvis jeg foreslår noe.

I går slappet vi av litt før vi var på middag hos et vennepar, hyggelig det også! Vel hjemme igjen fikk kjære en telefon om at onkelen har fått påvist kreft (prostata). Det i seg selv er jo trist, men det settes litt i kontekst av at svigerfar går gjennom samme utredning nå, han skal til biopsi denne uka. Så det blir mange tanker på en gang for tida! :sjenert:

Jaja, en dag av gangen, og så ordner det seg som regel for snille piker, både for de som sliter med hovedproblemene og de som får mye og tenke på og står på sidelinja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, ekkelt å få sånne hendelser så nært opp mot hverandre ja. Hvis det er en trøst, så er det veldig mange som går gjennom prostatautredning som ikke har kreft, men en godartet "hyperplasi" av prostata (= at den er forstørret).

Høres ut som dere er en veldig god støtte for det paret :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å høre om onkel og svigerfar din :troest: Min svigerfar er på Radiumhospitalet og får strålebehandling for samme sykdom for tiden, så jeg vet hvordan det er. Det er heldigvis en kreftform med gode prognoser, iallefall hvis de tar det tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Æsj, ekkelt å få sånne hendelser så nært opp mot hverandre ja. Hvis det er en trøst, så er det veldig mange som går gjennom prostatautredning som ikke har kreft, men en godartet "hyperplasi" av prostata (= at den er forstørret).

Høres ut som dere er en veldig god støtte for det paret :kose:

Ja, det var litt mye dårlig nytt på en gang... :sukk: Men håper jo det går bra med dem begge to. Svigerfar har forhøyede verdier, men ikke kjempehøye. De tar det heldigvis på alvor og sjekker alt med en gang! :jepp:

Og om vi er støtte for paret vet jeg vel egentlig ikke, mest den ene parten :fnise: Men jeg tror hun setter pris på det uansett. Det er veldig vanskelig å vite hvilke råd man skal gi, for det jeg egentlig synes er viktigst nå er at hun setter seg selv først og tenker på hva hun vil og trenger, og ikke går "på vent" for lenge. Men jeg skjønner jo samtidig at det er vanskelig etter så mange år og inngått giftemål i tillegg... Åh, så glad jeg er for at det ikke er meg.... :sjenert:

Trist å høre om onkel og svigerfar din :troest: Min svigerfar er på Radiumhospitalet og får strålebehandling for samme sykdom for tiden, så jeg vet hvordan det er. Det er heldigvis en kreftform med gode prognoser, iallefall hvis de tar det tidlig :)

Huff, det samme til deg Androide! :klemmer: Kreft er aldri gøy, og fører til mye bekymringer selv med de variantene som har gode prognoser! Håper det går bra med svigerfaren din også!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...