Gå til innhold

Ut av komfortsonen!


Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Gjest Neferet

Så bra at programmet er artig! Jeg fikk selv en veiledningstime i går, og merker at jeg er mye mer ivrig på å trene styrke når jeg har et PROGRAM jeg skal trene :jepp:

Ja, det er utrolig hvor mye det hjelper å ha en oppskrift :ler: Vi mennesker er rare sånn; "Det står jo her, så da må jeg jo gjøre det!" Når det ikke er noe program, så er det litt sånn "veive rundt, er det så farlig da"-modus, ihvertfall på meg :rolleyes: Lykke til med programmet! :duskedame:

:vinke:

Innom og hilser på "naboen" ;)

Typisk flaks for mitt vedkommende at det er masse snakk om trening og programmer, jeg har opptil flere ømme tær i den sammenheng (burde gjøre det, burde gjøre det... og så ble det ikke noe av, nei). Men jeg heier på deg!

Lykke til med begravelse i morgen. Det er ikke noe moro, selv når man ikke har hatt noe nært forhold til avdøde... Og som du sier, begravelsen til unge mennesker blir ofte ekstra trist. Håper det går greit likevel.

:vinke: Så hyggelig å se deg innom Mafalda! :hoppe:

og så må jeg innrømme at jeg er litt mer enn middels nysgjerrig på hvor du holder til sånn i virkeligheten... :sjenert:

Og du kom jo innom akkurat i det program var diskusjonen ja... :ler: Det er ikke alltid sånn i denne boka, men det er visst verdt å prøve å holde på motivasjonen hvis den først har dukket opp... Og du måtte vel pent ha gjort unna treninga i de sene nattevåktimene sammen med alskens papirarbeid, så jeg skjønner godt at det ble med burde! :daane:

Takk for lykkeønskninger. Jeg tror det går greit, men gleder meg til det er over likevel. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til i morgen :klemmer:

Ja, det er rart det der med programmer. Jeg er dobbelt så effektiv når jeg har en styrketrenings-app, jeg. :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er rart det der med programmer. Jeg er dobbelt så effektiv når jeg har en styrketrenings-app, jeg. :ler:

Har du noen app'er å anbefale?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Lykke til i morgen :klemmer:

Ja, det er rart det der med programmer. Jeg er dobbelt så effektiv når jeg har en styrketrenings-app, jeg. :ler:

Takk for lykkeønskninger! :hug: Det gikk heldigvis så bra som sånt kan! :)

Har du noen app'er å anbefale?

Selv om det ikke var jeg som ble spurt, så har jeg hatt god nytte av denne! :jepp: Måtte le litt av meg selv som er akkurat like pliktoppfyllende når det er en app som snakker til meg som hvis det hadde vært et faktisk menneske i rommet. :ler: Jeg holdt på som en gærning, til tross for at damen hadde vært like fornøyd om jeg satt og knasket :popcorn: istedenfor :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Mandag igjen og uvanlig lite KG i helga. Fredag forsvant jo helt i begravelsesting, og det var som jeg mistenkte, veldig trist, veldig fint, og veldig godt å ha det overstått... Stakkars yngste lillesøster til han som er død var helt knust, og innerst inne vet jeg jo at mammaen er det også, selv om hun holdt seg aktiv og ikke lot følelsene ta overhånd. Det var en veldig fin begravelse, og minnestund også. Jeg har ikke sett så mye blomster i en begravelse noen gang, bortsett fra på tv når det er ekstraordinære ting, jeg aner ikke om kransen jeg bestilte var der, men må jo bare stole på at den var det. Basert på det som ble fortalt, så later det vel egentlig til at det var selvmord, trist å tenke på. Jeg reiste halv åtte og var "hjemme" (les: hos katten) litt før kl seks, så det ble jo en lang dag. Fredag kveld ble helt naturlig brukt til å spise god mat og snop med tv på og katt på fanget, deilig å bare koble helt av!

Lørdag var det tid for å handle litt, tid for å trene litt, tid for å se kamp på tv og tid for å reise opp til katten sammen med kjære og overnatte der. Og i går var vi på SkiExpo før jeg disket opp med hjemmelaget hamburger og ovnsstekte søtpotetbåter. Totalt sett en rolig helg, men den gikk da jammenmeg fort nok likevel!! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en tøff begravelse :tristbla:

Selv når man ikke har et nært og personlig forhold til avdøde, så er det noe med begravelsessettingen som er trist nok i seg selv, ikke minst når de andre som er tilstede er veldig preget. Uff. Tenker det var godt å sette seg i sofaen med katt på fanget etterpå og bare koble helt ut.

Smart at du er så lydig i forhold til app'en, da :ler: Om det er så rasjonelt eller ikke er vel ikke så farlig så lenge det funker!

Og så holder jeg jo til i Oslo, i "nedslagsfeltet" til det j*****a idrettslaget som definitivt burde gjort det bedre denne sesongen! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Høres ut som en tøff begravelse :tristbla:

Selv når man ikke har et nært og personlig forhold til avdøde, så er det noe med begravelsessettingen som er trist nok i seg selv, ikke minst når de andre som er tilstede er veldig preget. Uff. Tenker det var godt å sette seg i sofaen med katt på fanget etterpå og bare koble helt ut.

Smart at du er så lydig i forhold til app'en, da :ler: Om det er så rasjonelt eller ikke er vel ikke så farlig så lenge det funker!

Og så holder jeg jo til i Oslo, i "nedslagsfeltet" til det j*****a idrettslaget som definitivt burde gjort det bedre denne sesongen! :hoho:

Det var faktisk det eneste fredagskvelden kunne brukes til etter en sånn dag ja... Og sjokolade kom også godt med! :ler: Det er utrolig hvor mye man kan sette pris på sin egen hverdag (all etter-USA-tur-blues til tross) når alternativet er så utrolig trist :tristbla: Så jeg har valgt å bruke det til å ikke synes synd på meg selv og ta vare på det som er godt akkurat ! :)

Og apropos idrettslaget, så ser det jo ikke akkurat ut som det kan bli hvilepuls på søndag heller, selv om en viss trener avfeier muligheten for kvalikplass som kun en teoretisk mulighet, det er jo faktisk mye mer sannsynlig enn akkurat dét! :rolleyes: Og jeg orker ikke kvalikkamper altså, det vil jeg ha sagt, husker altfor godt november 2003 i en overfylt Vallhall med en kjære som fikk kutt i hodet fordi hun valgte å beskytte meg mot gærninger som bare var ute etter å bråke... :snurt: Nei, de får se å gjøre jobben på søndag altså! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Ventemodus.... :Gjesp: Får ikke gjort stort på jobb akkurat nå, for jeg er avhengig av at jeg får input fra noen andre... Og noen andre er mer enn opptatt nok med ting som ikke er det jeg venter på... :sjenert: Må innrømme at arbeidsmoralen synker veldig av sånt altså!! :glare:

Ellers er det vel ikke så mye nytt å fortelle. Var ute med ei venninne på mandag (etter gjennomført treningsprogram, her skjer det ting! "Kan vi møtes litt senere så jeg får trent først... :overrasket: ) Jeg tror ikke burger på Fridays står i kostholdsplanen til programmet, men det var jo så godt! :sikle: Og veldig stas med en skravlekveld, vi jobbet sammen til jeg begynte i min nåværende jobb, og det er fortsatt skikkelig kjipt å ikke kunne ses/skravles hver dag, så vi setter opp jevnlige samvær :ler: 16 desember skal vi ta med datteren hennes på åtte og se Nøtteknekkeren, det blir bra! :danser: Datteren begynte på ballett i fjor, så det blir nok ekstra stort for henne. Og jeg synes det er bra å ha noen med barn som jeg kan lure meg med for å gjøre ting jeg ikke nødvendigvis hadde fått gjort ellers med! :lur::nigo:

Etter dagens arbeidsøkt er det tid for ny treningsøkt, før jeg må opp og se til katten. På fredag kommer mamma og samboeren hjem, da lettes nok samvittigheten min betraktelig. Jeg vet jo at han egentlig har det helt fint, og vi har jo vært hos ham i helgene, men jeg må innrømme at jeg tenker litt ekstra på ham når gradestokken kryper under null om nettene nå... :( Fredag ettermiddag er det heldigvis mye mer mulighter for at han kan være inne. Jeg og kjære skal til svigers i helga, og så tenkte jeg plutselig at det er dumt, kanskje mamma vil se meg nå som det dødsfallet skjedde... Men jeg tenker at det sikkert er greit å utsette til uka, i og med de kommer til å ha reist langt, ha jetlag osv. Håper hun er enig med meg...! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig å ikke komme seg noe videre jobbmessig :sukk: da blir det KG-henging eller? ;)

Nøtteknekkeren har jeg også veldig lyst til å se :jepp: Har hørt den skal være veldig barnevennlig, men aldri sett den selv, så må vel ta med M en tur. Hvor skal dere se den hen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Kjedelig å ikke komme seg noe videre jobbmessig :sukk: da blir det KG-henging eller? ;)

Nøtteknekkeren har jeg også veldig lyst til å se :jepp: Har hørt den skal være veldig barnevennlig, men aldri sett den selv, så må vel ta med M en tur. Hvor skal dere se den hen?

Jeg må pent innrømme at det blir en del KG-henging ja.. Og FB-henging, og nettavishenging og... Men nå kom det plutselig en kar og pratet med meg, noe som førte til oppgaver, så utsiktene for morgendagen er lysere! :nigo:

Vi skal se Nøtteknekkeren i operaen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Oooh! Hørtes flott ut i operaen... kan jeg spørre hvor mye dere måtte gi for de billettene?? :sjenert:

Vi betalte 480kr for voksenbillettene (med OBOS-rabatt) og 308kr for barnebilletten. Vi har plasser på midtfeltet på første balkong, jeg har nemlig oppdaget at sikten er mye bedre derfra enn nede på parketten, særlig for barn (eller meg :ler: jeg er jo ikke akkurat høy, og det kommer alltid noen høye foran meg... :snurt: ) Jeg tror det blir veldig bra! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, kanskje vi sees i Operaen- hvis vi ikke bumper borti hverandre på Ullevål først :fnise:

Vi skal nemlig også på Nøtteknekkeren før jul. Det er nærmest julestemning på boks, tror dere får det veldig hyggelig med en åtteåring som nettopp har begynt på ballett. Midt i blinken, vil jeg tro!

Dette med høyde og plasser, spesielt på en barneforestilling, er neimen ikke lett. Har av og til tenkt på om personer over 1.85 burde forvises til et eget hjørne av salen. Men samtidig er det jo ikke deres feil at de er høye :ler: Og heldigvis har de puter hvis barnet trenger litt ekstra centimeter for å få god sikt (men obs obs, de putene blir fort borte på barneforestillinger, sikkert røsket vekk av alle de som bare fikk med seg overkroppen til skumle onkel Drosselmeier på fjorårets forestilling, mens resten var skjult bak et skallet mannehode...)

Endret av Mafalda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Haha, kanskje vi sees i Operaen- hvis vi ikke bumper borti hverandre på Ullevål først :fnise:

Vi skal nemlig også på Nøtteknekkeren før jul. Det er nærmest julestemning på boks, tror dere får det veldig hyggelig med en åtteåring som nettopp har begynt på ballett. Midt i blinken, vil jeg tro!

Dette med høyde og plasser, spesielt på en barneforestilling, er neimen ikke lett. Har av og til tenkt på om personer over 1.85 burde forvises til et eget hjørne av salen. Men samtidig er det jo ikke deres feil at de er høye :ler: Og heldigvis har de puter hvis barnet trenger litt ekstra centimeter for å få god sikt (men obs obs, de putene blir fort borte på barneforestillinger, sikkert røsket vekk av alle de som bare fikk med seg overkroppen til skumle onkel Drosselmeier på fjorårets forestilling, mens resten var skjult bak et skallet mannehode...)

Det hadde vært utrolig stas! :nigo: Selv om jeg tror det skal litt til å kjenne deg igjen basert på avataren :ler: Vi skal dit 16 desember, og det er jo endel forestillinger, så det spørs vel om vi har truffet samme dagen...

Og når det er snakk om sånne puter, så er det ikke bare barna som trenger dem skal jeg fortelle deg! Har flere ganger vært fristet til å hente meg en selv jeg... :sjenert: Husker en gang på konsert hvor den høyeste personen i hele området med Jackson 5-afro på død og liv skulle stå foran meg... :jolie: Godt lyden var det viktigste, men irriterende likevel... Så har jeg også vært med på det motsatte, at en skikkelig høy kar som sto foran meg snudde seg og sa "jeg ser jo over deg" og flyttet meg foran seg. Det skulle vært flere som ham! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi betalte 480kr for voksenbillettene (med OBOS-rabatt) og 308kr for barnebilletten. Vi har plasser på midtfeltet på første balkong, jeg har nemlig oppdaget at sikten er mye bedre derfra enn nede på parketten, særlig for barn (eller meg :ler: jeg er jo ikke akkurat høy, og det kommer alltid noen høye foran meg... :snurt: ) Jeg tror det blir veldig bra! :jepp:

Det var jo ikke så verst! Blir ikke tur i år, for vi rekker ikke siste forestilling (og det spørs vel også om hu er litt for lita ennå :rolleyes:), men til neste år :jepp:

Jeg har samme erfaring som deg med balkonger. Gir jo mye bedre oversikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er ikke de som er 190 høye. DET ER DE JÆVLENE SOM ER 190 HØYE OG IKKE SITTER STILLE MED HUET! De andre kan man i det minste justere seg etter. Hodevuggere kan BRENNE! :rasende:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Neferet

Det var jo ikke så verst! Blir ikke tur i år, for vi rekker ikke siste forestilling (og det spørs vel også om hu er litt for lita ennå :rolleyes:), men til neste år :jepp:

Jeg har samme erfaring som deg med balkonger. Gir jo mye bedre oversikt!

Høres ut som en god plan for neste år! :jepp: Spørs vel om hun hadde blitt litt rastløs i år, ikke greit å få med seg alt som skjer og skjønner hvorfor man må sitte rolig i timesvis... :ler:

Det verste er ikke de som er 190 høye. DET ER DE JÆVLENE SOM ER 190 HØYE OG IKKE SITTER STILLE MED HUET! De andre kan man i det minste justere seg etter. Hodevuggere kan BRENNE! :rasende:

Der fikk du sagt det Pingting! :opplyser: Det som er ekstra "festlig" med hodevuggere er at for å se rundt dem må man selv sitte urolig, og så forplanter det seg rad for rad bakover. Kom på nå at det jo må være festlig å se fra fugleperspektiv... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom og oppdaterer meg i forhold til treningen og alt annet-

Keep up the good work :hug:

Og ha en fiiiiiin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Bare innom og oppdaterer meg i forhold til treningen og alt annet-

Keep up the good work :hug:

Og ha en fiiiiiin helg :klem:

Hei MaiL! :klem:

Jeg gjør så godt jeg kan! Treninga går bra synes jeg, men i dag har jeg spist masse masse lunch og kake på jobb, så føler meg mindre flink på kostholdsfronten... :sjenert: I morgen skal jeg trene med kusina mi, det blir stas! :)

Håper du også (og dere andre som måtte kikke innom) får en fin helg! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...