Gå til innhold

Ut av komfortsonen!


Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk takk TuttaV, Androide, Mazilla og Pingting! :hoppe: Nå håper jeg bare at den passer, har ikke akkurat god erfaring med forrige gang jeg prøvde nettshopping av klær.... :ler: Men håper det funker perfekt denne gangen! :jepp:

Og konkurs eller ikke vet jeg ingenting om, her var det tilfeldighetene som rådde, jeg så bilde av kjolen fordi tatovøren min hadde likt siden på Facebook... :fnise: Jeg har ihvertfall fått oppdatering på ordren, så håper det betyr at de er in business! :jepp:

-------------------------------------------

Æsj, i går var dagen da svigerfar var på biopsi i forbindelse med prostatautredningen. Vi fikk telefon i går kveld fra svigermor, som kunne fortelle at det hadde blitt komplikasjoner i etterkant av inngrepet, og at han var innlagt på sykehuset, mest sannsynlig til i morgen. Kjære snakket med ham senere på kvelden, og han var visst ikke ved godt mot. Så nå bekymrer vi oss litt ekstra. Det skal visstnok ikke være noe farlig, men man tenker jo på det likevel... :sukk: Får håpe det retter seg fort og at han snart kan komme hjem igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem:

:klemmer:

:klemmer: Håper det går bra med din svigerfar...

Takk MaiL! :klemmer: Han fikk komme hjem i går kveld, så det går mye bedre nå. Nå gjenstår bare resultatet av biopsien, får håpe han (og vi) slipper med skrekken!

----------------------------------------------------------------------

Fredag, og godt er det!! Tung og trøtt og sliten i dag, men ettermiddagen/kvelden byr på gode ting, så tenker det hjelper ihvertfall på humøret og energien. Skal møte kjære etter jobb for litt shopping, før vi skal overraske tatovøren vår med billett til Eric Church-konsert (vi håper han ikke har skaffet seg egen billett og i beste fall ikke vet at han kommer til Norge engang!), ha litt konetid med middag på restaurant og til slutt sørge for en hårklipp. Lurer på hvordan jeg ser ut når kvelden er omme :lur:

En riktig god helg ønskes dere som kikker innom! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg snoka litt bildene av de tattisene dine. Utrolig kule! Er trikset å kjøpe konsertbilletter til tatovøren? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye bra planer! Fin start på helgen :)

God helg!! :klemmer:

Ja, veldig stas fredag ettermiddag og kveld, og lørdag er også deilig! :nigo: I morgen skal vi lage middag til en kompis, lenge siden vi har sett ham, så det blir koselig! Fortsatt god helg til deg også! :klemmer:

jeg snoka litt bildene av de tattisene dine. Utrolig kule! Er trikset å kjøpe konsertbilletter til tatovøren? :ler:

:ler: Vi har aldri kjøpt konsertbilletter til ham før, så han gjør nok jobben uansett! Men utrolig stas å overraske ham i går, han ble rørt og målløs, søte Bjørn :hjerte: Det er han som står bak armen min, hvis du har sett leggen er den betraktelig eldre. Men mulig han får gi den litt bakgrunn etterhvert... :sjenert: Han er utdannet illustratør, så han var kunstner før han begynte med blekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duh :hoppe: Lyst å treffes over nyttår?! Kjære skal på del 2 av Jesper Juul seminarleder-kurset sitt fra 10.-13. januar og vil ha meg med..jeg reiser hjem igjen på søndagen da! Han er jo opptatt fra 9-16 både fredag og lørdag men det er jo ikke jeg - så da tenkte jeg at vi endelig kunne møtes? Hvis du vil da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Spennenden med ny sveis... Bilde ? :sjenert:

Det ble ikke så superspennende egentlig :ler: Men panneluggen er tilbake, og den looken tror jeg det allerede finnes bilde av på FB :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...