Gå til innhold

Ut av komfortsonen!


Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Ja, hvis vi taper på tirsdag... :tristbla:

For en bedriten start på fotballåret 2014! :grine:

..... *bite negler* .....

Det er så kjipt når man nesten gruer seg til kamp. Dårlig magefølelse nå, altså.

Men vi kan jo bli positivt overrasket! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet

..... *bite negler* .....

Det er så kjipt når man nesten gruer seg til kamp. Dårlig magefølelse nå, altså.

Men vi kan jo bli positivt overrasket! :jepp:

...jeg har offisielt mistet troen... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Dory får seg noen skudd for baugen for tida altså… :sukk: : rolleyes: Det er på tide å lure på om jeg må gjøre noe nytt og annerledes når kjære både har foreslått at jeg kanskje må reise en tur alene for å komme bort litt eller legge meg inn på rekreasjonshjem... :tristbla: Nå må jeg bare si det med en gang at jeg vet at hun ikke sier det for å «bli kvitt meg» eller få litt fri selv (håper jeg ihvertfall :sjenert: ), men at det mer handler om at hun ikke liker å se meg som jeg er nå... Og det skal også sies at hun senest i helga sa at hun er helt sikker på at det er hormonene som kjører meg helt på dunken, og i litt mer klarsynte øyeblikk er helt enig med henne, jeg har jo tross alt vært nede i denne hormondumpa før, om enn ikke så lenge av gangen. Og jeg vet også at når det først klarner opp, så skjer det fra et minutt til et annet. Måtte det komme raskt! :bond:

https://www.youtube.com/watch?v=tHNGga8jeIw

Edit: Jeg redigerte vekk litt jeg, sånn i etterpåklokskapens tegn... :sjenert:

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Du altså..! :kose::klemmer::troest:

:kose:

:klemmer: Tusen takk for :kose: og støtte Mazzi og MaiL! Det er utrolig hvordan dette hodet mitt klarer å ødelegge for meg når det står på som verst. Synes det har blitt gradvis bedre utover dagen heldigvis, og håper at den forestående treningsøkta skal bidra til å røske ytterligere inn i kropp og sjel så de blir mer samarbeidsvillige. Og skulle det ikke funke, så kommer det alltids en dag i morgen også! :jepp:

Og så prøver jeg med en hyggeligere sang, det er nemlig helt umulig å smile når denne spilles :nigo:

http://www.youtube.com/watch?v=hm-PWRbBbJc

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har lov til å sutre og klage litt.

Jeg er sånn ekkel, griseheldig dame som overhodet ikke merker noe til pms og hormoner til vanlig, bortsett fra kanskje en kvise i panna hvis jeg er max uheldig. MEN jeg har jo hatt svangerskap som har vært rene hormonhelvetet, og det må jeg si: jeg har all respekt for de som sliter med opp-ned-humør og mørke, ustyrlige tanker på månedlig basis. For det er pms det er snakk om, eller har jeg misforstått?

Klem til deg uansett! Og så stiller jeg meg 100% bak Alf Prøysen som du nesten siterte: du skal få en dag i mårå. Det er en god tanke noen ganger, har den ofte selv.

Alf og Dorey. Litt av et team! :fnise:

Håper dagen i dag blir bedre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:ler: Alf og Dory er er bra team! :fnise:

Og takk for gode ord og klemmer Mafalda! De kommer godt med! Og ja, jeg er nok i andre enden av skalaen enn deg når det kommer til PMS og hormoner, for min del handler det som regel om ekstremt ømme pupper, humørsvingninger verre enn om jeg skulle vært bipolar og et veldig mørkt syn på verden og livet.... :rolleyes: Det er så godt når det forsvinner, og heldigvis er det ikke like ille hver måned, så denne har vært ganske ekstrem.

I går ettermiddag var heldigvis bedre enn i går formiddag, og det var veldig godt å gjennomføre en treningsøkt. Og hittil i dag kjennes jeg også ut som meg selv, så jeg håper det fortsetter sånn! :jepp: Det som er så "festlig" med hormoner er jo at jeg som oftest kjenner igjen at det er det som er på ferde, men det er jo fortsatt fullstendig umulig å gjøre noe med dem! :rolleyes: Så min kjæres tilnærming om å "la Neferet være i fred til det roer seg" er jo det eneste jeg kan gjøre selv også. Det må bare skli over igjen...

I dag er det torsdag, og en dag nærmere helga, noe å smile av det også! :jepp: Det blir hjemme-alene-helg i helga, det tror jeg blir litt stas faktisk, vel vitende om at jeg er rastløs allerede lørdag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose: det er ikke bare-bare med hormonkaos!!! Alt blir liksom feil da..men det er godt å ha noe som hjelper, trening pleier å funke hver gang her også :)

2 dager igjen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offff. Føler med deg, det der kan ikke være noe gøy. Jeg er også heldig og slipper relativt lett unna sånt. Jeg synes nesten det som høres verst ut er det du sier om å vite at det skjer og hvorfor det skjer og likevel ikke klare å gjøre en dritt med det. Kjente jeg ble litt provosert og frustrert bare av å tenke på det. :ler:

*sprer regnbueglitter og sukkerspinn og, eh, enhjørningbæsj*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:kose: det er ikke bare-bare med hormonkaos!!! Alt blir liksom feil da..men det er godt å ha noe som hjelper, trening pleier å funke hver gang her også :)

2 dager igjen :hoppe:

:ler: Det er du som må tilbringe tid med hormontrollet på lørdag... :daane:

:hoppendeglad: for to dager igjen! :nigo:

Offff. Føler med deg, det der kan ikke være noe gøy. Jeg er også heldig og slipper relativt lett unna sånt. Jeg synes nesten det som høres verst ut er det du sier om å vite at det skjer og hvorfor det skjer og likevel ikke klare å gjøre en dritt med det. Kjente jeg ble litt provosert og frustrert bare av å tenke på det. :ler:

*sprer regnbueglitter og sukkerspinn og, eh, enhjørningbæsj*

Det er akkurat det som er verst tror jeg! *væreidiotogvitedetogblisurpåsegselvogværemeridiot* er liksom en ond sirkel :ler:

Takk for alle de fine tingene :fnise: De må ha hjulpet for jeg er fortsatt ganske normal (i den grad jeg noengang kan kalles det... :sjenert::skratte: ) Det eneste er at jeg er skikkelig trøtt nå utover ettermiddagen, men det tar jo på å være hormontroll så litt hangover blir det vel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Tusen takk TuttaV! :klemmer: 3/4 av helga har vært veldig bra! :jepp: Fredag på sofaen var veldig deilig, gårsdagen sammen med Diddles var helt strålende :skravle: , og da jeg kom hjem slapper jeg bare av lørdagskvelden :nigo: Har gått meg en tur i det nydelige vinterværet i dag, før smertene kom og tok meg... :snurt: Så da er det smertestillende, varmeflaske og self-pity som dominerer ettermiddagen... Får håpe det går fort over denne gangen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Så lenge 3/4 av helgen ble bra så vil jeg si du hadde en gangske god helg :jepp:

:hug:

Du har helt rett!! :nigo: særlig lørdagen var verdt en million!! :ler:

----------------------------------

Her fortsetter dagen der den sluttet i går, på sofaen med varmeflaske og smertestillende :tristbla: Jeg må ut og møte mamma i ettermiddag, men bortsett fra det skjer det nok ikke så mye her i dag...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Neferet

:klemmer:

Ta deg en kosedag og samle krefter til neste uke ;)

:ler: Det ble ikke så mye kosedag i går akkurat. Jeg skjønner jo i etterpåklokskapens tegn at det ikke var noe lurt å dra noe sted i går, men der og da tenkte jeg at det kom til å gå helt fint. Merket allerede på bussen at jeg var litt uggen og rar i kroppen, men da var det for sent. Så kjøpesenter for å få fikset opp i noen doble julegaver ble det... :sjenert: Jeg merket mer og mer at jeg var svimmel og rar, og da vi hadde vært innom de tre butikkene jeg hadde på planen, var jeg helt fjern. Og så ser mamma på meg og sier: "går det bra med deg, du er helt grå!" hvorpå vi satte oss på en benk/sofa like ved. Jeg var så svimmel og uggen, det var skikkelig ekkelt. Og bryter selvfølgelig ( :rolleyes: ) i krampegråt ved første tegn på omsorg og snillhet. Vi fikk etterhvert fikset det siste og mamma kjørte meg hjem, men jeg var ganske satt ut resten av kvelden også, og i tillegg satte smertene i gang igjen på kvelden og holdt meg våken langt utover leggetid. Så her er jeg hjemme i dag også, i litt bedre form, men merker fortsatt at jeg ikke er helt hundre prosent. Jeg tror jeg må snakke med noen om dette, det kan jo ikke skulle være sånn?? Det orker jeg i tilfelle ikke... :sukk:

...det ble en lang utredning fra meg... Men takk for :klemmer: TuttaV, sender noen tilbake til deg også!! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er formen, søte dame? :klem:

Og med fare for å gjøre dette til en fotballbok, nå som så mye av pratet foregår i den andre boka... :sjenert:

Hva sier magefølelsen din om Chelsea-kampen i morgen? Jeg er litt smånervøs, kjenner jeg. Eller- stryk "litt". Jeg er nervøs!

Hjelper ikke på at det er Mourinho på andre siden av bordet, manageren jeg innerst inne ønsket meg til Old Trafford da nyheten om Sir Alex' avgang ble sluppet. Hjelpes. Nerver! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Hvordan er formen, søte dame? :klem:

Og med fare for å gjøre dette til en fotballbok, nå som så mye av pratet foregår i den andre boka... :sjenert:

Hva sier magefølelsen din om Chelsea-kampen i morgen? Jeg er litt smånervøs, kjenner jeg. Eller- stryk "litt". Jeg er nervøs!

Hjelper ikke på at det er Mourinho på andre siden av bordet, manageren jeg innerst inne ønsket meg til Old Trafford da nyheten om Sir Alex' avgang ble sluppet. Hjelpes. Nerver! :fnise:

Formen er ikke så aller verst faktisk, sånn mot det har vært liksom! Men jeg har skaffet meg en ny helseplager siden sist, har nemlig klart å feilbelaste (les: fullstendig svikt) i markløft på trening i dag, så jeg har strukket noe på venstre side av korsryggen :snurt: Det er jo såpass lenge siden jeg trente styrkeprogrammet mitt på grunn av formen, og da ble det i tyngste laget. Så nå er det stivt og vondt og jeg håper det ikke er langvarig... :sjenert:

Og Chelsea-kampen, ikke snakk... Jeg har ikke akkurat noen god og optimistisk magefølelse, håper på uavgjort i det minste... Men jeg er redd gutta er litt i minste laget sånn spillemessig når Mourinho og Chelsea står på den andre banehalvdelen.. Jeg ønsket meg ikke Mourinho må jeg innrømme, jeg klarer ikke helt å like ham... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...