Gå til innhold

Ut av komfortsonen!


Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Guilty as charged! Det hender en gang iblandt at jeg er i det området.. Men det er ikke store avdelingen vi har der, så sjeldent at jeg drar dit for jobb. Ellers er jeg jo fra hovedstaden så det hender jo at jeg er der også :ler:

Lover å si fra neste gang!

Ja, gjør det! :jepp:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet

Kos deg på julebord, enten kjolen ble sånn eller slik :) Jeg skal også på julebord i dag. Tenker vi kjører det vanlige: kort, trangt og utfordrende (evt. også gjennomsiktig!) :sexy:

Takk, håper du gjorde det samme! :jepp: Gjennomsiktig kjole...?? :klo: Jeg må innrømme at jeg ikke helt var med på den trenden, men kort og trangt var det :ler:

Guilty as charged! Det hender en gang iblandt at jeg er i det området.. Men det er ikke store avdelingen vi har der, så sjeldent at jeg drar dit for jobb. Ellers er jeg jo fra hovedstaden så det hender jo at jeg er der også :ler:

Lover å si fra neste gang!

Håper frisøren har noen gode tips for luggen :jepp:

Håper julebordet ble kjekt og at kjolen satt som den skulle!

Ja, si fra neste gang! :jepp:

Frisøren hadde faktisk tips, hun befalte meg å bruke tørrshampo når luggen ikke oppfører seg som den skal. Har prøvd et par ganger, og det later til å funke veldig bra! Det var en lettelse, for det er slitsomt å sloss med den hele tida :ler:

Julebordet ble bra, ikke noen stor højdare hva mat gjelder (det vil si, maten var veldig bra, men jeg var uenig i menyvalget :fnise: ) og det tok liksom ikke helt av da vi hadde gått fra bordet, så jeg var relativt tidlig hjemme (rundt kl ett). Men hyggelig å omgås kollegaer litt sosialt, og kjolen var en suksess :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg litt nysgjerrig på hva som stod på menyen jeg.. :sjenert:

Jada, innrømmer lett at jeg er et ordentlig matvrak for tida.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Nå ble jeg litt nysgjerrig på hva som stod på menyen jeg.. :sjenert:

Jada, innrømmer lett at jeg er et ordentlig matvrak for tida.. :rolleyes:

Det er i all hovedsak jeg som er sær altså, det var stor glede rundt bordet over meny og kvalitet. Så vær overbærende med min misnøye... :rolleyes:

- Sashimi til forrett (greit i små mengder, men jeg er ikke så hipp og foretrekker fisken stekt eller kokt. I tillegg var det 6 store tykke skiver, så jeg sa meg fornøyd etter halvparten :fnise: )

- Lammecarré til hovedrett (sau er virkelig ikke min greie, men fikk da spist likevel) med en eller annen god puré, ovnsstekte poteter og hjemmelagd (les: karamellisert og svidd) rødkål, ikke så mange som fullførte akkurat den siste der. Det var sikkert gjort noe fancy med den, men feilet :ler:

- Veldig god sjokolademousse med friske bær :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

:ler: Takk Mazzi! Godt å høre det ikke bare er meg! :)

TuttaV, kanskje du burde vært min stand-in på julebordet :lur:

--------------------------------

På vei hjem nå etter en laaaang dag :Gjesp: Først jobb og så klatrekurs med jobben/bedriftsidrettslaget fra 18-21. Og i og med det ikke er superlett å komme seg hjem derfra blir det ekstra sent. Men det var moro da! Jeg trodde jeg skulle dø på vei opp den første veggen (denne gangen også :rolleyes: ) men kom meg etterhvert. Vi øvde på å sikre, falle, kaste seg og falle, og selvfølgelig å komme opp veggen. Jeg har vært på toppen av fire 9-metersvegger i dag, snakk om utenfor komfortsonen!! Nå blir det godt å komme hjem, spise, dusje og sove, håper det kurerer den dundrende hodepinen som har kommet snikende... Og så er deg vel bare å vente på at stølheten kommer også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Hmm, våknet etter fem og en halv time søvn med snev av samme hodepine som kom i går kveld. :sukk: Svimmel og supertrøtt, og så er det bare onsdag!! :daane: Jaja, det er bare å ta en time av gangen, først av alt gleder jeg meg til lunch, veldig sulten i dag! :spise:

Fikk heldigvis en god nyhet på morgenkvisten da, firmaet har julekalender på Facebook med et spørsmål som skal besvares daglig. I går var det jeg som vant trekningen blant de med riktig svar! :hoppe: Marsipangris kommer i posten til meg! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk plutselig litt småpanikk når jeg leste gjennom dagboka di... Trodde det bare var onsdag selv, og det var en helt ulidelig tanke! :bond: men så kom jeg på at der var blitt torsdag. Puh!

Heldiggris! Elsker marsipan :hjerte:

Må innrømme at jeg prøver å være med i par-tre julekalendere på nett daglig. Hadde trengt litt flaks og vunnet noe nå! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh, måtte dere?! Jeg sliter fryktelig med å holde meg unna all marsipanen som omgir meg på alle kanter for tida! :ler:

Unnet meg et marsipaneple på kafé her om dagen. Tenkte det fikk telle som en av 5 om dagen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Fikk plutselig litt småpanikk når jeg leste gjennom dagboka di... Trodde det bare var onsdag selv, og det var en helt ulidelig tanke! :bond: men så kom jeg på at der var blitt torsdag. Puh!

Heldiggris! Elsker marsipan :hjerte:

Må innrømme at jeg prøver å være med i par-tre julekalendere på nett daglig. Hadde trengt litt flaks og vunnet noe nå! :hoppe:

Slapp av, torsdag i dag! :fnise: Men det burde jo helst vært fredag egentlig... :sjenert: Jaja, fortsatt en time om gangen, så blir det helg denne uka også! I morgen etter jobb skal jeg ha julebord med ei venninne (dvs ut og spise etter jobben), det blir stas med litt ekstra god mat og :skravle: og :skratte: Kjenner det blir godt for kropp og sjel! :jepp:

Jeg heier på oss begge i nettjulekalendrene! :duskedame:

Argh, måtte dere?! Jeg sliter fryktelig med å holde meg unna all marsipanen som omgir meg på alle kanter for tida! :ler:

Unnet meg et marsipaneple på kafé her om dagen. Tenkte det fikk telle som en av 5 om dagen :sjenert:

:ler: Men Mazzi, all marsipan er jo deler av fem om dagen, mandler er jo faktisk en frukt, og ikke en nøtt! :opplyser: Ihvertfall har kona til en kompis prøvd å innbille oss andre det for å kunne spise (jule)marsipan til daglig! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marsipan som en av fem om dagen! :fnise:

Ja, jo hvorfor ikke. Jeg trøster meg med at det er ikke det som er mellom jul og nyttår (eller rettere sagt, 1. desember og nyttår) som teller, men det mellom nyttår og jul. Som om det hjelper stort...

Vi har en utfordring her i huset, nemlig innsamling til skoletur. Med sånne ferdige kakebokser med flarn, sjokoladetopper og karameller. Og faktisk, de er innmari gode :sjenert:

På returlappen, som skal leveres sammen med pengene, kunne du krysse av i to kategorier:

"Solgt:"

og

"Retur:".

Jeg må beskjemmet innrømme at jeg fikset litt på skjemaet, og leverte følgende:

Solgt: 3 stk

Retur: 0 stk

Spist opp: 4 stk

Jaja. Vi spiser for en god sak! :ler:

Og I DAG er det faktisk fredag! Tjohei! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:fnise: den unnskyldningen skal jeg også prøve meg på!

Jeg har flere eksempler på ting som kan inngå som helsekost basert på uttalelser i nær vennekrets, så det er bare å spørre skulle du trenge en unnskyldning :ler:

Marsipan som en av fem om dagen! :fnise:

Ja, jo hvorfor ikke. Jeg trøster meg med at det er ikke det som er mellom jul og nyttår (eller rettere sagt, 1. desember og nyttår) som teller, men det mellom nyttår og jul. Som om det hjelper stort...

Vi har en utfordring her i huset, nemlig innsamling til skoletur. Med sånne ferdige kakebokser med flarn, sjokoladetopper og karameller. Og faktisk, de er innmari gode :sjenert:

På returlappen, som skal leveres sammen med pengene, kunne du krysse av i to kategorier:

"Solgt:"

og

"Retur:".

Jeg må beskjemmet innrømme at jeg fikset litt på skjemaet, og leverte følgende:

Solgt: 3 stk

Retur: 0 stk

Spist opp: 4 stk

Jaja. Vi spiser for en god sak! :ler:

Og I DAG er det faktisk fredag! Tjohei! :hoppe:

Åh, sånne flarn er jo minst like farlige som marsipan!! :daane: Jeg er helt tullete etter dem, fikk noen søte små på døra første året etter at vi hadde flyttet ut på bygda, og hadde heldigvis kontanter. Har ikke fått noe besøk etter det året, men det spørs vel om det handler mer om at vi ikke er hjemme før sent når jobb og trening står på programmet enn at de ikke er ute og trasker med boksene sine.... :sjenert: Men jeg støtter dere, spist opp er jo mye bedre enn returnert! Og dere er jo flere om å spise også, ikke bare to som hos oss... Selv om jeg nok står for 75% av inntaket, kjære er irriterende disiplinert. Må innrømme at jeg allerede merker at det har vært litt for løse tøyler på inntaket de siste par ukene, må prøve å roe ned litt nå før det tar helt overhånd. Det tar jo så mye lenger tid å bli kvitt det igjen... :snurt: Men, som mitt favorittordtak sier: "Good intentions always pave the road to hell..." :fnise: Det er nemlig som du så flott påpeker fredag i dag! :hoppe: Og jentelunch på Pascal med prosjektet, OG ut og spise på privat lite julebord med venninne etter jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi har en utfordring her i huset, nemlig innsamling til skoletur. Med sånne ferdige kakebokser med flarn, sjokoladetopper og karameller. Og faktisk, de er innmari gode :sjenert:

På returlappen, som skal leveres sammen med pengene, kunne du krysse av i to kategorier:

"Solgt:"

og

"Retur:".

Jeg må beskjemmet innrømme at jeg fikset litt på skjemaet, og leverte følgende:

Solgt: 3 stk

Retur: 0 stk

Spist opp: 4 stk

Jaja. Vi spiser for en god sak! :ler:

Og I DAG er det faktisk fredag! Tjohei! :hoppe:

:hoho:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...