Gå til innhold

Ut av komfortsonen!


Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Gjest Neferet

Fredag, og snart helg! :hoppe: Først møte på formiddagen, så håpe at ettermiddagen går fort, og forhåpentligvis gå litt før i dag! :nigo: I går hadde vi firmamøte etter jobb med påfølgende middag, og selv om det ikke ble så sent (var hjemme 21.30) så kjennes det at arbeids"dagen" varte fra halv åtte til ni. :Gjesp: I dag skal jeg emigrere ut til katten, sånn at han får tak over hodet i helga ihvertfall, er litt usikker på hvordan jeg skal legge opp helga når jeg ikke skal være hjemme, men forsåvidt fortsatt er hjemme :rolleyes: Får ta det som det kommer, planen er ihvertfall ny styrketreningsøkt i morgen :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, hva er det nå den beste heter da... Det er noe med bringebær ihvertfall! :jepp:

Husker det var mye fuzz her inne om at den med rips og vanilje er best, men jeg er ikke enig.

Godt jeg har viktige saker å tenke på her... :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Tja, hva er det nå den beste heter da... Det er noe med bringebær ihvertfall! :jepp:

Husker det var mye fuzz her inne om at den med rips og vanilje er best, men jeg er ikke enig.

Godt jeg har viktige saker å tenke på her... :plystre:

Litt viktig er det jo, jeg trenger jo veiledning i denne verdenen jeg vanligvis ikke forholder meg til! :ler:

------------------------------------------------------------------------------

Om 20 minutter tar jeg helga! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Bor moren din i nærheten av dere? sikker på at du får utnyttet helgen bra uansett ;) God helg! :klemmer:

Det er ca 20 min å kjøre fra oss og til mamma, nabokommunen litt lenger nord i fylket ;) Jeg er nå på plass, katten har fått mat og ligger i en krøll på senga oppe og jeg har tent lys og koser meg med litt snop og tv. Deilig! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Skjønner ;) Perfekt fredag altså. Kos deg i dag også :klem:

Det gjorde jeg! Lørdagen ble startet med treningsøkt på Elixia i Lillestrøm, før jeg var supereffektiv og fikk kjøpt meg både høstjakke og høstsko på ca 20 minutter, veldig enkelt når man bare finner det man vil ha på første forsøk! :nigo: Etter litt handling av mat var det tilbake til katten, og så er vel stikkordene avslapping, kos, fotball og Netflix :nigo: I går var det virkelig høstvær med ekstremt mye regn og vind, benyttet anledningen til å bare slappe av med godstol, pledd og katt på fanget. Kan ikke huske sist jeg hadde en sånn ren avslappingsdag, så det var utrolig deilig! :jepp: Sånne burde det være flere av kjenner jeg, men i første omgang nøt jeg den jeg fikk. Som vanlig var søvnen natt til mandag litt dårlig, og jeg kjente på blues-følelsen igjen på vei til jobb, men har stort sett ristet den av meg igjen nå. Jobb og trening står på programmet før det blir lov å hvile litt igjen, må si jeg gleder meg allerede :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Litt distrahert i dag... :sjenert: Et besøk på FB i dag morges da jeg kom på jobb avslørte at nevøen til min mammas samboer er død, han var like gammel som meg. :tristbla: Antakelig er det snakk om en overdose, veldig trist. Jeg visste at han hadde vært borti litt av hvert, men ikke hvor tunge stoffer det var snakk om. Og i og med at mamma og samboeren hennes er i USA, så blir det jeg som skal stille i begravelsen. Vet naturlig nok ikke når det blir ennå, men i løpet av en drøy uke er vel sannsynlig. Jeg kjenner at det er veldig riktig å reise dit, men samtidig er det rart å dra i begravelsen til en jeg nesten var i slekt med, til en flokk mennesker jeg egentlig ikke kjenner (bare treffer en sjelden gang) og helt uten andre kjente... :sjenert: I tillegg blir det jo sikkert supertrist! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au. Kondolerer. :tristbla:

Skjønner det blir litt snålt med en sånn begravelse - men husk at det sikkert er fler som er i den situasjonen. Og at det ikke er en sosialiseringsgreie, ikke på DEN måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Au. Kondolerer. :tristbla:

Skjønner det blir litt snålt med en sånn begravelse - men husk at det sikkert er fler som er i den situasjonen. Og at det ikke er en sosialiseringsgreie, ikke på DEN måten.

Huffda... Trist uansett :( ekstra spesielt når det er noen på ens egen alder!

Takk takk begge to :)

Og det er jo helt sant som du sier Pingting. Det er både flere enn meg som kommer til å ha det sånn, i tillegg til at de fleste sannsynligvis har mer enn nok med seg selv. Uansett er det jo den døde som er i fokus, kjenner jeg både gruer meg til å være der samtidig som jeg synes det er en god ting å dra. Har aldri vært i begravelse til en jevnaldrende før, så det i seg selv blir jo spesielt. Og jeg husker så altfor godt forrige begravelse jeg var i der foreldre skulle begrave sitt barn, det var min 11 år gamle kusine i 2004. :tristbla:

Det er nå klart at begravelsen blir fredag denne uka allerede! Jaja, voksenfaktoren øker jo dramatisk når jeg må være vår representant, har for første gang bestilt krans til begravelsen fra blomsterbutikk, gikk for denne . Kjenner litt på at dette vanligvis er oppgaver "de voksne" gjør... :ler: (Her fortrenges egen alder med full kraft... :fnise: ) Venter på svar på hvorvidt min kusine blir med, hun har hatt litt med ham å gjøre de siste årene, men samtidig har hun en viktig behandling på sykehus samme morgen. Hadde vært godt å ha henne med, men fornuften synes strengt tatt hun bør prioritere egen helse, for å slippe å vente lenge på neste ledige time for behandlingen... :sjenert:

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Det var en fin krans. Skjønner hva du mener med at det er en "voksenjobb".. :( Men samtidig har jeg innsett i det siste at verken mamma eller bestemor føler seg særlig voksne hvis de kjenner etter... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:klem:

Det var en fin krans. Skjønner hva du mener med at det er en "voksenjobb".. :( Men samtidig har jeg innsett i det siste at verken mamma eller bestemor føler seg særlig voksne hvis de kjenner etter... ;)

Det er et veldig godt poeng Mazzi! :jepp: Kanskje det ikke er så mange som føler seg særlig voksne sånn egentlig. Så disse "voksenjobbene" er vel kanskje heller bedre beskrevet som ting man ikke gjør selv før man absolutt må, voksen eller ikke... :sjenert:

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg er fullstendig ubrukelig på jobb i dag... :sukk: Mye av det er jo fordi jeg må organisere greier til begravelsen (blomster, informasjon, meldinger med mamma, meldinger med kusine, informere barna til mammas samboer om hva vi har foretatt oss osv...) og så tror jeg at jeg er litt satt ut av hele greia selv også, enda jeg ikke hadde noe personlig forhold til den avdøde. I tillegg ringte kjære i sta, og hadde fått en skikkelig kjip beskjed på jobben som kommer til å få innvirkning på hennes hverdag framover, og da ble jeg satt ut av det også :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Æsj da... så mye kjipe telefoner det ble på deg :tristbla: Det er ikke noe som påvirker deg direkte?

Veldig fin krans :)

Neida, det er ikke noe som påvirker meg direkte, kanskje bortsett fra en tristere kjære en stund. Hun mister sin gode venn og kollega, på grunn av en avgjørelse ingen av dem styrer eller er enig i, de vil begge at han fortsatt skal jobbe der. Så det blir nok litt tungt på jobb for henne i tiden framover.

-------------------------------------------------------------------------------------

Ny dag, forhåpentligvis får jeg gjort litt mer nyttig på jobb i dag. Så vidt jeg vet er alt det praktiske før morgendagen nå på plass, så da er det vel sannsynlig at jeg får gjort noe fornuftig også :ler: I morgen på denne tiden sitter jeg i bilen på vei sørover, det blir litt godt å få det gjort egentlig... :sjenert:

Men først er det jobb, så middag, og trening med ei venninne i kveld. Jeg begynte på programmets uke nr 2 i går, med økt antall serier på alle øvelsene, og økt belastning på noen av dem. Det er veldig gøy å trene med programmet synes jeg, merker at det er satt sammen med god grunn. Det blir spennende å se om resultatene kommer etterhvert! :jepp: Jeg kunne nok vært flinkere i forhold til kosten, særlig i helga spiste jeg alt jeg kom over selv om jeg hadde tenkt å ikke gjøre det... Jeg satser på at jeg blir flinkere og flinkere etterhvert, må jo ha litt å gå på også :ler:

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Neferet

:klemmer: på deg!!

Åh, :klemmer: på deg også!! :)

Hvor langt sørover skal du..? :sjenert:

Så bra at programmet er gøy! :hoppe:

Ikke like langt sørover som til deg... :ler: Skal til Langesund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at programmet er artig! Jeg fikk selv en veiledningstime i går, og merker at jeg er mye mer ivrig på å trene styrke når jeg har et PROGRAM jeg skal trene :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Innom og hilser på "naboen" ;)

Typisk flaks for mitt vedkommende at det er masse snakk om trening og programmer, jeg har opptil flere ømme tær i den sammenheng (burde gjøre det, burde gjøre det... og så ble det ikke noe av, nei). Men jeg heier på deg!

Lykke til med begravelse i morgen. Det er ikke noe moro, selv når man ikke har hatt noe nært forhold til avdøde... Og som du sier, begravelsen til unge mennesker blir ofte ekstra trist. Håper det går greit likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...