Gå til innhold

Ut av komfortsonen!


Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Noe av det beste med ferier er jo planleggingen! :jepp::hoppendeglad: kos deg med lesestoffet før avreise :nigo:

Endret av TuttaV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet

Det hørtes ut som en kjempespennende tur!! Heldige dere!!

Ja, vi gleder oss helt tussete! :bond::nigo:

Noe av det beste med ferier er jo planleggingen! :jepp::hoppendeglad: kos deg med lesestoffet før avreise :nigo:

Gjett om jeg gjør! :hoppe: I dag begynte jeg på Memphis, så får vi se hva som er i vente der. Nashville viste seg å ha altfor mye spennende, så det kommer nok til å bli hard prioritering der tror jeg. Men bra blir det uansett! :hoppendeglad:

-------------------------------------------------------------------------

Mandag igjen, og nok en helg forsvant som dugg for solen. Slappe-av-fredag var superdeilig, lørdagen hadde et tempo som ingen har sett maken til (kjøre kjære til oppmøtested for treningssamling, trene, handle mat for uka, spise litt lunch, vaske hus, hoppe i dusjen, få melding av kjære som skal hentes, kjøre en drøy time og hente kjære, kjøre hjem :daane: ), ihvertfall fram til kl 18.30 da vi kunne synke ned i sofaen og se Manchester Uniteds serieåpning ( :hoppe: ). Gårsdagen bød på litt mer avslappende format, med litt ekstra kos :lur: , sofaavslapping før vi fikk venner på besøk og vartet opp med elgbiff og Oreo-is :sikle: Og nå som jeg også har begynt å lese Politi, så har det plutselig blitt skikkelig vanskelig å slokke lyset om kvelden også, så litt :Gjesp: i dag. Alt som vanlig med andre ord :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, heldig du er som leser Politi! Jeg leste den i sommer, og det var veldig spennende!! Egentlig så jeg har lyst til å lese den én gang til, for å sjekke at det hele stemmer liksom. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en herlig helg :jepp:

Har ikk ehelt kastet meg på Jo Nesbø bølgen jeg... Men får vel begynne en gang :ler: Er veldig glad i å lese, men akkurat nå i det siste har det vært så mange andre nye bøker fra forfattere jeg liker at mr. Nesbø har blitt nedprioritert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Åh, heldig du er som leser Politi! Jeg leste den i sommer, og det var veldig spennende!! Egentlig så jeg har lyst til å lese den én gang til, for å sjekke at det hele stemmer liksom. :)

Jeg har såvidt kommet i gang, og mistenker jeg har mange sene kvelder foran meg... :ler: Kjære har lest den før meg, så hun er ivrig etter at jeg også skal lese så vi kan snakke om det som skjer! :jepp:

Høres ut som en herlig helg :jepp:

Har ikk ehelt kastet meg på Jo Nesbø bølgen jeg... Men får vel begynne en gang :ler: Er veldig glad i å lese, men akkurat nå i det siste har det vært så mange andre nye bøker fra forfattere jeg liker at mr. Nesbø har blitt nedprioritert.

Det var en veldig fin helg, men som vanlig endte den altfor fort! :rolleyes: Og jeg er enig med deg i at det finnes så mange forfattere der ute, det er vanskelig å prioritere synes jeg! Den siste tiden har jeg jo lest A song of ice and fire omtrent i ett, så det har tatt månedsvis av lesetiden. Og da hoper det seg gjerne opp med andre ting som skulle vært prioritert også. Jeg leste Nesbø ved en tilfeldighet til å begynne med, hadde kjøpt Rødstrupe på mammutsalg. Den leste jeg fra perm til perm på en helg, og etter det var jeg solgt... :ler: Men jeg har fortsatt tilgode Flaggermusmannen og Kakerlakkene (de to første om Harry Hole) så jeg må vel ta dem igjen etterhvert også. Hva leser du for tiden?

------------------------------------------------------------------------

Herregud for en mandag!! Jeg er så tung og trøtt, det vil liksom ikke gi seg i dag... Skikkelig ineffektiv må jeg innrømme, og venter egentlig bare på at klokka skal nærme seg tre så jeg kan spise før-trenings-havregrøt og kvart over tre så jeg kan gå til toget.... :rolleyes::Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har klokka passert tre hos deg nå? :fnise:

Håper resten av uka blir mindre seig! Det er vel sånn at når bare mandagen er overstått går resten som en lek ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Har klokka passert tre hos deg nå? :fnise:

Håper resten av uka blir mindre seig! Det er vel sånn at når bare mandagen er overstått går resten som en lek ;)

:ler: Den evigvarende mandagen varte heldigvis ikke evig... :fnise: Jeg kom meg avgårde på trening med den tunge og seige kroppen min, med mistanke om at nå har den snart nådd et metningspunkt hva gjelder prøvelser og trening, og endte med å ha en knalltrening!! :nigo: Så noe må jo fungere selv om det ikke kjentes sånn ut. Nå er det tirsdag, og selv om jeg ikke er like tung og seig i dag, så gleder jeg meg fortsatt til å komme hjem til fiskemiddag og konetirsdag! :jepp:

Enig i at Harry Hole er til å sluke! :bond: har spart Politi til jeg skal være øde og alene på den øya ;):fnise:

Det kan være greit å ha litt lesestoff når man er alene på en øde øy... :fnise:

------------------------------------------------------------------------------------------

#denfølelsen når du har fått lønn og gjør de månedlige økonomiaktivitetene, og kommer på at det kanskje er like greit å legge inn overføringene for neste lønn også, og slippe å tenke på det i Nashville og du får superreisefeber bare av å gjøre en såpass liten ting... :bond::rolleyes::hoppe::strix:

4 uker til avreise i dag!!! :nigo: Det vil faktisk si, at om fire uker akkurat nå er vi i lufta på vei til London! (Vi flyr London-Chicago-Nashville dit) :bond::hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Hei skjønneste du :klemmer:

:hoppendeglad: for at dere snart er på tur :hoppendeglad: - dere måååå ta bilder så vi får se altså!!

Hei Azalea! :hug:

Så stas å se deg innom igjen! Ser i boka di at dere har hatt det helt fantastisk, så deilig!!! :hoppe:

Og ja, reisefeberen øker her for hver dag, det kommer nok til å bli tatt noen bilder ja, ingen fare der... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Jeg har kjøpt disse!!! :daane:

Litt skeptisk må jeg sies å ha vært da jeg skulle putte den første i munnen, men her var det intet å frykte altså!! :sikle: Er både glad og lei meg for at jeg ikke har med hele posen på jobb... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

da har du noe å glede deg til når du kommer hjem :jepp: hvor har du kjøpt dem? så litt interessant ut :fnise:

Absolutt! :jepp: Har noen flere her på jobb som jeg skal ta før trening også! :nigo:

Jeg kjøpte dem her! :jepp: Hvis du skal bestille noe derfra og ikke har gjort det før, så bruk rabattkoden min RLV692 så får du $5 rabatt! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Absolutt! :jepp: Har noen flere her på jobb som jeg skal ta før trening også! :nigo:

Jeg kjøpte dem her! :jepp: Hvis du skal bestille noe derfra og ikke har gjort det før, så bruk rabattkoden min RLV692 så får du $5 rabatt! :jepp:

åååhh..du er vel den skjønneste vel :rodmer::kyss::kline:

har aldri bestilt noe derfra, skal ta et titt på siden å se. Er det økologiske produkter?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

åååhh..du er vel den skjønneste vel :rodmer::kyss::kline:

har aldri bestilt noe derfra, skal ta et titt på siden å se. Er det økologiske produkter?? :)

Det er alle typer produkter, og veldig mye rart, men mye økologisk og helt uten tilsettingsstoffer, så også disse :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestilt dem :hoppe: er skikkelig spent :jepp: fant noe som min kjære har lett litt etter også, så da får hun en liten overraskelse :)*forsøk på å få konepoeng* :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

innser med dette at jeg har funnet ny favoritt side på nettet :lur: de har jo kjempemasse her :jepp:

har fått litt sansen for økologisk mat, syns det smaker bedre. Å siden jeg ikke spiser så mye så vil jeg at det skal smake!! dette er jo helt topp :hoppe: tusen takk for at du viste meg det, søte snille skjønne du :kline: å tuuuuusen takk for rabattkoden :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Så bra Azalea!! :hoppe: Jeg skal være enig med deg at det er litt skummelt å ramle innom der, det blir fort noen bestillinger. Bare husk på å holde deg under tollgrensa, og heller bestille i flere forskjellige ordre, så blir det uansett billigere! :jepp:

Håper du finner masse gode ting som frister deg! :nigo::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra Azalea!! :hoppe: Jeg skal være enig med deg at det er litt skummelt å ramle innom der, det blir fort noen bestillinger. Bare husk på å holde deg under tollgrensa, og heller bestille i flere forskjellige ordre, så blir det uansett billigere! :jepp:

Håper du finner masse gode ting som frister deg! :nigo::klemmer:

bestilte bare to ting nå.. hva er tollgrensa?? :klo:

ble litt engstelig nå kjente jeg..

men tror definitivt det blir flere bestillinger derfra! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...