Gå til innhold

Ut av komfortsonen!


Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Neferet

Er det lov å glede seg til det blir kveld og man kan legge seg igjen etter kun en liten time på jobb....? :sjenert:Mandag....

(og egentlig har jeg virkelig ingenting å klage over altså, fin helg og alle greier. Mistenker at det flotte pms-monsteret ligger til grunn...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er absolutt lov! Ihvertfall nå som det ontrent ikke blir lyst før lunsj, og det er mørkt igjen innen man er ferdig på jobb.. :roll:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Takk Mazzi! :klemmer: Helt enig med deg hva gjelder lyset, her jeg sitter (med vindu inn mot en lukket bakgård) ser det nesten ikke ut til at det er lyst i løpet av dagen i det hele tatt! Og selv om jeg er fan av både desember og vinter er det nok litt ekstra trøtthet ute og går når det er såpass mørkt! Jeg må forresten moderere bittelitt, jeg kan i første omgang glede meg til håndballkamp i kveld! Da er jobb og trening overstått og sofakos er jo helt i orden! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håndballkamp? :klo:

Jaja, like greit å hoppe over til noe annet. Nå pustet jeg nettopp lettet ut over at en svært tragisk Tippeligasesong endelig er over... og det første som skjer er at det går den veien høna sparker i PL også. Sukk. Fotballinteresse er en øvelse for de masochistisk anlagte av oss :grine:

Og ja, det er lov å sutre litt over mørke, tunge dager. Nå er vi jo snart på bunnen, og det merkes på humøret og energien, altså! Tar meg selv i å begynne å gjespe i fire-femtiden om ettermiddagen, da har kroppen fått det for seg at det snart er leggetid :fnise:

Hold ut, hold ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Håndballkamp? :klo:

Jaja, like greit å hoppe over til noe annet. Nå pustet jeg nettopp lettet ut over at en svært tragisk Tippeligasesong endelig er over... og det første som skjer er at det går den veien høna sparker i PL også. Sukk. Fotballinteresse er en øvelse for de masochistisk anlagte av oss :grine:

Og ja, det er lov å sutre litt over mørke, tunge dager. Nå er vi jo snart på bunnen, og det merkes på humøret og energien, altså! Tar meg selv i å begynne å gjespe i fire-femtiden om ettermiddagen, da har kroppen fått det for seg at det snart er leggetid :fnise:

Hold ut, hold ut!

Ja, håndball er jo tross alt en viktig del av advent og juleforberedelsene! :jepp::nisselue: Og det kan jo være sant som du sier at det er greit å skifte litt fokus, kanskje det er en mulighet for å oppleve litt seire innimellom... :sjenert: Makan til begredelig oppvisning enn lørdagens håper jeg vi må lete lenge etter, hvis ikke er det ikke godt å vite hvilke bekymringer vi må forholde oss til i løpet av vinteren og våren! Passer jo utrolig dårlig med fullstendig svikt nå som kampprogrammet er så tett framover også, makan!! :sinna:

Og jeg tror egentlig jeg sutrer mer over hormoner enn mørket (jeg synes jo det er veldig stas med stearinlys og adventslys og innekos på mørke vinterkvelder), men kombinasjonen blir jo uslåelig... :rolleyes::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det lov å glede seg til det blir kveld og man kan legge seg igjen etter kun en liten time på jobb....? :sjenert:Mandag....

Hvis det er noen trøst, så er det flere av oss :kose: Skulle heller gjerne vært noen flere dager på ferie for å si det sånn, enn å sitte på kontoret og blomstre...:sukk:

Men det er ikke så ille likevel, når man kan spille julemusikk på full blast og spise klementiner! Og etter lunch på mandag, da er det snart helg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Hvis det er noen trøst, så er det flere av oss :kose: Skulle heller gjerne vært noen flere dager på ferie for å si det sånn, enn å sitte på kontoret og blomstre... :sukk:

Men det er ikke så ille likevel, når man kan spille julemusikk på full blast og spise klementiner! Og etter lunch på mandag, da er det snart helg! :jepp:

Det så ut som dere hadde det fortreffelig, så skjønner godt du gjerne ville utvidet turen!! :nigo:

Og forresten... nå er det mandag etter lunch også! :hoppe: Og selv om jeg ikke kan spille julemusikk på full blast i landskapet, så har jeg klementiner! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Disco Biscuit! :vinke:

Jeg er visst ikke så ofte innom her selv jeg... :sjenert: Men nå måtte jeg innom for å si at jeg er så klar for litt julefri snart!!! :nisselue: Hjernen har jo gått heeelt i feriemodus allerede, litt i tidligste laget egentlig... :rolleyes: Men jeg sitter i en venteposisjon på jobb akkurat nå (type blir de fristene vi jobber etter nå utsatt eller ikke) som skal avklares på torsdag eller fredag, og fram til da synes jeg det er litt vanskelig å fokusere... Og så hjelper det jo ikke at det er hyggelige juleforberedelsesting som er hyggeligere, og nedtelling til julefri, og glede seg til å komme hjem og :veslejenta: litt og helst få putta inn litt :trene: også... :ler: Uansett, juleferie blir superstas! :tree:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det er mer stas å glede seg til jula enn å jobbe mot en uavklart frist! Jeg er helt med på dine tanker :5:

Godt med litt forståelse :ler: Nå er det bare i dag og to dager til og så er det julefri, hurra! :hoppe: Skal sitte som tilskuer på noen møter i dag også (det er det jeg føler jeg gjør om dagen :rolleyes: ) og få inn en treningsøkt etter jobb, så blir det nok håndball og fotball i samsending i kveld :ler: Skjønner ikke hvorfor alt skal skje samtidig???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, nå er jeg ikke så fryktelig inne i håndball (jeg er liksom egentlig sports-hater, ser du :fnise: Gjør bare et veldig, veldig stort unntak for fotball!), men så vidt jeg skjønte var det ikke mye å juble for i går?

Da er det jammen godt at United har vett til å levere for en gangs skyld, slik at det ikke ble totalt miserabelt for deg!

Eller, "for en gangs skyld" er jo å overdramatisere litt, det er tross alt ikke så lenge siden de slo Leverkusen 5-0. Så det er jo ikke det at de ikke kan, det bare svinger i overkant mye for tiden. Det er heldigvis ikke stabilt dårlig, men dessverre ikke stabilt bra heller. Det eneste som er sikkert, er at det er relativt stabilt ustabilt. Eller noe. :ler:

Lykke til med å holde ut de to siste dagene, selv om julemodusen er i ferd med å ta overhånd! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, nå er jeg ikke så fryktelig inne i håndball (jeg er liksom egentlig sports-hater, ser du :fnise: Gjør bare et veldig, veldig stort unntak for fotball!), men så vidt jeg skjønte var det ikke mye å juble for i går?

Da er det jammen godt at United har vett til å levere for en gangs skyld, slik at det ikke ble totalt miserabelt for deg!

Eller, "for en gangs skyld" er jo å overdramatisere litt, det er tross alt ikke så lenge siden de slo Leverkusen 5-0. Så det er jo ikke det at de ikke kan, det bare svinger i overkant mye for tiden. Det er heldigvis ikke stabilt dårlig, men dessverre ikke stabilt bra heller. Det eneste som er sikkert, er at det er relativt stabilt ustabilt. Eller noe. :ler:

Lykke til med å holde ut de to siste dagene, selv om julemodusen er i ferd med å ta overhånd! ;)

Nei, det var faktisk ikke noe å juble for i det hele tatt.... :rolleyes: Når 5 måls ledelse blir spist opp ikke en, men to ganger, da er det ikke håp. Så da slapp vi å finne ut hvordan vi skulle få puttet eventuelle semifinaler og finaler inn i helgas program, med disse jentene er man jo bortskjemt og vant til at finalespill er på planen...

Det var som du sier godt at United leverte (og jeg er enig med deg i for en gangs skyld, for det føles jo faktisk sånn... :ler: ) Vi så ikke kampen, men sjekket resultatet før søvnen innhentet oss (eller meg, kjære har hatt beredskap i natt og ikke sovet stort). Din formulering av "relativt stabilt ustabilt" er faktisk så sann som det går an å få den! Det er jo akkurat sånn det er! Får håpe juleprogrammet kan rette opp inntrykket litt, men med skadesituasjonen blir det vel mer spennende enn vi ønsker oss tenker jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk: Akkurat nå er svigerfar på sykehuset for å få svar på biopsien - kreft eller ikke kreft... Og jeg har en dårlig magefølelse, og er så nervøs... :sjenert: Skulle han få en kreftdiagnose nå tar verden en ny vending, uansett om det er oppdaget tidlig og har gode prognoser eller om det i verste fall er mer alvorlig... Og selvfølgelig kan det være gode nyheter også, skal jo ikke se bort fra det heller. Men siden jeg ofte er deltaker i diverse mesterskap hva gjelder katastrofetanker er jeg foreløpig redd og har vondt i magen... :tristbla:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:klem: håper det går bra med svigerfar.

Tusen takk Daenerys! :klemmer: Heldigvis var det godt nytt, han sendte melding ca for en halvtime siden. De hadde ikke funnet noe galt, men skal følge opp om fire måneder for å være på den sikre siden. :hoppendeglad: Nå blir kvelden glad istedenfor trist! :bolledeig: Og jeg gleder meg til å gi ham en klem når vi reiser dit i morgen kveld! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppendeglad: så gode nyheter!

Veldig! :hoppe: Kan jeg spørre deg om en ting likevel? :sjenert: Han skal til Aker sykehus for noe oppfølging for å være på den sikre siden om fire måneder, det var ikke alt de hadde fått analysert (hvis jeg forsto det riktig). Men det er kanskje en rutineting å følge opp, for hadde de funnet noe så hadde det vel 1. blitt satt i gang behandling og 2. ikke ventet så lenge før de sjekket noe mer? Er mitt resonnement riktig?

Så godt å høre! Det må virkelig være en lettelse (og en flott julegave for hele familien!) :klem:

Veldig stor lettelse! Da blir det jul slik den skal være uten ekstra bekymringer som lurer i skyggene! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...