Anerikke Skrevet 23. juni 2012 Forfatter #121 Del Skrevet 23. juni 2012 Å, for en fantastisk vakker dag! Sol fra skyfri himmel, og tosifret temperatur. Vi skal ha besøk av våre næreste og kjæreste, spise god mat, og ungene skal virkelig få boltre seg ute på trampoline og i basseng. Det er så skjeldent med slike dager, ihvertfall på Sthans. Her skal det nytes!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anerikke Skrevet 25. juni 2012 Forfatter #122 Del Skrevet 25. juni 2012 I dag har jeg hentet denne lekkerbisken! http://www.lilleprinsen.no/product/570557/Lin-og-Leo_Original-Baby-bag-TAN.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anerikke Skrevet 26. juni 2012 Forfatter #123 Del Skrevet 26. juni 2012 20 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 26. juni 2012 #124 Del Skrevet 26. juni 2012 Åhh for en lekker veske, og dyyyr... Jaja, jeg som egentlig var ganske fornøyd med den jeg hadde fra sistgang. Ikke så fornøyd nå lengre :gjeiper: Og hurra for 20 uker, da er du halvveis i morgen da jo. Milepæl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anerikke Skrevet 26. juni 2012 Forfatter #125 Del Skrevet 26. juni 2012 Hei, Kvist! Jepp, halvveis i morra! Er virkelig storfornøyd med veska, og den kommer garantert til å bli brukt både før og etter jeg egentlig har bruk for en stelleveske. Det er bare å plukke ut stelleunderlaget. Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 26. juni 2012 #126 Del Skrevet 26. juni 2012 Skjønner godt at du er fornøyd ja, den kan du jo bruke når som helst. Min ser litt for stelleveskete ut til at det føles OK. Men da jeg kjøpte for tre år siden var det den eneste jeg fant som virket praktisk, samtidig som at den var så lite feminin at mannen kunne bruke den også. Med delt permisjon var det et must. Men det er jo din også, min mann hadde helt fint tålt å bære rundt på den der når han hadde med seg ungen ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anerikke Skrevet 26. juni 2012 Forfatter #127 Del Skrevet 26. juni 2012 Hvis mannen min vil bruke den skal han få lov, men jeg ser for meg at han finner sin egen løsning. Sikkert plastpose! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anerikke Skrevet 27. juni 2012 Forfatter #128 Del Skrevet 27. juni 2012 Halvveis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PurpleLady Skrevet 27. juni 2012 #129 Del Skrevet 27. juni 2012 Gratulerer med halvveis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anerikke Skrevet 28. juni 2012 Forfatter #130 Del Skrevet 28. juni 2012 (endret) Takk! Håper de siste 20 ukene går superfort. Syns ikke det er så lenge siden jeg fikk positiv test, hjemme på badet hos svigers Jeg har litt vondt bak i korsryggen i dag, så jeg tenker jeg tar meg en en skikkelig tur i skauen i løpet av dagen. Har kjøpt meg nye knallrosa Nike-sko, så jeg er klar til dyst! Vi skal på ferie til Astrid Lindgrens verden, og jeg vet at der blir mye gåing, så jeg trengte faktisk ordentlige joggesko. (I motsetning til kanskje 50 av de parene som er stuet inn i diverske skap og boder...) Endret 28. juni 2012 av Anerikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anerikke Skrevet 2. juli 2012 Forfatter #131 Del Skrevet 2. juli 2012 Det humper og går! Kjenner at bekkenet ikke er helt i vater... Mulig det kommer av at jeg har vært sløv med yogaen? Jeg må virkelig skjerpe meg der, for det gjør underverker for hele kroppen min. Kjenner godt spenninger øverst i ryggen også, så her skal matta frem i kveld! Mannen har tilbrakt mye tid med handa på magen min og ventet på å kjenne spark. Og endelig, i forrige uke, ville lillen hilse på pappaen sin også. Det brede gliset! Han er en utrolig pappa, og det var nok han som drev lobbyvirksomhet for å prøve på en til. Jeg trengte litt overtalelse, kan man si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anerikke Skrevet 5. juli 2012 Forfatter #132 Del Skrevet 5. juli 2012 (endret) 21+2 Jeg syns det er tungt å være gravid nå, jeg... Trives dårlig i min egen kropp, og håper tiden frem til november går kjempefort! Mye kommer vel av at jeg sover så innmari dårlig. Jeg våkner utallige ganger hver natt, drømmer ville drømmer, og sover liksom så lett? Uansett er det veldig vanskelig å fungere optimalt på jobb. Men neste fredag er det ferie! Endret 5. juli 2012 av Anerikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 6. juli 2012 #133 Del Skrevet 6. juli 2012 Føler med deg som har en kropp som ikke stortrives med å være gravid. Har jo hatt det så enkelt så langt i mitt eget svangerskap, så det er greit med en påminnelse om at jeg faktisk skal verdsette det skikkelig! Rosa joggesko hørtes forøvrig kult ut Jeg har vært på utkikk etter noen litt freshe joggesko selv, men fant ingen fine mens jeg shoppet i Berlin, så jakten fortsetter her hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anerikke Skrevet 9. juli 2012 Forfatter #134 Del Skrevet 9. juli 2012 Hei, Macaron! Humøret svinger i ett. Det ene øyeblikket syns jeg det er noe drit å være gravid, det neste er det flott. Merkelige greier! Har ikke de helt store plagene, det er vel mest i hodet det sitter... Hadde det overhodet ikke sånn forige gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anerikke Skrevet 10. juli 2012 Forfatter #135 Del Skrevet 10. juli 2012 I dag karet jeg meg på jobb akkurat tidsnok til lunsj... Jeg var stort sett våken i natt, så jeg sov et par timer ekstra. Det gjorde godt. Lillen i magen turnet skikkelig mens jeg lå der. Har ikke kjent så mye liv før I går kunne vi endelig hive ut de gamle spisestuemøblene våre! Jeg har aldri likt dem, så jeg er såre fornøyd med å få inn nye kule møbler. Jippi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anerikke Skrevet 11. juli 2012 Forfatter #136 Del Skrevet 11. juli 2012 Grått i dag, etter noen deilige dager med sol. Kanskje jeg tilogmed får gjort noe fornuftlig på jobb?? Det er skikkelig feriestemning her, og jeg må innrømme at jeg ikke er på mitt mest produktive... Sånn bortsett fra å gro baby, da! I ettermiddag skal vi kjøre bort skrot og søppel, og jeg gleder meg ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anerikke Skrevet 12. juli 2012 Forfatter #137 Del Skrevet 12. juli 2012 Stjal denne, jeg! 1 fullgått måned: 4 uker + 3 dager 2 fullgåtte måneder: 8 uker + 6 dager 3 fullgåtte måneder: 13 uker + 2 dager 4 fullgåtte måneder: 17 uker + 5 dager 5 fullgåtte måneder: 22 uker + 2 dager 6 fullgåtte måneder: 26 uker + 5 dager 7 fullgåtte måneder: 31 uker + 2 dager 8 fullgåtte måneder: 35 uker + 5 dager 9 fullgåtte måneder: 40 uke Jordmortime i dag. Alt stod bra til, så det var fort gjort. Ligger midt på streken på symfysemålet, urinprøven var fin, blodtrykket fint, hjertelyden jevn og fin... Ja, det kunne ikke vært bedre! SIste innspurt på jobb nå, og i morra er det FERIE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 12. juli 2012 #138 Del Skrevet 12. juli 2012 Oi, den tabellen var fin! Da er jeg to dager unna å være seks fullgåtte måneder da, greit å vite Synes det er så vanskelig når folk spør hvor langt jeg er på vei, for jeg teller jo i uker, mens jeg skjønner at alle andre teller i måneder..! Deilig med velfortjent ferie, reiser dere av gårde med en gang, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PurpleLady Skrevet 12. juli 2012 #139 Del Skrevet 12. juli 2012 Så kjekk tabell Da er jeg 7 fullgåtte måneder, + ca 6 dager Hva skal dere gjøre i ferien? Jeg har også siste arbeidsdag i morra før ferie, men jeg har bare 1 uke fri fra jobb, og vi pusser opp kjøkken, så det er ikke så mye fri, akkurat... Men etter ferien har jeg bare 3 uker og 2 dager med jobb før jeg går ut i mammaperm! Dere må ha en god ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anerikke Skrevet 25. juli 2012 Forfatter #140 Del Skrevet 25. juli 2012 Innom en snartur selv om jeg er i fullstendig feriemodus. Vi koser oss fælt! Lillen i magen virker å ha det bare fint, og formen min er bra. Det gjør godt med late feriedager, kjenner jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå