Gå til innhold

Tanketanken


Anerikke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg burde vel det, men jeg er så nervøs!

Sitter her på jobb og kvinner meg opp til å dra på apoteket. Jeg har akkurat tatt en veldig utrivelig telefon, og tør jeg det skal jeg vel sannelig tørre å kjøpe en liten pinne også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penny-klubben, haha! :D Var jo ivrig medlem der over en god del år :P

Har du testa eller? :) Krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PurpleLady

Oj, så spennende! Tenk om du er gravid igjen allerede! Du må si ifra når du har fått testa deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det ble testing på meg. Og jammen er jeg gravid!!

Kan nesten ikke tro at det klaffet igjen så fort!

Har ikke hatt mensen etter at det gikk galt i begynnelsen av februar. Håper virkelig ikke at det skjer en gang til, men det kan jeg jo ikke gå rundt å tenke på. Kjenner ikke noe annet enn ømmer pupper foreløpig, og krysser alt jeg har for at dette skal gå bra!

Vi holder oss hos foreldrene til mannen noen dager, mens huset vårt pusses opp. Nye tak, nye gulv, og ny farge på veggene i hele hovedetasjen. Så på torsdag kommer vi hjem til helt nytt hus! Gleder meg veldig til de er ferdige, for det er virkelig ikke noe gøy å bo i kaos. Gruer meg til å vaske rundt etterpå :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest PurpleLady

Gratulerer! :D Så fantastisk at du er gravid igjen! Håper virkelig spiren klorer seg fast denne gangen :D

Lykke til videre med oppussingen og vasking ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!

Kjenner at det ikke har gått helt opp for meg enda. Det kjennes skikkelig i magen hver gang jeg tenker på at jeg faktisk er gravid! Herlig og skummelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Oi, gratulerer så mye Månestein, så fantastisk at den satt så fort igjen :) Gleder meg til å følge med videre i boka di!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Ja, jeg hadde ikke trodd at det skulle gå så fort :)

Jeg og lillemor er hos svigers enda. Litt småforkjølet, så vi orker ikke være hjemme på byggeplassen. Har ikke røpet noe som helst, og ikke har jeg tenkt å gjøre det heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, nei men så koselig! Gratulerer! Så kjekt at det klaffet igjen så kjapt da :D Masse lykke til videre!

Og det var helt riktig av deg å feire med et nytt par sko ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Macaron

Oi ja det var tidlig! Men må være deilig å få kommet i kontakt med legen litt tidlig, og spesielt når man har mistet er man jo gjerne litt ekstra nervøs også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det var tidlig. Jeg spurte når de pleide å ha første kontrollen, og det var visst så forskjellig. Så foreslo de neste fredag. Ikke meg imot, selv om de ikke gjør så mye mer enn å ta blodprøver. Men jeg kjenner i hele meg at jeg har lyst til å ta tidlig UL... Jeg er nok litt nervøs, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Hehe, kjenner til det der, jeg har også fått veldig avsmak på kaffe etter at jeg ble gravid (og jeg er egentlig en stordrikker av kaffe..!) Brus (eller egentlig alt med kullsyre, også farris o.l) og smågodt (men bare vingummi osv, ikke sjokolade :sjenert: ) synes jeg også bare smaker fælt nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg virkelig elsker kaffe, og drikker altfor mye!

Husker fra jeg var gravid med jenta vår at kaffe var helt forferdelig fram til uke 20 ca, og så var det plutselig helt greit igjen. Merkelige greier kroppen holder på med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...