Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

ro ro til fiskeskjær.. hvor mange bortforklaringer får vi der..

Jeg bortforklarer ingenting.

Jeg skal se at hun virkelig har tatt sitt valg. Passivt eller aktivt. Ansvaret blir uansett hennes.

Et så handlingslammet individ som henne trenger å bli tvunget til å måtte velge selv.

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg bortforklarer ingenting.

Jeg skal se at hun virkelig har tatt sitt valg. Passivt eller aktivt. Ansvaret blir uansett hennes.

Et så handlingslammet individ som henne trenger å bli tvunget til å måtte velge selv.

Du maler opp igjen og opp igjen på dette at hun må velge. Er du så forstokket at du ikke er i stand til å begripe at hun har tatt sitt valg? Vi er flere som har påpekt dette gang etter gang, men du tar det ikke innover deg. Kunne du gjøre oss den tjenesten å flytte perspektivet fra KG og komme deg ut i den virkelige verden?

Skrevet

Du maler opp igjen og opp igjen på dette at hun må velge. Er du så forstokket at du ikke er i stand til å begripe at hun har tatt sitt valg?

Tiden vil vise det.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg er fullstendig forbløffet over hvor tungt du har for det, Steinar. Hun har tatt valget om å være sammen med mannen sin. Ikke noe hvis, om, såfremt, i fall der.

Jeg tror du liker situasjonen du er i. Mye mer behagelig å kunne fraskrive seg ansvar for eget liv og slippe å ta fatt i egne tilkortkommenheter.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er fullstendig forbløffet over hvor tungt du har for det, Steinar. Hun har tatt valget om å være sammen med mannen sin. Ikke noe hvis, om, såfremt, i fall der.

Jeg tror du liker situasjonen du er i. Mye mer behagelig å kunne fraskrive seg ansvar for eget liv og slippe å ta fatt i egne tilkortkommenheter.

Isåfall vil jeg se at hun ikke kontakter meg igjen, og da har hun gjort sitt valg og er eneansvarlig for dette.

Jeg mener det er viktig at hun vet at det var hennes valg. Det er viktig for meg også.

Jeg trenger med andre ord ikke spekulere i hva hun har gjort eller ikke. Jeg venter og ser til jeg vet.

Men nuff said!

Det kommer ikke til å skje noe mer i denne saken.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Om hun kontakter deg eller ikke, spiller ingen rolle. Du har selv valget om hva du vil gjøre med livet ditt og hvem du vil involvere i det.

Tro meg, hun vet at det er hennes valg. Samme hva hun gjør og ikke gjør, er det hun som har fullstendig kontroll over situasjonen, all den tid du er en viljeløs vattnisse.

:murvegg:

• Liker 1
Skrevet

Men nuff said!

Det kommer ikke til å skje noe mer i denne saken.

Skrevet

Om hun kontakter deg eller ikke, spiller ingen rolle. Du har selv valget om hva du vil gjøre med livet ditt og hvem du vil involvere i det.

Det vet jeg godt. Og jeg kommer ikke til å kontakte henne igjen (først). Det er mitt valg.

Tro meg, hun vet at det er hennes valg. Samme hva hun gjør og ikke gjør, er det hun som har fullstendig kontroll over situasjonen, all den tid du er en viljeløs vattnisse.

:murvegg:

Jeg er ingen viljeløs vattnisse. Men jeg vil at hun skal klare å velge selv. Og derfor kommer jeg ikke til å gjøre noen forsøk på å påvirke henne lenger.

Gjest Eurodice
Skrevet

Det vet jeg godt. Og jeg kommer ikke til å kontakte henne igjen (først). Det er mitt valg.

Jeg er ingen viljeløs vattnisse. Men jeg vil at hun skal klare å velge selv. Og derfor kommer jeg ikke til å gjøre noen forsøk på å påvirke henne lenger.

Vet du hakk i plata betyr, Steinar?

Skrevet

Vet du hakk i plata betyr, Steinar?

Ja, men jeg kan ikke tenke meg at hun vet hva det er.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Ja, men jeg kan ikke tenke meg at hun vet hva det er.

Herregud! Belladonna stilte DEG et spørsmål, og det omhandlet ikke hva denne damen måtte vite eller ikke. Du snakker om å sno seg unna, ro og komme med tåkeprat. Og denne trangen til å henvise til/nevne denne dama i hvert svar.

Når vi spør hva DU vil, DU tenker, DU mener, kan du svare på det, i stedet for å dytte ansvar og løsninger over på denne dama.

• Liker 1
Skrevet

Herregud! Belladonna stilte DEG et spørsmål, og det omhandlet ikke hva denne damen måtte vite eller ikke. Du snakker om å sno seg unna, ro og komme med tåkeprat. Og denne trangen til å henvise til/nevne denne dama i hvert svar.

Når vi spør hva DU vil, DU tenker, DU mener, kan du svare på det, i stedet for å dytte ansvar og løsninger over på denne dama.

Hvis jeg kunne velge så hadde jeg valgt at hun og jeg fikk til et bra liv i sammen.

Men så enkelt er det altså ikke.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Hvis jeg kunne velge så hadde jeg valgt at hun og jeg fikk til et bra liv i sammen.

Men så enkelt er det altså ikke.

Da forslår jeg at du tar grep og gjør konkrete tiltak i virkeligheten for å få det til, og slutter å harpe på det her inne i evig tid. Det blir ikke noe forhold av at du sitter her og maler om og om igjen på det samme.

Skrevet

Da forslår jeg at du tar grep og gjør konkrete tiltak i virkeligheten for å få det til, og slutter å harpe på det her inne i evig tid. Det blir ikke noe forhold av at du sitter her og maler om og om igjen på det samme.

Hovedgrunnen til at jeg harper på det her som du sier, er nok mest av alt fordi jeg ikke ser noen løsning.

Og "show stopperen" er da altså at hun aldri har klart å bestemme seg for oss i sammen.

Gjest Passing by
Skrevet

Hovedgrunnen til at jeg harper på det her som du sier, er nok mest av alt fordi jeg ikke ser noen løsning.

Og "show stopperen" er da altså at hun aldri har klart å bestemme seg for oss i sammen.

Du klarer aldri å komme deg videre så lenge du kverner og kverner på dette, hun har flyttet ut fra mannen sin og flyttet inn til han igjen, to tydelige og klare valg. En annen person hadde tatt signalene og gitt seg for lenge siden.

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Hun har bestemt seg for å bli hos mannen. Fatter du ingenting? Slipp taket i luftslottet ditt og innse at hun ikke vil ha deg!

Endret av Belladonna
  • Liker 2
Skrevet

Herre.gud.

Du deler jo ut råd til andre her inne, om at de skal komme seg videre og glemme fyren dersom han har vist seg håpløs. Hvilket råd ville du gitt deg selv?

Jo: Kom deg videre og glem dama. Hun har ingen planer om å velge deg. Ingen vits å lage tråd etter tråd om denne dama, dårlig forkledd som generelle problemstillinger.

Du oppfører deg som en drittunge som ikke har fått viljen sin, og nå nekter å innse realiteten. I tillegg oppfører du deg som om du er den eneste i verden med kjærlighetssorg (merkelig å ha kjærlighetssorg over et menneske som egentlig ikke er bra nok på noen områder, så det er vel mest sannsynlig såret mannlig stolthet det er snakk om), og harper på at det tar tid å gå videre.

Det er egentlig noe sykelig med hele greia. Du er ikke forelsket (lengre), og likevel skal det være sååå vanskelig å bare bestemme seg for at dama har fått sin siste sjanse, glemme henne og gå videre. Det virker ensporet og besatt...

Alle andre hadde kommet seg videre for lenge siden, men du står på stedet hvil. Logg av KG og bruk en time på å se deg selv utenfra, kanskje du får noen aha-opplevelser...

• Liker 1
Skrevet

Tiden leger alle sår.

Som sagt - nuff said!

Skrevet

Du har et elendig grokjøtt... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...