Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så dersom hun hadde utført en kjønnskifte operasjon og blitt mann, så hadde det vært deg revnende likegyldig, fordi hun må bestemme seg? Om det gjør deg bifil, eller homofil i samme slengen, er ikke interessant?

Klart det finnes mange såkalte "show stoppers". Selv om disse er noe ekstreme hehe

Mitt valg er avhengig av at jeg føler/vet at det er mulig å få til noe positivt i praksis.

Det siste jeg skrev til henne var forøvrig at jeg ikke kommer til å velge henne hvis hun ikke viser interesse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det siste jeg skrev til henne var forøvrig at jeg ikke kommer til å velge henne hvis hun ikke viser interesse.

Hvis ikke hun viser noen interesse er det vel ikke mye å velge... det vil vel si at hun ikke velger deg (og det er jo det hun har gjort de siste årene).

Du kan jo velge henne til du blir blå - men så lenge hun ikke velger deg kommer du jo ingen steder.

Gjest Eurodice
Skrevet

Mitt valg er avhengig av at jeg føler/vet at det er mulig å få til noe positivt i praksis.

Er dette et desperat forsøk på å gjøre damen sjalu og få henne til å tro at kvinner står i kø for å få deg, at du bare kan velge og vrake? :fnise:

Skrevet

Jeg blir svimmel...

Når hun ikke viser deg interesse så har hun jo nettopp ikke valgt deg, altså kan du ikke velge henne for du har ikke noe valg.

:bond: <- *fant ikke svimmelsmiley så denne får duge*

• Liker 3
Skrevet

Hvis ikke hun viser noen interesse er det vel ikke mye å velge... det vil vel si at hun ikke velger deg (og det er jo det hun har gjort de siste årene).

Du kan jo velge henne til du blir blå - men så lenge hun ikke velger deg kommer du jo ingen steder.

Jeg bare gjorde det klart (klarere) for henne at jeg ikke er noe interessert når hun ikke viser noen interesse.

Jeg antar at dette kan medføre en raskere konklusjon.

Skrevet

Er dette et desperat forsøk på å gjøre damen sjalu og få henne til å tro at kvinner står i kø for å få deg, at du bare kan velge og vrake? :fnise:

Det var faktisk et annet kvinnemenneske som forsøkte den taktikken på meg engang tidligere. Altså å fortelle meg at hun nå datet et antall andre mannfolk.

Det var faktisk den største tabben hun kunne ha gjort i så måte.

Så man kjenner ikke akkurat andre på seg selv. For å si det pent.

Skrevet

Jeg er et eksempel på hvor farlig forelskelsen (og følelser) kan være.

Det du er et eksempel på er hvor jævlig kjipt liv man kan ha dersom man er besatt av et annet menneske, og i tillegg har så lav EQ at man ikke vet hvordan man skal komme ut av situasjonen.

• Liker 3
Skrevet

Kan ikke dere på Vestlandet være så snill å legge denne tråden ut på Facebook slik at den Vestlandsdama kan "BESTEMME SEG" og gi beskjed til Stoney så vi slipper å høre på den der faens kverna hans??? PLEASE!!!

• Liker 2
Skrevet

Kan ikke dere på Vestlandet være så snill å legge denne tråden ut på Facebook slik at den Vestlandsdama kan "BESTEMME SEG" og gi beskjed til Stoney så vi slipper å høre på den der faens kverna hans??? PLEASE!!!

:fnise:

Skrevet

Men det har alltid vært forutsetninger i mitt valg. Hun må virkelig ville det, bestemme seg for det, og ikke minst gjennomføre det i praksis. Satse alt på oss i sammen! Ellers er mitt opprinnelige valg ugyldig. Selvfølgelig.

Det er ikke sant. Ingen av disse forutsetningene har noensinne vært innfridd. Men likevel holder du fast ved ditt "valg". Du har opp gjennom årene vist med all mulig tydelighet at hva hun gjør ikke har noen betydning for "valget" ditt. Du sitter som en bikkje og venter, uavhengig av hva hun gjør.

Hvis du klarer å huske hvor du har beveget deg siden denne historien startet, vil jeg anbefale deg å prøve å gå samme veien tilbake. Med litt flaks finner du ballene dine i grøftekanten et sted.

Det er ikke umulig. Og det er akkurat dette jeg nå finner ut av i den nærmeste framtid. Noe som selvfølgelig kommer til å bestemme mitt valg også.

Dette låter jo handlekraftig, men jeg er litt usikker på hvilket tidsperspektiv "nærmeste framtid" egentlig innebærer. I den første tolkningstråden om dama skrev du dette i åpningsinnlegget ditt 29. juli 2010:

Jeg sender en tekstmelding til denne dama i går med et ultimatum som lød omtrent noe sånt; "Du må nå bestemme deg for om du ønsker å miste meg for alltid eller ikke. Gi meg beskjed senest i morra, men hvis jeg ikke hører noe så går jeg videre i livet uten deg."

Den morradagen har vart usedvanlig lenge. Jeg anbefaler fortsatt at du tar deg en tur og leter etter ballene dine.

Tja, har du egentlig noe bedre kvinnesyn selv når du sier at "det finnes mye rart der ute"? :smoke:

Nei, men jeg er useriøs badboy, og vi vasser i damer uansett. :)

• Liker 4
Skrevet (endret)

Det du er et eksempel på er hvor jævlig kjipt liv man kan ha dersom man er besatt av et annet menneske, og i tillegg har så lav EQ at man ikke vet hvordan man skal komme ut av situasjonen.

Hva har EQ å gjøre med at det er veldig vanskelig å avskrive et prosjekt som man selv har investert (altfor) mye tid og ressurser i? :klo:

Endret av Steinar40
Skrevet

Det er ikke sant. Ingen av disse forutsetningene har noensinne vært innfridd. Men likevel holder du fast ved ditt "valg". Du har opp gjennom årene vist med all mulig tydelighet at hva hun gjør ikke har noen betydning for "valget" ditt. Du sitter som en bikkje og venter, uavhengig av hva hun gjør.

Hvis du klarer å huske hvor du har beveget deg siden denne historien startet, vil jeg anbefale deg å prøve å gå samme veien tilbake. Med litt flaks finner du ballene dine i grøftekanten et sted.

Dette låter jo handlekraftig, men jeg er litt usikker på hvilket tidsperspektiv "nærmeste framtid" egentlig innebærer. I den første tolkningstråden om dama skrev du dette i åpningsinnlegget ditt 29. juli 2010:

Jeg sender en tekstmelding til denne dama i går med et ultimatum som lød omtrent noe sånt; "Du må nå bestemme deg for om du ønsker å miste meg for alltid eller ikke. Gi meg beskjed senest i morra, men hvis jeg ikke hører noe så går jeg videre i livet uten deg."

Den morradagen har vart usedvanlig lenge. Jeg anbefaler fortsatt at du tar deg en tur og leter etter ballene dine.

Jeg leste akkurat svarene jeg fikk på de 12 første sidene i "Tolkningssak" tråden min. Mange bra svar faktisk :)

Jeg skriver så mye her at jeg ikke bare glemmer hva andre sier, men også hva jeg har sagt selv! :kari:

Nei, men jeg er useriøs badboy, og vi vasser i damer uansett. :)

Og hva er så vitsen (meningen) med å vasse i damer?

Egotripp?

Jeg ser ikke verdien.

Skrevet

Jeg bare gjorde det klart (klarere) for henne at jeg ikke er noe interessert når hun ikke viser noen interesse.

Jeg antar at dette kan medføre en raskere konklusjon.

Ja, der viste du henne hvor skapet skal stå, gitt! Hvor lenge skal du vente på at hun eventuelt viser sin interesse?

Skrevet

Ja, der viste du henne hvor skapet skal stå, gitt! Hvor lenge skal du vente på at hun eventuelt viser sin interesse?

Når jeg virkelig føler (vet) at det ikke er noen mening lenger.

Hvor lang tid det kommer til å ta det aner jeg ikke. Det avhenger også av om hun kontakter meg igjen eller ikke.

Hvis hun skulle kontakte meg igjen så tenkte jeg ta en skikkelig alvorsprat. Og ingenting annet.

Av en eller annen grunn så har det aldri blitt noen skikkelig alvorsprat ifra min side når hun har kontaktet meg igjen etter et avbrudd.

Skrevet

Hva har EQ å gjøre med at det er veldig vanskelig å avskrive et prosjekt som man selv har investert (altfor) mye tid og ressurser i? :klo:

Det at du bruker ordet SELV i den setningen, sier det meste. EQ er evnen til å sette seg inn i andres tanker og følelser.

Skrevet

Det at du bruker ordet SELV i den setningen, sier det meste. EQ er evnen til å sette seg inn i andres tanker og følelser.

Jeg har meget god evne til å kunne sette meg inn i hva andre føler.

Men det betyr ikke at jeg bare kan ta hensyn til alle andre og ikke meg selv.

Skrevet

Jeg har meget god evne til å kunne sette meg inn i hva andre føler.

Men det betyr ikke at jeg bare kan ta hensyn til alle andre og ikke meg selv.

Så, hvordan tror du mannen hennes følte da hun flyttet ut? Barna hennes da mor og far brøt? Hvordan tror du hun føler det når du initierer brudd, også ikke gjør noe for å vise henne interesse, annet enn å sende penger?

Har du vært hos henne, besøkte du den nye leiligheten? Sa du at du elsket og støttet henne? Eller satt du bare på din høye hest og ventet på beviser fra henne?

• Liker 2
Skrevet

Så, hvordan tror du mannen hennes følte da hun flyttet ut? Barna hennes da mor og far brøt? Hvordan tror du hun føler det når du initierer brudd, også ikke gjør noe for å vise henne interesse, annet enn å sende penger?

Har du vært hos henne, besøkte du den nye leiligheten? Sa du at du elsket og støttet henne? Eller satt du bare på din høye hest og ventet på beviser fra henne?

Jeg venter fortsatt på at hun skal bestemme seg og rydde opp.

Ingenting er mulig før det skjer.

Ho ringte meg forøvrig på søndag. Ville prate. Men det har jo ikke skjedd noe mer i praksis ennå selvfølgelig. Men hun påstår at det er det hun vil. Og at de ikke får det til å fungere. Hun sier hun har forsøkt for mange ganger og at hun ikke vil mer. Hun vil ha det godt og være i sammen med en som er glad i henne. Sier hun.

Men tomt prat hjelper ingenting.

Skrevet

Jeg venter fortsatt på at hun skal bestemme seg og rydde opp.

Ingenting er mulig før det skjer.

Ho ringte meg forøvrig på søndag. Ville prate. Men det har jo ikke skjedd noe mer i praksis ennå selvfølgelig. Men hun påstår at det er det hun vil. Og at de ikke får det til å fungere. Hun sier hun har forsøkt for mange ganger og at hun ikke vil mer. Hun vil ha det godt og være i sammen med en som er glad i henne. Sier hun.

Men tomt prat hjelper ingenting.

På hvilken måte besvarte dette her det KateW spurte om?

Skrevet

På hvilken måte besvarte dette her det KateW spurte om?

Jeg svarte at det er hun som må vurdere sin situasjon. Og så bestemme seg utifra denne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...