Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så hun måtte flytte fra ungene, men du ikke bevise noe?

Hun satset jo. Hun flyttet ut, men har det ikke slått deg at når du ikke viste noe initiativ til å ville backe henne opp, bare satt på andre siden av landet og forlangte at hun skulel bevise overfor deg hvor interessert hun var, så ga det henne et innblikk i hvordan fremtiden med deg kunne komme til å bli og skremte henne fra å satse mer?

Hun gikk tilbake til det trygge livet med en mann som ønsker henne og sannsynligvis skjønner at unger er viktigere enn jobben til en inngrodd ungkar fra Enebakk...

Jeg oppfattet ikke det hun gjorde som å satse på meg. Og det er problemet.

Hadde hun virkelig bestemt seg, skilt seg, og vist meg en normal interesse, så hadde mye blitt annerledes.

Det siste jeg hørte ifra henne så skulle visstnok mannen flytte.

Så får jeg vente litt til og se hva det innebærer for meg. Om noe.

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

Hadde hun virkelig bestemt seg, skilt seg, og vist meg en normal interesse, så hadde mye blitt annerledes.

Det siste jeg hørte ifra henne så skulle visstnok mannen flytte.

Så får jeg vente litt til og se hva det innebærer for meg. Om noe.

Nei, hun satset på familien sin. Hvor mye mer klartekst trenger du?

Og om mannen nå skal flytte, så blir hun boende der hun bor, og du er like langt. For du flytter jo ikke på deg en millimeter. Dette er bare så underholdende :ler:

• Liker 2
Skrevet

Problemet er at du ikke helt oppfatter virkeligheten. Du ser ting som du vil se dem.

Som Purple sier så er det faktisk en viss underholdningverdi i det også :popcorn:

Gjest Purple Haze
Skrevet (endret)

Ironien i at det nå er mannen som skal flytte ut, er jo slående. Dama kommer ikke til å flytte på seg, ei heller Steinar, også er vi tilbake til start :kaklehone:

Og glemte :smoke: hehe

Endret av Purple Haze
Skrevet

Nei, hun satset på familien sin. Hvor mye mer klartekst trenger du?

Og om mannen nå skal flytte, så blir hun boende der hun bor, og du er like langt. For du flytter jo ikke på deg en millimeter. Dette er bare så underholdende :ler:

Det som trengs nå er som sagt at hun gjennomfører et samlivsbrudd på en ryddig måte, og satser alt på meg og oss i sammen. At hun virkelig vet hva hun vil.

Og da er altså dette med at hun satser ALT på oss i sammen helt essensielt i mine øyne. Flytting er noe som kan diskuteres senere ettersom ingen kan/vil flytte på seg umiddelbart uansett.

Men hvis hun ikke VET at hun virkelig vil satse på meg og oss; så mener jeg faktisk at hun bare bør fortsette å være der hun er. Jeg ser at mannen ikke er av de verste, selv om hun mener at de ikke passer i sammen.

Jeg tror altså at hun fort kan finne et dårligere alternativ enn han hvis hun bare forsetter å surre som hittil. Og det vil ikke jeg ha vært medskyldig i.

Det som gjør meg usikker er hennes usikkerhet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...