Gå til innhold

Spellemannprisen, Plumbo og mokkamann


Gjest Koala Lompa

Anbefalte innlegg

Ganske morsomt å lese kommentarerne under hans såkalte "unnskyldning".

Nå er det rundt 500 kommentarer og det er ganske mange som ikke akkurat gir han støtte. :danse:

Så nå som opinionen har snudd mot han skal "vi alle" glemme denne saken, mens NRK fortsatt skal vurdere Plumbos GP-deltagelse pga av et øyeblikks spontan dumhet? Og hvor er Tshawe unnskyldning for hans kvinnefiendlige uttalelse?

Hvis man ser tydlig på klippet med champagne-sølingen ser man en kvinne i bakgrunnen som klart oppfordret gutta til å gjøre det. Hun vet hva som skjer og smiler ulmskt og ondskapsfult over hele situasjonen. Patetisk kvinne, enda mer patetiske møkkamen som måtte tøffe seg for henne og samtidig hevde seg selv med å sparke noen som allerede lå nede.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel like sannsynlig at han angrer på øltømmingen, som at Plumbofyren angrer på spøken sin? :)

Jeg synes forøvrig hele greia er idiotisk, og at samtlige i kjendisnorge trenger å ta seg en bolle.

Forskjellen er at Plumbofyren skjønte med èn gang at dette gikk ikke bra, at denne spøken var for langt over grensene, og han sa jo unnskyld. Kaizersfyren sverga jo omtrent på at det var rett å hell øl over han andre, og dette skulle han stå for til evig tid. Det tok tilsnakk fra en, sikkert forbanna og krakilsk, manager og resten av Kaizers for å få ham til å skjønne at det å helle øl over noen, det var ikke så smart det. Derfor tror jeg ikke Kaizersfyren mener det noe særlig.

Og ja, de kan alle ta seg ei bolle, enig.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen troverdighet for Kaizer-mannens sin unskyldning. Jeg tror ikke et sekund på at han angrer på ølhellingen. Han prøver bare desperat å redde sitt eget skinn.

Karma.

Så du har ingen troverdighet du nei :popcorn:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske morsomt å lese kommentarerne under hans såkalte "unnskyldning".

Nå er det rundt 500 kommentarer og det er ganske mange som ikke akkurat gir han støtte. :danse:

Så nå som opinionen har snudd mot han skal "vi alle" glemme denne saken, mens NRK fortsatt skal vurdere Plumbos GP-deltagelse pga av et øyeblikks spontan dumhet? Og hvor er Tshawe unnskyldning for hans kvinnefiendlige uttalelse?

Og hvor er alle som deltok i heksejakten sin unnskyldning for at de ødela kvelden for Plumbo og knuste et menneske som en elefant mot en maur? Så patetisk å høre at Madcon "tilgir" for en helt uskyldig flåseting etter at de ser hvilken vei stemningsvinden blåste, mens den som ble forsøkt knust som en maur av mobben ikke skal kunne be om tilgivelse fra noen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ser tydlig på klippet med champagne-sølingen ser man en kvinne i bakgrunnen som klart oppfordret gutta til å gjøre det. Hun vet hva som skjer og smiler ulmskt og ondskapsfult over hele situasjonen. Patetisk kvinne, enda mer patetiske møkkamen som måtte tøffe seg for henne og samtidig hevde seg selv med å sparke noen som allerede lå nede.

Hvor kan man se klippet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man ser tydlig på klippet med champagne-sølingen ser man en kvinne i bakgrunnen som klart oppfordret gutta til å gjøre det. Hun vet hva som skjer og smiler ulmskt og ondskapsfult over hele situasjonen. Patetisk kvinne, enda mer patetiske møkkamen som måtte tøffe seg for henne og samtidig hevde seg selv med å sparke noen som allerede lå nede.

Ja, det har du jammen rett i. I tillegg la jeg merke til nå at Kaizerfyren stod rett bak under hele intervjuet, derfor burde han nesten ha fått med seg at Plumbofyren stod der og unnskyldte seg. Forbanna møkkamann!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Håper Plumbo-gutta ser at det er ganske mange som støtter dem. Det kan jo ikke være lett å tro at hele Norge hater dem

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste nå at Terje har kommet med en beklagelse:

Jeg tror ikke på et eneste ord av dette. I tillegg er det for sent å unnskylde seg. Mens Lars sa det han sa uten å tenke på rasisme, gjorde Terje det han gjorde med full bevissthet på det han gjør. Derfor kan jeg ikke akseptere unnskyldningen nå. De finner aldri plass i spillelisten min.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette viser mobbens makt. Ikke for å dra det altfor langt, men det er de samme mekanismene som fører til veldig mange grusomheter. Ønsket om tilhørighet i gruppen er så sterk at de moralske sperrene forsvinner og feigheten overtar.

Det der er ingenting annet enn janteloven i praksis. Så kan man spørre seg hvorfor janteloven står så sterkt hos "hippe musikere". Har de virkelig ikke kommet lengre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er forresten han fyren som stod og snakket med Kaizer-Terje før hendelsen, og som kom bort til bordet og sa noe i sinne til Blokkhus som mikrofonen ikke fanget opp? Er det ingen som kan leppelese og se hva dama som stod ved sammen med Terje sa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvor er det Terje sier at han ikke angrer, og at han vil stå ved denne handlingen til han dør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror ikke på et eneste ord av dette. I tillegg er det for sent å unnskylde seg. Mens Lars sa det han sa uten å tenke på rasisme, gjorde Terje det han gjorde med full bevissthet på det han gjør. Derfor kan jeg ikke akseptere unnskyldningen nå. De finner aldri plass i spillelisten min.

Count me in! :kjefte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte faktisk både Madcon OG kaizers før. Nå synes jeg de er idioter alle mann, og orker ikke å støtte de noe ytterligere enn jeg alt har.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er forresten han fyren som stod og snakket med Kaizer-Terje før hendelsen, og som kom bort til bordet og sa noe i sinne til Blokkhus som mikrofonen ikke fanget opp? Er det ingen som kan leppelese og se hva dama som stod ved sammen med Terje sa?

Nei, kan ikke lese damas lepper, men måten hun snakker på og ser seg rundt vil jeg tro det var hennes forslag å helle drinker over hodet på han. Hun ser stolt og tilfreds ut etter hele hendelsen i ren fjortisstil. Han korte duden sier bare "du kan ikke snakke sånn til folk" flere ganger. Feige krek alle tre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ser tydlig på klippet med champagne-sølingen ser man en kvinne i bakgrunnen som klart oppfordret gutta til å gjøre det. Hun vet hva som skjer og smiler ulmskt og ondskapsfult over hele situasjonen. Patetisk kvinne, enda mer patetiske møkkamen som måtte tøffe seg for henne og samtidig hevde seg selv med å sparke noen som allerede lå nede.

http://www.vgtv.no/#!id=48285 Ja, her ser man hele videoen. Det var absolutt planlagt av de 3 drittsekkene bakk. Til slutt fikk Plumbo mye mer støtte og "vant" ut av det hele, mens Madcon og Kaizers Orchestra-gitarist Terje Winterstø Røthing tapte masse. Jævlige drittsekker de to sistnevnte!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...