Gå til innhold

Spellemannprisen, Plumbo og mokkamann


Gjest Koala Lompa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Plumbo sa mokkamann

Flaue saker...men så er ikke fittehøl så veldig modent sagt heller.

Helt enig. Utrolig dårlig spøk fra møkkamannen, men samtidig så blir det litt feil og kalle noen barnslig og fittehøl i samme setning og :P

Jaja, da ble det ihvertfall no skandaler å skrive om for avisene i år. Tipper de er fornøyd :fnise:

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Koala Lompa

Helt enig. Utrolig dårlig spøk fra møkkamannen, men samtidig så blir det litt feil og kalle noen barnslig og fittehøl i samme setning og :P

Jaja, da ble det ihvertfall no skandaler å skrive om for avisene i år. Tipper de er fornøyd :fnise:

Gleder meg til neste helgs Nytt på nytt for å se om de gjør noe ut av det :)

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker

det var bare en dårlig spøk som gikk til helsike. Alle har sånne fra tid til annen, vi er bare heldige som ikke får dem på TV.

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Koala Lompa

det var bare en dårlig spøk som gikk til helsike. Alle har sånne fra tid til annen, vi er bare heldige som ikke får dem på TV.

Jeg tror nok ikke Madcon trenger å ta det personlig ei heller som et rasistisk utsagn. Det hele var bare en utrolig flau kommentar som ramlet ut der og da. Tror jeg hadde dratt rett hjem og lagt meg under dyna om det hadde vært meg. Kanskje jeg hadde beveget meg utendørs etter noen uker :P

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det var bare en dårlig spøk som gikk til helsike. Alle har sånne fra tid til annen, vi er bare heldige som ikke får dem på TV.

Du skal vel være glad for at folk flest ikke tar seg selv så høytidelig. Det er jo denne selvhøytideligheten og mangel på selvironi som gjør at det blir lynsjestemning.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PseudonymBruker

Jeg tror nok ikke Madcon trenger å ta det personlig ei heller som et rasistisk utsagn. Det hele var bare en utrolig flau kommentar som ramlet ut der og da.

Var det? Fyren kalte vitterlig gutta i Madcon for moccamenn.

At han kom på å si noe sånt, forteller ganske mye om han.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var bare en dårlig spøk som gikk til helsike. Alle har sånne fra tid til annen, vi er bare heldige som ikke får dem på TV.

Jepp. Det kjipe er at sangen heter møkkamann, så hvis man relaterer mokkamann til møkkamann blir det litt verre. Men jeg syns det er litt krisemaksimering her. Så ille var det da ikke at hele Norge må twittre om det asap.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Koala Lompa

Var det? Fyren kalte vitterlig gutta i Madcon for moccamenn.

At han kom på å si noe sånt, forteller ganske mye om han.

Jeg tror at når man er sabla nervøs så kan det dukke opp tanker i hodet som man ikke rekker å sensurer og som desverre glipper ut for allmennheten.

Edit; Legger til at jeg tror nok ikke de gikk inn for å være rasistisk, men at det kan oppfattes slik,den kan jeg se. Synes det er en vesentlig forskjell selv om det sikkert kan virke motstridende :)

Endret av Koala Lompa
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PseudonymBruker

Jeg tror at når man er sabla nervøs så kan det dukke opp tanker i hodet som man ikke rekker å sensurer og som desverre glipper ut for allmennheten.

Sabla nervøs? :fnise:

Fyren var full, og sa akkurat det han tenkte på. :filer:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PseudonymBruker

Du skal vel være glad for at folk flest ikke tar seg selv så høytidelig. Det er jo denne selvhøytideligheten og mangel på selvironi som gjør at det blir lynsjestemning.

Lynsjestemningen kommer av at dette var et rasistisk utsagn.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SemperFi

Møkkafolk! Forsøk på en morsom hverdagsrasismevits, idioter.

Å gjøre dette på direktesendt TV var ikke det smarteste trekket. Håper de mister spillejobber og at andre artister slutter å samarbeide med de.

Pappskaller, de burde bruke plumbo selv, virker som at hjernen hans er tett.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp. Det kjipe er at sangen heter møkkamann, så hvis man relaterer mokkamann til møkkamann blir det litt verre. Men jeg syns det er litt krisemaksimering her. Så ille var det da ikke at hele Norge må twittre om det asap.

Hvis man ikke twitrer om det, så viser man jo at man ikke tar rasisme alvorlig og kanskje til og med er en skaprasist. Husk på at i Norge så er loven at man er rasist inntil det motsatte er bevist. Man må bevise at man ikke er en rasist. Mange føler sterkt behov for å vise seg frem nå.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaagurk.

Mn blir kos å lese oppslag imorgen når de kompilerer titalls utsagn fra indignerte kvasi-kjendiser som så gjerne vil uttrykke hvor forferderlig indignerte de er.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, dette har ingenting med trådens tema å gjøre, men jeg må bare si det likevel. Tshawe er så kjekk!! :hjerter:

Men ja, umodent fra begge kanter synes jeg. Man skal passe seg litt for hva man sier også. Skjønner godt at Madcon oppfattet uttalelsen som rasistisk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Koala Lompa

Sabla nervøs? :fnise:

Fyren var full, og sa akkurat det han tenkte på. :filer:

Har du aldri buset ut med noe som du etterpå skjønte kanskje var på kanten?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det nå så mye bedre å kalle noen for fittehål og kaste drinken i trynet på de da?

Virkelig!

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke at den var vondt ment, bare en dårlig gjennomtenkt spøk som de angrer på. Men oppmerksomheten saken får i media er litt overdrevet synes jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...