Gå til innhold

Spellemannprisen, Plumbo og mokkamann


Gjest Koala Lompa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ifølge Madcons manager er det media som overdriver: Link

"Det har aldri vært noen sterke reaksjoner om det som ble sagt fra Madcon sin side.

Han kan også fortelle at de to gruppene endte gårsdagens festkveld sammen.

– Det er rett og slett en storm i et vannglass. Vi avsluttet til og med gårsdagens fest med å ta et glass med hele crewet til Plumbo."

Samtidig konkurrerer B-kjendis-Norge om hvem som er mest indignert på Madcons vegne :skratte:

Så den eneste som står igjen som idiot er han typen fra kaizers ? Ja og så ToneDamli Aaberget da, men det er vel neppe noe nytt.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge Madcons manager er det media som overdriver: Link

"Det har aldri vært noen sterke reaksjoner om det som ble sagt fra Madcon sin side.

Han kan også fortelle at de to gruppene endte gårsdagens festkveld sammen.

– Det er rett og slett en storm i et vannglass. Vi avsluttet til og med gårsdagens fest med å ta et glass med hele crewet til Plumbo."

Samtidig konkurrerer B-kjendis-Norge om hvem som er mest indignert på Madcons vegne :skratte:

Bare tøys. PR manageren forsøker å drive brannslukking fordi reaksjonene var helt hinsides og er ikke god PR for Madcon.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tøys. PR manageren forsøker å drive brannslukking fordi reaksjonene var helt hinsides og er ikke god PR for Madcon.

Noe så inni hinsides enig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at dette er dagens snakkis på nett, aviser, radio og helt sikkert på nyhetene i kveld.

Og snart kommer det sikkert annalyser på dette. Da blir spørsmålene følgene:

1. Hva var årsaken til at det ble sagt`

2. Hvorfor ble det sagt?

3. Hvem var det som sa det?

4. Hva var det som skjedde før dette ble sagt`

5. Hvorfor var det ingen som reagerte?

6. Var det noen skulle ha reagert?

7. Hvem var i nærheten når ordene ble sagt?

8. Hvilke konsekvenser vil dette ha for spellamannsprisen?

9. Hva vil spelemansprisen gjøre med dette?

10. Kommer det bli rettsak?

11. Hvem er blir innkaldt til vitene?

12. Var dette rasisisk?

13 Blr dette rasistisk sak?

14.Hva skal dere gjøre for at dette skal bli rasistsik?

Osv.

Også NRK, TV2, vgtv, alle verdens radiokanaler sender direkte fra det hele skjedd og ikke sender om igjen reprise på hva som ble sagt på sendingen...

Jeg lurer på hvorfor i alle dager dette har blitt så stort rabalder rundt?

Jeg tror personlig at denne saken hadde gått forbi i stillhet.

Jeg er helt enig i dette.

Vi som bruker media daglig bør vise media at vi er ikke interesert i dette. Derfor bør vi la være å klikke på slike oppslag på nett... For en skulle nesten tro at dette er blitt verdens største katastrofe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe så inni hinsides enig.

Er igrunn jeg og, men det spiller ingen rolle. Det var jo ikke noen som virkelig brydde seg om madcon ble såret, de ble bare brukt for å skaffe seg publisitet . Og det var alle medienissene, herunder " kjendisene" som brukte dem .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bare rister på hodet, snakk om å sparke folk som ligger nede.

eller for å si det slik, hvis plumbo deltar på MGP så kommer jeg mot alle prinsipper om å ikke bruke penger på slike ting å gi de en stemme. dette blir for dumt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

bare rister på hodet, snakk om å sparke folk som ligger nede.

eller for å si det slik, hvis plumbo deltar på MGP så kommer jeg mot alle prinsipper om å ikke bruke penger på slike ting å gi de en stemme. dette blir for dumt.

Den tanken har faktisk slått meg og. Det spiller heller ingen rolle om jeg ikke kan utstå låten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er igrunn jeg og, men det spiller ingen rolle. Det var jo ikke noen som virkelig brydde seg om madcon ble såret, de ble bare brukt for å skaffe seg publisitet . Og det var alle medienissene, herunder " kjendisene" som brukte dem .

Madcon gjengen hadde anledning til å vise storsinn, slik alle som blir utsatt for leppa til Madcon-gjengen viser. Istedet så lirer Madcon-gutta ut av seg skjellsord om kvinnelige kjønnsorganer, og opptrer som selvhøytidelige moralske voktere. Pinlig! De bør gå i seg selv og si unnskyld for hva de har vært med på å skape av heksejakt.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den eneste som står igjen som idiot er han typen fra kaizers ? Ja og så ToneDamli Aaberget da, men det er vel neppe noe nytt.

Tone Damli Aaberget bør være av dem som tråkker litt forsiktig, med tanke på hennes pakkis utsagn.

Beskyldes for rasisme

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva FEILER det folk her inne???

Klarer dere ikke skille det Plumbo sa i DIREKTESENDT tv med Tshaves reaksjoner på bakrommet?

Tshave tok ikke imot Plumbo med kommentaren "Gratulerer, fittehøl". Da hadde nok reaksjonene vært like sterke. Faktum er at Plumbovokalisten presterer å komme med en så steinalderrasistisk, hjernedød kommentar på direktesendt TV. Det er sårende, det er provoserende, og det er flaut. At noen i det hele tatt prøver å rettferdiggjøre en sånn handling, sier mer om dere enn om Tshave.

Jeg blr så flau over kommentarene og plussene her inne at jeg tror jeg melder meg ut av hele KG.

Madcon gutta hørte ikke hva som ble sagt på scenen. Følg nå litt med før du klikker!

http://www.kjendis.no/2012/01/14/kjendis/musikk/spellemann/plumbo/madcon/19801049/ Her, nå kan du følge litt med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan Terje Winterstø Røthing vær så snill å våkne snart? Må si jeg er noget spent på hans tanker om gårsdagen.

VG spurte Terje om han angret og fikk dette til svar; "Nei, dette står jeg inne for til den dagen jeg dør."

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Madcon gutta hørte ikke hva som ble sagt på scenen. Følg nå litt med før du klikker!

http://www.kjendis.no/2012/01/14/kjendis/musikk/spellemann/plumbo/madcon/19801049/ Her, nå kan du følge litt med.

Det pinlige her er hykleriet til Madcon-gutta som har liret av seg sjikanøse ord om både hvite, gule, svarte, kvinner, utviklingshemmede og andre mennesker ved tidligere anledninger. PR-manageren deres er fullt klar over dette, og forsøker å benekte alle reaksjonene Madcon kom med. Nå står de igjen som selvhøytidelige nisser.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Blei fysisk dårlig av Plumbo. Trur eg må kaste

opp... Dei fortjene FIK!" skrevet av Tone Damli Aaberge på twitter.

Min lenke: Tone kaller dansepartner i skal vi danse for pakkis

dobbeltmoralen LENGE leve! har du helt glemt hva DU gjorde for noen år tilbake Tone!?

Dette er riktig så flaut, må jeg si. Så Tone Damli Aaberge kan slenge med leppa, be om unnskyldning og være lei seg, så er alt gjort, men når andre får til samme sak, da fortjene de FIK, altså et slag i ansiktet? Håper faktisk Tone er flau, om det er noe hun skulle vist så er det forståelse fordi noen andre tråkka i samme salat hun deisa i med ræva først en gang i tiden.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Blei fysisk dårlig av Plumbo. Trur eg må kaste

opp... Dei fortjene FIK!" skrevet av Tone Damli Aaberge på twitter.

Min lenke: Tone kaller dansepartner i skal vi danse for pakkis

dobbeltmoralen LENGE leve! har du helt glemt hva DU gjorde for noen år tilbake Tone!?

Utfra samboern hennes uttalelser i forbindelse med mokkamannsaken, så får vi gå ut fra at han har brukt neven på Tone for hennes pakkisuttalelser. Kanskje derfor hu ønsker at også plumbo fortjener fik?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VG spurte Terje om han angret og fikk dette til svar; "Nei, dette står jeg inne for til den dagen jeg dør."

Men var ikke det et intervju fra i går?

Regner med dette utsagnet kom etter par enheter innabords. Og ikke i hodet på Blokkhus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er riktig så flaut, må jeg si. Så Tone Damli Aaberge kan slenge med leppa, be om unnskyldning og være lei seg, så er alt gjort, men når andre får til samme sak, da fortjene de FIK, altså et slag i ansiktet? Håper faktisk Tone er flau, om det er noe hun skulle vist så er det forståelse fordi noen andre tråkka i samme salat hun deisa i med ræva først en gang i tiden.

Madcon har da brukt uttrykk som bleikfis, hviting, gook/guling om andre mennesker, men det er greit tydeligvis. Av alle ord så er jo mokka det som er nøytralt. Det er verken bleikfis, hviting eller gook.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...