Gå til innhold

Spellemannprisen, Plumbo og mokkamann


Gjest Koala Lompa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Leste nå at Terje har kommet med en beklagelse:

Artig. "Dette er en handling jeg vil stå inne for til den dagen jeg dør", het det jo så sent som i går kveld :skratte:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men med tanke på at Spellemannsprisen jo er en eneste stor fyllefest for hele artistnorge, så er det vel ikke så rart at det går som det går av og til de kveldene der...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NRK står fortsatt på sitt og fra den kanten kan ventes straff verre enn i Nord- Korea der man jo pleier å ta igjen 10.000 ganger verre, som de selv sier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Too little, too late!

Tror ikke et sekund på at han mener dette. Brannslukking.

Helt enig. For en ekkel type. Han skulle tøffe seg og være med i "gjengen" som skulle rotte seg sammen mot Plumbo. Regner med han ble rimelig sjokkert da han våknet opp idag morges og så at hele Norge, med unntak av enkelte forkvaklede artistsjeler, har vendt seg imot ham i stedet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. For en ekkel type. Han skulle tøffe seg og være med i "gjengen" som skulle rotte seg sammen mot Plumbo. Regner med han ble rimelig sjokkert da han våknet opp idag morges og så at hele Norge, med unntak av enkelte forkvaklede artistsjeler, har vendt seg imot ham i stedet.

Plutselig har fylleangsten til Ola og Kari gått over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, dette har ingenting med trådens tema å gjøre, men jeg må bare si det likevel. Tshawe er så kjekk!! :hjerter:

Men ja, umodent fra begge kanter synes jeg. Man skal passe seg litt for hva man sier også. Skjønner godt at Madcon oppfattet uttalelsen som rasistisk.

ølbriller på?? Han er dritstygg.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte du en sånn: :ironi: ?

Nei, slett ikke!! Når det gjelder rasisme, må vi ha nulltoleranse. Rasisme er straffbart, og det er politiets ansvar å håndheve loven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen troverdighet for Kaizer-mannens sin unskyldning. Jeg tror ikke et sekund på at han angrer på ølhellingen. Han prøver bare desperat å redde sitt eget skinn.

Karma.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ølbriller på?? Han er dritstygg.

Du må ikke si at en mokkamann er stygg, det er rasistisk!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy faen, noe så jævli!

En neger er en neger, dermed basta!

Det at sjave sto bak han og oppfordret publikum til å bue under talen hans gjorde at denna fordømte negeren sank enda lenger ned i min aktelse!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg har ingen troverdighet for Kaizer-mannens sin unskyldning. Jeg tror ikke et sekund på at han angrer på ølhellingen. Han prøver bare desperat å redde sitt eget skinn.

Karma.

Det er vel like sannsynlig at han angrer på øltømmingen, som at Plumbofyren angrer på spøken sin? :)

Jeg synes forøvrig hele greia er idiotisk, og at samtlige i kjendisnorge trenger å ta seg en bolle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra dagbladet

Hvordan er dette relevant til en deltagelse i en musikk konkurranse??

Fordi nrk er så redde at de omtrent tisser i buksa. De vil ikke ha en "rasist" i konkurransen. Samme mekanismene så man i ambulansesaken der sykehusdirektøren la seg flat for pressen, selv om hun visste at det faglig sett ikke var gjort noe klanderverdig.

Pressen og mange av pk-artistene (spesielt det jævla neket i kaizers) burde gå i seg selv etter denne konstruerte saken, men det kommer jo aldri til å skje.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ingen troverdighet for Kaizer-mannens sin unskyldning. Jeg tror ikke et sekund på at han angrer på ølhellingen. Han prøver bare desperat å redde sitt eget skinn.

Karma.

Ganske morsomt å lese kommentarerne under hans såkalte "unnskyldning".

Nå er det rundt 500 kommentarer og det er ganske mange som ikke akkurat gir han støtte. :danse:

Så nå som opinionen har snudd mot han skal "vi alle" glemme denne saken, mens NRK fortsatt skal vurdere Plumbos GP-deltagelse pga av et øyeblikks spontan dumhet? Og hvor er Tshawe unnskyldning for hans kvinnefiendlige uttalelse?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi nrk er så redde at de omtrent tisser i buksa. De vil ikke ha en "rasist" i konkurransen. Samme mekanismene så man i ambulansesaken der sykehusdirektøren la seg flat for pressen, selv om hun visste at det faglig sett ikke var gjort noe klanderverdig.

Pressen og mange av pk-artistene (spesielt det jævla neket i kaizers) burde gå i seg selv etter denne konstruerte saken, men det kommer jo aldri til å skje.

Dette viser mobbens makt. Ikke for å dra det altfor langt, men det er de samme mekanismene som fører til veldig mange grusomheter. Ønsket om tilhørighet i gruppen er så sterk at de moralske sperrene forsvinner og feigheten overtar.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...