Gå til innhold

Rhiannon med spire i magen

Rhiannon

Anbefalte innlegg

Jeg er i god form jeg :) Mye trøtt, avhengig av å sove litt på ettermiddagen. Det var heldigvis bare den ene dagen knotten var så ekstrem på blæra, men jeg går definitivt oftere enn før :)

Alle driver og venter på at jeg skal få mage, og skjønner ikke at jeg fortsatt passer inn i de vanlige buksene mine. De er ikke trange engang... Min mor mener at det må bety at jeg har krympet i takt med at knotten har vokst, det hadde jo vært greit. Men med alle de spørsmålene om hvor magen blir av er det nesten så jeg blir bekymra for at knotten har sluttet å vokse...

Jeg har sovet på meg en ordentlig kink i nakken i natt, så i dag blir en fin dag å sitte på kontoret på. Jeg skal ha ridetime også idag, det kan jo bli interessant...

Snart 14 uker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nakken er bedre i dag, heldigvis :)

I dag skal vi ut og bytte vår ni måneder gamle kantklipper som plutselig tok kvelden. Vi har en hage som har vokst oss ganske over hodet på to sider av huset, så er avhengig av at den virker.... Så håper vi får ny! Det er jo to års garanti på dingsen, så regner med at det går i orden. Så skal vi forhåpentligvis plukke ut resten av tapeten til stua :D Jeg fikk feriepenger i går, så nå kan vi kjøpe det vi trenger :danse:

14 uker/3 måneder i morgen! Og neste uke skal jeg ha ferie, så regner med at det ikke kommer noe særlig fra meg da. Skal hjem til mine foreldre og gå gjennom masse barneting og rot som etterhvert skal flytte over til oss.

Ønsker alle en fantastisk helg!

Endret av Rhiannon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro dere får en ny hvis det er to års garanti på den ja :jepp:

Irriterende med sånne dingser man er avhengig av som slutter å virke!

Feriepenger er ikke feil nei :lur:

Gleder meg til mine kommer!

Håper helgen din blir super Rhiannon og ferien like så :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg, Rihannon!

Kulen på magen kommer! Plutselig som et skudd fra intet!!

Ønsker dere en riktig god ferie, og at du får slappet av riktig mye!

Snart 14 uker på vei! Din heldiggris! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro dere får en ny hvis det er to års garanti på den ja :jepp:

Irriterende med sånne dingser man er avhengig av som slutter å virke!

Feriepenger er ikke feil nei :lur:

Gleder meg til mine kommer!

Håper helgen din blir super Rhiannon og ferien like så :klemmer:

Tror nok det ja. Hvis ikke vanker det kjeft på folka fra Maxbo :lur:

God helg igjen, snuppe! Beste tester til deg :D

God helg, Rihannon!

Kulen på magen kommer! Plutselig som et skudd fra intet!!

Ønsker dere en riktig god ferie, og at du får slappet av riktig mye!

Snart 14 uker på vei! Din heldiggris! :hjerte:

Tusen takk, Nuttapia :D

Ja, jeg håper den kommer snart :rodmer: Spesielt siden min mor fikk mage med en gang når hun gikk gravid med meg, og hun vil ut og kjøpe mammabukse til meg neste uke :fnise:

Best helg til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok det ja. Hvis ikke vanker det kjeft på folka fra Maxbo :lur:

God helg igjen, snuppe! Beste tester til deg :D

Håper du slipper å kjefte på de da ;)

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var kantklipper klaget på og ny bestilt, tripp trapp-stol innkjøpt, tapet til stua innkjøpt og miljøtapet bestilt. Så alt er klappet og klart, mangler bare en elektriker :)

Er i Stavanger nå hos mor og far. Det er litt digg egentlig, fordi de jobber, så jeg har huset og bilen for meg selv halve dagen :D Kan slappe av!

I morgen våknet jeg med kul på magen!!!! Den var ikke synlig da, men jeg kjente den! Den forsvant etter at jeg hadde vært på do da, så regnet med at blæra presset livmora opp. Men det betyr jo at kulen snart er kjennbar uten full blære også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det ordnet seg med klipperen!

Og så herlig med antydning til kul på magen, spørs om det ikke er lenge til den vises på ordentlig nå da :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det ordnet seg med klipperen!

Og så herlig med antydning til kul på magen, spørs om det ikke er lenge til den vises på ordentlig nå da :rodmer:

Hehe, jeg gleder meg allerede til å sjekke om den kjennes i morgen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se det ja, det la jeg ikke merke til! Artig :)

VAr ute på shopping med min mor i går, hun insisterte på at vi måtte kjøpe gravidbukser til meg. Så vi trålet de lokale kjedene... Men alle buksene de hadde var så trange i beina at jeg ikke fikk dem på meg. Er visst det som er moten nå. Det var mote i fjor også, jeg husker jeg hadde for kraftige legger til alt som var. Men i den siste butikken vi var i i går hadde de bukser med rette bein! Så da ble det to par til meg, så jeg har noe å ha på meg i høst. Veldig greit :) Vi kjøpte også noen bodyer og ting til småen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med litt shopping, men irriterende med smale bein! Bra du fant noen til slutt da :)

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake på jobb etter ferie i dag. Greit nok det, men sov bare ca seks timer i natt så er rimelig trøtt i dag....

Fikk masse kommentarer fra slekta vi var i bryllup til angående graviditeten da. Det ble helst litt mye for meg, type 'dere vet ikke hva dere har gitt dere ut på, bare vent til dere kjenner stanken som kan komme fra sånne små, men det blir sååå koselig da!" Jo, takk.

Hadde et par diskusjoner med min mor også, som stort sett gikk på at hun må bli flinkere til å ikke spise meg opp. Hun ble ganske sinna et par ganger... Men vi skiltes som venner da, så jeg regner med det gikk bra. Kjenner jeg henne rett må jeg minne henne på å oppføre seg ca en gang i måneden framover uansett...

Arg, jeg er så trøtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg merker et nytt trinn i symptomstigen... Når jeg er veldig trøtt, blir jeg kvalm! Fint trinn det :filer::fnise:

Lille kul er kjennbar når jeg ligger på magen nå, samme om jeg må på do eller ei. Framskritt :)

Endret av Rhiannon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så irriterende og unødvendig med slike kommentarer! Bedre å la være å si noe, om man ikke har noe bedre og komme med!

Bra du og moren din skiltes som venner i allefall, og vi får håpe du slipper den runden med henne så mange ganger.

Håper dagen din er fin til tross for lite søvn og at kvalmen går over, for det er ikke noe kjekt.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så irriterende og unødvendig med slike kommentarer! Bedre å la være å si noe, om man ikke har noe bedre og komme med!

Ja ikke sant! Jeg vil helst ikke ta sorgene på forskudd, samme hvor små de er. Det samme fikk min mor beskjed om da vi var ute og handlet koselige babyting og hun på død og liv ville kjøpe masse svære tøybleier i flanell til bruk som gulpekluter i tilfelle vi fikk en ordentlig gulpeunge. Jeg synes digre flanellsbleier som gulpekluter høres regelrett nasty ut, og går helst ikke til innkjøp av sånt før jeg absolutt må...

Så det var en artikkel på vgnett i dag om ting man ikke bør si til gravide :fnise: Jeg var skjønt enig i alt som sto der!

Edit: leif :)

Endret av Rhiannon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja ikke sant! Jeg vil helst ikke ta sorgene på forskudd, samme hvor små de er. Det samme fikk min mor beskjed om da vi var ute og handlet koselige babyting og hun på død og liv ville kjøpe masse svære tøybleier i flanell til bruk som gulpekluter i tilfelle vi fikk en ordentlig gulpeunge. Jeg synes digre flanellsbleier som gulpekluter høres regelrett nasty ut, og går helst ikke til innkjøp av sånt før jeg absolutt må...

Så det var en artikkel på vgnett i dag om ting man ikke bør si til gravide :fnise: Jeg var skjønt enig i alt som sto der!

Edit: leif :)

Er nok best å ta ting litt som det kommer ja! Er liksom ikke nyttig for noen å gå å bekymre seg i 9 mnd om hvordan livet med barn blir. Da er man jo helt utslitt før babyen blir født da!

Har sett mange slike artikler, det som overasker meg mest er hva folk faktisk kan få seg til å si... Mange rare mennesker som ikke har sosiale antenner for en femmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok best å ta ting litt som det kommer ja! Er liksom ikke nyttig for noen å gå å bekymre seg i 9 mnd om hvordan livet med barn blir. Da er man jo helt utslitt før babyen blir født da!

Har sett mange slike artikler, det som overasker meg mest er hva folk faktisk kan få seg til å si... Mange rare mennesker som ikke har sosiale antenner for en femmer!

Det der er veldig rart. Man forteller jo ikke en person som har kreft for eksempel om alle man kjenner som døde av det. Eller en som skal inn for rutineoperasjon a lá blintarm eller mandler om alle gangene legen glemmer ting inni magen på folk.... "Du skal hoppe i strikk ja? Pass på at strikken ikke ryker da, det skjedde med en jeg leste om! Han knuste hodet mot steinene og kroppen ble spist av krokodiller!!!" "Herlighet, sykler du til jobb i Oslotrafikken? Bare vær forsiktig så ikke trikken kjører over deg, det skjedde med en kompis av fetteren til venninna mi, de så tarmene klint utover gata." Makan... Men gravide, de kan få høre alle skrekkhistorier om fæle fødsler og skumle symptomer, for ikke å nevne alt som kan gå galt i ettertid.

Nei, lukker ørene jeg, og snakker heller med andre gravide som ikke kommer med sånt skrot :)

For ordens skyld: fullstendig fiktive eksempler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er veldig rart. Man forteller jo ikke en person som har kreft for eksempel om alle man kjenner som døde av det. Eller en som skal inn for rutineoperasjon a lá blintarm eller mandler om alle gangene legen glemmer ting inni magen på folk.... "Du skal hoppe i strikk ja? Pass på at strikken ikke ryker da, det skjedde med en jeg leste om! Han knuste hodet mot steinene og kroppen ble spist av krokodiller!!!" "Herlighet, sykler du til jobb i Oslotrafikken? Bare vær forsiktig så ikke trikken kjører over deg, det skjedde med en kompis av fetteren til venninna mi, de så tarmene klint utover gata." Makan... Men gravide, de kan få høre alle skrekkhistorier om fæle fødsler og skumle symptomer, for ikke å nevne alt som kan gå galt i ettertid.

Nei, lukker ørene jeg, og snakker heller med andre gravide som ikke kommer med sånt skrot :)

For ordens skyld: fullstendig fiktive eksempler :)

Hehe, kunne ikke sagt de bedre selv, og gruer meg i grunn litt til alle vet at jeg er gravid med tanke på alle kommentarer og historier som måtte komme!

Får vel bare gjøre som du sier, å lukke ørene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...