Gå til innhold

Rhiannon med spire i magen


Rhiannon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nesen min lurer meg :fnise:

Jeg har alltid hatt god luktesans, men nå tar det helt av. På 17. mai kunne jeg lukte sennepen på pølsene til gubben når han satt ved siden av meg. Og når jeg var ute og shoppet med venninna mi i helga, og sto og kikket på et bord med topper, merket jeg plutselig at det luktet badetøy (!). Og joda - vi sto foran veggen hvor bikiniene hang.

Badetøy! I ask you! Jeg vet jo at det har en særegen lukt, men man skal da ikke kunne lukte det på halvannen meters avstand!

Må jo innrømme at det er et morsomt symptom å få da. Heller det enn mye annet :jepp:

På kontoret lukter det pølser.... Ikke den kuleste lukta når man er sulten. Spesielt ikke siden det ikke har vært pølser her i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke det verste symptomet å ha det da! :)

Men kan vel være irriterende i blant :gjeiper:

Håper formen er fin sånn ellers

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke det verste symptomet å ha det da! :)

Men kan vel være irriterende i blant :gjeiper:

Håper formen er fin sånn ellers

:klemmer:

er i fin form ellers :) Sliter fortsatt litt med at jeg fort blir kvalm hvis jeg ikke spiser, men regner med det vil gi seg etter hvert. Vi når jo snart de beryktede tolv ukene :)

Gubben har begynt å få redebyggingstendenser! Han har vært inngrodd nerd i mange år, og samler på det meste, men i går overrasket han seg selv med å begynne å lure på å selge noe av det :) Han har aldri tenkt tanken før. Jeg synes jo det er kjempekult, fordi a) jeg har vært sånn i mange måneder nå og b) han har så innmari mye rot at det ikke gjør noe om han kvittet seg med noe. Men det siste har jeg selvsagt ikke sagt til ham :fnise:

Kjøpte vår første babybody på ebay i går. det ble denne: http://www.ebay.com/itm/BABY-BODYSUIT-BABY-GROW-BIG-BANG-THEORY-SHELDON-COOPER-SOFT-KITTY-/280890717629?pt=UK_Baby_Girls&var=&hash=item41666435bd . Jeg er jo en svoren big bang theory-fan, så måtte ha denne. Kjøpte i 6-9 mnd, det burde passe bra med neste vår. I tillegg tror jeg vi skal investere i denne, for den syns både jeg og gubben er så søt: http://www.cafepress.co.uk/mf/9347122/babys-first-powerups-infant-creeper_bodysuit . Vi arver en del tøy, så kommer ikke til å kjøpe noe særlig, men noen velvalgte plagg er gøy!

Endret av Rhiannon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøttheten har slått inn! Gjesper og gjesper og sovner på bussen og i sofan og over alt, i tillegg til å sove minst 7 timer hver natt. Tydeligvis litt lite. Kanskje jeg må innføre ettermiddagslur.

Hadde ridetime i går, på en hest med veldig humpete bevegelser. Det likte ikke magen! Rett og slett ubehagelig og vondt! Er bare tre ganger igjen på kurset, jeg får vurdere å bytte hest hvis jeg får han en gang til. Slet litt forrige uke også, magen sier klart fra om at ridning, det må jeg snart slutte med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel noen som tar energien din for tiden, så en ettermiddagslur er sikkert ikke så dumt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er det jeg også tenker :) Heldigvis er det straks helg! og i morgen er vi 12 uker på vei! :danse:

Gubben er tatt ut i streik i dag. De streiket for to år siden også, forhåpentligvis får de bedre resultat ut av det denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så gøy!! Tenk nå er den "skumleste" tiden over!! Må jo være herli!

Du får ha en kjempefin dag idag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så gøy!! Tenk nå er den "skumleste" tiden over!! Må jo være herli!

Du får ha en kjempefin dag idag! :)

Det er litt luksus ja :) Jeg driver å lurer på om jeg kan si at jeg er i andre trimester nå, men jeg sliter med å skjønne forskjellen på uketelling og månedstelling på det feltet. Fra midt i juni er jeg i hvertfall i andre trimester :jepp:

Tusen takk for godønske, det samme til deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppendeglad: for 12 uker!

Er vel sånn at en mnd er 4 uker og 4 dager, så to mnd blir 8 uker og 8 dager osv. så derfor starter vel andre trimester ved 13+5 :)

Hvis jeg har telt riktig da :gjeiper:

- Leste litt om dette da jeg var gravid :)

Edit: skrivefeil

Endret av -Mala-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, gratulerer med de magiske 12!!

Jeg synes tiden går fort for DEG, men søren ikke for MEG.. Haha!!! :fnise: Går det an? ;)

Ha en strålende uke!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppendeglad: for 12 uker!

Er vel sånn at en mnd er 4 uker og 4 dager, så to mnd blir 8 uker og 8 dager osv. så derfor starter vel andre trimester ved 13+5 :)

Hvis jeg har telt riktig da :gjeiper:

- Leste litt om dette da jeg var gravid :)

Edit: skrivefeil

Se der ja, da ble jeg klokere :) Da er jeg i andre trimester omtrent der jeg er tre måneder på vei når man teller bakover fra termindato!

Vi kjøpte boka "Verdens beste pappa - en hakkespettbok for småbarnsfedre" i går, og i den sto det at den uketellinga var oppfunnet av en eller annen pensjonert jordmor og at det ikke nyttet å stille spørsmål ved det. Man må bare stilltiende godta at sånn er det :fnise:

Herlighet, gratulerer med de magiske 12!!

Jeg synes tiden går fort for DEG, men søren ikke for MEG.. Haha!!! :fnise: Går det an? ;)

Ha en strålende uke!!! :)

Du, sånn føler jeg det også, med de som har kommet lenger enn meg! Det er helt rart. Vennene mine som har termin i juli og august, og folka her inne, jeg er helt sikker på at for dem så løper tiden av gårde mens for meg går det sakte! Men jeg tror det er fordi de har synlige endringer, pluss at hver gang jeg snakker med dem er det en stund siden sist. Da blir det fort mye tid som forsvinner i et jafs :fnise:

Takk for gratulasjoner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, ja det tror jeg nok :D

I går kom soft kitty-bodyen vi bestilte fra e-bay :) Samtidig med at vi hadde besøk av gubbens mor og fadder! Så det var utrolig koselig :) Den så liten ut til å være 6-9 måneder, men jeg har jo ikke noe referansepunkt å forholde meg til.

Ble så overrasket når det plutselig sto på tickeren at knotten var 7,5 cm lang! Nå må jeg vel snart begynne å få mage! Jeg vil så gjerne få mage snart :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig spretter nok magen ut, men det kan ikke være lenge til i og med at den lille faktisk begynner å bli så stor :)

Ønsker deg en fin dag :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ny ridetime i går :) Fikk samme hest som sist, men fikk heldigvis byttet. Så nå er jeg stiv og støl, men hadde ikke vondt når jeg red :)

I morgen er vi 13 uker! Tiden løper av gårde gitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knotten har begynt å vokse i retning blæra :) Jeg løp på do seks ganger på tolv timer på lørdag :fnise: Men det har roet seg nå da. Den skal jo doble seg i størrelse på noen uker nå, så det er vel å regne med noen flere symptomer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...