Gå til innhold

Rhiannon med spire i magen


Rhiannon

Anbefalte innlegg

Hei Nuttapia, :velkommen: skal du være!

Onsdag blir gruelig spennende! Takk for lykkeønskning!

Takk for det! Krysser fingre for deg imorgen!! Blir vel ikke plutselig boblete i magen av pannekaker, når du har spist det før uten å boble..? ;)

Hihi!! :fnise:

Endret av Nuttapia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når slutter du på jobb da? slik av vi vet når vi skal sitte klistret til dataskjermen :fnise:

Er skikkelig spent på dine vegne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Krysser fingre for deg imorgen!! Blir vel ikke plutselig boblete i magen av pannekaker, når du har spist det før uten å boble..? ;)

Hihi!! :fnise:

Ikke sant, det er det jeg også tenker! Har vært rar i en uke, og det er lett å avfeie som tilfeldigheter... Men jeg vil jo helst at det skal ha en god grunn :fnise:

Når slutter du på jobb da? slik av vi vet når vi skal sitte klistret til dataskjermen :fnise:

Er skikkelig spent på dine vegne!

Jeg begynner vel halv ni ca imorgen tenker jeg, senest, og det blir nok oppdatert ganske kjapt :)

Hehe, hvis du er like spent på mine vegne som jeg var på dine burde vi puste dypt inn begge to :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testen var negativ selvfølgelig... Så da er det bare å vente på TR, som etter planen skal komme på fredag.

Jeg kjenner jeg er litt drittlei hele greia nå, men en uke med andre ting i hodet samt pause i form av TR får forhåpentligvis skikk på meg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testen var negativ selvfølgelig... Så da er det bare å vente på TR, som etter planen skal komme på fredag.

Jeg kjenner jeg er litt drittlei hele greia nå, men en uke med andre ting i hodet samt pause i form av TR får forhåpentligvis skikk på meg igjen.

Jeg fikk negativ test på IKM jeg da, på torsdag, men fikk positiv på mandag! Så du må ikke gi opp helt enda :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer: takk -Mala- :)

Det er sant. Men litt av poenget med å ta test nå var å slippe ventinga på TR mens foreldrene mine var her, så jeg slapp å gå rundt som en nervebunt av dimensjoner. Jeg hadde garantert blitt gjennomskuet - og foreldrene mine vet ikke at vi prøver. Dersom TR ikke kommer i løpet av helgen får jeg heller teste igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde IKM på lørdag, testet blendende hvitt på torsdag. Kjente likevel en følelse, kjøpte en test på impuls på fredag, den ble forvirrende og utydelig. Tok den siste på lørdag, IKM - strålende positiv!

Jeg sa som deg to dager før IKM, ja da er det bare å benke seg for ny prøveperiode.. er jo lurt å forberede seg på det, men ingenting er avgjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, dere er så snille som muntrer meg opp! :klemmer:

Kanskje jeg må kjøpe med noen flere tester fra byen i dag da, har brukt den siste jeg hadde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp en test til du, så venter du noen dager for å se om tr dukker opp :)!

Jeg var sikker på at tanta skulle komme, fikk negativ test to dager over ikm også, så jeg fortsetter å krysse alt jeg har :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kjøper jeg med noen flere tester fra apoteket :) Merker at jeg ikke stoler helt på strimmeltestene, så da er det like greit å kjøpe noen ordentlige. Og så krysser jeg fingre for at TR ikke dukker opp likevel :)

Det blir nok ingen oppdateringer fra meg før etter påske, for med huset fullt av folk og full oppussing blir det nok vanskelig å snike seg unna. Dessuten er min mor en ordentlig nysgjerrigper, så å skrive prøvedagbok mens hun er her tør jeg ikke :fnise: Har gjemt folaten i bikiniskuffa, og får vel legge fram p-pillene på badet i tilfelle!

Hvis det blir store nyheter må jeg kanskje inn å sladre da, så man får se :)

Ellers god påske til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til og kos deg med masse besøk i påsken! Jeg krysser fingre!!

GOD PÅSKE!! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. kjedeli med negativ test.. men jeg er eni med å kjøpe flere tester, å teste senere!! :) skal bli gøy å se på kg etter påsken!! :jepp: Håper på en positiv overaskelse!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså - definitivt en positiv overraskelse!

JEG FIKK TO STREKER PÅ TESTEN I GÅR! Ikke den sterkeste streken, men den var der! I morgen skal jeg ta en CB-test, bare for å få bekreftet resultatet :D

:hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad:

Jeg ble mistenksom, siden TR ikke meldte sin ankomst på fredag. Når det heller ikke var noe lørdag morgen, måtte jeg jo teste da!

Det er litt typisk timing også, for foreldrene mine er her, og de skal ikke få vite det ennå. Så jeg måtte late som om jeg glemte det, så jeg ikke gikk helt av skaftet i går :) Men tok bilde av resultatet med mobilen, og gikk rundt og smugkikket på det hele dagen :rodmer: DEt blir gøy når de drar i morgen, og gubben og jeg kan feire!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER SÅ MYE!

Dette var utrolig koselig lesing!

:strix: :strix: :strix:

Det var det jeg sa, hadde det skikkelig på følelsen jeg :fnise:

Nå er jeg veldig glad på dine vegne, vi er ikke langt fra hverandre i løypa heller da, bli kjempekoselig å følge deg videre nå :rodmer:

Nyt hemmeligheten din!

STOR :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:klemmer: Oj så gøy da!! Det er vist i påsketiden det sker ser jeg! Både du og Mala!! Alle gode ting er tre! Grattulerer så mye!!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...