Gå til innhold

Rhiannon med spire i magen


Rhiannon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

TR på lørdag som var nå. Var akkurat da jeg regnet med at den kom også, men ble litt overraska for hadde ikke kramper på forhånd. Var litt redd for at det bare var spotting også, siden det var mye gammelt grums som kom, men fikk en del kramper utover dagen så det var nok ekte vare ja. Må vel regne med litt grums etter seks år på pillen.

Nå venter jeg bare på at tr skal være over, så vi kan begynne å prøve igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL nå til helga, hvis jeg blir som jeg var forrige prøveperiode :) Siden jeg har greit å ikke mase på gubben denne runden, men bare indikert at jeg gjerne vil :sengekos: hele tida, blir det forhåpentligvis enklere denne gangen :fnise:

Neste helg skal jeg til Aberdeen sammen med mor og svigermor. Det blir knallbra! Og midt i festeperioden, hvis det skulle finne på å klaffe denne gangen, så egentlig bra at jeg blir litt distrahert :) Og like greit at det ikke klaffet første perioden, for da hadde jeg vært syv uker på vei neste helg, og neppe greid å holde det for meg selv :fnise:

Endret av Rhiannon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... du har et poeng der.. når vi først blir gravid blir det vel ikke så lett å ikke si det! jeg kommer vertfall til å slite, men skal nå klare de!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg hadde ikke greid å tie stille :) i alle fall ikke face to face! Svigermor vet at vi prøver, og jeg er litt usikker på om hun faktisk kan ha hintet frampå til min mor. De pratet baby her for noen uker siden, og det har de to aldri gjort før! Og min mor kjenner meg godt nok til at hun merker når det er noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir tullete.

Forrige måned hadde jeg veldig klare tegn på EL - smerter, slim, the whole nine yards. Denne måneden? Ingenting! Er ikke sikker på at jeg hadde EL i helga i det hele tatt. Det er typisk at syklusen skal begynne å klusse nå. Jeg håper bare den ikke kommer til helga, for da er jeg bortreist!

Det er vel ikke annet å gjøre enn å :sengekos: som vi har gjort, og se om TR kommer en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi håper og håper :)

Det kan se ut som om denne syklusen er lengre enn den forrige. I går var jeg skikkelig hormonell, og slet meg helt ut med å stresse noe helt vanvittig for helt trivielle ting. Og så fikk jeg magekramper midt på dagen :) Jeg håper bare det fortsetter sånn, for da fungerer jeg i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. er godt du har en positiv måte å se på hormonell å smerter å alt som er.. jeg er ikke like flink i prøveperioden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kan ikke gjøre annet :) Blir vanvittig glad hver gang jeg merker at kroppen virker som den skal, for jeg har gått og tenkt "tenk hvis den ikke gjør det". Så til og med TR er velkommen, om hun insisterer - men bare i en begrenset periode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er litt lik.. er glad alt fungerer som det skal.. men når det først gjør det, kan det godt forsvinne like fort som det kom! spessielt TR.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jammen ikke godt å si hva som foregår. Jeg mener jeg mest sannsynlig hadde EL forrige uke. Men etter en uke med utflod har jeg noe som ligner EL-slim igjen - på dag 22! Så her er det ikke annet å gjøre enn å holde seg fast og la det stå til :)

Var i Aberdeen i helga, med mor og svigermor. Full shoppings! Og for en gangs skyld klarte jeg å gå gjennom barneavdelingene uten å bli helt tullete :fnise: bortsett fra et par med bittebittesmå blå strikkesko, da. De var så nydelige at jeg nesten kjøpte dem på flekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff høres ikke godt ut! men virket gøy med tur da! Vi har akkuratt bestilt tur til London i sommer :) Å jeg gleder meg!! tror jeg hviner litt hver gang jeg ser søte små barneklær.. fysj håper jeg snart kan bli gravid så jeg med god grunn kan kjøpe! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

London er en kjempeflott by :)

Min mor er veldig verpesyk på mine vegne, selv om hun ikke vet at vi prøver. Jeg tror ikke hun er helt klar for å vente de ni månedene det tar å produsere et knøtt heller :) Så hun dånte over alle disse nydelige barneklærne, og tenk når hun fikk egne barnebarn å kjøpe til, da skulle hun jammen handle! Hadde det ikke vært for at vi er prøvere allerede hadde jeg blitt ordentlig sint på henne fordi hun maste om noe som ikke var planlagt (men som jeg ville) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... tror min familie er litt annerledes.. selv om de gleder seg til vi skal få et knøtt, kommer de helst med "Du er vel ikke gravid??" Sån er det vell å være minstemann :gjeiper: Hans familie er vell stikk motsatt.. "Når skal dere få barn da" "Hadde det ikke hvert gøy med en liten til da i familien??" Har to tantebarn på den siden.. så blir gøy når vi enndeli blir det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror kanskje mødre blir en del verpesyke på våre vegne, min er også det. Så lenge det ikke blir mas over det, så er det jo egentlig bare litt koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, når syns jeg det er greit. Min mor er ikke den som hinter diskret heller, hun bruker heller slegge :fnise: Jeg slet veldig med det i periodene hvor jeg selv veldig gjerne ville ha barn, mens gubben ikke var klar, for da føltes det så sårt. Men nå går det greit.

Jeg er på dag 26 i syklusen i dag, og begynner å bli rimelig utålmodig. Har ikke merket et symptom, og det tar jeg egentlig for et godt tegn, for da driver jeg ikke å innbiller meg noe i alle fall :fnise: Men klarer heller ikke helt vente til helga for å se hva som skjer heller. Prøving er slitsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! Når er IKM?? Blir det testing snart? :D Altid gøy med testing! Er vell mangen som ikke merker noen symptomer i det hele! Har sett så mye på "ups jeg er gravid" Har tidenes frykt på at det skal skje, så trenger ikke altid å kjenne symptomer.. Men, er vel forsat tidelig i prøveperioden! Alt skjer når det skal skje! det er min teori! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistenker vel egentlig at tanta kommer i løpet av dagen. Hadde bittelitt blod i morges, men det ble med de få dråpene. Så jeg får se hva som skjer... Men hvis TR kommer i dag har jeg hatt en 27 dagers syklus, og dersom jeg hadde EL da jeg trodde har jeg da hatt en lutealfase på bare ti dager. Så egentlig håper jeg TR drøyer noen dager.

(Det kuleste hadde vært hvis EL var noen dager senere enn jeg trodde, og det jeg hadde i dag var festeblødning :fnise: Men det tror jeg det er liten sjanse for.)

Jeg har kommet fram til at jeg tester på mandag hvis ikke TR kommer i løpet av helgen. Kjenner jeg meg selv rett holder jeg ikke ut så lenge, og tester på søndag i stedet. Men hvis EL er forsinket er jo det sikkert for tidlig.

Time vil sjåvv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...