Gå til innhold

Rhiannon med spire i magen


Rhiannon

Anbefalte innlegg

Det å være sammen med all slags dyr er balsam for sjelen syns jeg :)

Håper du får en fin dag og helg og at dagene frem mot testing går fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk, Tingeling90 og -Mala- :D Det samme til dere!

Det er så rart, for i dag og i går har jeg tidvis fått sånne 'før-mens-symptomer' som jeg pleier å få de siste par dagene før TR. Ikke noe skarpt og tydelig, bare noen sånne små symptomer som vanligvis kommer i slutten av syklusen. Underlig? Ja, man må jo lure på hva det betyr... Krysser fingre for at det er positivt, men tør ikke håpe, for det gjorde jeg forrige syklus og det var ikke så lurt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 24, ti dpo.

Jeg har vært symptomjeger hele helgen. Har vært veldig tung og rar i magen, akkurat som den har jobbet med noe hele helgen, og jeg husket selvfølgelig plutselig at min bestevenninne sa at det første hun merket var at magen føltes full. Så nå føles selvfølgelig magen min full :gjeiper:

IKM er på fredag. Foreldrene mine kommer på onsdag, og blir over helga. Så jeg har bestemt meg for å teste på onsdag, slik at jeg kan få reaksjonen på resultatet overstått mest mulig før de kommer. Enten det nå går ene eller andre veien.

Ellers var vi på kino på lørdag og så Hunger Games! Den var veldig bra! Vi ser stort sett film hvor vi har en anelse kjennskap til handlingen fra før, så det var digg å se noe hvor alt var fullstendig ukjent og jeg ikke kunne gjette hvordan det kom til å gå. Så denne uka skal jeg ned og se om bøkene fortsatt er på tilbud på Ark :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes Hunger Games var bra, men ubehagelig.. noe med stemningen og tanken på at de var så unge!

Når kommer du til å teste?

Endret av FrøkenStrøken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart filmen var ubehagelig, den var regelrett nasty enkelte steder. Men jeg ble positivt overasket i det at det var ideen bak som var fæl, og ikke selve filmen, om du skjønner. Konseptet var ren ondskap, men det tror jeg vi kan ha godt av å bli konfrontert med i blant. Men jeg gråt på de verste stedene, det må jeg innrømme.

Det blir testing onsdag morgen. Jeg håper på positiv, men tør ikke tenke på det, og regner med negativ, men tør ikke tenke på det heller. Er ikke lett dette :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Rhiannon! Jeg må innrømme at jeg saumfarer litt i prøverdagbøkene, også fant jeg deg! :sjenert:

Veldig spennende her inne, ønsker deg en god dag, lykke til på onsdag! :goodbye:

:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Nuttapia, :velkommen: skal du være!

Onsdag blir gruelig spennende! Takk for lykkeønskning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk -Mala-, trenger alt hell jeg kan få :)

Magen min jobber definitivt med noe for tiden. Jeg vil kalle det murringer, det er mildt, konstant, og tidvis rimelig ubehagelig. Men jeg tør ikke å håpe at det betyr noe, for tenk om det er innbildning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk -Mala-, trenger alt hell jeg kan få :)

Magen min jobber definitivt med noe for tiden. Jeg vil kalle det murringer, det er mildt, konstant, og tidvis rimelig ubehagelig. Men jeg tør ikke å håpe at det betyr noe, for tenk om det er innbildning!

Jeg har også hatt og har fortsatt litt murringer, og fikk en svak positiv test idag, kanskje du også bærer på en liten hemmelighet i magen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rodmer: Det hadde vært fantastisk det!

Jeg krysser alt jeg har, og håper på positiv test :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: til deg Mala, takk for støtte og kryssede ledd :D

Bare hyggelig, unner alle prøvere å få positiv test! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du fikk sitt filmen ja! Utroli gøy da!! :) Må virkeli lese boken! Bestille på nette om du ikke finner den på bokhandelen! :gjeiper: Den er utroli brutal til tider, så reagerte stertk på at det var så lav aldersgrense.. Men bra var den!

Lykke så veldig masse til onsdag! Håper virkeli på positiv test!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skal ned imorgen og se. Sist uke hadde de alle tre bøkene på salg for 99kr stykket... På norsk da, og jeg foretrekker i grunnen å lese engelsk, men kanskje jeg skal ta meg i nakken og lese litt på mitt eget morsmål igjen :gjeiper:

Jeg har drevet i natt og i dag og sagt til meg selv "du er ikke gravid, du er ikke gravid, du er ikke gravid" om igjen og om igjen. Da blir jeg ikke så skuffa når jeg får det mest sannsynlige resultatet i morgen. Men vi får nå se :)

Gubben har blitt syk, og i natt våknet jeg av at han nøs så det smalt i veggene. Han kan ikke huske det selv da :) Han er pollenallergiker, og er fryktelig treig til å begynne å ta pillene sine, så i dag hentet jeg dem for ham og satte dem hos ham og sa 'nå tar du dem, for jeg kan ikke drive og våkne av at du nyser om natta'. Så får vi se om det hjelper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare en dag igjen, jeg er spent :popcorn:

Det er nok best håpe på det beste, men forvente det verste.

Men jeg krysser fortsatt alt jeg har :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kryssing er alltid bra :)

Jeg hadde ingen symptomer i morges, med det kom litt magemurring utover dagen. Så da tenkte jeg at det er sikkert bare fordi jeg har på meg en stram bukse. Og andre hjernehalvdelen sier da "men det hadde du ikke på søndag, og da merket du det mer enn nå!" og jeg tenker "ja men på søndag, da hadde jeg spist pannekaker da, det var sikkert derfor." til tross for at jeg aldri har reagert sånn på pannekaker i hele mitt liv....

nei, i morgen blir spennende. Jeg er glad for at jeg har kontoret for meg selv og det er en kort arbeidsdag, for å si det sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok oppdatering så snart jeg kommer meg på jobb tenker jeg :)

Uff, jeg grugleder meg. Merker magen godt nå, og er veldig lett å tenke for positivt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...