Gå til innhold

Rhiannon med spire i magen


Rhiannon

Anbefalte innlegg

Etter å ha regnet litt på det har jeg kommet fram til at det faktisk er mer sannsynlig at dagens blødning var en festeblødning enn at det var tanta. Og det er en skummel tanke det!

For i dag er dag 27. Jeg tror eggløsning var noe seinere denne syklusen enn sist - rundt dag 18 tenker jeg, kanskje 19 eller 20. Og da skal det jo ikke så mye til at jeg kan ha hatt en festeblødning i dag - rent tidsmessig. Jeg har også hatt noe rosa utflod de siste dagene.

Oioioioioioi.

vet ikke om jeg holder ut helt til neste uke for å se om tanta kommer da uten å gå på veggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:danser: Oj oj OJ!!!! La oss alle håpe på en festeblødning!! :strix:

Nå ble jeg ørlitegranne misunnelig :P Men utroli glad på dine vegne om det faktisk kan skje! Så spennende! :hoppe:

Når du kommer til å teste da?? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DEt var falske forhåpninger selvfølgelig.... TR kom på lørdag. Jeg våkna halv syv om morgenen av vondt i magen, og lå og tenkte 'det er sikkert det, du vet det er det, ikke sjekk, for da er det i hvert fall det!' Og det var det jo selvfølgelig... Så da ble det to timer med lego pirater på wii som distraksjon.

Da ble syklusen 28 dager, en dag kortere enn sist gang. Dønn regelmessig mao, men jeg trodde EL var forsinka denne gangen - på det jeg følte på kroppen. Men den har visst lurt meg.

TR varer ikke så lenge hos meg, så nå er det snart full prøving på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :D

Jeg var så verpesyk i morges at jeg holdt på å gå på veggen. Det hadde vært så bra om det klaffet denne gangen :)

På grunn av den høye svangerskapsstatistikken som har vært på kontoret jeg jobber på de siste årene, har en kollega spøkefullt spådd at jeg burde ha termin desember 2012. Han vet ikke at vi prøver nå. Men hvis det klaffer nå, møter vi mest sannsynlig den statistikken, og det hadde vært utrolig morsomt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vil jeg gjerne slenge meg på :popcorn:

Satser på at det klaffer nå, hadde jo vært kjempemorsomt om du fortsatte statistikken da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig at TR kom da.. hadde trua på at det skulle klaffe for deg nå.. :gjeiper: Da satser vi på neste pp! Statestikk må jo bare følges!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vil gjerne møte statistikken jeg, så det står ikke på viljen :fnise:

TR bare i to dager denne gang. Det er uvanlig kort, selv for meg... Jeg har begynt å se på TR som en 'pause' i prøvinga, så nå er jeg faktisk litt irritert fordi jeg fikk så kort pause! Det er til å le seg skakk av :)

Jeg er fortsatt litt bekymra for om EL er i orden. Spesielt siden jeg bomma så kraftig på når jeg trodde den var. Så her er det ikke annet å gjøre enn å øve på å prøve så ofte som mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stresse av en kort TR er noe som aldrig kommer i dette hjemmet!

Kan jo ta en EL test en gang da, når du trur du hvet når EL er, bare for å se om du har rett.. ?

Ellers så er jo sengekos ofte en grei løsning! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gubben vil helst at jeg drøyer el-testinga, for han er redd for at jeg skal begynne å stresse. Jeg ser for meg at hyppig :sengekos: er et godt alternativ, og det er jo gubben veldig villig til : :Nikke:

Ellers har gubben 30-års dag i dag, så vi skal på Peppes etter jobb. Han er håpløs å kjøpe gave til, og i år har han ikke ønsket seg noe heller. Så da tenkte jeg jeg skulle spandere Københavntur på oss, en gang det passer, med båt fra Oslo :) Det har vi gjort før, og det er så koselig! Så det tror jeg blir bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpenhavn tur høres herlig ut da! Vi pleier og å ta sånne gaver.. ikke vits å kjøpe tull som aldri får glede av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med en slik tur da, veldig greit å kunne gjøre det fremfor å kjøpe ting man egentlig ikke har bruk for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han ble veldig glad for den gaven, så det tror jeg blir bra :)

Spesielt nå som det blir mye oppussing på hjemmefronten er det greit å vite at vi har en helg for oss selv i bakhånd. De neste par månedene skal vi ta både stua og bytte terrassegulvet/bodtaket, og vi må få inn en elektriker på et tidspunkt. Mye å tenke på :)

Gubben spurte i går når det var mest sjangs denne måneden for at det skulle klaffe. Han har hele tiden sagt at han vil vite minst mulig om det rent fysiske, for han vil ikke ha prestasjonsangst :fnise: så at han nå viser interesse tar jeg som et godt tegn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig at han involverer seg litt da, absolutt et godt tegn! :)

Mye som må planlegges under oppussing ja, men da er det jo veldig greit og ha en liten ferie i bakhånden for å få et avbrekk fra det :)

Ønsker deg en fin kveld og helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!

Det blir nok ikke Køben ennå, for vi har ikke frihelger ennå. Men det er godt å ha noe konstruktivt å glede seg til :)

Vi skulle egentlig få besøk i helgen, men de kommer ikke likevel. Så da kan jeg male skapdører :) Greit å få gjort sånt mens man fortsatt har anledning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende at han spør om sånt da! tror ikke min man noen gang kommer til å gjøre det, men det passer oss fint! Er såvitt jeg vil vite det selv :gjeiper:

Åh København høres fantastisk ut! er så godt å reise å komme seg bort litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, vi trenger den turen. Men det blir nok ikke før i mai - juni tror jeg.

La meg se - i påsken kommer mine foreldre på besøk, da skal det males trappegang. Det er to uker til.

I slutten av april kommer svigerfar ned med snekker. Da skal det rives et terassedekke som også er taket på en rimelig fuktig bod, og legges nytt, slik at boden forhåpentligvis blir tørr. Han blir i en uke, så litt uti mai.

I midten av mai kommer min mor og muligens min far på besøk. Da skal det ryddes i "hagen" - altså, i jungelen.

I tillegg til dette jobber min kjære annenhver helg. Så mange frihelger har vi ikke. Men det går greit :)

I går kom det melding på facebook om ennå ei venninne som har termin i sommer. Det blir tre av mine venninner som har termin i juli og august. Av seks venninner totalt! Det var oppriktig demotiverende å lese. Jeg er selvfølgelig glad på hennes vegne, men det overskygges litt av at jeg blir så skuffa på egne vegne hver gang jeg leser noe sånt.

EL er statistisk sett denne uka, men vi får nå se hvordan det blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg forstår det må være vanskelig.. Hadde blit skikkelig lei meg om det hadde vert min veninne! Men en dag blir det deg og :) Kanskje i denne pp'en :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, det hadde vært supert om det ble denne pp'en :rodmer: Jeg kjenner jeg har hengt meg litt opp i denne. Det er pp3, og alle gode ting er jo visstnok tre. Og så treffer vi jobbstatistikken hvis vi treffer nå.

I tillegg går vikariatet mitt ut i august, og treffer vi nå er det muligens forsvarlig å ikke stresse så mye med å finne noe nytt. Alternativt finne et kort vikariat. På den andre siden, hvis det går noen måneder til uten spire blir det bedre å søke ny jobb først. Da tar vi pause i prøvinga. Men det vil jeg jo helst ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...